Lords of the Fallent is próbáltam, de azzal meg az volt a bajom, hogy valahogy ilyen lomha volt az egész játékmenet.
Ezt próbálgattam régebben, nos ez nem rossz játék, még viszonylag jól is néz ki, az egyetlen problémám vele, hogy nincsenek kiaknázva a benne rejlő lehetőségek, de nagyon nem. Egy idő után elég repetitívvé válik, pedig van benne potenciál.
rwurl=https://youtu.be/khkvjkn_mRo
rwurl=https://youtu.be/BCnFYhInyW4
Valami koncepcióváltás volt vagy mi a bánat. De én sem értem, elvileg már majdnem kész volt. Aztán most annyira megforgatták a koncepciót, hogy azóta is kuss van róla.
Hmm, most belenézve korábbi videókba túlontúl lassú és ezért úgy tűnik, túl könnyű az egész játék.
Ahogy Csöpi is mondja, pont azért nem, mert a nehézségéről ódákat zengenek, én meg ebből a szempontból ragequit vagyok. :P
Pont a napokban néztem bele egy kicsit az első DS-be (na nem nagyon, csak néhány órára, hogy kb. legyen fogalmam arról, milyen lesz ehhez képest a remaster, szóval your mileage may vary), és a kezdeti "oh, shit" faktort leszámítva nem mondanám róla azt, hogy "OMG legnehezebb játék evör". Igazából arról szól, hogy figyelni kell és kész, annyira nagyon nem akar megszivatni.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Hogyan és miért? Mmint értem én, hogy nem elég "deathmetál" vagy watever, de ez nem az a stílus, itt kifejezetten a Hereticet és a Hexen 2-t akarják másolni a pixelekkel meg az élénk színeivel. Nem mondanám, hogy hibátlanul jött nekik össze, de simán működik.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Hát hogy nem az a "sötéten kidolgozott környezetben irtod a koponyákat és a démonokat" műfaj, ellentétben a már említett Witchfire-rel, ami tipikusan ez.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Lords of the Fallenhez visszatérve: a Souls sem sokkal nehezebb nála, és a lomhasága mellett a Lords még egy sor más tulajdonságában is elmarad a mintaképétől, mint pálya- és látványdizájn, itemization, játékstílusok száma, zene, lore, hossz és újrajátszhatóság, kihívás:kielégülés arány stb. A "Souls light" találó név rá, csak pont nem a nehézségi különbözet miatt indokolt, hanem mert összességében kisebb-kevesebb játékról van szó.
Közben még eszembe jutott az Arx Fatalis (>feljavított változat), az Arkane első játéka. RPG-sebb fajzat.
Nem tudom, milyen képeket pakoltak ki a Steamre, de ha jól tudom, akkor az első egy-két epizód a dárkosabb (persze ott is rengeteg lilás világítással), egyébként viszont egy fun színkavalkád (7 epizód lesz a véglegesben). Nem ilyen Dark Souls-szerűen monokróm küllemre, és nekem ettől hat viszonylag frissnek.
Zaxx][quote írta: Igazából arról szól, hogy figyelni kell és kész, annyira nagyon nem akar megszivatni.
Persze mondhatni nem megszívatni akar a DS, csak ha hibázol azt nem nagyon tolerálja. Gyakorlatilag az összes ellenfélt ki lehet valamennyire ismerni benne, tudod, hogy mikor kell félreugrani stb, de egy első találkozásnál ki számít arra, hogy egy óriásteknősbékaszerű mob egyszercsak dob egy hátast és byebye 80% HP+stun ? Vagy egy sima mob elkezd kaszabolni pont mikor támadást indítottál... Mondjuk DS2-ben lehet bossokhoz AI társakat behívni az azért megkönnyíti a dolgokat. (Én a DS2-t a Harciszekeres bossnál adtam föl egyelőre idegrendszer hiányában..)
Tompi írta: Gyakorlatilag az összes ellenfélt ki lehet valamennyire ismerni benne
Mínusz "gyakorlatilag" (már amennyiben "szinte"-ként értetted).
Tompi írta: tudod, hogy mikor kell félreugrani stb, de egy első találkozásnál ki számít arra, hogy egy óriásteknősbékaszerű mob egyszercsak dob egy hátast és byebye 80% HP+stun ? Vagy egy sima mob elkezd kaszabolni pont mikor támadást indítottál...
Az, aki nem TF2 pyróként rohan bele minden összecsapásba, főleg ha az az első találkozása az adott ellenféltípussal, hanem óvatosan kitapasztalja a megmozdulásait. Ez aligha Souls-találmány :), de az sem, hogy a moboknak vannak rejtett, esetenként piszkos trükkjeik is a tarsolyukban.
Tompi írta: (Én a DS2-t a Harciszekeres bossnál adtam föl egyelőre idegrendszer hiányában..)
Akkor van egy jó hírem: a chariot teljességgel opcionális boss, hagyjad ki, oszt majd később, izmosabban visszatérhetsz elfenekelni, akár a végefőboss legyűrése után is.
Sokszor, sokhelyütt elhangzott már, hogy a tápon biza' nem érdemes (szabad...) spórolni, mert az rossz esetben viheti magával a fél gépet a sírba. Egy erős középkategóriással már jó vagy, pl. Corsair vagy "másolatai". A lényeg, hogy tényleg azt tudja (adja le), ami rá van írva.
(Comeoon, amikor hátatfordít egy mob Dark Soulsban nyilván elkezdem püfölni. Aztán mikor kinyír tudom, hogy hiba volt másodszorra odafigyelek mikor hátatfordít elgurulok.)
Szóval a chariot opcionális.. akkor lehet, hogy újra feltelepítem a DS2-t. Már csak azt kéne kiderítenem, hogy merre is kéne menni, ha nem a chariot felé. Emlékszem volt egy kiba sárkány boss is, kinyírtam, aztán semmi további pályaszakasz nem nyílt meg.
Ez egy 6+ éves Chieftec, 600 wattos, de az R9 290X néhány játéknál olyan teljesítményt vesz fel, hogy a táp bedobja a kulcsot.
Egy 750 wattos EVGA lesz helyette, 32-ért, csak jókat olvastam róla.
Nem. Néhány játéknál 1-2 perc után kikapcsol a gép, majd újraindul. Ilyen volt pl. a City of Brass, ott már az Options menüben elvérzett, a Destiny 2 egyik helyszíne (érdekes mód csak ott), a Doom Ultra felbontásban, úgyhogy azt is medium-high-on vittem végig, úgy semmi baja nem volt, az SW Battlefronts 2 szintén Ultra felbontásban indult csak újra, azt is csak medium-high felbontásban bírta el. Azért tippelek a tápra, mert ha a proci vagy az alaplap lenne, akkor visszavett felbontásban is újraindulna, de csak Ultrán csinálja, illetve ha mindent max.-ra tolok fel. Ez egy MSI R9 290X, 4 gigás, Gamer edition, állítólag gyári tuningos, szóval a kártyában van erő, csak a kakaó nem elég neki és azért van ez a probléma. Még az Afterburnerrel is visszafogtam, de nem érdekli. :D
Készülget lassan a Witchfire, na az elég pöpecül néz ki és esélyes, hogy jó is lesz.
Meg van limbóban (elkaszálták...?) egy fantasy FPS a Dead Islandes csókáknál is. Már a címét is elfelejtettem.
Dark Souls lightnak pedig ott a Lords of the Fallen, az aztán igazán nem mondható nehéznek.
Non serviam
Hellraidből egyáltalán lesz valami?
Ember nem irányíthatja sorsomat; semmiképp sem olyan, aki szélirányból támad és bűzlik a fokhagymától
Lords of the Fallent is próbáltam, de azzal meg az volt a bajom, hogy valahogy ilyen lomha volt az egész játékmenet.
Ezt próbálgattam régebben, nos ez nem rossz játék, még viszonylag jól is néz ki, az egyetlen problémám vele, hogy nincsenek kiaknázva a benne rejlő lehetőségek, de nagyon nem. Egy idő után elég repetitívvé válik, pedig van benne potenciál.
rwurl=https://youtu.be/khkvjkn_mRo
rwurl=https://youtu.be/BCnFYhInyW4
Hellraid, ez az!
Hivatalosan jegelve van, de ezer éve semmi hír róla.
Non serviam
Erről most néztem videót, pöpecül fest, nem is értem miért nem adják ki.
Valami koncepcióváltás volt vagy mi a bánat. De én sem értem, elvileg már majdnem kész volt. Aztán most annyira megforgatták a koncepciót, hogy azóta is kuss van róla.
Hmm, most belenézve korábbi videókba túlontúl lassú és ezért úgy tűnik, túl könnyű az egész játék.
Non serviam
no igen a Lichdom egyike azon keves jateknak amit kenytelen voltam abbahagyni annyira repetativ volt
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Pont a napokban néztem bele egy kicsit az első DS-be (na nem nagyon, csak néhány órára, hogy kb. legyen fogalmam arról, milyen lesz ehhez képest a remaster, szóval your mileage may vary), és a kezdeti "oh, shit" faktort leszámítva nem mondanám róla azt, hogy "OMG legnehezebb játék evör". Igazából arról szól, hogy figyelni kell és kész, annyira nagyon nem akar megszivatni.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Viszont még mindig visszajutunk oda, hogy nem FPS. :)
Ha feltétlenül Heretic / Hexen témájú cucc kell, akkor nézz bele az Amid Evilbe. Én ugyan még nem próbáltam, de rosszat még nem hallottam róla.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
"Basically, it's like Skyrim. But with gameplay." :DDD
rwurl=https://youtu.be/-PdRGN4Lv7o
Apropó, a From régi, belső nézetes RPG-inek emulálására is rá kéne néznem már egyszer.
ibi amentia latet
Ez az Amid Evil már majdnem jó lenne, ha nem lenne pixeles. :) A Dark Souls FPS módba belenézek. Kösz.
Írtam, hogy nem komoly ajánlás. Csak összezavarna, ha normális üzemmódjában nem ismered a játékot. Inkább ejtsd az FPS kritériumot. :P
ibi amentia latet
Meg ordenáré szar a színvilág.
A DS FPS mod meg videó alapján nagyon tré. :D
Non serviam
Sajnos sosem volt igazán gazdag ez a zsáner, a Hereticen és a Hexenen kívül akkor is olyan obskúrus darabok képviselték, mint a Witchhaven 1-2.
Nemrég jött ki amúgy Steamen egy újabb jelentkező, de nem tűnik különösebben meggyőzőnek:
rwurl=https://youtu.be/Em78MjRoIKs
Sors bona, nihil aliud.
Hogyan és miért? Mmint értem én, hogy nem elég "deathmetál" vagy watever, de ez nem az a stílus, itt kifejezetten a Hereticet és a Hexen 2-t akarják másolni a pixelekkel meg az élénk színeivel. Nem mondanám, hogy hibátlanul jött nekik össze, de simán működik.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
ezmiez
ibi amentia latet
Hát hogy nem az a "sötéten kidolgozott környezetben irtod a koponyákat és a démonokat" műfaj, ellentétben a már említett Witchfire-rel, ami tipikusan ez.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Lords of the Fallenhez visszatérve: a Souls sem sokkal nehezebb nála, és a lomhasága mellett a Lords még egy sor más tulajdonságában is elmarad a mintaképétől, mint pálya- és látványdizájn, itemization, játékstílusok száma, zene, lore, hossz és újrajátszhatóság, kihívás:kielégülés arány stb. A "Souls light" találó név rá, csak pont nem a nehézségi különbözet miatt indokolt, hanem mert összességében kisebb-kevesebb játékról van szó.
Közben még eszembe jutott az Arx Fatalis (>feljavított változat), az Arkane első játéka. RPG-sebb fajzat.
@Zaxx
Pedig steames képekre ránézve eléggé de.
ibi amentia latet
Nem tudom, milyen képeket pakoltak ki a Steamre, de ha jól tudom, akkor az első egy-két epizód a dárkosabb (persze ott is rengeteg lilás világítással), egyébként viszont egy fun színkavalkád (7 epizód lesz a véglegesben). Nem ilyen Dark Souls-szerűen monokróm küllemre, és nekem ettől hat viszonylag frissnek.
Az itt látott képek az új epizódból pl. nekem nagyon bejövősek:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=aCZwDxpOhso
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Persze mondhatni nem megszívatni akar a DS, csak ha hibázol azt nem nagyon tolerálja. Gyakorlatilag az összes ellenfélt ki lehet valamennyire ismerni benne, tudod, hogy mikor kell félreugrani stb, de egy első találkozásnál ki számít arra, hogy egy óriásteknősbékaszerű mob egyszercsak dob egy hátast és byebye 80% HP+stun ? Vagy egy sima mob elkezd kaszabolni pont mikor támadást indítottál... Mondjuk DS2-ben lehet bossokhoz AI társakat behívni az azért megkönnyíti a dolgokat. (Én a DS2-t a Harciszekeres bossnál adtam föl egyelőre idegrendszer hiányában..)
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Egyébként küllemre a City of Brass is érdekes, de a rivjúk alapján inkább miss, mint hit sajnos:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=qSvrRnb-v0w
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Mínusz "gyakorlatilag" (már amennyiben "szinte"-ként értetted).
Az, aki nem TF2 pyróként rohan bele minden összecsapásba, főleg ha az az első találkozása az adott ellenféltípussal, hanem óvatosan kitapasztalja a megmozdulásait. Ez aligha Souls-találmány :), de az sem, hogy a moboknak vannak rejtett, esetenként piszkos trükkjeik is a tarsolyukban.
Akkor van egy jó hírem: a chariot teljességgel opcionális boss, hagyjad ki, oszt majd később, izmosabban visszatérhetsz elfenekelni, akár a végefőboss legyűrése után is.
ibi amentia latet
Ráadásul folyton újraindítja a gépemet, úgyhogy sürgősen szereznem kell egy minőségi tápot.
Sokszor, sokhelyütt elhangzott már, hogy a tápon biza' nem érdemes (szabad...) spórolni, mert az rossz esetben viheti magával a fél gépet a sírba. Egy erős középkategóriással már jó vagy, pl. Corsair vagy "másolatai". A lényeg, hogy tényleg azt tudja (adja le), ami rá van írva.
Non serviam
(Comeoon, amikor hátatfordít egy mob Dark Soulsban nyilván elkezdem püfölni. Aztán mikor kinyír tudom, hogy hiba volt másodszorra odafigyelek mikor hátatfordít elgurulok.)
rwurl=https://i.ytimg.com/vi/92Ogtq8IjbQ/hqdefault.jpg
Szóval a chariot opcionális.. akkor lehet, hogy újra feltelepítem a DS2-t. Már csak azt kéne kiderítenem, hogy merre is kéne menni, ha nem a chariot felé. Emlékszem volt egy kiba sárkány boss is, kinyírtam, aztán semmi további pályaszakasz nem nyílt meg.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Ez egy 6+ éves Chieftec, 600 wattos, de az R9 290X néhány játéknál olyan teljesítményt vesz fel, hogy a táp bedobja a kulcsot.
Egy 750 wattos EVGA lesz helyette, 32-ért, csak jókat olvastam róla.
Sárkányboss?? Ahol te tartasz??
Hol is tartasz?
ibi amentia latet
Non serviam