Ezért volt ezt a játékot marhaság korábban mutogatni, ez a videó már művészeti stílusában, megoldásaiban is Darksiders, viszont rengeteg embernek a korai anyagok maradtak meg, amik meg ordas szarok voltak.
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Végül is novemberig még van idejük teleposztolni a Youtube-ot awesome-mal, szóval aggódni azt nem aggódom, de ja, a pre-alpha félelmetes volt.
Mellesleg ránézésre ez abszolút a Darksiders 2 motorja agyontuningolva, szóval remélem, hogy a beígért engine update és bugfix csomag érkezik még az előzményhez, ha már a D3 egyik extra kiadásához még jár is az első két rész. Nagyon jól esne a javítás a Deathinitive-hez, mert én a sok crash és bug miatt nem vittem végig.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
The update launched last week for the Steam and GOG versions of Desperados, bringing support for Windows 7, 8, and 10, plus Mac and Linux.
The update also rolled a mission from the demo into the game, closing a loop on those days when demos would often contain unique slices.
Szerk: Belenéztem gyorsan, hát ez fasza. Kapott widescreen támogatást is a játék, ráadásul úgy, hogy nem felbontást vált, hanem az eredetit skálázza 4:3-as, 16:10-es vagy 16:9-es képarányra, amit alapból fújolnék a rosszabb képminőség miatt, de egy ilyen 2D-s játéknál sokkal jobban tudod irányítani a karaktereket, ha olyan nagyok maradnak, mint régen voltak.
A demómisszió meg nem lett belemókolva az eredetibe, hanem a teljes demó indítható az új launcherből, vagyis minden olyan, mint az eredeti volt annak idején. Zsír, mert a régi demóba nem tudtam életet lehelni legutóbb, szóval kaptam egy új küldetést. :)
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Plusz annó olyasmit olvastam, hogy a későbbi missziókat már csak valami brutál kombózással és koordinálással lehet megcsinálni, úgyhogy pár küldetés után félbeszakadt nálam.
Az összes Commandos és a Desperados első részének végigjátszása után a Shadow Tacticset nem mondanám azoknál nehezebbnek, bár tény, hogy vannak nagyon szoros helyzetek. Ha az ember kitapasztalja és megfelelően használja a lehetőségeit, akkor fejben elég gyorsan fel tudja fűzni, hogy mit miután fog csinálni, és utána már csak a pontos kivitelezés marad. :)
Én egy gyenge szar vagyok és feladtam :-) Nagyon hangulatos, de el kell mélyedni benne hogy ráérezz a ritmusra, én meg most alig érek rá bármire.
Pont ugyanez a helyzet a Seven-Days long past-al is, az is hasonló műfaj, atom hangulatos, és arra sincs időm :-(
Ugyan a régi mentéseket nem viszi (szintén a GOG-os verzióból vannak, azokkal néztem), de a régi profilból legalább a küldetések kiválaszthatók. Végre DXWnd se kell hozzá, hogy vállalható legyen, a képarányvariálás is jó (de 16:9-es monitoron is 16:10-es alapból, amit viszont könnyű átállítani).
Persze az engine a régi, csodálatos a 25 fps a mai 60 Hz-es kijelzőkön. A Shadow Tactics hozzá képest így tíz generáció ugrás, ami a reszponzivitást és a folyékonyságot illeti. Vagy fordítva: utána nagyon fura élmény a Desperados. Az Inifinity Engine-es RPG-kből az eredetik és a felújítások is jóval szerencsésebb helyzetben vannak, azoknak a 30 fps-e nem aszinkron a kijelzőkkel.
Nem is az fps-sel van a baj egyébként, hanem azzal, hogy a kurzor is ahhoz lockolódik, szóval nincs sima egérmozgásod. Mellesleg ha lehet hinni annak, amit olvastam, akkor az fps is javult, ugyanis az eredeti állítólag csak 21-22-t tudott. Szerintem lehet is látni a karakterek mozgásán, hogy egy pöppet folyamatosabb a játék.
Egyébként nekem mennek a mentéseim (Steamen).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A Desperados is egy lehetetlenség lenne a Commandos kezelőfelületével egyébként. Aki nem használja a hotkey-eket meg az órára belőhető makrókat, csúnyán kiszúr magával.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Részemről hirtelen vissza is katapultált a tavalyi szinthez a tegnapi örömködés után. :D dat karakterárnyék! Húbazd, mindezt novemberben... :D Nem is értem minek.
Nagyon semmilyennek tűnik, ja, mondjuk lehet a bemutatott pályarészek hibája is.
A grafikával egyébként én annyira nem törődnék, novemberig ezt még bőven lehet pumpolni, na meg elég egyértelmű volt már az elejétől kezdve, hogy itt max az art lesz erős, nem a mögötte lévő technológia. Végül is az első két résznél is így volt már ez.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=Qc5OMX0RV0g
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Üdv, a jövőből! Kellenek lottó számok?
Choose your next words with excpetional care!
Megelőztél. :)
Akartam írni hozzá, hogy megjelenés november 27-én, csak az elmaradt. :)
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Here's the new shit:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=XF5a6hWNWrY
Na, ez már nem pre-alpha!
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ezért volt ezt a játékot marhaság korábban mutogatni, ez a videó már művészeti stílusában, megoldásaiban is Darksiders, viszont rengeteg embernek a korai anyagok maradtak meg, amik meg ordas szarok voltak.
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Végül is novemberig még van idejük teleposztolni a Youtube-ot awesome-mal, szóval aggódni azt nem aggódom, de ja, a pre-alpha félelmetes volt.
Mellesleg ránézésre ez abszolút a Darksiders 2 motorja agyontuningolva, szóval remélem, hogy a beígért engine update és bugfix csomag érkezik még az előzményhez, ha már a D3 egyik extra kiadásához még jár is az első két rész. Nagyon jól esne a javítás a Deathinitive-hez, mert én a sok crash és bug miatt nem vittem végig.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ómájgááááád!
https://www.rockpapershotgun.com/2018/07/10/desperados-wanted-dead-or-alive-windows-10-crash-fixed/
Szerk: Belenéztem gyorsan, hát ez fasza. Kapott widescreen támogatást is a játék, ráadásul úgy, hogy nem felbontást vált, hanem az eredetit skálázza 4:3-as, 16:10-es vagy 16:9-es képarányra, amit alapból fújolnék a rosszabb képminőség miatt, de egy ilyen 2D-s játéknál sokkal jobban tudod irányítani a karaktereket, ha olyan nagyok maradnak, mint régen voltak.
A demómisszió meg nem lett belemókolva az eredetibe, hanem a teljes demó indítható az új launcherből, vagyis minden olyan, mint az eredeti volt annak idején. Zsír, mert a régi demóba nem tudtam életet lehelni legutóbb, szóval kaptam egy új küldetést. :)
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A Shadow Tactics Blades of the Shogun-t próbáltad már?
Csak a demót még, de az nagyon bejött, szóval majd egyszer sort kerítek rá.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Én igen, eléggé kurvanehéz. :-)
Plusz annó olyasmit olvastam, hogy a későbbi missziókat már csak valami brutál kombózással és koordinálással lehet megcsinálni, úgyhogy pár küldetés után félbeszakadt nálam.
Non serviam
Az összes Commandos és a Desperados első részének végigjátszása után a Shadow Tacticset nem mondanám azoknál nehezebbnek, bár tény, hogy vannak nagyon szoros helyzetek. Ha az ember kitapasztalja és megfelelően használja a lehetőségeit, akkor fejben elég gyorsan fel tudja fűzni, hogy mit miután fog csinálni, és utána már csak a pontos kivitelezés marad. :)
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Én egy gyenge szar vagyok és feladtam :-) Nagyon hangulatos, de el kell mélyedni benne hogy ráérezz a ritmusra, én meg most alig érek rá bármire.
Pont ugyanez a helyzet a Seven-Days long past-al is, az is hasonló műfaj, atom hangulatos, és arra sincs időm :-(
Ugyan a régi mentéseket nem viszi (szintén a GOG-os verzióból vannak, azokkal néztem), de a régi profilból legalább a küldetések kiválaszthatók. Végre DXWnd se kell hozzá, hogy vállalható legyen, a képarányvariálás is jó (de 16:9-es monitoron is 16:10-es alapból, amit viszont könnyű átállítani).
Persze az engine a régi, csodálatos a 25 fps a mai 60 Hz-es kijelzőkön. A Shadow Tactics hozzá képest így tíz generáció ugrás, ami a reszponzivitást és a folyékonyságot illeti. Vagy fordítva: utána nagyon fura élmény a Desperados. Az Inifinity Engine-es RPG-kből az eredetik és a felújítások is jóval szerencsésebb helyzetben vannak, azoknak a 30 fps-e nem aszinkron a kijelzőkkel.
Sors bona, nihil aliud.
Mondjuk én is csak a demót próbáltam még, csak beugrott, ezért ajánlottam. :)
Azért a humorral folyamatosan próbálkozol.
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
A humor nem az a műfaj, ami hangulatos, de Nokedlinek nincs rá ideje.
De.
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
A zsánervita itt off.
Nem is az fps-sel van a baj egyébként, hanem azzal, hogy a kurzor is ahhoz lockolódik, szóval nincs sima egérmozgásod. Mellesleg ha lehet hinni annak, amit olvastam, akkor az fps is javult, ugyanis az eredeti állítólag csak 21-22-t tudott. Szerintem lehet is látni a karakterek mozgásán, hogy egy pöppet folyamatosabb a játék.
Egyébként nekem mennek a mentéseim (Steamen).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A Desperados is egy lehetetlenség lenne a Commandos kezelőfelületével egyébként. Aki nem használja a hotkey-eket meg az órára belőhető makrókat, csúnyán kiszúr magával.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
11 perc Darksiders 3
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=bruIqusOK_Y
Részemről hirtelen vissza is katapultált a tavalyi szinthez a tegnapi örömködés után. :D dat karakterárnyék! Húbazd, mindezt novemberben... :D Nem is értem minek.
Tehát szar lesz, ennyi, next. Baszod. :D
valamiért az Amalurra emlékeztet picit
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=cbO4AvndzzE
Nagyon semmilyennek tűnik, ja, mondjuk lehet a bemutatott pályarészek hibája is.
A grafikával egyébként én annyira nem törődnék, novemberig ezt még bőven lehet pumpolni, na meg elég egyértelmű volt már az elejétől kezdve, hogy itt max az art lesz erős, nem a mögötte lévő technológia. Végül is az első két résznél is így volt már ez.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
[quote Zaxx]Ómájgááááád!
https://www.rockpapershotgun.com/2018/07/10/desperados-wanted-dead-or-alive-windows-10-crash-fixed/
...
Mindeközben:
https://www.facebook.com/KalypsoMediaInt/photos/a.421576081219566.91113....
A Kalypso Media megvette a Commandos jogokat, remaster és folytatás is lesz.
Ómájgáááááád 2!
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
rwurl=https://youtu.be/NAArODPtK5g?t=32
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Már egy hónapos, de szerintem itt még nemvót:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=Ps0X4RtVqcI
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Nathan Fillion is Nathan Drake in this live action short film by Director Allan Ungar.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=v5CZQpqF_74
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám