Megérkezett a launch trailer David Cage aktuális magnum opusához, a Detroit: Become Humanhez. A remélhetően minél inkább interaktív film május 25-én érkezik PS4-re. Az eddigi legszerteágazóbban alakítható történetet ígéri az előzetes. A Beyond: Two Soulshoz képest is könnyű lesz előrelépni, hiszen egy helyett újra több, ezúttal az eddigiek alapján három karaktert irányíthatunk. Ettől függetlenül, ha csak az előzeteseket nézem, nem láttam olyan pillanatot, ami a popkulturális panelek fősodratából kicsit is kilógna ebből az öntudatra ébredő és emberré váló robotok témában, de azt hiszem, mindenkinek az lesz a legjobb, ha a végeredmény végül rám cáfol. Mindenesetre, ha valakinek a tévé alatt piheg egy PS4, és lassan ébredt fel a téli álmából, a demó már egy hónapja elérhető PSN-en.
rwurl=https://youtu.be/8KCDR8cMer8Eközben John Kodera, a Sony Interactive Entertainment feje a minap arról beszélt a befektetők előtt, hogy a március végéig 79 millió eladott példányt felmutató PS4 életciklusának már az utolsó fázisa kezdődik. Ez még mindig több évet jelent, de érdemes felidézni, hogy a Sony nem szokta a sikeres platformjai kezét az egyik napról a másikról elengedni, a PS3 10 évesnek tervezett ciklusa is erősen belelógott a nyolcadik generációba, sőt a PlayStation Plus-előfizetéshez kínált játékcsomagból csak jövő márciustól kopik ki a PS3 és a Vita kínálata. Kodera 2021. márciusra ígéri a következő nem konkretizált nagy dobást (vagyis hogy a hardver nyomtassa a pénzt), addig nyugi várható. Addig még tudunk aludni párat, de talán már az E3-on okosabbak lehetünk a további terveket illetően.
A masinaeladások innen már várhatóan fogyatkoznak, így a szolgáltatásoknak kell átvennie a bevételtermelésben a hardver helyét. Nem csoda, hogy a "játék=szolgáltatás" jegyében elhangzott a részvényesek számára különösen jól csengő végkövetkeztetés, miszerint az eladott példányszám helyett a magukhoz láncolt aktív felhasználók száma az igazán fontos.
Ami azonban a legfontosabbat, a várható játékokat illeti, az exkluzívvas ütése szerepel a következő évek terveiben is, legyen szó új vagy régi IP-kről. Ez szintén nem meglepő, a PS3 még 2013-ban is komoly ütemben kapta az exkluzív játékokat, holott az év végén már érkezett az utód.
A PSVR viszont eddig nem lett igazán átütő siker, legalábbis a Sony háza táján annál nagyobbak voltak az elvárások, mint ami eddig a piac növekedésének az üteméből kisült.
ÁPDÉT: Interjú az androiddal – és a teremtővel
Időközben újabb kettő, a játék motorjával forgatott kisfilmmel folytatta Detroit-kampányát a Sony.
rwurl=https://youtu.be/WT5K3aUagm4
rwurl=https://youtu.be/9HvS86ePaaA
rwurl=https://youtu.be/8KCDR8cMer8Eközben John Kodera, a Sony Interactive Entertainment feje a minap arról beszélt a befektetők előtt, hogy a március végéig 79 millió eladott példányt felmutató PS4 életciklusának már az utolsó fázisa kezdődik. Ez még mindig több évet jelent, de érdemes felidézni, hogy a Sony nem szokta a sikeres platformjai kezét az egyik napról a másikról elengedni, a PS3 10 évesnek tervezett ciklusa is erősen belelógott a nyolcadik generációba, sőt a PlayStation Plus-előfizetéshez kínált játékcsomagból csak jövő márciustól kopik ki a PS3 és a Vita kínálata. Kodera 2021. márciusra ígéri a következő nem konkretizált nagy dobást (vagyis hogy a hardver nyomtassa a pénzt), addig nyugi várható. Addig még tudunk aludni párat, de talán már az E3-on okosabbak lehetünk a további terveket illetően.
A masinaeladások innen már várhatóan fogyatkoznak, így a szolgáltatásoknak kell átvennie a bevételtermelésben a hardver helyét. Nem csoda, hogy a "játék=szolgáltatás" jegyében elhangzott a részvényesek számára különösen jól csengő végkövetkeztetés, miszerint az eladott példányszám helyett a magukhoz láncolt aktív felhasználók száma az igazán fontos.
Ami azonban a legfontosabbat, a várható játékokat illeti, az exkluzívvas ütése szerepel a következő évek terveiben is, legyen szó új vagy régi IP-kről. Ez szintén nem meglepő, a PS3 még 2013-ban is komoly ütemben kapta az exkluzív játékokat, holott az év végén már érkezett az utód.
A PSVR viszont eddig nem lett igazán átütő siker, legalábbis a Sony háza táján annál nagyobbak voltak az elvárások, mint ami eddig a piac növekedésének az üteméből kisült.
ÁPDÉT: Interjú az androiddal – és a teremtővel
Időközben újabb kettő, a játék motorjával forgatott kisfilmmel folytatta Detroit-kampányát a Sony.
rwurl=https://youtu.be/WT5K3aUagm4
rwurl=https://youtu.be/9HvS86ePaaA
Hát még ilyet, ki gondolta volna, hogy az emberek nem szeretik fél fej méretű, béna headsetekben leverni otthon a porcelánt?
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Hát jah, meg szvsz még nagyon kiforratlan az egész...
Majd csatlakozok pár generációs fejlődés uzán zalán, amikor kb. Olyan redy pléjer vanos lesz... :D
"Fight steel Die honor"
"I eat resistance for breakfast"
Mr. Conan
Hááát az arcanim rendszerük még mindig nem az igazi
Biztos jó lesz, majd megnézem youtubeon a végigjátszást :D
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
De az nemugyanaz te... :D
"Fight steel Die honor"
"I eat resistance for breakfast"
Mr. Conan
(Nem hiszem, hogy veszek valaha konzolt, és volt néhány olyan konzoljáték aminél kíváncsiságból belenéztem a végigjátszásába, és a 10 beletekerésből 8-szor cutscene volt, vannak játékok ahol a játékmenet elhanyagolható faktor. Saját vélemény, nem hiszem azt azt, hogy mindenki így gondolja.. Csak ez a Detroit is egy kicsit olyannak tűnik nekem. :D )
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Mondjuk mi lenne, ha nem interaktív filmeket, hanem Demobn's Soulst, Bloodborne-t vagy mondjuk Ninja Gaident néznél YouTube-on? ;) Átvezető azokban is van, de nem minden interaktív film. A Detroit az lesz. Szerintem ezeknél is tesz hozzá az immerzióhoz az interaktivitás, ami YouTube-on borul, de ezeknél még megértem a megállapításodat.
Sors bona, nihil aliud.
Istenem, egyszer élném meg, hogy valamilyen VR hírhez ne írjon be valami fogalmatlan idióta, valami hasonló fogalmatlan baromságot, amiből rögtön lerí, hogy soha még csak közelében se volt egy VR készüléknek sem... :)
(Igen, pont erről van szó, az ilyen interaktív mozi típusú játékokról. Persze nem csak ilyenek vannak konzolokra sem nyilván, de mint olyan, létező műfaj. És úgy gondolom, hogy felettéb vicces ezt az ilyen címeknél megjegyezni na.)
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Örülök, hogy a retróhumorral jobb a viszonyod, mint a retrójátékokkal ;)
Sors bona, nihil aliud.
(A Diablo1-el nincs semmi bajom pl. :) )
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Emiatt most elgondolkoztam, hogy venni kéne egy PS4-et, de valószínű inkább youtubeon "játszom" vele.
Tango
"Lagging is a lifestyle."
Á, fölösleges, kis szerencsével kompatibilis lesz visszafelé a PS5, a türelmesebbje bevárhatja :) De fura lenne, ha a közeljövő exkluzívjai nem válnának gyorsan crossplatformmá. Persze nem kizárt, hogy most csak a saját "időtlen", nem a "játékot" YouTube-on elkapkodó preferenciámról beszélek :) (Sajátos módon a Pro sem játssza le a 4K-s Blu-rayeket, bezzeg az One S és One X igen. Meglehet, az RW-n ez csak engem zavar.)
Még mindig ködös, hogy mikor lesz, ez a 2021-től hoz majd többet a hardver, mint a szoftver lehet óvatoskodás is, de fura ködösítésnek hangzik, hogy a launchtól ne várnának áttörést (persze egy 2020-as végi megjelenés későbbi üzleti negyedévben realizálódna). Nagyon erős most brand, de persze a havidíjakból származó bevételekben is fürödhetnek.
Eddig 2019-21 közé várták az elemzők az új gépet, és ezek közül a legkevésbé '21-re. Nyilván '19 csak E3-as bejelentés vagy lépéskényszer esetén jöhetne szóba, de az eddigiek alapján az már alighanem ugrott.
Sors bona, nihil aliud.
Egyrészt azt hittem sima PS4-ed van, másrészt engem is zavarna, ha vásárolnék blu-ray lemezeket. Ugyanitt még mindig HDbits elérhetőség kerestetik :D
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Kb két hónap és tudok küldeni.
Persze nem lesz olcsó:-D
Youtube: Csöpi plays - https://goo.gl/pp4Ldr
Fel nem tudom fogni ezt a youtubeozást. Amikor a játék pont arra épít, hogy úgy alakul a sztori ahogy te akarod, ahogy te döntesz, nem pedig fixen mindenkinek ugyanaz mint a játékok döntő többsége és erre jöttök a youtubeon végignézem szöveggel. Nem értem. Miért? :D Mi értelme van mások döntéseit végignézni? Hagyományos single játéknál jobban megérteném mint ennél. Már a Heavy Rainnél se értettem pedig akkor is nagy divat volt ezzel a faszsággal jönni. Tompitól nem is vártam mást, de többiek? :D WTF?!
Semmilyen nincs. A DualShock 4-re emlékezhetsz, de az PC-hez és PS3-hoz van. A PS3 is azért lett, mert többé-kevésbé lefedtem vele a PS1-2-t is (ugye az az éra tele volt third-party exkluzívokkal is). Egy generációnyi néhány exkluzívért nem sikerült magam motiválni egy újabb konzolra PC mellé. (És ugye a kriptoőrület tetőzése előtt vettem VGA-t.)
Ebben persze benne vannak az említettek is: a performance nyilván visszafogott számomra, multiplatformra erősebb a PC-m, a Pro meg mint filmfogyasztót "árult el". A Switch pedig mint retrófogyasztót, az Xbox One pedig Xbox One. Szerencsére kifogás mindig van.
De ez az én külön bejáratú, ráérős, múltba révedős igényeim miatt van így, egyelőre kíváncsian várom a (közel)jövő opcióit.
@Joda
YouTube-on is meg lehet oldani egy kis ügyességgel a választhatóságot. Mindazonáltal nekem sem jutna az eszembe ezzel élni. Ha annyira érdekel egy filmjáték, hogy órákat szánjak rá, akkor én akarok effektíve játszani (igény szerint idézőjelek képzelhetők köré) vele, ha meg nem, akkor nem fogom órákon át nézni, hogy egy vadidegen irányítja.
Sors bona, nihil aliud.
Oké lehet, de szerinted mennyi erőbefektetés lenne megcsinálni amikor egy scene ennyiféleképp mehet végig?
rwurl=https://cdn.vox-cdn.com/thumbor/hWZJXEFFS5UPBaYT7G9DCekIkc4=/0x0:3840x21...(0x0:3840x2160):format(webp)/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/10699243/detroit_become_human_the_hostage_flowchart_3840.jpg
Semmi értelme. =/ Én nagyjából úgy tervezek vele, hogy hétvégén végigjátszom aztán jövőhéten eladom. Itt úgyis 3 napos hétvége van most szóval lesz rá idő bőven. Többször úgy se fogom végigjátszani, mert 1szer az igazi úgy ahogy én alakítom. Úgy az igazi nem pedig olyan döntéseket hozva amit amúgy nem csinálnék.
Elnézve, hogy egyesek mennyi erőt fektetnek be a Minecraftba vagy a Dark Souls speciális végigjátszásaiba, ez nem tűnik nagy kunsztnak :)
De egyetértek, ami a Beyondnál akár még működhetne is, az itt sokkal kevésbé. Azt tekintve pedig továbbra is vannak fenntartásaim, hogy más által írt filmnek jó lesz-e.
Az viszont érthető, ha valakinek egy interaktív film nem system (vagy game) seller, de valamiért érdekli a sztorija. Nem lehet sokat tenni, ha egyszer valakinek a YouTube a kedvenc(ebb) játékplatformja.
Ami engem illet, én szeretem a többféle döntések kitapasztalását, a design és a csalások kiismerése miatt is, egy RPG-ben meg nyilván nem magamat játszom.
Mindazonáltal interaktív filmet még nem játszottam újra (mások meg rongyosra), legfeljebb egyes fejezeteket (főképp még a Fahrenheitben). Egy Wolf Among Us vagy egy Walking Dead döntésein túl könnyű átlátni elsőre is. Vagy csak azt hiszem.
Sors bona, nihil aliud.
youtube-ozáson mókázókkal sztem fölösleges foglalkozni.
csak kíváncsiságból, ilyen egy hétvége az mennyi játékórát jelent kb nálad?
pl új God of War-t mennyi idő alatt végezted ki?
(csak mert másik végletként, május 2 óta játszom vele változóan napi fél-1, néha 3-4 órákat, és sztem 60-70% completion-nél tarhatok csak :D)
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Ha nincs más dolgom? Amennyit rászánok, de szerintem ez mindenkinél így megy nem? Vagy másoknál így fixen meg van határozva, hogy egy hétvége alatt 2 óránál többet nem tölthet játékokkal? Most pl van más programom a hétvégére úgyhogy nem leszek itthon megállás nélkül, plusz tervezek mást is csinálni. Mikor a GoW kijött akkor csak azt csináltam 3 napig, mert nem volt más programom, nem dolgoztam hétvégén stb.
Nyilván jobb játszani vele, mint nézni, de emiatt most nem veszek 130K-ért egy PS4-et + 17K-ért a játékot. A Quantic Dream játékokat meg nem láttam még pécén a régesrégi Dévidbóvis játék (Omicron) óta (jó, a Farenheit nekem kimaradt, de az is 10+ eve volt).
Tango
"Lagging is a lifestyle."
A puding próbája az evés
.. ;)
"Fight steel Die honor"
"I eat resistance for breakfast"
Mr. Conan
nem támadólag írtam, csak kíváncsi voltam. nekem is akad olyan hétvégém, amikor 6 órát is tudok akár God of War-ozni egy nap, de pl ennél több nem jellemző, mert nálam közbeszól a simulation sickness, (ami kopp-kopp God of War-nál eddig alig-alig jelentkezett, szóval már csak ezért is extra élvezet :D) szóval ezért lettem volna kíváncsi, hogy nálad mennyi játékóra fér bele egy ilyen hétvégébe, mennyi "szórakozást nyújt" a játék. (Civ, vagy hasonló 4x hülyeséggel nekem is simán elmegy akár 14 óra is játékkal egy nap)
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Egyelőre nem hoz GoW-os rivjúkat a játék, annyi szent, bár ez nem is meglepő.
Ami meg a Joda által is mutatott flowchartokat illet, éppen miattuk panaszkodik a GameSpot:
Legutóbb a Wolf Among Usban másztam attól a falra, hogy szájba rágja, mikor tettünk olyat, ami DÖNTÉS volt, ez még rosszabbul hangzik. Értem én, hogy reklámozni kella lehetőségek tárházát, de ennek az írmagját is irtanám.
A VideoGamer meg ilyeneket ír:
Nagyon David Cage-nek hangzik az egész.
Sors bona, nihil aliud.
Jah, Ars Technica szerint is fos, és pont azt hozzák fel, hogy a történet hülye, a karakterek hülyék és az előadás szinte hihetetlenül szájbarágós. Amikor az Ars mondja, hogy egy látszólag "SJW" játék (jajj, elnyomás) egy fostalicska, ott azért probléma van bőven:
https://arstechnica.com/gaming/2018/05/detroit-become-human-review-a-lac...
A SFmag recenziója ellenben a várt áradozás: http://sfmag.hu/2018/05/24/detroit-become-human/
ibi amentia latet
Nem is gondoltam annak. Egyszeruen csak tok valtozo. Valoszinu kozhiedelemmel ellentetben vannak olyan hetek mikor egy percet nem tudok jatszani, hetvegen se. Van mikor meg par nap alatt gond nelkul bele tudok olni 20-30 orat valamibe. Jelen esetben csak szeretnem majd befejezni a hetvegen, mert megtartani biztos nem fogom es igy meg arban fogom tudni tovabbadni. Tizenparoram meg lesz azert 3 nap alatt.
Vagyis David Cage.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Szerintem mondjuk az újrajátszhatóságnak / újranézhetőségnek pont jót tesz az, hogy tudod, hol vannak az elágazási pontok.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.