PlayStation

Utolsó bejegyzés

Lou képe
Lou
Donator

hümm. akkor még folytatom a végső takarítást.
mondjuk a baseball-pálya futkosós farmolás nem annyira vonz... egy ideig nem volt rossz, de most már Diablo-nál is unalmasabbnak érzem azt a részt, hogy nem képes olyan ghost of fog vagy micsodát adni, hogy nyithassam a realm tear-eket

fő sztorit ma végre végigvittem. azt hittem egy kicsit még több van hátra, kár volt halogatnom :)

ShowHide spoiler #god of war - end spoiler

"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King



Remélem

ShowHide spoiler #végespoiler

Lou képe
Lou
Donator

oh. nos nem. thx :D

"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King



Singleplayer games are dead...

rwurl=https://youtu.be/QuFnH8i2D-I


Lou képe
Lou
Donator

Ez a Sigrun sajnos túl kemény falat nekem.
És pedig csak a 2. nehézségi szinten játszom, és lvl9 vagyok :D
azt hiszem megpróbálom levéve egy kicsit a nehézséget, de ehhez már sajnos nem elég a majom módjára nyomkodnom a gombokat, itt már tényleg ügyesen és gyorsan kéne reagálni az 1-1 helyzetre, ami nekem nem igazán akar összejönni :)

"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King



Több szempontból is khm khm ez az egész jelenség. Egyrészt egyre nagyobb közönsége van a yton a játékos videóknak. A god of war ténylegesen jó, sőt a legjobb ps4 játék jelenleg. Jó helyen volt jó időben jó termékkel. Ettől még a single játékok nagyjában nincs ekkora pénz/nézettség. 1 példa az ezerből ami ekkora hullámot kavar maga körül még nem változtatja meg a világot és ha tetszik ha nem a single player játékok közel sem olyan fényben tündökölnek mint akár 1 évtizede.

@Lou: ne add fel, menni fog az. Én is elszórakoztam vele több mint egy órát. :D Szintén 2. nehézségen (mert feleslegesen nem szeretem magam szopatni és ezen is volt azért benne kihívás).


Lou képe
Lou
Donator

talán egyszer meglesz, de nem ma. a bal hüvelykujjam már rohadtul fáj, nem tudom nyomni rendesen azt a rohadt stick-et :D
levettem normal-ra, nekem még így is erős kihívás. egyszer már kb 0.1% életerőn volt, de én is, és elszúrtam, nem vettem észre, hogy Atreus runic attack cd-je lejárt és azzal simán meglett volna, mire el akartam indítani, addigra már pont odébbgurulni kellett volna, jól elcsesztem :)
majd még próbálkozom, de már csak ez hiányzik, minden egyéb vacak letudva.

"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King



oké hogy szeretem a beat em up játékokat, és ez egy különösen jó darab az amúgy sem erős piacon, de ez az ár kimeríti a pofátlanság fogalmát, főleg azt is figyelembe véve, hogy ez egy ps3/vita remaster
Dragon's Crown Pro

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Last of Us 2 annyival mindenki elött jár, hogy az valami elképesztő. Konkrétan nehezen hiszem el, hogy ez tényleges gameplay volt. :D



én érzek inkább mesteri scriptelést. nem tudom az egész játék végig ilyen interaktív marad e a környezettel. akárhogyis tényleg lenyűgöző :)

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Az első rész ismeretében azért nem annyira meglepő az, már ott is időnként lepadlóztál attól, hogy mennyire "interaktív" az egész - bunyóknál például ha asztalnál álltál, Joel abba verte bele a páciens fejét mesterien animálva, ha falnál, akkor meg abba (teljesen más animációval).

"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling



Van benne valami, de ez valami next-next lvl shit. Megnéztem azóta párszor, de még mindig nem tudom feldolgozni az utolsó pár percet.


CJ képe
CJ

Amikor smárolnak? Ja, azt nekem is újra meg újra meg kell néznem...

....Rebel with a cause, outlaw with a lawyer....
....Lófaszt, nehogy már, te vagy a Blade Runner....



Igen. Az az utolsó pár perc meg teljesen interaktív gameplay. :D
Erre gondoltam innen:
rwurl=https://youtu.be/btmN-bWwv0A?t=7m51s



Lou képe
Lou
Donator

E3 sale dilemma:

Battle Chasers: Nightwar $6
GTA5 $20
The Order: 1886 $4
The Last Of Us™ Remastered $10
Journey $4.5
melyikről beszélnétek le mindenképpen, melyiket nem érdemes kihagyni? Order 4 dolcsit se ér meg?

(GoW utolsó harc még mindig hátravan, azóta nem volt időm nekiugrani, illetve Horizon Zero Dawn Complete, és Shadow of the Colossus-ba még bele se kezdtem)

"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King



last of us-t ne hagyd ki.
a többiről nem tudok érdemben nyilatkozni

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Az Order szép, csak nem túl bonyolult, cserébe rövid. Az egész sztori egy prológusnak érződik, amiben benne lett volna potenciál valami többre. Nekem megérte azt a pár dolcsit, de gyakorlatilag ugyanott vagy, ha youtube-on nézed végig.

A GTA5 meg a Last Of Us a kihagyhatatlan kategória. GTA5 sose volt még ennél olcsóbb, a TLoU volt már 8 dollárért is, ha az számít. :)

A Journey gyakorlatilag egy walking sim a stílusosabbik fajtából. A zenéje jó.

Battle Chaserst nem ismerem.



Last of Us ennyiert mindenkeppen megeri! Tobbi so-so.



The Order: 1886 ennyiért simán megéri.

rwurl=https://youtu.be/Re10VGkFA8M



Alig várom már, végre egy olyan spidey játék amire kb 20 éve várok. :D Amikor körbenéz a városon az így holymotherofgod! Nem gondoltam volna, hogy ilyen nagy lesz a játszótér.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=maJFka6Rx68+

3 héttel wow kieg után, 1 héttel tomb raider előtt... Rip szeptember kb. :D



Prototype 3.0 PG13 Edition.
Nyilván a korkülönbség miatt sokkal szebb, kidolgozottabb ez, de ezt a fajta szabadságot már ott is hozták szerintem.

"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"



Infamous 4.0, Saints Row 5.0, The Amazing Spider-Man 3.0, "insert random open world játék" n+1

Értem mit akarsz mondani csak szvsz sok értelme nincs. A prototype nem spider-man, tökmind1 mennyire volt benne szabadság.



Nagyon jónak tűnik összességében, de az a harcrendszer hááát, nem tudom. A háló miatt valahogy nincs meg az az "umph", ami a Batmanben, a kamerát is túl sokat rángatják "cinematikusan" ahelyett, hogy szépen átlátnád az akciót és olyan kis scripteltnek is tűnik a dolog az Arkham pöppet randomabb káoszához képest. A weapon wheel is nagyon fura, ahogy harc közben nyitogatják.

Az ellen meg csőbutának tűnik, és oké, hogy az Arkhamban sem voltak zsenik, de ott legalább lelőttek. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

A wheel az afféle megszokás az Insomniactől, ahogy mondják is. A Ratchetekben is így van, de ettől még vannak konfigurálható gyorsbillentyűk, és - emlékeim szerint - a 2007-es Tools of Destructionben már be lehetett úgy lőni a játékot, hogy akkor is valós időben zajlott tovább a történet.

Szerintem a Batmanen nagyobb hangsúly volt a beat 'em upon, itt meg a sandboxon, de a Ratchetekben is mindig jó móka volt a harc sok érdekes fegyverrel. Meglátjuk mi jön ki belőle, mekkora lesz a hiányérzet.

Sors bona, nihil aliud.



Youtube: Csöpi plays - https://goo.gl/pp4Ldr



Szerintem a Batmanen nagyobb hangsúly volt a beat 'em upon, itt meg a sandboxon

Az igaz, mert a Batmanben csak az Arkham Knightra lett ekkora a bejárható terület (már ha egyáltalán itt egyenlőség van, mert a demóban látott Manhattan Island van akkora, mint az AK teljes területe), és az sem "élő" város volt, hanem bűnözőparadicsom. Viszont ott meg azért jó a sandboxság, mert minden néygzetméteren van mit nézni, tulajdonképpen Riddler hülyeségei teszik fantasztikussá. Aggódom is a Rocksteady pletykált Superman-játékáért*, mert Supesnak azért mégiscsak az egész bolygó dukálna egy kidolgozottabb Metropolis mellett.

Ugyanakkor egy kicsit meg úgy vagyok a dologgal, hogy ha egyszer a Rocksteady már megmutatta, hogyan lehet mély harcrendszert csinálni egy ilyen játékhoz, akkor miért kell visszafele lépkedni ahelyett, hogy előre mennének? Mert a konfigolható gyorsbillentyű tényleg frankó lesz, ha lesz, viszont nem hiszem, hogy olyan lenne, mint az Arkhamban, ahol a guick gadget tök természetesen épült bele a kombóba, itt meg kicsit megtöri a flow-t az, hogy Spidey nekiáll ondót lövöldözni, a rosszfiúk meg természetellenesen távol állnak tőle azért, hogy minél több mindent tudjon művelni az ondóhálójával. :D

Emiatt kisebb a hangsúly a combo meteren is, elvégre látod, hogy van, ahol kb. 10 másodpercig nem csinál semmit a karakter, aztán mégis folytatja a megkezdett kombóját, az meg hát elég weird. Az animációk mondjuk legalább nagyon alaposak, és az is jó, hogy Pókember nyilván a halóval röpíti oda magát a választott ellenhez, így nem kell olyan "érdekesen kreatív" megoldásokat csinálni, mint az Arkhamban, ahol Batman magas kombónál szinte már odateleportál a távoli ellenfelekhez.

Nem tom, összességében még mindig úgy érzem, hogy a God of War miatt fogok PS4-et venni, nem emiatt, pedig eléggé örültem, amikor meghallottam, hogy jön az Arkham-klón Spiderman.

Szerk: *Erre persze már megint nem lehet mérget venni, mert 2015-ben még úgy indult a Rocksteady-pletykálás, hogy tökre nem DC Comics lesz az új játék, sőt, még talán műfajt is váltanak. Azóta lefolyt egy kis víz a Dunán, a WB Montréal Suicide Squad és Superman-játékát is lelőtték (elvileg most ők kalapálják azt a Batmant, amit az Arkham Knight végén betízeltek... hát kurva fura lesz Damian Wayne-nel batmanezni, asszem), szóval a WB szokás szerint a franchise management csúcsán áll. :D

Szerk 2: Egyébként elnézést azoktól, akiket zavar, hogy ennyire a harcrendszer felől közelítem meg a témát, de aki ismeri az ízlésemet, nyilván tudja, hogy nálam ez az első szempont, nem az, hogy mekkora a város.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Pontosan azt csinalod mint azok akik telezugtak az internetet anno a "szar 3gombos harcrendszer hurr-durr" mantrat nyomattak a batman idejen. Ertem, hogy gorcsosen a batmanhez kell hasonlotani, de nem lehetne inkabb megse? Fenyevekkel jobban nez ki mint eddig barmelyik pokjatek es szvsz pont ez volt a cel is.



Pontosan azt csinalod mint azok akik telezugtak az internetet anno a "szar 3gombos harcrendszer hurr-durr" mantrat nyomattak a batman idejen.

Lehet, de egyébként volt igazság abban a kritikában az Arkham Asylum idején: mechanikailag a harc "rocksteady" volt, baromi fun is volt gyepálni benne az ellent, de az igazi mélységet a City és az Arkham Knight hozta el. A City-től kezdve lehetett igazán cifrázni a bunyót, de azért még ott is megvolt az az elem akár hardon is (new game+-on már szerencsére nem), hogy egyszerű ütéssel, counterrel és ugrálással (a "3 gomb") is végig lehetett vinni a játékot. Istenigazából a Knight (korábban meg a hardcore-abb Origins) az, ahol ezt már el lehet felejteni nagyobb nehézségen, mert beleütnek a betonba a trükkösebb ellenfelek.

Hasonlítgatni meg azért hasonlítgatom az Arkhamhoz (hogy mennyire alaptalanul, azt még nem tudjuk), mert egyértelműen az az elsődleges inspiráció.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Én csak azt nem értem, hogy jösz itt azzal, hogy miért nem lehet a rocksteady által már betonbavésett nehéz fokozaton mély harcrendszert átültetni ide amikor nagyjából annyit láthattál a játékból mint ez a 20 perces videó. Miért ne lehetne funolva végigjátszani a játékot a mezei halandóknak akik nem mindent a lehető legnehezebb fokozaton kezdenek el? Ez a játékosoknak amúgy hány %-a? 2-3? Talán? :D Miért "baj" ha egyszerűbb a harcrendszer ezzel elősegítve azt, hogy fun legyen? Az istenített Arkham játékokat is ahogy mondod végigvihetted úgy ha jóformán csak counterelsz végig. Itt is lesz több nehézség, gondolom e3-on a lehető legnehezebb fokozatot mutogatták még véletlen se a legkönnyebben 1-2 háttérsegítség társaságában, hogy cool játékmenet videót lehessen csinálni.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!