hümm. akkor még folytatom a végső takarítást.
mondjuk a baseball-pálya futkosós farmolás nem annyira vonz... egy ideig nem volt rossz, de most már Diablo-nál is unalmasabbnak érzem azt a részt, hogy nem képes olyan ghost of fog vagy micsodát adni, hogy nyithassam a realm tear-eket
fő sztorit ma végre végigvittem. azt hittem egy kicsit még több van hátra, kár volt halogatnom :)
ShowHide spoiler #god of war - end spoiler
furán békés és mocsok vége lett :) tetszett alapvetően csak tényleg egy kicsit hosszabbra számítottam a serpent barlangozás elindításától kezdve, no de sebaj, azt hiszem ők is sejtették, hogy korrekt sikere lesz a játéknak, lesz bőven sztori a folytatásra, pláne így hogy a kis Lokit nevelgetjük :D
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Ez a Sigrun sajnos túl kemény falat nekem.
És pedig csak a 2. nehézségi szinten játszom, és lvl9 vagyok :D
azt hiszem megpróbálom levéve egy kicsit a nehézséget, de ehhez már sajnos nem elég a majom módjára nyomkodnom a gombokat, itt már tényleg ügyesen és gyorsan kéne reagálni az 1-1 helyzetre, ami nekem nem igazán akar összejönni :)
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Több szempontból is khm khm ez az egész jelenség. Egyrészt egyre nagyobb közönsége van a yton a játékos videóknak. A god of war ténylegesen jó, sőt a legjobb ps4 játék jelenleg. Jó helyen volt jó időben jó termékkel. Ettől még a single játékok nagyjában nincs ekkora pénz/nézettség. 1 példa az ezerből ami ekkora hullámot kavar maga körül még nem változtatja meg a világot és ha tetszik ha nem a single player játékok közel sem olyan fényben tündökölnek mint akár 1 évtizede.
@Lou: ne add fel, menni fog az. Én is elszórakoztam vele több mint egy órát. :D Szintén 2. nehézségen (mert feleslegesen nem szeretem magam szopatni és ezen is volt azért benne kihívás).
talán egyszer meglesz, de nem ma. a bal hüvelykujjam már rohadtul fáj, nem tudom nyomni rendesen azt a rohadt stick-et :D
levettem normal-ra, nekem még így is erős kihívás. egyszer már kb 0.1% életerőn volt, de én is, és elszúrtam, nem vettem észre, hogy Atreus runic attack cd-je lejárt és azzal simán meglett volna, mire el akartam indítani, addigra már pont odébbgurulni kellett volna, jól elcsesztem :)
majd még próbálkozom, de már csak ez hiányzik, minden egyéb vacak letudva.
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
oké hogy szeretem a beat em up játékokat, és ez egy különösen jó darab az amúgy sem erős piacon, de ez az ár kimeríti a pofátlanság fogalmát, főleg azt is figyelembe véve, hogy ez egy ps3/vita remaster Dragon's Crown Pro
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
én érzek inkább mesteri scriptelést. nem tudom az egész játék végig ilyen interaktív marad e a környezettel. akárhogyis tényleg lenyűgöző :)
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Az első rész ismeretében azért nem annyira meglepő az, már ott is időnként lepadlóztál attól, hogy mennyire "interaktív" az egész - bunyóknál például ha asztalnál álltál, Joel abba verte bele a páciens fejét mesterien animálva, ha falnál, akkor meg abba (teljesen más animációval).
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Battle Chasers: Nightwar $6
GTA5 $20
The Order: 1886 $4
The Last Of Us™ Remastered $10
Journey $4.5
melyikről beszélnétek le mindenképpen, melyiket nem érdemes kihagyni? Order 4 dolcsit se ér meg?
(GoW utolsó harc még mindig hátravan, azóta nem volt időm nekiugrani, illetve Horizon Zero Dawn Complete, és Shadow of the Colossus-ba még bele se kezdtem)
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
last of us-t ne hagyd ki.
a többiről nem tudok érdemben nyilatkozni
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Az Order szép, csak nem túl bonyolult, cserébe rövid. Az egész sztori egy prológusnak érződik, amiben benne lett volna potenciál valami többre. Nekem megérte azt a pár dolcsit, de gyakorlatilag ugyanott vagy, ha youtube-on nézed végig.
A GTA5 meg a Last Of Us a kihagyhatatlan kategória. GTA5 sose volt még ennél olcsóbb, a TLoU volt már 8 dollárért is, ha az számít. :)
A Journey gyakorlatilag egy walking sim a stílusosabbik fajtából. A zenéje jó.
Alig várom már, végre egy olyan spidey játék amire kb 20 éve várok. :D Amikor körbenéz a városon az így holymotherofgod! Nem gondoltam volna, hogy ilyen nagy lesz a játszótér.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=maJFka6Rx68+
3 héttel wow kieg után, 1 héttel tomb raider előtt... Rip szeptember kb. :D
Nagyon jónak tűnik összességében, de az a harcrendszer hááát, nem tudom. A háló miatt valahogy nincs meg az az "umph", ami a Batmanben, a kamerát is túl sokat rángatják "cinematikusan" ahelyett, hogy szépen átlátnád az akciót és olyan kis scripteltnek is tűnik a dolog az Arkham pöppet randomabb káoszához képest. A weapon wheel is nagyon fura, ahogy harc közben nyitogatják.
Az ellen meg csőbutának tűnik, és oké, hogy az Arkhamban sem voltak zsenik, de ott legalább lelőttek. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A wheel az afféle megszokás az Insomniactől, ahogy mondják is. A Ratchetekben is így van, de ettől még vannak konfigurálható gyorsbillentyűk, és - emlékeim szerint - a 2007-es Tools of Destructionben már be lehetett úgy lőni a játékot, hogy akkor is valós időben zajlott tovább a történet.
Szerintem a Batmanen nagyobb hangsúly volt a beat 'em upon, itt meg a sandboxon, de a Ratchetekben is mindig jó móka volt a harc sok érdekes fegyverrel. Meglátjuk mi jön ki belőle, mekkora lesz a hiányérzet.
Szerintem a Batmanen nagyobb hangsúly volt a beat 'em upon, itt meg a sandboxon
Az igaz, mert a Batmanben csak az Arkham Knightra lett ekkora a bejárható terület (már ha egyáltalán itt egyenlőség van, mert a demóban látott Manhattan Island van akkora, mint az AK teljes területe), és az sem "élő" város volt, hanem bűnözőparadicsom. Viszont ott meg azért jó a sandboxság, mert minden néygzetméteren van mit nézni, tulajdonképpen Riddler hülyeségei teszik fantasztikussá. Aggódom is a Rocksteady pletykált Superman-játékáért*, mert Supesnak azért mégiscsak az egész bolygó dukálna egy kidolgozottabb Metropolis mellett.
Ugyanakkor egy kicsit meg úgy vagyok a dologgal, hogy ha egyszer a Rocksteady már megmutatta, hogyan lehet mély harcrendszert csinálni egy ilyen játékhoz, akkor miért kell visszafele lépkedni ahelyett, hogy előre mennének? Mert a konfigolható gyorsbillentyű tényleg frankó lesz, ha lesz, viszont nem hiszem, hogy olyan lenne, mint az Arkhamban, ahol a guick gadget tök természetesen épült bele a kombóba, itt meg kicsit megtöri a flow-t az, hogy Spidey nekiáll ondót lövöldözni, a rosszfiúk meg természetellenesen távol állnak tőle azért, hogy minél több mindent tudjon művelni az ondóhálójával. :D
Emiatt kisebb a hangsúly a combo meteren is, elvégre látod, hogy van, ahol kb. 10 másodpercig nem csinál semmit a karakter, aztán mégis folytatja a megkezdett kombóját, az meg hát elég weird. Az animációk mondjuk legalább nagyon alaposak, és az is jó, hogy Pókember nyilván a halóval röpíti oda magát a választott ellenhez, így nem kell olyan "érdekesen kreatív" megoldásokat csinálni, mint az Arkhamban, ahol Batman magas kombónál szinte már odateleportál a távoli ellenfelekhez.
Nem tom, összességében még mindig úgy érzem, hogy a God of War miatt fogok PS4-et venni, nem emiatt, pedig eléggé örültem, amikor meghallottam, hogy jön az Arkham-klón Spiderman.
Szerk: *Erre persze már megint nem lehet mérget venni, mert 2015-ben még úgy indult a Rocksteady-pletykálás, hogy tökre nem DC Comics lesz az új játék, sőt, még talán műfajt is váltanak. Azóta lefolyt egy kis víz a Dunán, a WB Montréal Suicide Squad és Superman-játékát is lelőtték (elvileg most ők kalapálják azt a Batmant, amit az Arkham Knight végén betízeltek... hát kurva fura lesz Damian Wayne-nel batmanezni, asszem), szóval a WB szokás szerint a franchise management csúcsán áll. :D
Szerk 2: Egyébként elnézést azoktól, akiket zavar, hogy ennyire a harcrendszer felől közelítem meg a témát, de aki ismeri az ízlésemet, nyilván tudja, hogy nálam ez az első szempont, nem az, hogy mekkora a város.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Pontosan azt csinalod mint azok akik telezugtak az internetet anno a "szar 3gombos harcrendszer hurr-durr" mantrat nyomattak a batman idejen. Ertem, hogy gorcsosen a batmanhez kell hasonlotani, de nem lehetne inkabb megse? Fenyevekkel jobban nez ki mint eddig barmelyik pokjatek es szvsz pont ez volt a cel is.
Pontosan azt csinalod mint azok akik telezugtak az internetet anno a "szar 3gombos harcrendszer hurr-durr" mantrat nyomattak a batman idejen.
Lehet, de egyébként volt igazság abban a kritikában az Arkham Asylum idején: mechanikailag a harc "rocksteady" volt, baromi fun is volt gyepálni benne az ellent, de az igazi mélységet a City és az Arkham Knight hozta el. A City-től kezdve lehetett igazán cifrázni a bunyót, de azért még ott is megvolt az az elem akár hardon is (new game+-on már szerencsére nem), hogy egyszerű ütéssel, counterrel és ugrálással (a "3 gomb") is végig lehetett vinni a játékot. Istenigazából a Knight (korábban meg a hardcore-abb Origins) az, ahol ezt már el lehet felejteni nagyobb nehézségen, mert beleütnek a betonba a trükkösebb ellenfelek.
Hasonlítgatni meg azért hasonlítgatom az Arkhamhoz (hogy mennyire alaptalanul, azt még nem tudjuk), mert egyértelműen az az elsődleges inspiráció.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Én csak azt nem értem, hogy jösz itt azzal, hogy miért nem lehet a rocksteady által már betonbavésett nehéz fokozaton mély harcrendszert átültetni ide amikor nagyjából annyit láthattál a játékból mint ez a 20 perces videó. Miért ne lehetne funolva végigjátszani a játékot a mezei halandóknak akik nem mindent a lehető legnehezebb fokozaton kezdenek el? Ez a játékosoknak amúgy hány %-a? 2-3? Talán? :D Miért "baj" ha egyszerűbb a harcrendszer ezzel elősegítve azt, hogy fun legyen? Az istenített Arkham játékokat is ahogy mondod végigvihetted úgy ha jóformán csak counterelsz végig. Itt is lesz több nehézség, gondolom e3-on a lehető legnehezebb fokozatot mutogatták még véletlen se a legkönnyebben 1-2 háttérsegítség társaságában, hogy cool játékmenet videót lehessen csinálni.
hümm. akkor még folytatom a végső takarítást.
mondjuk a baseball-pálya futkosós farmolás nem annyira vonz... egy ideig nem volt rossz, de most már Diablo-nál is unalmasabbnak érzem azt a részt, hogy nem képes olyan ghost of fog vagy micsodát adni, hogy nyithassam a realm tear-eket
fő sztorit ma végre végigvittem. azt hittem egy kicsit még több van hátra, kár volt halogatnom :)
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Remélem
oh. nos nem. thx :D
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Singleplayer games are dead...
rwurl=https://youtu.be/QuFnH8i2D-I
Ez a Sigrun sajnos túl kemény falat nekem.
És pedig csak a 2. nehézségi szinten játszom, és lvl9 vagyok :D
azt hiszem megpróbálom levéve egy kicsit a nehézséget, de ehhez már sajnos nem elég a majom módjára nyomkodnom a gombokat, itt már tényleg ügyesen és gyorsan kéne reagálni az 1-1 helyzetre, ami nekem nem igazán akar összejönni :)
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Több szempontból is khm khm ez az egész jelenség. Egyrészt egyre nagyobb közönsége van a yton a játékos videóknak. A god of war ténylegesen jó, sőt a legjobb ps4 játék jelenleg. Jó helyen volt jó időben jó termékkel. Ettől még a single játékok nagyjában nincs ekkora pénz/nézettség. 1 példa az ezerből ami ekkora hullámot kavar maga körül még nem változtatja meg a világot és ha tetszik ha nem a single player játékok közel sem olyan fényben tündökölnek mint akár 1 évtizede.
@Lou: ne add fel, menni fog az. Én is elszórakoztam vele több mint egy órát. :D Szintén 2. nehézségen (mert feleslegesen nem szeretem magam szopatni és ezen is volt azért benne kihívás).
talán egyszer meglesz, de nem ma. a bal hüvelykujjam már rohadtul fáj, nem tudom nyomni rendesen azt a rohadt stick-et :D
levettem normal-ra, nekem még így is erős kihívás. egyszer már kb 0.1% életerőn volt, de én is, és elszúrtam, nem vettem észre, hogy Atreus runic attack cd-je lejárt és azzal simán meglett volna, mire el akartam indítani, addigra már pont odébbgurulni kellett volna, jól elcsesztem :)
majd még próbálkozom, de már csak ez hiányzik, minden egyéb vacak letudva.
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
oké hogy szeretem a beat em up játékokat, és ez egy különösen jó darab az amúgy sem erős piacon, de ez az ár kimeríti a pofátlanság fogalmát, főleg azt is figyelembe véve, hogy ez egy ps3/vita remaster
Dragon's Crown Pro
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Last of Us 2 annyival mindenki elött jár, hogy az valami elképesztő. Konkrétan nehezen hiszem el, hogy ez tényleges gameplay volt. :D
én érzek inkább mesteri scriptelést. nem tudom az egész játék végig ilyen interaktív marad e a környezettel. akárhogyis tényleg lenyűgöző :)
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Az első rész ismeretében azért nem annyira meglepő az, már ott is időnként lepadlóztál attól, hogy mennyire "interaktív" az egész - bunyóknál például ha asztalnál álltál, Joel abba verte bele a páciens fejét mesterien animálva, ha falnál, akkor meg abba (teljesen más animációval).
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Van benne valami, de ez valami next-next lvl shit. Megnéztem azóta párszor, de még mindig nem tudom feldolgozni az utolsó pár percet.
Amikor smárolnak? Ja, azt nekem is újra meg újra meg kell néznem...
....Rebel with a cause, outlaw with a lawyer....
....Lófaszt, nehogy már, te vagy a Blade Runner....
Igen. Az az utolsó pár perc meg teljesen interaktív gameplay. :D
Erre gondoltam innen:
rwurl=https://youtu.be/btmN-bWwv0A?t=7m51s
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=ovmM0sdRFRY
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=dkL_Adx0NRM
E3 sale dilemma:
Battle Chasers: Nightwar $6
GTA5 $20
The Order: 1886 $4
The Last Of Us™ Remastered $10
Journey $4.5
melyikről beszélnétek le mindenképpen, melyiket nem érdemes kihagyni? Order 4 dolcsit se ér meg?
(GoW utolsó harc még mindig hátravan, azóta nem volt időm nekiugrani, illetve Horizon Zero Dawn Complete, és Shadow of the Colossus-ba még bele se kezdtem)
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
last of us-t ne hagyd ki.
a többiről nem tudok érdemben nyilatkozni
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Az Order szép, csak nem túl bonyolult, cserébe rövid. Az egész sztori egy prológusnak érződik, amiben benne lett volna potenciál valami többre. Nekem megérte azt a pár dolcsit, de gyakorlatilag ugyanott vagy, ha youtube-on nézed végig.
A GTA5 meg a Last Of Us a kihagyhatatlan kategória. GTA5 sose volt még ennél olcsóbb, a TLoU volt már 8 dollárért is, ha az számít. :)
A Journey gyakorlatilag egy walking sim a stílusosabbik fajtából. A zenéje jó.
Battle Chaserst nem ismerem.
Last of Us ennyiert mindenkeppen megeri! Tobbi so-so.
The Order: 1886 ennyiért simán megéri.
rwurl=https://youtu.be/Re10VGkFA8M
Alig várom már, végre egy olyan spidey játék amire kb 20 éve várok. :D Amikor körbenéz a városon az így holymotherofgod! Nem gondoltam volna, hogy ilyen nagy lesz a játszótér.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=maJFka6Rx68+
3 héttel wow kieg után, 1 héttel tomb raider előtt... Rip szeptember kb. :D
Prototype 3.0 PG13 Edition.
Nyilván a korkülönbség miatt sokkal szebb, kidolgozottabb ez, de ezt a fajta szabadságot már ott is hozták szerintem.
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
Infamous 4.0, Saints Row 5.0, The Amazing Spider-Man 3.0, "insert random open world játék" n+1
Értem mit akarsz mondani csak szvsz sok értelme nincs. A prototype nem spider-man, tökmind1 mennyire volt benne szabadság.
Nagyon jónak tűnik összességében, de az a harcrendszer hááát, nem tudom. A háló miatt valahogy nincs meg az az "umph", ami a Batmanben, a kamerát is túl sokat rángatják "cinematikusan" ahelyett, hogy szépen átlátnád az akciót és olyan kis scripteltnek is tűnik a dolog az Arkham pöppet randomabb káoszához képest. A weapon wheel is nagyon fura, ahogy harc közben nyitogatják.
Az ellen meg csőbutának tűnik, és oké, hogy az Arkhamban sem voltak zsenik, de ott legalább lelőttek. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A wheel az afféle megszokás az Insomniactől, ahogy mondják is. A Ratchetekben is így van, de ettől még vannak konfigurálható gyorsbillentyűk, és - emlékeim szerint - a 2007-es Tools of Destructionben már be lehetett úgy lőni a játékot, hogy akkor is valós időben zajlott tovább a történet.
Szerintem a Batmanen nagyobb hangsúly volt a beat 'em upon, itt meg a sandboxon, de a Ratchetekben is mindig jó móka volt a harc sok érdekes fegyverrel. Meglátjuk mi jön ki belőle, mekkora lesz a hiányérzet.
Sors bona, nihil aliud.
rwurl=https://youtu.be/xPsUu1F74H4
Youtube: Csöpi plays - https://goo.gl/pp4Ldr
Az igaz, mert a Batmanben csak az Arkham Knightra lett ekkora a bejárható terület (már ha egyáltalán itt egyenlőség van, mert a demóban látott Manhattan Island van akkora, mint az AK teljes területe), és az sem "élő" város volt, hanem bűnözőparadicsom. Viszont ott meg azért jó a sandboxság, mert minden néygzetméteren van mit nézni, tulajdonképpen Riddler hülyeségei teszik fantasztikussá. Aggódom is a Rocksteady pletykált Superman-játékáért*, mert Supesnak azért mégiscsak az egész bolygó dukálna egy kidolgozottabb Metropolis mellett.
Ugyanakkor egy kicsit meg úgy vagyok a dologgal, hogy ha egyszer a Rocksteady már megmutatta, hogyan lehet mély harcrendszert csinálni egy ilyen játékhoz, akkor miért kell visszafele lépkedni ahelyett, hogy előre mennének? Mert a konfigolható gyorsbillentyű tényleg frankó lesz, ha lesz, viszont nem hiszem, hogy olyan lenne, mint az Arkhamban, ahol a guick gadget tök természetesen épült bele a kombóba, itt meg kicsit megtöri a flow-t az, hogy Spidey nekiáll ondót lövöldözni, a rosszfiúk meg természetellenesen távol állnak tőle azért, hogy minél több mindent tudjon művelni az ondóhálójával. :D
Emiatt kisebb a hangsúly a combo meteren is, elvégre látod, hogy van, ahol kb. 10 másodpercig nem csinál semmit a karakter, aztán mégis folytatja a megkezdett kombóját, az meg hát elég weird. Az animációk mondjuk legalább nagyon alaposak, és az is jó, hogy Pókember nyilván a halóval röpíti oda magát a választott ellenhez, így nem kell olyan "érdekesen kreatív" megoldásokat csinálni, mint az Arkhamban, ahol Batman magas kombónál szinte már odateleportál a távoli ellenfelekhez.
Nem tom, összességében még mindig úgy érzem, hogy a God of War miatt fogok PS4-et venni, nem emiatt, pedig eléggé örültem, amikor meghallottam, hogy jön az Arkham-klón Spiderman.
Szerk: *Erre persze már megint nem lehet mérget venni, mert 2015-ben még úgy indult a Rocksteady-pletykálás, hogy tökre nem DC Comics lesz az új játék, sőt, még talán műfajt is váltanak. Azóta lefolyt egy kis víz a Dunán, a WB Montréal Suicide Squad és Superman-játékát is lelőtték (elvileg most ők kalapálják azt a Batmant, amit az Arkham Knight végén betízeltek... hát kurva fura lesz Damian Wayne-nel batmanezni, asszem), szóval a WB szokás szerint a franchise management csúcsán áll. :D
Szerk 2: Egyébként elnézést azoktól, akiket zavar, hogy ennyire a harcrendszer felől közelítem meg a témát, de aki ismeri az ízlésemet, nyilván tudja, hogy nálam ez az első szempont, nem az, hogy mekkora a város.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Pontosan azt csinalod mint azok akik telezugtak az internetet anno a "szar 3gombos harcrendszer hurr-durr" mantrat nyomattak a batman idejen. Ertem, hogy gorcsosen a batmanhez kell hasonlotani, de nem lehetne inkabb megse? Fenyevekkel jobban nez ki mint eddig barmelyik pokjatek es szvsz pont ez volt a cel is.
Lehet, de egyébként volt igazság abban a kritikában az Arkham Asylum idején: mechanikailag a harc "rocksteady" volt, baromi fun is volt gyepálni benne az ellent, de az igazi mélységet a City és az Arkham Knight hozta el. A City-től kezdve lehetett igazán cifrázni a bunyót, de azért még ott is megvolt az az elem akár hardon is (new game+-on már szerencsére nem), hogy egyszerű ütéssel, counterrel és ugrálással (a "3 gomb") is végig lehetett vinni a játékot. Istenigazából a Knight (korábban meg a hardcore-abb Origins) az, ahol ezt már el lehet felejteni nagyobb nehézségen, mert beleütnek a betonba a trükkösebb ellenfelek.
Hasonlítgatni meg azért hasonlítgatom az Arkhamhoz (hogy mennyire alaptalanul, azt még nem tudjuk), mert egyértelműen az az elsődleges inspiráció.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Én csak azt nem értem, hogy jösz itt azzal, hogy miért nem lehet a rocksteady által már betonbavésett nehéz fokozaton mély harcrendszert átültetni ide amikor nagyjából annyit láthattál a játékból mint ez a 20 perces videó. Miért ne lehetne funolva végigjátszani a játékot a mezei halandóknak akik nem mindent a lehető legnehezebb fokozaton kezdenek el? Ez a játékosoknak amúgy hány %-a? 2-3? Talán? :D Miért "baj" ha egyszerűbb a harcrendszer ezzel elősegítve azt, hogy fun legyen? Az istenített Arkham játékokat is ahogy mondod végigvihetted úgy ha jóformán csak counterelsz végig. Itt is lesz több nehézség, gondolom e3-on a lehető legnehezebb fokozatot mutogatták még véletlen se a legkönnyebben 1-2 háttérsegítség társaságában, hogy cool játékmenet videót lehessen csinálni.