Már a PS3-exkluzív Demon's Souls is túlszárnyalta az akkori elvárásokat, azonban azóta csak felfele ívelt a széria, több mint 5 millió példányt értékesítve a Dark Soulsból, melynek körülbelül a fele PC-re ment el. A második rész a maga 2 milliójával ugyan nem tudta utolérni az első rész sikerét, de a platformok közötti közel egyenlő megoszlás nem változott – ami a silány portok függvényében különösen figyelemre méltó – és remélhetőleg azt is jelenti, hogy a jövő tavaszra datált Dark Souls 3 a konzolokkal egyidőben fog érkezni.
Első oszlop: japán eladások (~940k); második oszlop: világszinten (~7,5m).
Forrás: NeoGAF
Első oszlop: japán eladások (~940k); második oszlop: világszinten (~7,5m).
Forrás: NeoGAF
rwurl=http://i.imgur.com/1oVo0jv.jpg
ibi amentia latet
Valahogy nem tudok már bízni bennük a második rész után.
Bár Bloodborne összeszedettebbnek tűnik, PC verzió hiányában nem volt alkalmam kipróbálni.
Éljenek a videojátékok!
A DS2-nél nem Miyazaki ült a rendezői székben... mondjuk a 3-hoz is csak a Bloodborne fejlesztése után csatlakozott. Ettől független a megjelenés előtti szkepticizmusoddal nagyon melléfogni nem lehet. :)
A 2. rész után? Az után a remek DLC-k jöttek, amikkel a "B-team" kétséget kizáróan bebizonyította, hogy képesek tanulni a korai hibáikból és felfejlődni. Meg nem mintha a vanilla 2. rész nem csak az első rész fényében lett volna gyengébb eresztés, úgy értem, attól még egy nagyon fasza játék (pláne a kiegekkel/Scholar), hogy nem tudta elérni, amit csak kevesen tudnak elérni: az eredeti nagy dobás szintjét. Plusz ugye a 2. rész nagyját a kalapálása közben kukázni kellett, meg ilyesmi bibik voltak vele, azóta viszont normalizálódni látszanak a Fromon belüli állapotok, pl. Miyazaki lett a stúdió főfejese, a játéksorozat pedig van annyira sikeres, hogy kompromisszummentes(ebb) költségvetéssel/gonddal vigyék tovább.
ibi amentia latet