Szoval ha keresel direkt szarul beallitott kepeket akkor nem nez ki jol. :D Wow. Ezt felreteve is gondolom meg nem volt olyan jatekkal dolgod ami mozgas kozben sokkal jobban fest mint egy allokepen, ugye?
Visszakerestem a kepeket a ps topikbol amiket jatek kozben csinaltam, hasonloan szarul fest mint. https://imgur.com/a/LpXdZ
Amiket én linkeltem, azoknak is photo mode a többsége, és nem értem, mit értesz azon, hogy rosszul vannak beállítva, amikor tök jól vannak beállítva, egyszerűen csak nem a legelőnyösebbek, ami a realitások tekintetében szvsz elég fontos dolog. Az beállítástól független, hogy néhol szarok a textúrák és konzolosan leegyszerűsítettek az effektek (értsd: attól, hogy nem arra irányítod a kamerát, a textúrák még szarok lesznek, és az effektek is buták maradnak), összességében nem is ronda a játék, csak furának érzem felhozni egy "mennyit léptünk előre grafikában" diskurzusban, amikor PC-n vagy akár Xbox One X-en manapság egy Gears of War 4 jobban néz ki nála köszönhetően az erősebb hardvernek (bár az UC4-hez hasonlóan az is tele van előre kiszámolt fizikai jelenetekkel, ami mondjuk nem éppen a modern fizika előnyeit mutatja, csak mókusvakítás az összes bonyolultabb szcéna ott is).
Animációkban über, összhatásban is oké, csak kicsit sok látszik a konzolos kompromisszumokból (igazából már Csöpi videóján is, de az mintha még pre-release cucc lenne). Érted, pl. megnézed ezt a képet:
rwurl=https://i.imgur.com/bzD7Qwo.jpg
Ott vannak az előtérben a faszán kidolgozott karakterek, mögötte meg hányás a texture filtering, a talaj meg összességében is low res, mint állat: ha én grafikai csúcsokat akarok mutogatni, ziher, hogy nem egy PS4-es címet fogok elővenni. Világos, hogy nem a Naughty Dog bűne a dolog, hanem a 6 éves hardveré, de mióta létezik anisotropic filtering, 15 éve?
Én inkább valami ilyesmit tartanék jó példának a mai állapotokra:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=_LaSOJ4aeNY
Persze ebbe is bele lehet kötni, csak az már azért valami, amilyen durván jól használja a motor az erőforrásokat, na meg hogy ez így konzolon 60 fps-en van. Ilyen nem volt 2010-ben.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
csak furának érzem felhozni egy "mennyit léptünk előre grafikában" diskurzusban
Sajnos ezzel a vilag maradek 99.99%a valszeg nem ert veled egyet. Persze igen a 30 meterre levo mosott textura meg a par kidolgozatlan asset mindenki kedvet elvette a jatektol, de attol meg technikailag mai napig az egyik top es igenis lehet vele peldalozni. Ahogy a Last of Us 2vel is fognak jovore.
Full HD-ben a legtöbb esetben 60 fps-hez 6 GB-os GTX 1060-nal is kellenek kompromisszumok, és van, ahol az sem elég. Egyébiránt nemcsak 4K vagy 120 fps létezik, de például 1440p-s monitorok is, melyek azért eljutottak pár felhasználóhoz.
Megjegyzem, a 2010 óta történő egy helyben toporgás erős túlzás, az akkori játékok folytatásai jellemzően sokkal jobban néznek ki, és a gépigényük is megugrott (lásd Deus Ex, God of War stb.). Állandó, és nem is alaptalan példa a 2007-es Crysis is, de a minap feltettem, és bár tényleg jó a grafika, azért a világpusztítástól már messze van. Annak idején a high-tól összecsináltam magam, most erre a very high is kevés.
ja mert nem a god of war a grafika csúcsa most kb azért nem példálóznék konzol címmel...
Egyébként pont nem a grafika miatt linkeltem, hanem mert sáros lesz aminek sárosnak kell lennie. Vizes lesz az emberek ruhája amikor vizesnek kell lennie...
Kb pont amit hiányolt bargemopan.
Egyébként én is egyetértek, hogy tök sokat adna az immersionhoz ha a köd vagy egyéb füst úgy viselkedne ahogy kell, vagy legalább valami történne vele ha átrpülök egy helikopterrel felette.
Az összesben, de csak a PhysX miatt. Ilyesmiben a leglátványosabb dolog mondjuk talán az volt, amikor az Arkham Knightban szóródott az esővíz a köpenyről, amikor széttártad, 20 percig csak azzal ökörködtem szerintem (+ a batmobillal való környezet- és épületzúzás, good times). :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Hát nem, annál az UC4 pl. simán jobban néz ki manapság is.
Egyébként pont nem a grafika miatt linkeltem, hanem mert sáros lesz aminek sárosnak kell lennie. Vizes lesz az emberek ruhája amikor vizesnek kell lennie...
Ja értem. Mondjuk ezek is elég régi fícsörök (pl. a 2013-as Tomb Raider is tudja az összeset, de lehet, hogy a még korábbi UC-k is).
Elég érdekes ez egyébként, pl. emlékszem, hogy a Rise of the Tomb Raiderben csak kb. 10 óra után tűnt fel, milyen szép sáros nyomokat lehet hagyni, mert olyan tömény a játék vizuálisan, hogy a többi cucc között észre sem vettem. Ott mondjuk a hó volt nagyon ütős.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=2esjGj81q2k
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Felesleges vita. Zaxx elore lekonyvelte, hogy konzol=szar, benan nez ki (kiveve ha eppen olyan jatekrol van szo ami bejon neki, mert akkor termeszetesen kurvajo, de ezt mar ugye megszoktuk). Semmi ertelme a diskurzusnak. (btw a ho ezerszer jobb a gowban)
@Ripla:fejlodik a grafika csak nem olyan latvanyosan es gyorsan mint 15 eve.
@mas, 2080 arrol van valami pletyi? Az utolso amit lattam, hogy megint novelni akarjak a **80 arat ki tudja mennyivel...
elesleges vita. Zaxx elore lekonyvelte, hogy konzol=szar, benan nez ki (kiveve ha eppen olyan jatekrol van szo ami bejon neki, mert akkor termeszetesen kurvajo, de ezt mar ugye megszoktuk). Semmi ertelme a diskurzusnak. (btw a ho ezerszer jobb a gowban)
De most miért csinálsz megint úgy, mintha pinád lenne? :) Nem hiszem, hogy annyira "edgy" dolgot állítottam volna azzal, hogy a konzolok mára igazán eljuthattak volna az utóbbi 10 év képminőséget illető eredményeinek használatához, hogy ezen érdemes legyen kiborulni.
Tök mindegy, milyen jók az assetjeid, ha a gép elmossa a picsába a felét, és szvsz ez a "nem fejlődik a grafikai minőség" sztereotípia is azért van, mert a környezet részletessége és geometriai komplexitása még mindig eléggé le van szarva. Ott rohangálnak a CG minőségű karakterek a PS2-es elmosott fosban, mellettük 60 féle, egymásra halmozott alacsony minőségű effekt igyekszik kelteni a konzolos realizmust, és ettől kéne hátast dobni, hogy hatalmas fejlődés. Hát egy faszt, már bocs.
Nagyon jó, hogy szépek a karakterek, sokat fejlődött az animáció, de bizonyos szempontból az tényleg nagyon gáz manapság, hogy mondjuk fogják a low detail placcot, aztán telerakják a földből vadul kiálló fűvel, hogy ne látszódjon. Egy realitsztikus fűcsomót adjon nekem az ég. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Szvsz ki lehet matekozni, hogy ha a 2070 az előző gen-hez képest $379-ról $500-ra emelkedett, akkor valszeg a 2080 is hasonló mértékben ugrik meg. ~$900 ha az Nvidia konzisztens az árazásával. Emellett persze könnyen meglehet, hogy konkurencia hiányában és meglovagolva a msotani kártya árakat még bőven efölé hányják be.
Zoo írta: Full HD-ben a legtöbb esetben 60 fps-hez 6 GB-os GTX 1060-nal is kellenek kompromisszumok, és van, ahol az sem elég. Egyébiránt nemcsak 4K vagy 120 fps létezik, de például 1440p-s monitorok is, melyek azért eljutottak pár felhasználóhoz.
Jelen! Mármint 3440x1440-es ultrawide-dal, ami kissé közelebb van a 4K-hoz. És jelentem azt is, hogy egy GTX1080-assal high graf beállítással nem minden megy zökkenőmentesen, még úgy se, hogy AA-t mindig kikapcsolom.
Ja, gyanús is volt, meg egyébként is: ezekkel a dolgokkal viszonylag korán elkezdtek kísérletezni. Pl. a PoP Sotban is csöpögött a víz a gatyádból, ha átgázoltál egy adagon, a Tomb Raider Anniversary-ban meg egész frankón nézett ki a vizes, fokozatosan száradó ruha, és egyik játék sem mai csirke.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Gondolom Csopi se arra gondolt, hogy ujdonsag hanem arra, hogy amiket Ripla hianyol jatekokbol az azert jelen van mar eleg altalanosan is ilyen vagy olyan szinten.
A terepjaro sarral valo interrakcioja az azert eleg impressziv (bar tudom, tudom, spintires).
Nagyon csúsznak az olyan technológiák, mint a valós idejű ray tracing és addig túl nagy fejlődés szvsz nem is várható. Ahhoz képest, hogy már 15 éve techdemózták nem sietik el. Gondolom 4K/VR most felülír mindent még egy darabig.
A ray tracing valószínűleg nem is nagyon lesz a közeljövőben. Túl erőforrásigényes és amíg ilyen-olyan más technikákkal közel olyan eredményt tudnak elérni töredék erőforrásból addig nem is fogják használni. Azt hiszem pont a Star Wars-os ray tracing demo környékén volt róla szó, hogy real time ray tracing 4k60-hoz 4 Titan V kellett. Szóval kövi generáció fixen kilőve, talán 10 év múlva esélyes. :D
A 4K esetében mondjuk a dolog abszolút igaz: tök sok mindenre lenne már erőforrás mondjuk a következő konzolgenerációra, remek tech van már pl. a GPU számolta fizikára, ami sokkal gyorsabb a processzoros megoldásnál, de procik terén manapság már a multi threading is ütős dolgokat tud stb. A baj csak az, hogy a kakaó, ami mehetne mondjuk a fizikára vagy a komplexebb környezetre inkább arra megy majd el, hogy natív 4K-ban meglegyen a 30 fps.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
procik terén manapság már a multi threading is ütős dolgokat tud
Yup csak nem nagyon kezdenek vele semmit erdemben. Legalabbis ami az atlegfelhasznalok 90%-t erinti. Gondolom pont emiatt dontottek ugy az intelnel is, hogy nem lesz HT az i9eken kivul kovi genre.
Mondjuk játékoknál a HT sosem volt egy hú de fontos dolog, nekem az i7-esem eddigi pályafutása során nagyon kevésnél eredményezett teljesítménytöbbletet és akkor is max 10 fps-t ha nyertem. Azzal, hogy több lesz a mag (a soron következő i7-esek asszem 8 magosak lesznek), ez is tovább fog csökkenni, szóval a HT továbbra sem a játékvilágban fog számítani, és érzésem szerint az i9 nem is oda készül.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nem állítottam, hogy megváltja a világot, hiába trollkodsz bele. Attól még visszafogja a fejlődést, ha már elvárás, hogy valamiféle VR támogatást kapjon a játék. Egyébként meg ha idézel akkor idézd az egész mondatot ...
bargemopan írta: Csak azt nem értem, hogy mi a fenének. A játékok grafikája kb. 2010 óta egy helyben toporog. Az összes nagyobb volumenű játéknak bőven elég egy bármilyen 4 gigás kártya.
:DD
Star Citizen ideális pillanataiban 25 FPS..... khm... khm
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
rwurl=https://youtu.be/8nLhSrrxHfc
Hogy mi?
Youtube: Csöpi plays - https://goo.gl/pp4Ldr
Te amugy jatszottal jatekokkal az elmult par evben? :D Latszolag nem nagyon.
Egyébként érdekesek ezek a konzolexkluzív címek: az UC4 pl. kijött két éve, akkor eszméletlenül nézett ki, aztán manapság keresel belőle néhány bullshitmentes, rendes felbontású in-game screenshotot és
rwurl=https://abload.de/img/20t0sis.jpg
Oh...
rwurl=http://image.noelshack.com/fichiers/2016/19/1462819330-uncharted-tm-4-a-...
Wha..what?
rwurl=https://abload.de/img/uncharted4_athiefsenducsqr.png
Oh...
A konzolexkluzivitás monnyonle', ha lenne belőle PC port, ezeket a hiányosságokat simán lehetne orvosolni.
Szerk: Extra:
rwurl=http://i.imgur.com/u82Gzsi.jpg
Damn, son...
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Szoval ha keresel direkt szarul beallitott kepeket akkor nem nez ki jol. :D Wow. Ezt felreteve is gondolom meg nem volt olyan jatekkal dolgod ami mozgas kozben sokkal jobban fest mint egy allokepen, ugye?
Visszakerestem a kepeket a ps topikbol amiket jatek kozben csinaltam, hasonloan szarul fest mint. https://imgur.com/a/LpXdZ
Egy másodperc lopakodás sem volt benne!
Aztakurva. Ebből a játékból nekem ennyi pont elég is volt.
Amiket én linkeltem, azoknak is photo mode a többsége, és nem értem, mit értesz azon, hogy rosszul vannak beállítva, amikor tök jól vannak beállítva, egyszerűen csak nem a legelőnyösebbek, ami a realitások tekintetében szvsz elég fontos dolog. Az beállítástól független, hogy néhol szarok a textúrák és konzolosan leegyszerűsítettek az effektek (értsd: attól, hogy nem arra irányítod a kamerát, a textúrák még szarok lesznek, és az effektek is buták maradnak), összességében nem is ronda a játék, csak furának érzem felhozni egy "mennyit léptünk előre grafikában" diskurzusban, amikor PC-n vagy akár Xbox One X-en manapság egy Gears of War 4 jobban néz ki nála köszönhetően az erősebb hardvernek (bár az UC4-hez hasonlóan az is tele van előre kiszámolt fizikai jelenetekkel, ami mondjuk nem éppen a modern fizika előnyeit mutatja, csak mókusvakítás az összes bonyolultabb szcéna ott is).
Animációkban über, összhatásban is oké, csak kicsit sok látszik a konzolos kompromisszumokból (igazából már Csöpi videóján is, de az mintha még pre-release cucc lenne). Érted, pl. megnézed ezt a képet:
rwurl=https://i.imgur.com/bzD7Qwo.jpg
Ott vannak az előtérben a faszán kidolgozott karakterek, mögötte meg hányás a texture filtering, a talaj meg összességében is low res, mint állat: ha én grafikai csúcsokat akarok mutogatni, ziher, hogy nem egy PS4-es címet fogok elővenni. Világos, hogy nem a Naughty Dog bűne a dolog, hanem a 6 éves hardveré, de mióta létezik anisotropic filtering, 15 éve?
Én inkább valami ilyesmit tartanék jó példának a mai állapotokra:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=_LaSOJ4aeNY
Persze ebbe is bele lehet kötni, csak az már azért valami, amilyen durván jól használja a motor az erőforrásokat, na meg hogy ez így konzolon 60 fps-en van. Ilyen nem volt 2010-ben.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Sajnos ezzel a vilag maradek 99.99%a valszeg nem ert veled egyet. Persze igen a 30 meterre levo mosott textura meg a par kidolgozatlan asset mindenki kedvet elvette a jatektol, de attol meg technikailag mai napig az egyik top es igenis lehet vele peldalozni. Ahogy a Last of Us 2vel is fognak jovore.
Full HD-ben a legtöbb esetben 60 fps-hez 6 GB-os GTX 1060-nal is kellenek kompromisszumok, és van, ahol az sem elég. Egyébiránt nemcsak 4K vagy 120 fps létezik, de például 1440p-s monitorok is, melyek azért eljutottak pár felhasználóhoz.
Megjegyzem, a 2010 óta történő egy helyben toporgás erős túlzás, az akkori játékok folytatásai jellemzően sokkal jobban néznek ki, és a gépigényük is megugrott (lásd Deus Ex, God of War stb.). Állandó, és nem is alaptalan példa a 2007-es Crysis is, de a minap feltettem, és bár tényleg jó a grafika, azért a világpusztítástól már messze van. Annak idején a high-tól összecsináltam magam, most erre a very high is kevés.
Sors bona, nihil aliud.
ja mert nem a god of war a grafika csúcsa most kb azért nem példálóznék konzol címmel...
Egyébként pont nem a grafika miatt linkeltem, hanem mert sáros lesz aminek sárosnak kell lennie. Vizes lesz az emberek ruhája amikor vizesnek kell lennie...
Kb pont amit hiányolt bargemopan.
Egyébként én is egyetértek, hogy tök sokat adna az immersionhoz ha a köd vagy egyéb füst úgy viselkedne ahogy kell, vagy legalább valami történne vele ha átrpülök egy helikopterrel felette.
Talán egy két év múlva eljutunk ide is.
Youtube: Csöpi plays - https://goo.gl/pp4Ldr
Valamelyik Arkham jatekban mar volt ilyen mozgo fust nem? (mondjuk jatekmenetre nem volt hatassal csak eyecandy)
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Az összesben, de csak a PhysX miatt. Ilyesmiben a leglátványosabb dolog mondjuk talán az volt, amikor az Arkham Knightban szóródott az esővíz a köpenyről, amikor széttártad, 20 percig csak azzal ökörködtem szerintem (+ a batmobillal való környezet- és épületzúzás, good times). :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Hát nem, annál az UC4 pl. simán jobban néz ki manapság is.
Ja értem. Mondjuk ezek is elég régi fícsörök (pl. a 2013-as Tomb Raider is tudja az összeset, de lehet, hogy a még korábbi UC-k is).
Elég érdekes ez egyébként, pl. emlékszem, hogy a Rise of the Tomb Raiderben csak kb. 10 óra után tűnt fel, milyen szép sáros nyomokat lehet hagyni, mert olyan tömény a játék vizuálisan, hogy a többi cucc között észre sem vettem. Ott mondjuk a hó volt nagyon ütős.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=2esjGj81q2k
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Felesleges vita. Zaxx elore lekonyvelte, hogy konzol=szar, benan nez ki (kiveve ha eppen olyan jatekrol van szo ami bejon neki, mert akkor termeszetesen kurvajo, de ezt mar ugye megszoktuk). Semmi ertelme a diskurzusnak. (btw a ho ezerszer jobb a gowban)
@Ripla:fejlodik a grafika csak nem olyan latvanyosan es gyorsan mint 15 eve.
@mas, 2080 arrol van valami pletyi? Az utolso amit lattam, hogy megint novelni akarjak a **80 arat ki tudja mennyivel...
De most miért csinálsz megint úgy, mintha pinád lenne? :) Nem hiszem, hogy annyira "edgy" dolgot állítottam volna azzal, hogy a konzolok mára igazán eljuthattak volna az utóbbi 10 év képminőséget illető eredményeinek használatához, hogy ezen érdemes legyen kiborulni.
Tök mindegy, milyen jók az assetjeid, ha a gép elmossa a picsába a felét, és szvsz ez a "nem fejlődik a grafikai minőség" sztereotípia is azért van, mert a környezet részletessége és geometriai komplexitása még mindig eléggé le van szarva. Ott rohangálnak a CG minőségű karakterek a PS2-es elmosott fosban, mellettük 60 féle, egymásra halmozott alacsony minőségű effekt igyekszik kelteni a konzolos realizmust, és ettől kéne hátast dobni, hogy hatalmas fejlődés. Hát egy faszt, már bocs.
Nagyon jó, hogy szépek a karakterek, sokat fejlődött az animáció, de bizonyos szempontból az tényleg nagyon gáz manapság, hogy mondjuk fogják a low detail placcot, aztán telerakják a földből vadul kiálló fűvel, hogy ne látszódjon. Egy realitsztikus fűcsomót adjon nekem az ég. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Szvsz ki lehet matekozni, hogy ha a 2070 az előző gen-hez képest $379-ról $500-ra emelkedett, akkor valszeg a 2080 is hasonló mértékben ugrik meg. ~$900 ha az Nvidia konzisztens az árazásával. Emellett persze könnyen meglehet, hogy konkurencia hiányában és meglovagolva a msotani kártya árakat még bőven efölé hányják be.
Jelen! Mármint 3440x1440-es ultrawide-dal, ami kissé közelebb van a 4K-hoz. És jelentem azt is, hogy egy GTX1080-assal high graf beállítással nem minden megy zökkenőmentesen, még úgy se, hogy AA-t mindig kikapcsolom.
Az biztos, hogy már a 2007-es UC1-ben is átázott a ruha addig, amíg bementél a vízbe. Ez mindjárt a tutorialban kiderült.
Sors bona, nihil aliud.
Ja, gyanús is volt, meg egyébként is: ezekkel a dolgokkal viszonylag korán elkezdtek kísérletezni. Pl. a PoP Sotban is csöpögött a víz a gatyádból, ha átgázoltál egy adagon, a Tomb Raider Anniversary-ban meg egész frankón nézett ki a vizes, fokozatosan száradó ruha, és egyik játék sem mai csirke.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Gondolom Csopi se arra gondolt, hogy ujdonsag hanem arra, hogy amiket Ripla hianyol jatekokbol az azert jelen van mar eleg altalanosan is ilyen vagy olyan szinten.
A terepjaro sarral valo interrakcioja az azert eleg impressziv (bar tudom, tudom, spintires).
Nagyon csúsznak az olyan technológiák, mint a valós idejű ray tracing és addig túl nagy fejlődés szvsz nem is várható. Ahhoz képest, hogy már 15 éve techdemózták nem sietik el. Gondolom 4K/VR most felülír mindent még egy darabig.
VR most felülír mindent
rwurl=https://imgur.com/Ig72MUL
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
A ray tracing valószínűleg nem is nagyon lesz a közeljövőben. Túl erőforrásigényes és amíg ilyen-olyan más technikákkal közel olyan eredményt tudnak elérni töredék erőforrásból addig nem is fogják használni. Azt hiszem pont a Star Wars-os ray tracing demo környékén volt róla szó, hogy real time ray tracing 4k60-hoz 4 Titan V kellett. Szóval kövi generáció fixen kilőve, talán 10 év múlva esélyes. :D
A 4K esetében mondjuk a dolog abszolút igaz: tök sok mindenre lenne már erőforrás mondjuk a következő konzolgenerációra, remek tech van már pl. a GPU számolta fizikára, ami sokkal gyorsabb a processzoros megoldásnál, de procik terén manapság már a multi threading is ütős dolgokat tud stb. A baj csak az, hogy a kakaó, ami mehetne mondjuk a fizikára vagy a komplexebb környezetre inkább arra megy majd el, hogy natív 4K-ban meglegyen a 30 fps.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Yup csak nem nagyon kezdenek vele semmit erdemben. Legalabbis ami az atlegfelhasznalok 90%-t erinti. Gondolom pont emiatt dontottek ugy az intelnel is, hogy nem lesz HT az i9eken kivul kovi genre.
Mondjuk játékoknál a HT sosem volt egy hú de fontos dolog, nekem az i7-esem eddigi pályafutása során nagyon kevésnél eredményezett teljesítménytöbbletet és akkor is max 10 fps-t ha nyertem. Azzal, hogy több lesz a mag (a soron következő i7-esek asszem 8 magosak lesznek), ez is tovább fog csökkenni, szóval a HT továbbra sem a játékvilágban fog számítani, és érzésem szerint az i9 nem is oda készül.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ja, mwgy majd az i3-4/i5-6/i7-8/i9-8+8. Nagy ervagas nem lesz max Tompi fog itt tombolni, hogy bezzeg a 32 threades Zen-ek!! :D
Nem állítottam, hogy megváltja a világot, hiába trollkodsz bele. Attól még visszafogja a fejlődést, ha már elvárás, hogy valamiféle VR támogatást kapjon a játék. Egyébként meg ha idézel akkor idézd az egész mondatot ...
:DD
Star Citizen ideális pillanataiban 25 FPS..... khm... khm
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Optimalizációt még hírből sem látott.