Egyébként ebbe valóban érdekes belegondolni. Pl. a Rogue One és a TLJ kínai piacra pozicionálásáért felelős elemek egyértelműen azért vannak benne ezekben a filmekben, mert a producerek úgy gondolták, úgy a jó. Nincs itt szó gender policyről meg túltolt PC-ről valójában, egyszerűen csak megnéztek egy rakás statisztikát, és "hát, a fekete férfiak körében eddig nem volt valami jó az SW, szóval az egyik főszereplő legyen fekete, a menő csaj főszereplő is megy mostanában és több nő is elmehetne a filmekre, szóval a másik legyen nő" és így tovább.
Úgymond az a rendszer termelte ki ezeket a mozikat, amit Vnaal pl. visszasír. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Tehát a régi filmekre csak a fehér manusok mentek és úgy is kaszáltak....
Ahogy az összes nőnemű ismerősömnek a régiek a nagy kedvencei, függetlenül attól, hogy a nők alulreprezentáltak, ahogy a net is tele van fekete/latin csókákkal akiknek tele a töke a "nézd itt bőrszín cimborád látod, te is itt vagy velünk!!!", miközben ugyanúgy szerették a régieket, mert a karakterek/színészjáték és a történet érdekelte, nem a külső jegyek.
Kínával meg folyamatosan mellé lőnek...
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Fene se érti, hogyan lett sikeres a zömben férfiak alkotta ALIEN rajongók körében Ripley karaktere. Talán nem is a bőrszín, kinézet, rassz a legfőbb preferenciák, hanem a karakter motivációi? Lehetséges, hogy nem is a fizikai paraméterek alapján kedveljük meg kedvenc filmjeink szereplőit? (Jabbát csak a kövér emberek szeretik, Yodát pedig...azt nem is szerethetik, mert olyan csúfság emberben nincs is!)
Meg lett mondva!
"Girls can't identify Star Wars…"
"...that's another thing we are realy working to do is to make casting reflect Society and a much more EQUAL basis."
A nyomorult mondatok ebben a riportban hangoznak el.
A csaj vagy szándékosan, vagy automatice kretén. El sem tudja képzelni, hogy nem rassz, faj, etnikum, szexus és kinézet alapján választunk azonosulási pontokat a Star Wars filmekben, vagy egyéb alkotásokban.
Az ennyire fapados logika szerint - már amit a Kathleen Kennedy félék vonultatnak fel - egy fekete művész elvben képtelen élvezetet és azonosulási pontokat találni azokban a festményekben, amik a reneszánsz kori Európa fehér polgárairól készültek.
Ahogy az összes nőnemű ismerősömnek a régiek a nagy kedvencei, függetlenül attól, hogy a nők alulreprezentáltak
Nekem meg egy darab csaj ismerősöm sincs, aki egyáltalán szeretné az SW-t (jó, mondjuk a fene tudja, mert nyilván nincs benne az SW az első 20 témában, amikor nőkkel beszélgetek).
Másrészt meg nem tudom, számít-e a dolog, mmint nem tudom, van-e olyan normális ember a bolygón, akinek pozitívum az, hogy szerencsétlen James Earl Jones hangját és Landót leszámítva hófehér a régi SW. Én pl. a mai sci-fikben már tökre elvárnám azt, hogy vegyes legyen az összkép bőrszínben még az idegen fajok esetében is (ezért bírom az új Star Trekben a klingonokat), mert nekem az a logikus.
Hidd el, hogy nem a fehérek kisebb aránya (csak 70% 99 helyett? :D) miatt utálod az új SW-t te sem (hacsak nem vagy valami csőrasszista bennszülött, de azokból a netes közhiedelemmel ellentétben nagyon kevés van).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
"Másrészt meg nem tudom, számít-e a dolog, mmint nem tudom, van-e olyan normális ember a bolygón, akinek pozitívum az, hogy szerencsétlen James Earl Jones hangját és Landót leszámítva hófehér a régi SW."
Talán nem is érdekelte az embereket? Lehetséges, hogy korábban azért nem zavart senkit, mert nem ez volt adott film élvezeti értékének a fókuszpontjában? (Kiskorom óta imádom az Amerikába jöttem filmet, pedig....igencsak fehér a bőröm. Miért van ez, afro fetisizmus?)
Nekem annyiban számít (jó, az SW-nél valóban kevésbé, mivel a sci-fihez köze nincs), hogy logikusan belegondolva a modern társadalmak és az űrutazás kombinációjába tökre csak azt tudom elképzelni, hogy mindenféle bőrszínű ember elindul keveredve kolonizálni / felfedezni / whatever.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
rough cut és a végleges közötti különbség
Tudtommal nem igazán számít zseninek Lucas, amikor a darabokból össze kell rakni valamit. Ez a bajlós árnyaknál jött ki leginkább. pointless, pointless, pointless. az új reményben helyette csinálták meg a filmet olyanra, amilyen most.
Én is hasonló érzésekkel jöttem ki moziból. Sokkal rosszabbra számítottam. El se akartam menni rá, de miután testvérem elhívott, mondom egye-fene, ritka a közös program. Nem mondom, hogy jó film, de nem is kifejezetten rossz. Kb. Rogue One szint. Annál kicsit talán jobb is számomra, bár ez nem mond sokat és tényleg csak kicsit. A jelenlegi hate szintet nem biztos, hogy megérdemli amit kap, mert akkor az R1 is megérdemelne ugyan ennyit. Ennek ellenére nem bánom, hogy durván leszerepelt, mert jó lenne ha Diesney végre észbe kapna (nem fog).
De tegyük fel, hogy elgondolkodik rajta:
Felmerül bennem a kérdés, hogy vajon mennyire torzítja Diesney konklúzióját a filmmel kapcsolatban az, hogy a filmmel szembeni utálat esetleg aránytalan. Mert ha emiatt rossz következtetéseket vonnak le, az a jövőben sem fog segíteni. Ez persze csak akkor állhat fenn, ha a filmmel szembeni utálat tényleg több mint ami kijárna neki, amit jelenleg nem tudok eldönteni, hogy az-e.
Ez egy összetett kombó eredménye és elsősorban a Lucasfilm "PR"-nak köszönhető.
- Volt egy megosztó TLJ, csillagokba magasztaló kritika kórussal.
- Volt egy rendező aki ahelyett, hogy kussban maradt volna nekiállt tweetelni baromságokat, tovább gerjesztve az indulatokat.
- Volt egy producer, aki szintén baromságokkal traktálta/heccelte a nagyérdeműt.
- Aztán ez a baromság átragadt másokra is és fokozták azzal, hogy bélyegezni kezdték össze-vissza a fanbase egy részét... Ez volt az igazi olaj a tűzre.
- Voltak interjúk amikben szerencsétlen válaszokat adtak...
- Aztán ott volt Mark bácsi akinél szintén odadobták a szájzárat, ami nyilvánvalóvá vált, további hullámokat gerjesztve.
- A lefizetett médihuszárok, akik annyira túltolták és osztották az észt, hogy az ácskapocs is kiesett a zsákból...
- Jöttek a hardcore fanok és bojkottot hírdettek.
stb.
ALAPVETŐ SZABÁLY:
- Ha elkészítesz egy műt akkor csak hallgatod, megfigyeled a közönséget és nem kommentálod a véleményüket főleg alkotói oldalról, mert abból sose jöhetsz ki jól.
- Interjúknál meg különösen vigyázunk a kényes kérdésekkel. Rengeteg ügyes módszer van azok elhárítására. Be kéne íratni egyeseket kommunikációs szakra...
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Függetlenül KK túltolt feminizmusától, vagy, hogy a megfelelő időben, megfelelő helyen lebzselt a párjával, számomra egyértelmű, hogy alkalmatlan a cég vezetésére (pláne a kreatív oldalba való belerongyolásaival). Nagyon rossz vízióval és döntésekkel állt neki ennek a franchise-nak és botrányos kommunikációt végzett, valamint hagyja, hogy mások is ezt műveljék... Nagyon távol van a profizmus ott fent a fejekben.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Jah, ne érts félre, tudom én, hogy miért és hogyan jutott oda a Solo film jegy eladása, ahova. A kérdés ott van, hogy ezt a Disney is tudja-e. Ezért is próbáltam kifejezni ezzel kapcsolatban az aggályaimat, csak lehet nem fogalmaztam világosan.
Na végre kikerült a normális hétvégi adat. :D Hát... Nem lesznek boldogok a Disneynél egy ideig. Elég ciki mikor egy ikonikus karakterre épített Star Wars film _sokkal_ kevesebbet hoz még 4 nap alatt is mint az R rated Deadpool folytatás ami ráadásul kevesebb moziban is ment. :D Persze félteni őket se kell, bőven visszahozza majd az árát csak van egy olyan érzésem, hogy valahol a R1 szintjére várták. Annak meg nagyjából a nagyjából felét tudta produkálni. :D Ciki, de maximálisan megérdemlik.
Esetleg csak nem közölték le a nagyközönségnek, mert rossz PR lenne, de szerintem azért ők is számítottak rá az alapján, amilyen előszele, volt a filmnek. A rendező váltás, újra forgatás és acting coach hírek, keményen közrejátszottak abban, hogy sokan ne menjenek el rá és ha csak nem egy buborékban élnek (amit számtalanszor megerősítenek, hogy de), akkor látták ők is, hogy kasszát fúrni nem fognak.
Ettől még persze nyilván nem örülnek, és ez így is van jól. Kapják be!:D
Kérdés, hogy ezt majd csak a Solo sikertelenségének könyvelik el, vagy esetleg elgondolkoznak azon, hogy lehet nem jó irányba halad a szekér és az utóbbi filmek is rányomták erre a bélyeget.
sadi:
Lucas elég jó vágó, ráadásul nagyon jól ráérzett a hangok fontosságára. Az exfelesége meg Oscar díjas daraboló. A végleges Új Remény átesett néhány iteráción mire kész lett, konkrétan mindenki vért izzadt vele. Írók (volt vagy 10 változat), vágók, rendező. :)
(Amúgy a Solo szerintem nem lett annyira tragikus de) ami a SW filmeknél újraforgatásokat rendezőkirugdalásokat leművelnek az valóban nem mindennapi. Úgy tűnik eddig, hogy a spinoffokat kb. olyan rendezi aki pont ráér aztán utána mégegyszer leforgatják az egész filmet nézhetőre :D Elvileg ezért is lett egyrészt a Solo az eddigi legdrággább új SW film eddig, ami megint nem használ a nyereségességének ugye.
Aki nem tud angolul, vagy unja a végtelen pofázást, annak röviden:
- Ma már senki nem vevő a FEHÉR férfiakra, így azok nem is visznek el egy filmet a hátukon. -
A cikk írója, bizonyos Scott Mendelson a hírek szerint mélyen be van ágyazódva a Disney valagába. A stúdió most valamennyi ottani Bayer Zsoltiját ráeresztette a témára. Nincs új a nap alatt...elfáradt a frencsáj közönsége, túl sok benne a fehér férfi, ősemberek vagyunk, hímsoviniszták...satöbbi, whatever.
:DDD Retardált idióták. Még véletlen se az a baj, hogy nem jó film. Nem. Fehér férfi főszereplő a hibás! :D B+ nem hiszem el, hogy ilyet bárki komolyan gondolhat.
Sok B14 életérzést kívánok a cikk retardált szerzőjének!
Ez már régen nem a Solo film minőségéről szól (és persze soha nem is arról szólt), ami messze nem legrosszabb Star Wars film. Viszont kezdik átlépni, de legalábbis feszegetik a civilizációs határokat. A fenti cikk szerintem alkalmas a gyűlöletkeltésre. (Bennem például gyűlölet támadt a seggfejek iránt.) De ha a "White Men" szavakat történetesen feketére, ázsiaira, zsidóra cserélném - White FEMALE box office poison? -, emberünknek többé az életben nem lenne munkája a Forbes magazinnál. Nem is értem, hogyan engedhették ki a cikket. Illetve pontosan értem, mert más már megmagyarázta, hogy ez a faszi a Disney saját bejáratú újságírója. Hasonló esetekben ilyenkor már javában szokott menni az össznépi hepaj, hogy egy valamilyen társadalmi szubkultúrát/csoportot bélyegzett meg egy "neves" hollywoodi sajtóorgánum. Ugyanezt a cikket nem merte volna leírni mondjuk a színésznők kapcsán. Rendesen kicsapta volna a reléket, de mert ő erre most valószínűleg engedélyt (utasítást?) kapott, adja neki az ívet. Beléptünk a South Park világába....nem tetszik.
EP7--> Rey+Finn = 2 billion, Solo --> Solo + Becket (Woody Harrelson) --> 500 million (estimated). Csak az nem látja az összefüggést aki barlanglakó (A wampa se érti pl. :D )
A fenti cikk szerintem alkalmas a gyűlöletkeltésre.
Wut? Inkoherens baromság? Az. Lehet írni a Forbesba inkoherens baromságot? Lehet, gyakran meg is csinálják. Gyűlöletkeltő? Hol? Kik ellen? Én tényleg elolvastam, de egy darab gyűlöletkeltést nem találtam benne, csak nagyon rossz érvelést.
De ha a "White Men" szavakat történetesen feketére, ázsiaira, zsidóra cserélném - White FEMALE box office poison? -, emberünknek többé az életben nem lenne munkája a Forbes magazinnál.
Hát pedig elég sokszor leírták már például a tipikus fekete filmekről (általában bűnrossz vígjátékok harsány fekete színészekkel) is, hogy szarok.
White FEMALE box office poison?
Ezt meg ne csavargassuk szerintem, mert nem ilyen értelme van a címnek. Az, hogy "Are Movies About White Men Box Office Poison?" csak annyit jelent, hogy manapság buknak a fehér férfi főszereplővel operáló filmek. Erről tudjuk, hogy baromság (hiszen mi más lenne?), end of story.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Szerintem vele csak a gyomromat forgatják.
(Habár, a történelmi hűség kedvéért, a St.Vincent-ben egész OK volt. Aztán slussz, minden másban kiütést kapok tőle.)
Colin Trevorrow, az EPIX kirúgott rendezője (ez már ugye a sokadik évad volt a KennedyFilm rövid működése alatt), tegnap egy picit visszarúgott a PC és gender kultúra nagyasszonyának.
Tudni kell, hogy Trevorrowot azért távolították el a Star Wars filmek közeléből, mert "kreatív" nézetkülönbségei támadtak Rian (Forgatokőnyvírórendezővagyok) Johnsonnal és a LucasFilm szeretett Kleopátrájával. Most már tudjuk, hogy mik voltak ezek a kreatív nézetkülönbségek. Trevorrow ragaszkodott hozzá, hogy Luke ne legyen kiírva a történetből, ugyanis az ő forgatókönyvében Luke és Leia fontos szerepet játszottak volna. Sőt...egyáltalán nem akarta elpusztítani Luke karakterét a 3. trilógia záróakkordjában sem. Továbbá ragaszkodott hozzá, hogy Snoke se legyen kiírva, mert nem bírta elfogadni a háttértörténet nélküli főgonoszt. Súlytalannak találta (vajon miért?), ezért Luke és Snoke közös történetét a 3. részben akarta kibontani. Továbbá szeretett volna egy - állítólag heteroszexuális (ma már szitokszó) - szerelmi szálat is a történetbe, mégpedig Kylo és Rey közé. Nagyjából ennyi, de a válóok Snoke és Luke történetből való kiiktatása volt.
Tegnap a gyermeke aktuális érdeklődésén keresztül írta le, mit gondol a történeti mélységről és a karakterek fontosságáról....főleg egy "beloved franchise" vonatkozásában. Frappáns! :D
Aki esetleg nem értene angolul:
"A 9 éves fiam éppen most editálja Bloodstinger 2 címre hallgató második filmjét. Nagyon is tisztában van a folytatásokban rejlő veszélyekkel, de megígérte, hogy a lényegi mondanivaló megsértése nélkül fogja mélységgel és karakterisztikával felruházni a történetét annak a szeretett frencsájznak, ami ez év áprilisa óta létezik."
Egyébként ebbe valóban érdekes belegondolni. Pl. a Rogue One és a TLJ kínai piacra pozicionálásáért felelős elemek egyértelműen azért vannak benne ezekben a filmekben, mert a producerek úgy gondolták, úgy a jó. Nincs itt szó gender policyről meg túltolt PC-ről valójában, egyszerűen csak megnéztek egy rakás statisztikát, és "hát, a fekete férfiak körében eddig nem volt valami jó az SW, szóval az egyik főszereplő legyen fekete, a menő csaj főszereplő is megy mostanában és több nő is elmehetne a filmekre, szóval a másik legyen nő" és így tovább.
Úgymond az a rendszer termelte ki ezeket a mozikat, amit Vnaal pl. visszasír. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Tehát a régi filmekre csak a fehér manusok mentek és úgy is kaszáltak....
Ahogy az összes nőnemű ismerősömnek a régiek a nagy kedvencei, függetlenül attól, hogy a nők alulreprezentáltak, ahogy a net is tele van fekete/latin csókákkal akiknek tele a töke a "nézd itt bőrszín cimborád látod, te is itt vagy velünk!!!", miközben ugyanúgy szerették a régieket, mert a karakterek/színészjáték és a történet érdekelte, nem a külső jegyek.
Kínával meg folyamatosan mellé lőnek...
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
@Veralafutas +1
Fene se érti, hogyan lett sikeres a zömben férfiak alkotta ALIEN rajongók körében Ripley karaktere. Talán nem is a bőrszín, kinézet, rassz a legfőbb preferenciák, hanem a karakter motivációi? Lehetséges, hogy nem is a fizikai paraméterek alapján kedveljük meg kedvenc filmjeink szereplőit? (Jabbát csak a kövér emberek szeretik, Yodát pedig...azt nem is szerethetik, mert olyan csúfság emberben nincs is!)
Meg lett mondva!
"Girls can't identify Star Wars…"
"...that's another thing we are realy working to do is to make casting reflect Society and a much more EQUAL basis."
A nyomorult mondatok ebben a riportban hangoznak el.
https://www.youtube.com/watch?v=3Eg87CszLGs
A csaj vagy szándékosan, vagy automatice kretén. El sem tudja képzelni, hogy nem rassz, faj, etnikum, szexus és kinézet alapján választunk azonosulási pontokat a Star Wars filmekben, vagy egyéb alkotásokban.
Az ennyire fapados logika szerint - már amit a Kathleen Kennedy félék vonultatnak fel - egy fekete művész elvben képtelen élvezetet és azonosulási pontokat találni azokban a festményekben, amik a reneszánsz kori Európa fehér polgárairól készültek.
Nekem meg egy darab csaj ismerősöm sincs, aki egyáltalán szeretné az SW-t (jó, mondjuk a fene tudja, mert nyilván nincs benne az SW az első 20 témában, amikor nőkkel beszélgetek).
Másrészt meg nem tudom, számít-e a dolog, mmint nem tudom, van-e olyan normális ember a bolygón, akinek pozitívum az, hogy szerencsétlen James Earl Jones hangját és Landót leszámítva hófehér a régi SW. Én pl. a mai sci-fikben már tökre elvárnám azt, hogy vegyes legyen az összkép bőrszínben még az idegen fajok esetében is (ezért bírom az új Star Trekben a klingonokat), mert nekem az a logikus.
Hidd el, hogy nem a fehérek kisebb aránya (csak 70% 99 helyett? :D) miatt utálod az új SW-t te sem (hacsak nem vagy valami csőrasszista bennszülött, de azokból a netes közhiedelemmel ellentétben nagyon kevés van).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
@Zaxx
"Másrészt meg nem tudom, számít-e a dolog, mmint nem tudom, van-e olyan normális ember a bolygón, akinek pozitívum az, hogy szerencsétlen James Earl Jones hangját és Landót leszámítva hófehér a régi SW."
Talán nem is érdekelte az embereket? Lehetséges, hogy korábban azért nem zavart senkit, mert nem ez volt adott film élvezeti értékének a fókuszpontjában? (Kiskorom óta imádom az Amerikába jöttem filmet, pedig....igencsak fehér a bőröm. Miért van ez, afro fetisizmus?)
Nekem annyiban számít (jó, az SW-nél valóban kevésbé, mivel a sci-fihez köze nincs), hogy logikusan belegondolva a modern társadalmak és az űrutazás kombinációjába tökre csak azt tudom elképzelni, hogy mindenféle bőrszínű ember elindul keveredve kolonizálni / felfedezni / whatever.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
rwurl=https://youtu.be/k6wds7eS91o
Mindegy túl van rugózva a téma. Joda azt sikerült benéznek, ja.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Whitewashed
rwurl=http://ic.pics.livejournal.com/cleolinda/1427760/422449/600.jpg
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
rough cut és a végleges közötti különbség
Tudtommal nem igazán számít zseninek Lucas, amikor a darabokból össze kell rakni valamit. Ez a bajlós árnyaknál jött ki leginkább. pointless, pointless, pointless. az új reményben helyette csinálták meg a filmet olyanra, amilyen most.
Konkrétan az ex felesége volt az egyik vágó.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Yay, it's happening!
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=MmPPxQnaGDY
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Én is hasonló érzésekkel jöttem ki moziból. Sokkal rosszabbra számítottam. El se akartam menni rá, de miután testvérem elhívott, mondom egye-fene, ritka a közös program. Nem mondom, hogy jó film, de nem is kifejezetten rossz. Kb. Rogue One szint. Annál kicsit talán jobb is számomra, bár ez nem mond sokat és tényleg csak kicsit. A jelenlegi hate szintet nem biztos, hogy megérdemli amit kap, mert akkor az R1 is megérdemelne ugyan ennyit. Ennek ellenére nem bánom, hogy durván leszerepelt, mert jó lenne ha Diesney végre észbe kapna (nem fog).
De tegyük fel, hogy elgondolkodik rajta:
Felmerül bennem a kérdés, hogy vajon mennyire torzítja Diesney konklúzióját a filmmel kapcsolatban az, hogy a filmmel szembeni utálat esetleg aránytalan. Mert ha emiatt rossz következtetéseket vonnak le, az a jövőben sem fog segíteni. Ez persze csak akkor állhat fenn, ha a filmmel szembeni utálat tényleg több mint ami kijárna neki, amit jelenleg nem tudok eldönteni, hogy az-e.
Choose your next words with excpetional care!
Ez egy összetett kombó eredménye és elsősorban a Lucasfilm "PR"-nak köszönhető.
- Volt egy megosztó TLJ, csillagokba magasztaló kritika kórussal.
- Volt egy rendező aki ahelyett, hogy kussban maradt volna nekiállt tweetelni baromságokat, tovább gerjesztve az indulatokat.
- Volt egy producer, aki szintén baromságokkal traktálta/heccelte a nagyérdeműt.
- Aztán ez a baromság átragadt másokra is és fokozták azzal, hogy bélyegezni kezdték össze-vissza a fanbase egy részét... Ez volt az igazi olaj a tűzre.
- Voltak interjúk amikben szerencsétlen válaszokat adtak...
- Aztán ott volt Mark bácsi akinél szintén odadobták a szájzárat, ami nyilvánvalóvá vált, további hullámokat gerjesztve.
- A lefizetett médihuszárok, akik annyira túltolták és osztották az észt, hogy az ácskapocs is kiesett a zsákból...
- Jöttek a hardcore fanok és bojkottot hírdettek.
stb.
ALAPVETŐ SZABÁLY:
- Ha elkészítesz egy műt akkor csak hallgatod, megfigyeled a közönséget és nem kommentálod a véleményüket főleg alkotói oldalról, mert abból sose jöhetsz ki jól.
- Interjúknál meg különösen vigyázunk a kényes kérdésekkel. Rengeteg ügyes módszer van azok elhárítására. Be kéne íratni egyeseket kommunikációs szakra...
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Függetlenül KK túltolt feminizmusától, vagy, hogy a megfelelő időben, megfelelő helyen lebzselt a párjával, számomra egyértelmű, hogy alkalmatlan a cég vezetésére (pláne a kreatív oldalba való belerongyolásaival). Nagyon rossz vízióval és döntésekkel állt neki ennek a franchise-nak és botrányos kommunikációt végzett, valamint hagyja, hogy mások is ezt műveljék... Nagyon távol van a profizmus ott fent a fejekben.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Jah, ne érts félre, tudom én, hogy miért és hogyan jutott oda a Solo film jegy eladása, ahova. A kérdés ott van, hogy ezt a Disney is tudja-e. Ezért is próbáltam kifejezni ezzel kapcsolatban az aggályaimat, csak lehet nem fogalmaztam világosan.
Choose your next words with excpetional care!
Na végre kikerült a normális hétvégi adat. :D Hát... Nem lesznek boldogok a Disneynél egy ideig. Elég ciki mikor egy ikonikus karakterre épített Star Wars film _sokkal_ kevesebbet hoz még 4 nap alatt is mint az R rated Deadpool folytatás ami ráadásul kevesebb moziban is ment. :D Persze félteni őket se kell, bőven visszahozza majd az árát csak van egy olyan érzésem, hogy valahol a R1 szintjére várták. Annak meg nagyjából a nagyjából felét tudta produkálni. :D Ciki, de maximálisan megérdemlik.
Esetleg csak nem közölték le a nagyközönségnek, mert rossz PR lenne, de szerintem azért ők is számítottak rá az alapján, amilyen előszele, volt a filmnek. A rendező váltás, újra forgatás és acting coach hírek, keményen közrejátszottak abban, hogy sokan ne menjenek el rá és ha csak nem egy buborékban élnek (amit számtalanszor megerősítenek, hogy de), akkor látták ők is, hogy kasszát fúrni nem fognak.
Ettől még persze nyilván nem örülnek, és ez így is van jól. Kapják be!:D
Choose your next words with excpetional care!
Kérdés, hogy ezt majd csak a Solo sikertelenségének könyvelik el, vagy esetleg elgondolkoznak azon, hogy lehet nem jó irányba halad a szekér és az utóbbi filmek is rányomták erre a bélyeget.
sadi:
Lucas elég jó vágó, ráadásul nagyon jól ráérzett a hangok fontosságára. Az exfelesége meg Oscar díjas daraboló. A végleges Új Remény átesett néhány iteráción mire kész lett, konkrétan mindenki vért izzadt vele. Írók (volt vagy 10 változat), vágók, rendező. :)
Nemtom vótemáe, én most botlottam bele.
Vívás világbajnokságon a szünetben :)
(Amúgy a Solo szerintem nem lett annyira tragikus de) ami a SW filmeknél újraforgatásokat rendezőkirugdalásokat leművelnek az valóban nem mindennapi. Úgy tűnik eddig, hogy a spinoffokat kb. olyan rendezi aki pont ráér aztán utána mégegyszer leforgatják az egész filmet nézhetőre :D Elvileg ezért is lett egyrészt a Solo az eddigi legdrággább új SW film eddig, ami megint nem használ a nyereségességének ugye.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
(Tetszetős. Az EP1-3 pozitívumainak egyike mindenkép a szépen megkoreografált fénykardvívós jelenetek szerintem.)
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Olaj a tűzre cikk, imádni fogjátok! :D
As 'Solo: A Star Wars Story' Flops, Are Movies AboutWhite Men Box Office Poison?
https://www.forbes.com/sites/scottmendelson/2018/05/29/as-solo-a-star-wa...
Aki nem tud angolul, vagy unja a végtelen pofázást, annak röviden:
- Ma már senki nem vevő a FEHÉR férfiakra, így azok nem is visznek el egy filmet a hátukon. -
A cikk írója, bizonyos Scott Mendelson a hírek szerint mélyen be van ágyazódva a Disney valagába. A stúdió most valamennyi ottani Bayer Zsoltiját ráeresztette a témára. Nincs új a nap alatt...elfáradt a frencsáj közönsége, túl sok benne a fehér férfi, ősemberek vagyunk, hímsoviniszták...satöbbi, whatever.
"Denying the truth doesn't change the facts"
- Wise Old Chinese Man
:DDD Retardált idióták. Még véletlen se az a baj, hogy nem jó film. Nem. Fehér férfi főszereplő a hibás! :D B+ nem hiszem el, hogy ilyet bárki komolyan gondolhat.
Joda, bennem ez játszódott le a cikk olvasása közben!
https://www.youtube.com/watch?v=-YdAZN8DMeQ
Sok B14 életérzést kívánok a cikk retardált szerzőjének!
Ez már régen nem a Solo film minőségéről szól (és persze soha nem is arról szólt), ami messze nem legrosszabb Star Wars film. Viszont kezdik átlépni, de legalábbis feszegetik a civilizációs határokat. A fenti cikk szerintem alkalmas a gyűlöletkeltésre. (Bennem például gyűlölet támadt a seggfejek iránt.) De ha a "White Men" szavakat történetesen feketére, ázsiaira, zsidóra cserélném - White FEMALE box office poison? -, emberünknek többé az életben nem lenne munkája a Forbes magazinnál. Nem is értem, hogyan engedhették ki a cikket. Illetve pontosan értem, mert más már megmagyarázta, hogy ez a faszi a Disney saját bejáratú újságírója. Hasonló esetekben ilyenkor már javában szokott menni az össznépi hepaj, hogy egy valamilyen társadalmi szubkultúrát/csoportot bélyegzett meg egy "neves" hollywoodi sajtóorgánum. Ugyanezt a cikket nem merte volna leírni mondjuk a színésznők kapcsán. Rendesen kicsapta volna a reléket, de mert ő erre most valószínűleg engedélyt (utasítást?) kapott, adja neki az ívet. Beléptünk a South Park világába....nem tetszik.
EP7--> Rey+Finn = 2 billion, Solo --> Solo + Becket (Woody Harrelson) --> 500 million (estimated). Csak az nem látja az összefüggést aki barlanglakó (A wampa se érti pl. :D )
rwurl=https://vignette.wikia.nocookie.net/starwars/images/d/d0/SkywalkerWampa....
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Wut? Inkoherens baromság? Az. Lehet írni a Forbesba inkoherens baromságot? Lehet, gyakran meg is csinálják. Gyűlöletkeltő? Hol? Kik ellen? Én tényleg elolvastam, de egy darab gyűlöletkeltést nem találtam benne, csak nagyon rossz érvelést.
Hát pedig elég sokszor leírták már például a tipikus fekete filmekről (általában bűnrossz vígjátékok harsány fekete színészekkel) is, hogy szarok.
Ezt meg ne csavargassuk szerintem, mert nem ilyen értelme van a címnek. Az, hogy "Are Movies About White Men Box Office Poison?" csak annyit jelent, hogy manapság buknak a fehér férfi főszereplővel operáló filmek. Erről tudjuk, hogy baromság (hiszen mi más lenne?), end of story.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Szerintem forgassák újra a Solot Melissa MCCarthyval.
Jó lesz az.
Szerintem vele csak a gyomromat forgatják.
(Habár, a történelmi hűség kedvéért, a St.Vincent-ben egész OK volt. Aztán slussz, minden másban kiütést kapok tőle.)
Colin Trevorrow, az EPIX kirúgott rendezője (ez már ugye a sokadik évad volt a KennedyFilm rövid működése alatt), tegnap egy picit visszarúgott a PC és gender kultúra nagyasszonyának.
Tudni kell, hogy Trevorrowot azért távolították el a Star Wars filmek közeléből, mert "kreatív" nézetkülönbségei támadtak Rian (Forgatokőnyvírórendezővagyok) Johnsonnal és a LucasFilm szeretett Kleopátrájával. Most már tudjuk, hogy mik voltak ezek a kreatív nézetkülönbségek. Trevorrow ragaszkodott hozzá, hogy Luke ne legyen kiírva a történetből, ugyanis az ő forgatókönyvében Luke és Leia fontos szerepet játszottak volna. Sőt...egyáltalán nem akarta elpusztítani Luke karakterét a 3. trilógia záróakkordjában sem. Továbbá ragaszkodott hozzá, hogy Snoke se legyen kiírva, mert nem bírta elfogadni a háttértörténet nélküli főgonoszt. Súlytalannak találta (vajon miért?), ezért Luke és Snoke közös történetét a 3. részben akarta kibontani. Továbbá szeretett volna egy - állítólag heteroszexuális (ma már szitokszó) - szerelmi szálat is a történetbe, mégpedig Kylo és Rey közé. Nagyjából ennyi, de a válóok Snoke és Luke történetből való kiiktatása volt.
Tegnap a gyermeke aktuális érdeklődésén keresztül írta le, mit gondol a történeti mélységről és a karakterek fontosságáról....főleg egy "beloved franchise" vonatkozásában. Frappáns! :D
Aki esetleg nem értene angolul:
"A 9 éves fiam éppen most editálja Bloodstinger 2 címre hallgató második filmjét. Nagyon is tisztában van a folytatásokban rejlő veszélyekkel, de megígérte, hogy a lényegi mondanivaló megsértése nélkül fogja mélységgel és karakterisztikával felruházni a történetét annak a szeretett frencsájznak, ami ez év áprilisa óta létezik."
rwurl=https://i.imgur.com/9Q0vgDw.png