ÁPDÉT 2: Tim Willits, az id Software vezetője adott egy rövidke interjút a német GameStarnak, amiből néhány érdekesség kiderül a játékkal kapcsolatban.
A fejlesztést illetően a stúdiófőnök elárulta, hogy elsősorban az Avalanche Studios kezében van a játék (nagyobb csapatuk is nekik van), de az id sem csak szimpla kézivezérlést végez, hanem komolyan érdekelt a hozzájuk méltó FPS játékmenet kialakításában. Ennek megfelelően a fegyvereket és a mozgást illetően erősen doomos lesz az élmény (még a 2016-os epizódban megismert double jump is visszatér), a nyílt világ kidolgozásában – és remélhetőleg a járműves akció megfaragásában – viszont szabad kezet kapott az Avalanche. Ideális munkamegosztás.
A RAGE 2 üzleti modelljét illetően a szakember a loot boxokat elveti, a manapság divatos games-as-a-service megoldástól (~ a közönség érdeklődésének minél hosszabb fenntartására kitalált mikrotranzakciós szisztéma) azonban nem zárkózik el, és ez valamilyen formában fel is fogja ütni a fejét a kész programban. Hogy pontosan mi a stájsz ezzel kapcsolatban, arra csak a 2019-es megjelenéshez közelebb derül majd fény. (GameStar)
Jött egy kellemes adag screenshot is:
ÁPDÉT: Megjött a gémpléj videó!
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=0rQMytyBFeA
Az eredeti cikk:
Kisebb meglepetésre folytatást kap a RAGE, az id Software 2011-ben megjelent, poszt-apokaliptikus témájú FPS-e. Az első rész ugyan a kritikusok és a játékosok körében sem aratott osztatlan sikert, de inkább tűnt befejezetlen, mint elhibázott programnak, így egyáltalán nem hamvába holt ötlet egy újabb próbálkozás.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=M7eXH25_KC0
A Bethesda ígérete szerint a RAGE 2 jóval nyitottabb lesz az első résznél, ami nem feltétlenül baj az Elder Scrolls és a Fallout kiadójától, de azért remélem, nem megyünk el teljesen Far Cry / Borderlands irányba. A RAGE pont attól tudott egyedi lenni, hogy a kisebb, felfedezősebb hubokat jól váltogatta a lineárisabb, Doomot és Wolfensteint idéző FPS akcióval, szóval veszteségnek érezném, ha a folytatás ezt elfelejtené. Na mindegy, nem állok neki máris aggódni, mivel az előbbi információcseppet leszámítva semmit sem tudunk még az Avalanche Studios - és azért valószínűleg valamilyen formában az id Software - játékáról.
Az első, információözönnel tarkított játékmenet-videó holnap esedékes, sztéj tyúnd!
Thx, nagi és Corey!
A fejlesztést illetően a stúdiófőnök elárulta, hogy elsősorban az Avalanche Studios kezében van a játék (nagyobb csapatuk is nekik van), de az id sem csak szimpla kézivezérlést végez, hanem komolyan érdekelt a hozzájuk méltó FPS játékmenet kialakításában. Ennek megfelelően a fegyvereket és a mozgást illetően erősen doomos lesz az élmény (még a 2016-os epizódban megismert double jump is visszatér), a nyílt világ kidolgozásában – és remélhetőleg a járműves akció megfaragásában – viszont szabad kezet kapott az Avalanche. Ideális munkamegosztás.
A RAGE 2 üzleti modelljét illetően a szakember a loot boxokat elveti, a manapság divatos games-as-a-service megoldástól (~ a közönség érdeklődésének minél hosszabb fenntartására kitalált mikrotranzakciós szisztéma) azonban nem zárkózik el, és ez valamilyen formában fel is fogja ütni a fejét a kész programban. Hogy pontosan mi a stájsz ezzel kapcsolatban, arra csak a 2019-es megjelenéshez közelebb derül majd fény. (GameStar)
Jött egy kellemes adag screenshot is:
ÁPDÉT: Megjött a gémpléj videó!
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=0rQMytyBFeA
Az eredeti cikk:
Kisebb meglepetésre folytatást kap a RAGE, az id Software 2011-ben megjelent, poszt-apokaliptikus témájú FPS-e. Az első rész ugyan a kritikusok és a játékosok körében sem aratott osztatlan sikert, de inkább tűnt befejezetlen, mint elhibázott programnak, így egyáltalán nem hamvába holt ötlet egy újabb próbálkozás.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=M7eXH25_KC0
A Bethesda ígérete szerint a RAGE 2 jóval nyitottabb lesz az első résznél, ami nem feltétlenül baj az Elder Scrolls és a Fallout kiadójától, de azért remélem, nem megyünk el teljesen Far Cry / Borderlands irányba. A RAGE pont attól tudott egyedi lenni, hogy a kisebb, felfedezősebb hubokat jól váltogatta a lineárisabb, Doomot és Wolfensteint idéző FPS akcióval, szóval veszteségnek érezném, ha a folytatás ezt elfelejtené. Na mindegy, nem állok neki máris aggódni, mivel az előbbi információcseppet leszámítva semmit sem tudunk még az Avalanche Studios - és azért valószínűleg valamilyen formában az id Software - játékáról.
Az első, információözönnel tarkított játékmenet-videó holnap esedékes, sztéj tyúnd!
Thx, nagi és Corey!
Ezt a teasert nem nagyon tudom hova tenni, de in Avalanche we trust. Várom a holnapi gameplay videót.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Lehet, hogy én vagyok az egyedüli, akinek bejön a teaser, de sztem tök jó. :D Kellemesen őrült, és a szám is tetszik:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=rdB6TGonTms
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Eddig olyan, mint az egy. Szar. :D
Üdv: egy antifan.
Ui: Nem bocsátom meg nekik sose, hogy nem egy vérkomoly/realista posztapok játékot csináltak. És ahogy látom ez is véres nyehehére épít...
Nekem a véres nyehehével semmi bajom nincs, egy dolgot utáltam nagyon az elsőben: a történetet. Tim Willits a Doom 3 idején már ellopta Half-Life 1-et gyengébben (és kombinálta a System Shockkal egy picit, ami azért nem rossz mix), de azt már nehezen vette be a gyomrom, hogy a RAGE már a Half-Life 2-t koppintja még rosszabbul.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Oh, emlékek :D
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=kg5yYzUpyiw
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Addig semmi bajom volt az elsővel, amíg nem kellett kocsikázni. Remélem, ezt most kihagyják.
A Mad Maxben az autókázás volt a legjobb dolog, szóval az Avalanche ne hagyja ki a kocsikázást attól, hogy az idnek nem sikerült valami jól.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A hiba ez volt vele ja, mert tobb nagyon faszanyos otlet volt benne, ami kiforratlannak hatott csak. De a hiba a homokban anno a konzolokra kiadas volt. Elozo jatekaik PC only volt, Carmack szinte eveket szopott, irogatta meg tokeletesitgette hogy DVD olvasorol valamifelekeppen sebesen menjen a megatextura fragmentek olvasgatasa, es ezeknek fejeben is osztottak be az egesz gammat. Ugy kellett az anyagokat is szetosztani, hogy kiferjen 2 DVD-re ha jol emlexem. Joval hamarabb es kiforrottan is kimehetett volna a gamma ha csak PC-re koncentralnak, iranyitasban is es design-ban is.
nem feltetlen a kocsikazassal volt a gond, hanem hogy tul szukek es "csovek" voltak a palyak benne egy elvezetes kocsikazasra, raadasul kidolgozatlanuk uresek erre a celra, igy viszonylag ertelmet volt abban a formaban, fuggetlen hogy alapbol amugy total elvezetes is lehetett volna egy Twisted Metal csavar a jatekban.
tovabbmegyek. Minden ID jatekban szenny volt a tortenet, a Rage se volt kivetel. De nem is a tortenet miatt szeretjuk a jatekaikat, hanem a bazira elvezetes FPS hent es jatekmechanika miatt.
Plusz a Rage design gyonyoru volt a reszletessegevel es valtozatossagaval. Nem hogy csak a leggyonyorubben designolt ID-jatek, hanem a mai napig a leggyonyorubben designolt jatekok egyike kozott van.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Elbeszélgetnék a teaser/reklámkoncepció kiagyalójával.
ibi amentia latet
az is szenny es full disconnected a megcelzott kozonsegtol ja (mintha a Splatoon reklamszakerto faszijat kertek meg volna hogy nyomasson mar valamit a rage2-nek), szandekosan nem is emlitettem meg, viszont kivancsian varom a jelenlegi eredmenyt ha lesz gameplay anyaguk.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Szerintem nagyon rendben van, nekem bejön ez a koncepció. Amúgy ha figyeltek el van rejtve néhány gameplay részlet benne, abból az jön le, hogy olyasmi lesz mint az első rész, csak valószínű a Doom 4 motor pörög alatta.
Nekem annyi maradt meg a Rage-ből, hogy "not pennys boat" meg hogy szar volt a történet is, a karakterek is, a vezetés is, a helyszínek is. Jóformán a tökéletes feledhető játék amiben konkrétan semmi maradandó nem volt azon túl, hogy egy akkor még működésképtelen technológiát erőltettek bele.
Ez a trailer meg egy hányás, nem is értem. Viszont valami miatt nekem nagyon úgy tűnik, hogy nem szingle lesz ez hanem felülnek a br hypetrainre. Meglátjuk, de nekem a trailerből így elsőre tökre az jött le aztán lehet rosszul érzem. Valahogy ez a nagyon "hip" laza rózsaszínes hozzáállás a twitterjükkel karöltve nekem kurvára elüt az első játék hangulatától és nem tudom hova rakni, hogy miért. =/
Szerintem az ott mind pre-render cucc, és egyébként az id Tech 6-ot nem ilyen típusú játékokhoz találták ki + az Avalanche fejleszti, szóval nem hiszem, hogy id Tech lesz. Annak ellenére, hogy FPS, simán el tudom képzelni, hogy az Avalanche Engine robog majd alatta.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
marmint hogy neked nem a "rozsaszinen es zoldessargan telt szinek!!" jut eszedbe ha a Rage-re gondolsz? :D
rwurl=https://i.imgur.com/wjszFwG.jpg
jesus christ plz no. :D De siman belelatom a multiplayer hype viziot az ID fejeben amugy. Legrosszabb esetben max temetheto a frencsajz ha atnyomjak multiba. Lesz majd masik kozonsege neki aki felkarolja helyettunk.
*bolint*. Ja, tipikus ID.
marmint mihez kepest? A legbrutalisab design-nal kidolgozott ID jarekrol beszelunk, hatalmas, gyonyoru helyszinekkel.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Ha az Avalanche keze az open world-ben és a kocsikázásban is benne lesz, akkor az bizony (a Mad Max-en végzett munkájukat alapul véve) kib****tt jól is elsülhet. Mad Max legnagyobb erőssége és leghangulatosabb eleme egyértelműen a car combat volt, rég nem láttam olyan frankón megvalósított autós harcot.
Kérdés, hogy melyik fejlesztő mit fog kalapálni most a Rage 2 esetében.
Én nem hiszem, hogy hatalmas koprodukcióról lenne itt szó egyébként: szvsz ez egy fullos Avalanche-játék lesz, az id max. konzulensi szerepkörben vehet részt benne. Az első rész idején már előkészületben volt egy RAGE 2 az idnél, de azt a Bethesda törölte a francba, az idet meg átszervezték és a két fejlesztőcsapatból (Rage + Doom) egyet csináltak (Doom). Azóta megint kettémentek a Quake Champions miatt, de az egy nagyon kicsi csapat, a fejlesztés oroszlánrészét az oroszok csinálják, szóval nem igazán van ott erőforrás a Doom 5 mellett arra, hogy komolyan melózzanak még egy játékon. A RAGE 2-t meg már tutira kalapálják azóta, hogy kijött a Mad Max / Just Cause 3.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nem igazán kell félnünk orbitális nagy váltástól szerintem, BR-játéktól biztosan nem (mondjuk elférne benne egy olyan játékmód, igazából az első rész játékmenete támogatja). Hivatalosan még nincs bejelentve, de a Quake-be pl. jön a RAGE főhőse, szóval gondolom marad ő itt is.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ezeket ingame-nek tippelem.
rwurl=https://i.imgur.com/NF3Ij4w.jpg
rwurl=https://i.imgur.com/x0DvFgf.jpg
rwurl=https://i.imgur.com/8iQhWhM.jpg
avalance jó, de ez a trailert nem tudom, hova tegyem a színkavalkád "happy-happy-joy-joy-punk"-jával.
Arra emlékszek, hogy anno belinkeltem a steam accomat, hogy DE IGEN, nekem legit van meg már a rage. Akkor nem igazán akartam mondani, de sajtópéldány volt persze. :D
Hát, tény, hogy jó volna. :)
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Psishock: amíg "no drm, yaman" felkiáltással minden játékot feltörnek és kibasznak amint lehet torrentre, senki sem fog elsődlegesen PC-re fejleszteni. A Rage 1 korában, amikor még olyan másolásvédelmi eljárás sem létezett, ami 20 percnyi rutinmunkánál tovább bírta volna, pláne nem. Pláne nem az id. Carmack meg saját elmondása szerint nagyon szerette leprogramozni az elsőt Xbox 360-ra, tök nagy kihívás volt neki.
Érdekes, hogy nekem ezek a textúra popupos dolgok soha de soha nem jöttek elő a játékkal, pedig kétszer is végigmentem rajta, mert mire kijöttek a DLC-k, elvesztek a sima mentéseim. A világa erőteljesen semmilyen volt, a szörnyei generickek, az autóvezetés semmi extra, a történetvezetés "mehh", de hogy azóta senki sem csinált még csak megközelítőleg sem annyira fasza gunplayt, mint ami abban a játékban van, az hótziher. Amikor annó a konzolosok könnyes szemmel mantrázták, hogy "a Halo gunplay az isten", akkor valami olyasmit élhettek át, mint én a Rage-gel. Lehet a hétvégén neki is állok megint.
Az előzetes meg "Miss Me With That Gay Shit" kategória, nekem folyamatosan kooperatív érzésem volt a játékot nézve és igazából a Mad Max készítői csinálják, akkor valószínűleg baszhatjuk a mennyei gunplayt is (mert az MM-ben is csak a kocsikkal való harc volt kiemelkedő), szóval szerintem jön valami generic open world cucc 4 fős kooppal, de könyörgöm, kurvára nem akarom, hogy igazam legyen és jöjjön egy méltó folytatás.
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
A textúra pop cucc az AMD driverrel ment, amíg ki nem jött az első javítás rá (viszonylag nagyonhamar). De aztán a média felfújta ofc. Tény, hogy kurvára idegesítő volt, főleg nekem, mondván b+, sajtópéldány, eredeti, tehát nem a krekk a szar, hanem valamit benézett itt valaki nagyon.
Ment az Nvidián is, nekem még peccselve is külön cache könyvtárat kellett csinálnom ahhoz, hogy teljesen eltűnjön. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
nem is vitattam hogy neki buli lett volna vagy sem, csak azt hogy meg is lett az eredmenye mindenki mas szamara. En mint jatekos nem azt nezem hogy Carmack mennyire agyament Fast Inverse Square Root algoritmusokat tesz bele a jatekaiba, hanem hogy a vegeredmeny szamomra mennyire elvezheto. Lehet brutalisan letisztult es zsenialis a kod, ha a jatek amugy szar miatta akkor az egesz munka a kukaban landol vegul es minden hatterben levo beleolt melo teljesen hiabavalo volt.
a DVDs okorkodes azert egesz szepen odatett az egesz jateknak.
gyenge erv, annak tudataban hogy rakat total sikeres PC exkluziv (es konzol exkluziv) gamma letezik a piacon.
hat igazabol ja, a gunplay es az atmoszfera volt a legkiemelkedobb a Rage-ben. Mashoz nem is ert igazan az ID, de ha full masik csapat csinalja, legnagyobb valoszinuseggel pont azok vesznek majd oda. Meglatjuk mi sul ki ebbol vegulis gondolom holnap.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Amúgy meg.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Nem is, mert buzis, hiszen van benne egy kigyúrt csávó meg rózsaszín. Én sem értem, hogy miért nem simán csak sárga, mint az összes többi ilyen játék.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Szerintem tökre fölösleges Carmackra mutogatni (már megint): a RAGE simán csak túl ambíciózus volt az akkori, független idnek, és a kiadókkal is ment a baszakodás rendesen (először nem volt kiadójuk, aztán az EA lett az, utána meg váltottak a Bethesdára), szóval nagyon durva leegyszerűsítés előrántani a szekrényből Carmackot, mint "a" felelőst.
Hidd el, hogy az id nem véletlenül lett eladva a Bethesdának, hogy Todd Hollenshead nem véletlenül lépett le tőlük, és hogy nem véletlenül a Quake az egyetlen játék, aminek manapság a közelébe engedik Tim Willitset. Baromira kellett nekik valószínűleg a Bethesda kézi vezérlése ahhoz, hogy gatyába rázzák a céget.
Egyébként meg 3 DVD-n jött a játék (én tudom, én szoktam játékot venni, itt van a polcon), nem 2-n, de kijöhetett volna 4-en is, a tech rendben volt konzolon és PC-n is a nyilvánvaló gyerekbetegségeket leszámítva.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Yup. De most ez a trendi, valószínű kinőttem már a korból amikor az ilyen dolgok mint ez a trailer különösebben lenyűgözne. Inkább taszít, ez van.
Ez a mihez képest, nézd. Játékokhoz képest. Nekem annó rohadtul nem jött be. Voltak benne cool ötletek (dead city vagy mi volt a neve pl tök jó lehetett volna) csak semmi nem volt benne emlékezetes. Szó szerint semmi. Jó volt benne lövöldözni ahogy Bagoly mondja, oké. Hurrá. Attól még a körítés szar. Destiny 2-ben is kurva jó a gunplay aztán a játék meg egy rakás szar körülötte.
Ezt a nagy Avalanche imádatot se értem. Az oké, hogy a mad max kurva jó volt (bár 3szor kezdtem neki, de egyszer se bírtam végigseggelni valahogy), de 1 a sokból ami kiemelkedő és így a kommenteket olvasva kb az jön le, hogy "hát az avalanche akkor már fixen jó lesz" és így wat. :D JC-k szórakoztatók persze a maguk módján amíg az ember nem unja meg a sablon küldetéseket meg a céltalan pusztítást, de az se az open world játékok nonplusultrája.
Mind1, én nem értem az előre rajongást egy ilyen szar trailer után. Holnap gameplay reveal után már lehet érthetőbb lesz. Egyelőre:
rwurl=http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/001/357/904/de8.jpg
(PS-en meg 1BD volt, most akkor az menőbb? Vagy az is menő ha megvettem megjelenéskor? Vagy az ciki? Nehéz követni)
nem (csak) tech limitaciok voltak a DVD-k szama miatt, hanem inkabb content, ami fajdalmasabban erezheto volt. Pl besuritettek mindent 3-ba, holott lehet 6-7 is elkellett volna neki.
Egyeb limitaciok voltak hogy DVDn is kellett hogy menjen (marmint telepitetlenul), nem oldhattak meg hogy feltelepitve barmekkora nagysagu anyagbol dolgozhasson a jatek tetszes szerint, akar egyik DVD anyagarol hozzaferve a masiknak pl.
Mehetett volna az pl Steam-bol vagy GOG-bol fullra.
Plusz a DVD-vel tokolodes miatt csak huzodott a jatek kiadasa, es a tobbi tech problemak megoldatlanok, kidolgozatlanok maradtak, mert Carmack nem forditott (eleg) eroforrast mar azokra.
mert aki GOG-rol vagy Steamrol tudja be a gammait, az mocskoz kaloz mar? :D En ahogy tudom kerulom a szinte evtizedek ota elavult mediumokat mint az optikai egysegek. SanDisk SDCZ880-256G-G46 Extreme PRO 256GB USB 3.1 SSFD-vel transzferalgatom a cuccaimat, mint velemenyem szerint az adatszallitas jelenlegi godlike termekevel. Tarolas meg tobb TBs belso vagy kulso hdd egysegen, bazi olcso manapsag mar ugye.
Na de visszaterve csak 2-re emlekeztem valamiert, de a 3-ra limitalas mivolta mellett is tovabbra fullra valid a meglatas. Ha nincs eleg kapacitas a content-nek, akkor nincs eleg kapacitas a content-nek.
Nem "a" felelos, de egyike volt a kiemelt fejeseknek, akik miatt erre vagy arra ment a jatek. Carmack miatt lett megatextura is. Ami szinten brutalisan befolyasolta az egesz jatekfejlesztes menetet, es elnyujtott idejet is. Azert elegge koszponti figura volt az egesz ID-ben es a Rage-ben is.
De persze ertem es vagom is hogy mirol beszelsz. Mas inkompetens elemek es emberek is voltak arra szintugy, ami miatt betegeskedett az egesz ID.
az ambiciozus otletek nem is lettek volna feltetlen gond, elbirt volna a team veluk, csak rosszul iranyitottak az eroforrasokat, tul sokat nyomtak lenyegtelen "filler" elemekre, es tul keveset a lenyegesekre, amiktol igazan faszanyosan osszeallt volna a gamma. Emlekszem hogy egy rakat idot lottem kulonfele filler dolgokra is kiprobabol es folyamatosan az jart a fejemben, hogy ok erdekes ez, de fasznak kellett erre eroforrast pazarolni, tuti nem 2 nap volt behozni a jatekba, amikor mas adott core elemek meg baszottul kidolgozatlanok meg.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Mások nevében nem tudok beszélni, és én a Mad Maxet sem éreztem kurva jónak, de szerintem nincs itt sok imádat. Esetemben csak annyiról van szó, hogy látom a potenciált néhány okból:
- Örülök annak, hogy az Avalanche végre összeszedett magának egy normális kiadót (oké, a Human Headnél erről máshogyan vélekednek), mert a Bethesdánál úgy tűnik, hogy elég jól tudnak tehetséget meg projectet menedzselni, és nem is szokták sajnálni a lóvét a játékaikra. Nincs WB, nincs Square Enix, végre lehet normális büdzséből és hozzáértő környezetben melózni.
- Attól függetlenül, hogy a Rage szerinted így szar - úgy szar, még egy kurva jó alap, amire tökéletesen lehet építkezni, a játékmenet pedig abszolút passzol az Avalanche profiljához. Igazából ha csak ugyanannyira jó lövölde lesz, mint az első volt összepasszintva a Mad Max-autókázással, máris lehet belőle klasszikus.
Hogy most ebből mi lesz igaz, meg mi nem, azt a fene tudja, de a Bethesda eddigi FPS-eit elnézve nem hiszem, hogy bilibe érne a kezem akkor, amikor optimista vagyok.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.