De mivel a korábbi P180-as házukat másolja kisebb-nagyobb változtatásokkal szinte minden high-end gyártó immáron cca 10 éve(!), érdekes megnézni. Persze nem hibátlan, de előremutató.
érdekességek:
-teljesen leválasztott HDD rekesz
-felülre nyíló 5.25"-os hely a control paneleknek
-4mm vastag alu oldalak
Valszeg olcsóbb egy éppen kevésbé felkapott céget felvásárolni, mint egy szárnyalót. Utána áthívni pár mérnököt az inteltől, innen onnan, az infrastruktúra adott, aztán hajrá.
Hogyne bírná megvenni, ne viccelj... 2.5bn (2.5milliárd) USD-t ér kb az AMD. Mellényzsebből ki tudná fizetni. Az első XBOX marketingjére kb ennyit költöttek anno.
Tulajdonképpen akár még az intelt is megvehetnék, sőt sokkal nagyobb cégeket is a részvénycserés fúzióval.
Amúgy ez a sok AMD-s felvásárlós hír szvsz egyértelműen nv piszkos trükk...
Az meg hogy az AMD éppen felfelé halad... szerintem szintén téves. Fury/300-as sorozat legnagyobb jóindulattal is max tisztes helytállás, a Zen illetve a következő generációs VGA-k meg még a fasorba sincsenek. Más nagy új projekt szintén nincs a közeljövőben. Vegetálnak éppen, sajnos már jó ideje, és ezt mutatják a számok is.
Egyáltalán nem ronda ez, úgy látom, az AT-AT birodalmi lépegetőből indultak ki tervezéskor. :D A hűtést viszont első blikkre nem vágom, hol megy BE a levegő? Vagy ez már vizesre van tervezve? (Cikket még nem olvastam.)
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Igen, az AMD gyakorlatilag egy kis pöcs, még az NVIDIA-hoz képest is, de az Intel mellett meg aztán tényleg Dávid méretű. Ehhez képest jól tolják, csak az átlag user nem "ehhez képest" vásárol, abszolút érthető módon. :)
Az AMD felvásárlása azért problémás inkább, mert az X86 keresztlicenc az Intellel abban a pillanatban megszűnne, így poén, de mindkét fél onnantól jogsértő módon árulná a termékeit, mivel az Intel is használ AMD technológiát, és vice versa. Az AMD viszont megszűnni sosem fog, ha kell, az Intel csúsztat neki hátul egy kis zsét. Abban az esetben ugyanis az Intel azonnal monopolhelyzetbe kerülne, és a Federal Trade Commission kezdeményezné a feldarabolását. :D
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Most már nem fogom megkeresni, de tudtommal már van mindkettőre hivatalos megoldás.
Magyarul az X86 - X64 licensz átmentésére is van megoldás (az egyébként is kézenfekvő új szerződés írásán felül), és bizony az intelt sem darabolnák fel, hiába lenne egyeduralkodó.
Ez utóbbit nem is értettem soha, MS-t sem darabolták fel.
sterner írta:
Egyáltalán nem ronda ez, úgy látom, az AT-AT birodalmi
lépegetőből indultak ki tervezéskor. :D A hűtést viszont első
blikkre nem vágom, hol megy BE a levegő? Vagy ez már vizesre van
tervezve? (Cikket még nem olvastam.)
Nope, van egy 2 centis rés a két oldalán a HDD részleg mögött, ott szívja be. Kicsinek tűnik, de hossza miatt nem az. Nem nagysebességű szélcsatornát kell táplálni, csak egy gép hűtését :)
ééés itt van a válasz arra, hogy elég-e a 4GB:
rwurl=http://i.imgur.com/pU1qeTM.png
Tehát már most lehet olyan eset, amikor érezhetően visszaesik a teljesítménye. Igaz, csak egyébként sem épp játszhatónak mondható beállítások mellett.
De mi lesz majd akkor, amikor elkezdenék jobban kihasználni a 8 gigás új kártyákat / 8 gigás konzolokat a fejlesztők?
HDMI 2.0-ra:
The good news here is that it will be possible to do active conversion from DisplayPort to HDMI 2.0 later this year, so Fiji is not permanently cut-off from HDMI 2.0, however those adapters aren’t here quite yet and there are still some unresolved questions to be addressed (e.g. HDCP 2.2).
El kell fogadni, hogy létezik talán fél tucat olyan játék, ami 4k-n mindent maxra téve kifut a 4 gigából. Ezen belül a GTA V egy olyan versenyző, aminek a Titan X 12 gigája sem elég adott esetben. Ezeknél a játékoknál kompromisszumot kell kötni, legalábbis amíg nem lesz DX12/Vulkan renderelőjük. Ez a probléma amúgy véleményem szerint a játékok és játékosok 99.9%-át nem érinti.
A konzolokban nincs külön VRAM, 8 gigát sosem fognak használni grafikai adatra, felét se valószínű. Természetesen PC-n az ember elvárja a szebb textúrákat és a nagyobb felbontást. Meglátjuk, az új, alacsony szintű API-k esetében mennyit jelent az, hogy a mostani gyakorlattal ellentétben a motorok már törölgetni fogják a VRAM-ból a felesleges textúrákat.
Ami a Fury-t illeti, 237k-ért tudtam volna venni egy Sapphire-t, de végül passzoltam, mert az első sorozatnál még gyakori a hibás vízhűtés (főleg a Sapphire-oknál). Egyébként akinek nincs DP, csak DVI a monitorán, annak érdemes Gigabyte-ban vagy Sapphire-ban gondolkodnia, mert ahhoz csomagolnak dual linkes DP->DVI átalakítót. Ja, iPONban kapható volt 1 vagy 2 Asus valamelyik nap, kb. 10 percig. :D
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Most létezik néhány, kérdés, hogy fél-egy, esetleg két év múlva hány másik fog létezni. (Van, aki évente vált csúcskártyára, és van, aki azért vesz, hogy utánna két-három évig ne kelljen cserélni.)
OK, hogy a konzolokban nem a teljes 8 gigát használják grafikára, de a rendelkezésre álló (ugye a lecsupaszított OS is fut háttérben, ami tippre ~1 giga) felét szvsz elég valószínű. Textúrák, különféle mapok, geometria.... ez mind kell a GPU-nak. Mit gondolsz, mi foglalja a legtöbb helyet egy játékban, az AI script? A kódot tekintve 100 mega alatti engine? A hangok? PC-n annyi a szívás, hogy sok dolog kell több dologra is egyszerre. pl fizika számoláshoz a geometria CPU-nak, tehát rendszermemóriába, és a GPU-nak is, hogy tudja, hova is kell feszíteni a textúrákat. Ráadásul újra rákaptak az in-engine átvezetőkre is a rendereltek helyett.
3-3,5 gigat foglalnak azok a lecsupaszitott OSek a konzolokon
nem nagyon kovettem itt a beszelgetest de mi is a problema? Kotve hiszem hogy barmi is 4 giga memorianal tobbet hasznalna ebben a generacioban PC-n, 4K gamingről még almodni sem lehet max 1440p de az is csak a mostani jatekokkal marpedig egy furyt en tuti nem cserelnek 3-4 év elott (mas kerdes hogy inkabb vennek egy-egy kisebbet 2évente)
Az biztos hogy win10 és DX12 előtt én kurvara nem vennek semmit :)
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Ah, tényleg, guglizás után: XO 3, PS4 3.5 gigát foglal le. Ami fura annak fényében, hogy a full windows 7-em 2.4-et használ, (streaming+replay buffer további 1-2 száz mega) és ebben már steam meg minden egyéb benne van. Na mindegy, biztos előre terveznek.
A vita két dologról szólt. Először, hogy a 4 giga a fury x-ben elég-e. Mivel már a GTA V is túllövi elég magas beállítások mellett (bár ~25fps-t kap az ember úgy), én amondó voltam, hogy hosszabb távon nem.
A másik, hogy mekkora szeletét használják a konzolok memóriájának a GPU sázmára lényeges dolgok tárolására. Szvsz a nagyját ez teszi ki, és minden más bakfity. sterner szerint azonban még a memória felét se. Erre mondtam, hogy igazából minden, ami helyet foglal, az a GPU-nak valamikor kelleni fog.
Szvsz 1, max 2 éven belül eljuthatunk oda simán, hogy PC-n az (konzolokon nem elérhető) ultra beállítás csak 4 giga fölötti VRAM mellett legyen érdemben játszható. Mert könnyebb, mint megoldani a mindig folyamatos, mindig valid streamelést.
Ehh, intelnek voltak sokkal rosszabb szériái, illetve minden egyes sandforce chipes SSD bőven rosszabb. Srsly, eddig kizárólag sandforce chipes SSD-t láttam elhalálozni környezetemben. Abból viszont vagy 4-5-öt eddig asszem.
Vicces, mindig megörülök, hogy jajjdejó, leárazták a Kingston SSD-t, aztán eszembe jut, hogy a V300 is sandforce, kerülendő.
Mondjuk a Samsung olyan is. Vehettem volna olcsón, de inkább a picit drágább Crucial 120 gigás SSD lett a befutó, tökéletesen meg vagyok vele elégedve. :)
A csillagok közt nincs már béke, csupán öldöklés, sötétség, hideg, és a vérre szomjazó, kegyetlen istenek kacaja.
http://www.anandtech.com/show/9401/the-msi-gt80-titan-review
laptop, de:
18.4" fullHD PLS kijelző
mechanikus cherry mx bill háttérvilágítással
i7-es proci
16GB RAM
RAID 0-ban 128GB-os boot drive + 1tB hdd
SLI nvidia GTX 965M/970M/980M
330W-os tápegység
4.5 kiló... mármint tápegység nélkül :D
Ez meg egy baszottdrága ($500), érdekes (és szvsz bűnronda) ház Antectől:
http://www.silentpcreview.com/Antec_Signature_S10
De mivel a korábbi P180-as házukat másolja kisebb-nagyobb változtatásokkal szinte minden high-end gyártó immáron cca 10 éve(!), érdekes megnézni. Persze nem hibátlan, de előremutató.
érdekességek:
-teljesen leválasztott HDD rekesz
-felülre nyíló 5.25"-os hely a control paneleknek
-4mm vastag alu oldalak
rwurl=http://www.silentpcreview.com/files/images/antec-s10/03.jpg
rwurl=http://www.silentpcreview.com/files/images/antec-s10/08.jpg
damnit, forbidden, akkor itt vannak imguron a képek:
rwurl=http://i.imgur.com/lKM3Nx2.jpg
rwurl=http://i.imgur.com/vowu1uA.jpg
Valszeg olcsóbb egy éppen kevésbé felkapott céget felvásárolni, mint egy szárnyalót. Utána áthívni pár mérnököt az inteltől, innen onnan, az infrastruktúra adott, aztán hajrá.
Well.... f*ck. o.O
Úgy értem, ha látszik, hogy mennek fel, nem biztos, hogy eladják a céget olyan áron, amin az MS-t érdekelné.
Hogyne bírná megvenni, ne viccelj... 2.5bn (2.5milliárd) USD-t ér kb az AMD. Mellényzsebből ki tudná fizetni. Az első XBOX marketingjére kb ennyit költöttek anno.
Tulajdonképpen akár még az intelt is megvehetnék, sőt sokkal nagyobb cégeket is a részvénycserés fúzióval.
Amúgy ez a sok AMD-s felvásárlós hír szvsz egyértelműen nv piszkos trükk...
Az meg hogy az AMD éppen felfelé halad... szerintem szintén téves. Fury/300-as sorozat legnagyobb jóindulattal is max tisztes helytállás, a Zen illetve a következő generációs VGA-k meg még a fasorba sincsenek. Más nagy új projekt szintén nincs a közeljövőben. Vegetálnak éppen, sajnos már jó ideje, és ezt mutatják a számok is.
2012 végén sokkal nagyobb szarban voltak :D
https://www.google.com/finance?cid=327
És az nvidia 20x annyit ér? o.O Annyira azért nem tettem volna. https://www.google.com/finance?q=NASDAQ%3ANVDA&ei=6SuSVdiqBIXBU666lIgG
Well.... f*ck. o.O
Egyáltalán nem ronda ez, úgy látom, az AT-AT birodalmi lépegetőből indultak ki tervezéskor. :D A hűtést viszont első blikkre nem vágom, hol megy BE a levegő? Vagy ez már vizesre van tervezve? (Cikket még nem olvastam.)
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
2.24bn-en álltak. Most 2.34bn-en állnak. Szerintem ez kb ugyanakkora szar :(
@sterner
Az újabb házak alul szívják be a levegőt.
Volt egy 1.86os gödör.
Well.... f*ck. o.O
Fura, mert a yahoo nem említi.
http://finance.yahoo.com/echarts?s=AMD+Interactive#{%22range%22:%22max%22,%22allowChartStacking%22:true}
Valszeg itt valami trükk a számításban van.
Igen, az AMD gyakorlatilag egy kis pöcs, még az NVIDIA-hoz képest is, de az Intel mellett meg aztán tényleg Dávid méretű. Ehhez képest jól tolják, csak az átlag user nem "ehhez képest" vásárol, abszolút érthető módon. :)
Az AMD felvásárlása azért problémás inkább, mert az X86 keresztlicenc az Intellel abban a pillanatban megszűnne, így poén, de mindkét fél onnantól jogsértő módon árulná a termékeit, mivel az Intel is használ AMD technológiát, és vice versa. Az AMD viszont megszűnni sosem fog, ha kell, az Intel csúsztat neki hátul egy kis zsét. Abban az esetben ugyanis az Intel azonnal monopolhelyzetbe kerülne, és a Federal Trade Commission kezdeményezné a feldarabolását. :D
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Nekem ott a tápegység van. :)
EDIT: hehe, most látom, 2 nyílás is van alul. Akkor a másikra akár tehetnék is egy plusz ventit. :D Nem olyan rossz ez a HAF 922, na.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Most már nem fogom megkeresni, de tudtommal már van mindkettőre hivatalos megoldás.
Magyarul az X86 - X64 licensz átmentésére is van megoldás (az egyébként is kézenfekvő új szerződés írásán felül), és bizony az intelt sem darabolnák fel, hiába lenne egyeduralkodó.
Ez utóbbit nem is értettem soha, MS-t sem darabolták fel.
Nope, van egy 2 centis rés a két oldalán a HDD részleg mögött, ott szívja be. Kicsinek tűnik, de hossza miatt nem az. Nem nagysebességű szélcsatornát kell táplálni, csak egy gép hűtését :)
Hányszor is merült fel? Elég sokszor.
Egyébként igen, intelt akkor (minimum) kettévágnák azonnal. Standard Oil / AT&T lenne megint, csak globális(!) piacon.
Ma este lehet, hogy sok cucc el fog crash-elni, mert jön egy szökő-másodperc:
http://arstechnica.co.uk/information-technology/2015/06/tonights-leap-se...
Nem technikai, de vonatkozó - Chicagóban felhő adót vezetnek be:
http://www.theverge.com/2015/7/1/8876817/chicago-cloud-tax-online-stream...
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Mondtuk sokan, hogy a levegőt is megadóztatják...
Zseniális... VPN, Proxy?
Well.... f*ck. o.O
Már más világ van....
Egy újabb Fury X review, jó hosszú technológiai leírásokkal:
http://www.anandtech.com/show/9390/the-amd-radeon-r9-fury-x-review
ééés itt van a válasz arra, hogy elég-e a 4GB:
rwurl=http://i.imgur.com/pU1qeTM.png
Tehát már most lehet olyan eset, amikor érezhetően visszaesik a teljesítménye. Igaz, csak egyébként sem épp játszhatónak mondható beállítások mellett.
De mi lesz majd akkor, amikor elkezdenék jobban kihasználni a 8 gigás új kártyákat / 8 gigás konzolokat a fejlesztők?
HDMI 2.0-ra:
El kell fogadni, hogy létezik talán fél tucat olyan játék, ami 4k-n mindent maxra téve kifut a 4 gigából. Ezen belül a GTA V egy olyan versenyző, aminek a Titan X 12 gigája sem elég adott esetben. Ezeknél a játékoknál kompromisszumot kell kötni, legalábbis amíg nem lesz DX12/Vulkan renderelőjük. Ez a probléma amúgy véleményem szerint a játékok és játékosok 99.9%-át nem érinti.
A konzolokban nincs külön VRAM, 8 gigát sosem fognak használni grafikai adatra, felét se valószínű. Természetesen PC-n az ember elvárja a szebb textúrákat és a nagyobb felbontást. Meglátjuk, az új, alacsony szintű API-k esetében mennyit jelent az, hogy a mostani gyakorlattal ellentétben a motorok már törölgetni fogják a VRAM-ból a felesleges textúrákat.
Ami a Fury-t illeti, 237k-ért tudtam volna venni egy Sapphire-t, de végül passzoltam, mert az első sorozatnál még gyakori a hibás vízhűtés (főleg a Sapphire-oknál). Egyébként akinek nincs DP, csak DVI a monitorán, annak érdemes Gigabyte-ban vagy Sapphire-ban gondolkodnia, mert ahhoz csomagolnak dual linkes DP->DVI átalakítót. Ja, iPONban kapható volt 1 vagy 2 Asus valamelyik nap, kb. 10 percig. :D
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Most létezik néhány, kérdés, hogy fél-egy, esetleg két év múlva hány másik fog létezni. (Van, aki évente vált csúcskártyára, és van, aki azért vesz, hogy utánna két-három évig ne kelljen cserélni.)
OK, hogy a konzolokban nem a teljes 8 gigát használják grafikára, de a rendelkezésre álló (ugye a lecsupaszított OS is fut háttérben, ami tippre ~1 giga) felét szvsz elég valószínű. Textúrák, különféle mapok, geometria.... ez mind kell a GPU-nak. Mit gondolsz, mi foglalja a legtöbb helyet egy játékban, az AI script? A kódot tekintve 100 mega alatti engine? A hangok? PC-n annyi a szívás, hogy sok dolog kell több dologra is egyszerre. pl fizika számoláshoz a geometria CPU-nak, tehát rendszermemóriába, és a GPU-nak is, hogy tudja, hova is kell feszíteni a textúrákat. Ráadásul újra rákaptak az in-engine átvezetőkre is a rendereltek helyett.
3-3,5 gigat foglalnak azok a lecsupaszitott OSek a konzolokon
nem nagyon kovettem itt a beszelgetest de mi is a problema? Kotve hiszem hogy barmi is 4 giga memorianal tobbet hasznalna ebben a generacioban PC-n, 4K gamingről még almodni sem lehet max 1440p de az is csak a mostani jatekokkal marpedig egy furyt en tuti nem cserelnek 3-4 év elott (mas kerdes hogy inkabb vennek egy-egy kisebbet 2évente)
Az biztos hogy win10 és DX12 előtt én kurvara nem vennek semmit :)
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Ah, tényleg, guglizás után: XO 3, PS4 3.5 gigát foglal le. Ami fura annak fényében, hogy a full windows 7-em 2.4-et használ, (streaming+replay buffer további 1-2 száz mega) és ebben már steam meg minden egyéb benne van. Na mindegy, biztos előre terveznek.
A vita két dologról szólt. Először, hogy a 4 giga a fury x-ben elég-e. Mivel már a GTA V is túllövi elég magas beállítások mellett (bár ~25fps-t kap az ember úgy), én amondó voltam, hogy hosszabb távon nem.
A másik, hogy mekkora szeletét használják a konzolok memóriájának a GPU sázmára lényeges dolgok tárolására. Szvsz a nagyját ez teszi ki, és minden más bakfity. sterner szerint azonban még a memória felét se. Erre mondtam, hogy igazából minden, ami helyet foglal, az a GPU-nak valamikor kelleni fog.
Szvsz 1, max 2 éven belül eljuthatunk oda simán, hogy PC-n az (konzolokon nem elérhető) ultra beállítás csak 4 giga fölötti VRAM mellett legyen érdemben játszható. Mert könnyebb, mint megoldani a mindig folyamatos, mindig valid streamelést.
Jön a 2 TB-os samsung 850/850Pro:
http://arstechnica.com/gadgets/2015/07/samsung-adds-huge-2tb-ssds-to-its...
Kerek $800/$1000 lesz. Összehasonlításként: Intelnek van hasonló méretűje, adatközpontoknak, $4000-ért. Az 1TB-os samuk meg $400-ba kerülnek.
Baba, csak kár, hogy a Csamcsung kicsit lutri SSD-ben.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Ehh, intelnek voltak sokkal rosszabb szériái, illetve minden egyes sandforce chipes SSD bőven rosszabb. Srsly, eddig kizárólag sandforce chipes SSD-t láttam elhalálozni környezetemben. Abból viszont vagy 4-5-öt eddig asszem.
Vicces, mindig megörülök, hogy jajjdejó, leárazták a Kingston SSD-t, aztán eszembe jut, hogy a V300 is sandforce, kerülendő.
Mondjuk a Samsung olyan is. Vehettem volna olcsón, de inkább a picit drágább Crucial 120 gigás SSD lett a befutó, tökéletesen meg vagyok vele elégedve. :)
A csillagok közt nincs már béke, csupán öldöklés, sötétség, hideg, és a vérre szomjazó, kegyetlen istenek kacaja.