A sztori végére értem én is, és többnyire egyet kell értsek az eddigi véleményekkel. Annak ellenére, hogy baromira élveztem, kicsit keserű utóízt hagyott a 2. chapter összecsapott mivolta, az 51. epizód hiánya, a történések összevisszasága, a mindfuck rész csak úgy előhúzása a semmiből. Maga a sztori valahol jó, valahol nem, de leginkább annak vezetésével és tálalásával van gond.
Vagy Kojima akart túl sokat markolni és a rendelkezésre álló időn belül nem tudta összeszedetten összehozni (ami mondjuk érthetetlen lenne, 5 év alatt..), vagy a Konami húzta ki alóla a gyeplőt jóval idő előtt és az addig elkészült produktum így került beletuszkolva valamilyen fogyasztható formában, jó kérdés..
Játékmenetileg és játékmechanikailag viszont egyszerűen kifogástalan. Minden egyes játékelem szinergiában van egymással, szinte mindig felmutat a játék valami új tartalmat, annyira jól működik a lopakodás/akció/bázismenedzsment együtt, hogy még 100 óra után sem untam az amúgy nem túl életteli terepre menni fő- vagy mellékküldetést csinálni.
Mint mindig, Super Bunnyhop elemzése és értékelése jó képet ad arról, hogy miért működik az egész és miért nem (sztori szempontból is), érdemes rászánni fél órát annak aki befejezte a játékot:
rwurl=https://youtu.be/KO4Tusk_V2k
Kedvenc részem így utólag visszanézve toronymagasan a Shining Lights, Even In Death, ami még zseniálisabb lenne, ha egészen addig kellő érzelmi töltöttséggel megírt és vezetett sztori lett volna...
ShowHide spoiler #
...és persze ha nem Huey okozta volna az egészet.
Az egész küldetés megrendezése, a saját katonáink kivégzése (nemkicsit gyomorforgató érzés kíséretében), közben a folytonos monoton "Staff member has died" tájékoztatás az iDroid-ról.. Aztán a fantasztikus zárójelenet, amikor Snake saját arcára keni az elesett katonák hamvait, előző Metal Gear-eket idéző epikus zenei aláfestésre. Zseniális jelenetsorok az amúgy közepes történetvezetésben.. Bizony több ilyen kellett volna.
Ennyi óra játék után még mindig van jó pár új dolog, amiről nem is tudtam, hogy egyáltalán lehetséges..
Az alábbi például nekem teljesen új :)
Lets talk about Utility tapes now. These are special tracks on your iDroid that you can collect in various parts of the world. Playing them on iDroid's speakers has some surprising effects. Be warned, however, that playing utility tapes too often will eventually cause them to break.
• Playing the “Recorded on the Toilet” Cassette Tape while hiding inside a portable toilet can stop enemy soldiers from checking it out. Johnny Sasaki...Wait, is that you?!
• The "Love Deterrence" tape will attract the Wandering prisoners while in the "Extract the Wandering Prisoner" side ops, saving you all the hassle of chasing them all down.
• Playing Quiet's humming will steady your aim while performing those calculating, long-distance sniping shots... or just, you know, while tranqing an enemy next to you.
• "Afghanistan Lullaby" and "African Lullaby" are pretty self-explanatory. Play them when you haven't been detected to cause a ZZZ status on nearby troops, in their respective zones. The former works in Afghanistan, and the latter works in the Angola-Zaire border area.
• Playing "Enemy Eliminated" will cause enemies to stop pursuing Snake.
• Bird, Goat, Horse, Wolf, and Bear tapes cancel enemy suspicion while not in Combat Status.
Ma indult a Metal Gear Online open beta.. volna, ha valaki nem találta volna meg a módját az ingyenes MB Coin exploit-nak, és nem lőtték volna le az egészet, teljesen letörölve a letöltött 3.7 GB-t Steamről :D
Látom mindenkiben benne van a Phantom Pain valami után amit nem kapott meg vagy ne szerezhet vissza. ( jó sztori ) ;)
Játékmenet tényleg kiforrott és jó, de tul képpen ez PW extended edition. Sokat egyszerűsítettek s szerintem a játék könnyű lett. Mármint tenyleg nem büntetett egy csomó mindenért, reflex time-al meg kb. A legtöbb húzós helyzetet elkerulhetted. Az is tény hogy az poén World szép, de nagyon sivár. Több élet volt az mgs3 dzsungeleiben mint itt Afrikában.
ShowHide spoiler #
Várható volt venom kiléte is hiszen MSX-es verzióban mar volt a csavar Bigg Boss-t illetően
A bosszharcok siralmasak voltak. Quiettel nem volt rossz de a The End-hez képest smafu. Skulls? Go fuck yourselves. Kb. Kettő kivételével a legjobb elfutni volt a zónán kívülre es figyelmen kívül hagyni őket. A dinamikusan változó AI-t kb észre sem vettem, bár a sisakot miatt kicsit talán nehezebb volt fejlovessel altatni, de sosem okozott gondot. Legalább 40-50 orat feccolhettem a játékba. Zusammen a leggyengébb rész sztori szempontból a portable ops-okat leszámítva.
A Half-Hun Team nevű csapat (akik többek között a Half-Life az Opposing Force és a Blue Shift magyar szinkronját készítették) alapító tagja vagyok és nem mellesleg hatalmas MGS fan!!! A játékot már 2000-óta nyomon követem és minden az első résszel kezdődött és onnantól nem szűnt a játék iránti rajongásom! Ezen apropóján elkezdtünk készíteni egy Websorozatot a Metal Gear Solid 3 Snake Eater részéből, természetesen Magyar Szinkronnal :) A sorozattal a játék iránti rajongásunkat, tiszteletünket Hideo Kojima munkája iránt illetve azt szeretnénk elérni hogy akiknek kicsit nehezebben megy az Angol azok is tisztába legyenek ilyen "Magyarosított" formában az MGS sokaknak kusza történetével. Az első rész már tavaly augusztus óta elérhető:
A 2.Részt pedig nemrég jelentettük meg. Természetesen haladunk tovább így a 3. Rész sincs már messze :) Tehát kedves mindenki jó szórakozást az Metal Gear Solid Kígyóevő Websorozathoz! :)
For more than two years, MGS5 players have known about the hidden cutscene, which was designed to be unlocked if all players worldwide choose to disarm their nukes in the game's Forward Operating Base multiplayer mode.
"We are still investigating, but can confirm that the event was triggered while the nuke count hadn't reached zero," Konami wrote.
So why had the cut-scene been triggered? Konami could not say.
Bele-bele nézegettem a héten, de tényleg ennyi. :D Megnéztem az "endboss"-t is, hát bámulatos volt. :D A béta is egy rakás fos volt, de képesek voltak még magasabb szintre emelni az egészet. GG Konami!
Nos, szerintem hozzuk fel témának azt hogy film készül az MGS-ből. Milyen elvárásaitok vannak azon kívül hogy ne csesszék el? Egyébként ennek a Jordan Vogt-Roberts (én csak szakálkának nevezem:D) még nem láttam a Kong Koponya sziget című alkotását de azt mondják szódával és dupla buborékkal elmegy. Amint oda jutok akkor meg is lesem. Viszont egy friss hír erről az egészről az hogy Kojima papa áldását adta Robertsre a filmadaptációval kapcsolatban.
A sztori végére értem én is, és többnyire egyet kell értsek az eddigi véleményekkel. Annak ellenére, hogy baromira élveztem, kicsit keserű utóízt hagyott a 2. chapter összecsapott mivolta, az 51. epizód hiánya, a történések összevisszasága, a mindfuck rész csak úgy előhúzása a semmiből. Maga a sztori valahol jó, valahol nem, de leginkább annak vezetésével és tálalásával van gond.
Vagy Kojima akart túl sokat markolni és a rendelkezésre álló időn belül nem tudta összeszedetten összehozni (ami mondjuk érthetetlen lenne, 5 év alatt..), vagy a Konami húzta ki alóla a gyeplőt jóval idő előtt és az addig elkészült produktum így került beletuszkolva valamilyen fogyasztható formában, jó kérdés..
Játékmenetileg és játékmechanikailag viszont egyszerűen kifogástalan. Minden egyes játékelem szinergiában van egymással, szinte mindig felmutat a játék valami új tartalmat, annyira jól működik a lopakodás/akció/bázismenedzsment együtt, hogy még 100 óra után sem untam az amúgy nem túl életteli terepre menni fő- vagy mellékküldetést csinálni.
Mint mindig, Super Bunnyhop elemzése és értékelése jó képet ad arról, hogy miért működik az egész és miért nem (sztori szempontból is), érdemes rászánni fél órát annak aki befejezte a játékot:
rwurl=https://youtu.be/KO4Tusk_V2k
Kedvenc részem így utólag visszanézve toronymagasan a Shining Lights, Even In Death, ami még zseniálisabb lenne, ha egészen addig kellő érzelmi töltöttséggel megírt és vezetett sztori lett volna...
Az egész küldetés megrendezése, a saját katonáink kivégzése (nemkicsit gyomorforgató érzés kíséretében), közben a folytonos monoton "Staff member has died" tájékoztatás az iDroid-ról.. Aztán a fantasztikus zárójelenet, amikor Snake saját arcára keni az elesett katonák hamvait, előző Metal Gear-eket idéző epikus zenei aláfestésre. Zseniális jelenetsorok az amúgy közepes történetvezetésben.. Bizony több ilyen kellett volna.
Ennyi óra játék után még mindig van jó pár új dolog, amiről nem is tudtam, hogy egyáltalán lehetséges..
Az alábbi például nekem teljesen új :)
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=e5jx9aYSG1c
:DDD
"Quiet" meets Quiet! <3 :) (34:00-tól)
(Spoileres videó!)
rwurl=https://youtu.be/pwD_73oR4ME?t=34m
FucKonami news...
http://www.polygon.com/2015/12/3/9847206/konami-prevented-kojima-attending-game-awards-2015
http://www.dualshockers.com/2015/12/04/developers-react-to-konami-banning-hideo-kojima-from-the-game-awards-they-arent-happy/
Extended OST érkezik jövő héten, 114 tétellel! Remélem többek közt azok is rajta lesznek amik a sztori végén szóltak..
http://www.metalgearinformer.com/?p=23518
rwurl=http://www.metalgearinformer.com/wp-content/uploads/2015/12/Metal-Gear-S...
Ma indult a Metal Gear Online open beta.. volna, ha valaki nem találta volna meg a módját az ingyenes MB Coin exploit-nak, és nem lőtték volna le az egészet, teljesen letörölve a letöltött 3.7 GB-t Steamről :D
Metal Gear Solid Shadow Moses Remake In Unreal Engine 4 Gets Its First Trailer
http://www.dsogaming.com/videotrailer-news/metal-gear-solid-shadow-moses-remake-in-unreal-engine-4-gets-its-first-trailer/
Jó lesz az.
Látom mindenkiben benne van a Phantom Pain valami után amit nem kapott meg vagy ne szerezhet vissza. ( jó sztori ) ;)
Játékmenet tényleg kiforrott és jó, de tul képpen ez PW extended edition. Sokat egyszerűsítettek s szerintem a játék könnyű lett. Mármint tenyleg nem büntetett egy csomó mindenért, reflex time-al meg kb. A legtöbb húzós helyzetet elkerulhetted. Az is tény hogy az poén World szép, de nagyon sivár. Több élet volt az mgs3 dzsungeleiben mint itt Afrikában.
A bosszharcok siralmasak voltak. Quiettel nem volt rossz de a The End-hez képest smafu. Skulls? Go fuck yourselves. Kb. Kettő kivételével a legjobb elfutni volt a zónán kívülre es figyelmen kívül hagyni őket. A dinamikusan változó AI-t kb észre sem vettem, bár a sisakot miatt kicsit talán nehezebb volt fejlovessel altatni, de sosem okozott gondot. Legalább 40-50 orat feccolhettem a játékba. Zusammen a leggyengébb rész sztori szempontból a portable ops-okat leszámítva.
U.i.: nem tértem vissza.
A legközelebbi nem visszatérésedkor a spoiler tageket azért ellenőrizd, legkésőbb közvetlenül a hozzászólás elküldése után. ;)
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=axfOJtmjRtY
Choose your next words with excpetional care!
Zseniális! :D
Üdv MGS Rajongók!
A Half-Hun Team nevű csapat (akik többek között a Half-Life az Opposing Force és a Blue Shift magyar szinkronját készítették) alapító tagja vagyok és nem mellesleg hatalmas MGS fan!!! A játékot már 2000-óta nyomon követem és minden az első résszel kezdődött és onnantól nem szűnt a játék iránti rajongásom! Ezen apropóján elkezdtünk készíteni egy Websorozatot a Metal Gear Solid 3 Snake Eater részéből, természetesen Magyar Szinkronnal :) A sorozattal a játék iránti rajongásunkat, tiszteletünket Hideo Kojima munkája iránt illetve azt szeretnénk elérni hogy akiknek kicsit nehezebben megy az Angol azok is tisztába legyenek ilyen "Magyarosított" formában az MGS sokaknak kusza történetével. Az első rész már tavaly augusztus óta elérhető:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=TYpCa8XZQuw
A 2.Részt pedig nemrég jelentettük meg. Természetesen haladunk tovább így a 3. Rész sincs már messze :) Tehát kedves mindenki jó szórakozást az Metal Gear Solid Kígyóevő Websorozathoz! :)
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=QqXXsEVMIc8
Aki pedig szeretne követni minket az megtalálja oldalainkat itt:
Weboldal: http://zsomen.wix.com/halfhunteam
Facebook oldal: https://www.facebook.com/halfhunteam/?fref=ts
További Jó Napot!
http://www.eurogamer.net/articles/2018-02-05-konami-says-it-has-no-idea-why-metal-gear-solid-5s-nuclear-disarmament-event-just-unlocked
Sírok. :D
Build fences and poke zombies the game
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=WahFk1WzCMs
Bele-bele nézegettem a héten, de tényleg ennyi. :D Megnéztem az "endboss"-t is, hát bámulatos volt. :D A béta is egy rakás fos volt, de képesek voltak még magasabb szintre emelni az egészet. GG Konami!
Mindegy, én már elégedett vagyok:
http://metro.co.uk/2018/02/26/metal-gear-survive-massive-flop-new-uk-sales-chart-7342955/
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=pMPomCWUraQ
RLM:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=wcnBl6gNIhQ
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Öreg Sam rádöbbent, hogy már csak ő maradt egyedül.
Well played Ubisoft.. Well played :)
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=Vlnh0KLVJJ0
rwurl=https://youtu.be/YkQ_PD155PM
Nos, szerintem hozzuk fel témának azt hogy film készül az MGS-ből. Milyen elvárásaitok vannak azon kívül hogy ne csesszék el? Egyébként ennek a Jordan Vogt-Roberts (én csak szakálkának nevezem:D) még nem láttam a Kong Koponya sziget című alkotását de azt mondják szódával és dupla buborékkal elmegy. Amint oda jutok akkor meg is lesem. Viszont egy friss hír erről az egészről az hogy Kojima papa áldását adta Robertsre a filmadaptációval kapcsolatban.
https://static1.srcdn.com/wordpress/wp-content/uploads/2018/05/Metal-Gear-Solid-Snake.jpg?q=50&fit=crop&w=798&h=407
rwurl=https://youtu.be/xO-3ecfgSt4
ibi amentia latet