Az pont nincs, de biztosan van róla vagy 100 videó, amiben kielemzik és fikázzák. :D
Azért ezt raktam be egyébként, mert nekem is pontosan ez a nagy gondom a filmmel a könyörtelen hatásvadászat mellett: hogy nincs értelme. Az Armageddonnál ostobább filmet ki sem tudnék találni, mert a történet alapja egyszerűen akkora, de akkora nagy butaság, hogy az überelhetetlen. Mennek a csávók az olajfúróról lyukat - illetve egy plot hole-t - fúrni egy aszteroidába? Hogy a kurva életbe, azért a "guilty pleasure"-nek is vannak határai. :D
Én nem vagyok egy nagy hard sci-fi fan, még a Star Trekben is ásítozom a technobabble részeken, mert abszolút nem érdekel, de Bay filmje még józan paraszti ésszel belegondolva is olyan nagy baromság, hogy én emiatt sosem tudtam élvezni. Ehhez képest még az is keményvonalas tudományos fantasztikum, amikor a Függetlenség szarjában elkapják az élieneket a vírussal.
Meggyőződésem, hogy aki az Armageddont, a Függetlenség napját meg a többi ilyen hülyeséget kedveli, az csak nosztalgiából teszi. Ha manapság kijönne egy ilyen film, az itteni kommentelők lennének az elsők, akik tépnének rajta egy második segglyukat a logikátlanságok miatt.
Szerk: Ha már Bay, akkor egyébként szerintem a Pain and Gain jó volt tőle, azt a filmet többször is meg tudtam nézni, mert nagyon jól van összerakva. Pörgős, vicces, a karakterek is szórakoztatóak, attól meg el tudok vonatkoztatni, hogy Májkül tényleg elég ízléstelenül nyúlt hozzá egy kicsit sem vicces valós történethez.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Meggyőződésem, hogy aki az Armageddont, a Függetlenség napját meg a többi ilyen hülyeséget kedveli, az csak nosztalgiából teszi.
Frissiben és moziban láttam az Independence Dayt, és egyáltalán nem lettem rajongó, de másra nyilván lehetett nagyobb hatással.
Mindenesetre ez azért nem ilyen egyszerű, voltak a HW-n is, akiknek tetszett a Transformers (az első megfelelő mindsettel egyszer fogyasztható volt), a Battleship (nem jött be guilty pleasure-nek sem) vagy a Pacific Rim (ezt nem láttam, mert nem érdekelt ehhez eléggé, szóval akár még be is jöhetne).
Én meg kissrác voltam, amikor először láttam a Függetlenség napját VHS-en, és tetszett... csak aztán láttam felnőtt fejjel is, és érdekes módon tudtam őszintén utálni anélkül, hogy ezt saját gyerekkoromra sértőnek éreztem volna. :D
Szerintem ennek kb. annyi a háttere, hogy mindenki hülye volt és gyerek, ezek voltak a 90-es évek "nagy, látványos" filmjei, így a közönségben kialakult egy nosztalgia, mert a látvány miatt moziban mindenképpen szórakoztató kis limonádék voltak ezek 10-15 évesen. Az Armageddon, az Independence Day vagy a Pearl Harbor borzasztóan rossz filmek, csak akkoriban kellemesen látványosak meg szép színesek voltak, a manapság arczsibbasztó hatásvadászatra ("Meghal... meghal a Bruce Willis, mert a Ben Affleck meg a lánya... jaaaaaaaaaaaajdeszép!" :D) nem voltunk immúnisak, nem láttuk a hülye hungarocell-paneleket, amikből összedobálták a történetüket stb.
A poén nekem az egyébként, amikor megnézem az Independence Day 2-t, levonom a következtetést, hogy "baszki ez a film jobb, mint az első" (és még azt is merném mondani a folytatásra, hogy egyáltalán nem rossz, mert van benne egy ilyen kellemes kikacsintós attitűd, hogy "látod, értjük ám a poént"), aztán nézem, ahogyan mégis orbitálisat hasal a moziban, mert már nem az ártatlan 90-es években élünk.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
The Shape of Water
Kevés olyan film van ami ilyen sok szinten működik. Alapvetően imádom Del Toro stílusát és hát le se tagadhatná, hogy a keze munkája ez a film. A "szörny" design, a "gonosz" karakterizálása, a néma főszereplő mozdulatai és megnyilvánulásai mind mind hozzátesznek ahhoz az összképhez ami azt mondatja velem, hogy a Pan's Labyrinth mellett ez az a film ami Del Toro-t a hallhatatlanok közé helyezi. Gyönyörű mese, gyönyörű romantikus film és tényleg minden a helyén van. Nem lehetett azt érezni, hogy bármi feleslegesen lenne a filmben. Minden hozzátett értékileg is, nem úgy mint mostanában nagyon sok filmnél ahol telebasszák minden sallanggal és igazából fél órát nyugodtan ki lehetne vágni belőle. Nagyon sokáig lehetne sorolni az apróságokat amik kiemelik a középszar filmek mocsarából minden képkockáját a filmnek. A végefelé a zenés betétnél meg majdnem eleresztettem egy super manly tear-t, mert ezerszer meghatóbb mint most témázott Bay-i érzelgések. Ha már a BR2049 nem is lett jelölve Best Pictur kategóriában, (mert az akadémia köcsög) akkor remélem ez legalább berántja. Azon kívül ez volt még a szezonból az ami maradéktalanul megérdemelné.
Én nem tudom, ki mikortól volt felnőtt, de az Independence Day 22, az Armageddon meg 20 éves film, szóval nem hiszem, hogy több lehettél mondjuk 20-nál (tudtommal mikka az egyetlen papper a fedélzeten :D), ami még mindig nem igazán felnőtt kor.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nekem egyaltalan nincs bajom a Mavel filmekkel, popcorn-mozik, teljesen rendben van. Amit 10 eve epitenek, az egyedulallo, viccesek, latvanyosak, stbstb.
De! A BP egy rossz film. Hemzseg a vergagyi klisektol, poenoktol, karakterektol, sztoritol. Hihetetlenul bugyuta kb. minden mozzanata, maga az alap felvetes is: Wakanda, mint feljett, merhetetlenul gazdag orszag!? Szoval van egy kulonleges asvanyuk, ami gyogyit, erosse tesz, meg a ruhakhoz is ezt hasznaljak. Huuuu, aaaa,uuuu!
Szoval nem kereskednek senkivel, sot, el van keritve az egyetlen nagyvarosuk (amibol latunk egyetlen utcat kozelrol, de sebaj), de azert azt megmutatjak, hogy a videkiek vajat kopulnek a pusztaban a tehenszaros kunyhoik mellett. Meg kicseszett aktiv lathatatlansagot is kepesek voltak kifejleszteni, mert, oooo, ize. Na varjunk csak, hogy is van ez? Elvileg ezt az egeszet azzal magyarazzak, hogy mar az oskorban is vibranium vagy mi a tokom fegyvereket hasznaltak, ezert tudtak felemelkedni es bekeben fejlodni. Bekeben. Fejlodni. :DDDDDDDDDDDsfsadfasdfsad
Marvel filmek legkinosabb poenjait sutik el ebben a csodaban es az elso Iron Manben, ami 10(!!!) eves, sokkal jobb volt a CGI. Tehat meg a latvany is otvar
Az Armageddon és a Függetlenség napja márpedig kurva jó filmek a mai napig. A fél karomat odaadnám, ha hasonló színvonalú filmeket tudnának manapság csinálni. Akiknek nem tetszik azok valszeg ilyen besavanyodott, humorérzék nélküli, okoskodó arcok, akiket általában minden társaságban kerülnek.
Függetlenség nem a kedvencem nekem sem de szeretem amúgy ezt a 90es évek Emmerick vonalat. Úgy tudtak szórakoztatni hogy közben ostobák voltak. Ez a recept ma már nem működik mert hiányzik a 90es évekre jellemző lazaság másodrészt ami akkoriban eredeti volt az ma újra előadva már csak copy vagy legjobb esetben tribute. Szal ezek az idők elteltek és nem lehet őket visszahozni akkor sem ha másolják a receptet.
Az Armageddont nagyon szeretem mert iszonyat jól konzerválta a korszakának szellemét. Az hogy a története nyílvánvalóan bugyuta volt senkit nem zavart annó sem mert már a posteren is látszott hogy popcorn film lesz amit csak befogadni kell, nem értelmezni.
Az Armageddont nagyon szeretem mert iszonyat jól konzerválta a korszakának szellemét. Az hogy a története nyílvánvalóan bugyuta volt senkit nem zavart annó sem mert már a posteren is látszott hogy popcorn film lesz amit csak befogadni kell, nem értelmezni.
Az ilyesmi filmeket az én szervezetem sajnos kiveti magából, ha egy bizonyos szubzsáner részét képezik (90-es évek stílusában készült katasztrófafilmek). Szeretem, ha egy film baromság, csak azt nem, ha úgy baromság, hogy közben teljesen komolyan veszi magát. Pl. az Armageddon nekem akkor működött volna, ha komikusan adják elő az egészet, és egy látványos vígjátékot csinálnak ugyanezzel a sztorival.
Mondjuk a komikus verzió végén is azért becsapódhatna az az aszteroida, miközben az öltönyösök egymásra néznek, hogy "well, olajfúró munkások voltak, nem asztronauták". :DD
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Persze értelek, de sztem nem vette magát igazán komolyan a film legalábbis a klasszikus értelemben nem. Egy pózolós Aerosmith klipp volt az űrben sztárokkal és sok poénnal. Nem tartom egy értékes vagy nagy filmnek, de olyan karakteres és vagány hogy nem tudom nem szeretni.
De nem mernék belemenni egy részletes vitába a film védelmében mert nehéz lenne ép ész-érvekkel bevédeni. De anno is imádtam a moziban és ma is szívesen leülök elé.
A Sziklában is vannak viccek, vagány is, laza is, mégis komolyan veszi magát, mert ott van egy zseniális Ed Harris és egy tök jó üzenet az amerikai veteránok helyzetéről. Az Armageddon igazából tök ugyanarra a sémára van felhúzva, mint a Szikla, csak össze van csapva minden tekintetben, ezért a "komoly rész", ami az egésznek értelmet akarna adni és amiért olyan a film hangvétele, amilyen csak egy nagy zagyvalék lesz. Lehet úgy nézni a filmre, hogy ez itt nem akar neked mondani semmit, popcorn és whatever, de az a baj, hogy egyébként nagyon is akar neked mondani valamit: patriotizmusról, az amcsi "blue collar" melósok értékeiről meg a fene tudja, még miről, csak tökre nem jön össze neki a borzasztó forgatókönyv miatt.
Egyébként nekem azért nagyon meglepő az Armageddon felé érzett nosztalgia, mert a film bevallottan sebtében, ezer gonddal készült (szóval ennyit a Moken féle "bár ma is lennének ilyen szívonalú filmek" véleményről - hát inkább ne), és Michael Bay-t beleértve a stáb sem szereti. Ilyenek vannak az imdb trivia szekciójában:
Michael Bay thinks Armageddon is his worst film. "I will apologize for Armageddon, because we had to do the whole movie in sixteen weeks," he told The Miami Herald in 2013. "It was a massive undertaking. That was not fair to the movie. I would redo the entire third act if I could."
Bruce Willis has said that he did not care for Michael Bay's directing style, and he refuses to work with him again.
Steve Buscemi claimed that the role of Rockhound was pitched to him as a heroic geologist, which he eagerly accepted, wanting a change from the lowlifes, as whom he had been typecast. He noted that after he had been cast in the role, Rockhound's sleazy characteristics were written into the script.
Bruce Willis came to the film after he decided a comedy he was filming called "Broadway Brawler" could not be salvaged, and sought a way to exit the project. Disney's then-head Joe Roth worked out a deal where Willis would star in Armageddon and two future films for the studio, and in exchange Disney would absorb the failed project's costs as an advance against his initial salary. The two films Willis later made under this deal were Hatodik érzék (1999) and A sebezhetetlen (2000).
When asked why he did this film, Steve Buscemi replied, "I wanted a bigger house".
Billy Bob Thornton has admitted to doing this film for the money and often jokes about acting in it. He has, however, called it "not THAT bad".
Ben Affleck has practically disowned the movie, even repeatedly making fun of it on the commentary.
The film is included on the film critic Roger Ebert's "Most Hated" list.
NASA shows this film during their management training program. New managers are given the task of trying to spot as many errors as possible. At least one hundred sixty-eight have been found.
Ja, hatalmas klasszikus, tényleg, bár csak olyan filmek készülnének ma is, amiket utólag lefitymál a rendezője, a színészei meg utálják és csak a pénzért vettek részt benne. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Igazából hiába érdekes a stáb viszonya a filmhez, különösebben nem érdekel. Bay pedig kussoljon mert élete egyik legjobb filmje volt, inkább a TF sorozat miatt szabatkozzon.
De mondom, teljesen megértem hogy nem szereted, minden racionális okod megvan rá. A film üzenet értéke sztem nulla, ami van az is inkább az akkori Hollywoodi trend mellékterméke, nem valami tudatos kritika bármiről. Ahogy Jovovich mondta a Fifth Elementben: Big Bada Boom. - ennyi a film, és annak király.
Bay pedig kussoljon mert élete egyik legjobb filmje volt, inkább a TF sorozat miatt szabatkozzon.
Ja, azon én is felröhögtem, hogy 2013-ban mondta, vagyis akkor, amikor már bőven benne volt a TF-ben. Az Armageddonról legalább annyit el lehet mondani, hogy meg lehet nézni anélkül, hogy szakrális öngyilkosságot akarnál elkövetni.
Egyébként ha a Bay-művekről csak jót vagy semmit, akkor a Szikla meg a Pain and Gain mellett még az Islandet bírom tőle. Az szvsz kritikailag alul is lett értékelve.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Amiket én nagyon bírok tőle: Bad boys, The Rock,Armageddon.
Aztán amiket bár fentartásokkal de azért még kedvelek (ezek sztem méltatlanul alulértékelt filmek is egyben): Pearl Harbor, The island, Pain and gain.
Aztán ott van a Bad Boys 2. ami nekem már túl lett tolva, de azért messze van a szartól.
Végül a TF sorozat ami nekem a nézhetetlen kategóriába esik. Mindegyik része szar ahogy van.
Láttam már vagy kétszer, most igazából azért néztem újra, mert láttam belőle egy 16:9-es open matte verziót torrenten, és a set design miatt megéri egy picit többet látni a képből.
Vannak napjaim, amikor ezt tartom a legjobb videojáték-adaptációnak, összességében tényleg egy jól sikerült darab. A nyomozós szálat nem igazán értem, mert szvsz az húzza ki az embert állandóan a hangulatból, csak arra tudok gondolni, hogy a pénzspórolás jegyében találták ki az egész szálat (szegény Sean Bean ott baktat az óccsó díszletek között, és még csak meg sem hal). A fanszervíz cool, de fanoknak szerintem inkább zavaró, mert ha ismered az SH lore-t, akkor tudod, hogy pyramid headnek meg a nővérkéknek tökre semmi keresnivalójuk nincs a filmben. A szerepüket csak tessék-lássék módon sikerült megindokolni, és még úgy is értelmetlen.
Ha fanszervíz és nyomozás nem lenne, akkor egy sokkal-sokkal jobb mozit lehetett volna ebből gyártani, főleg úgy, hogy egyébként van itt egyedi érték bőven. Főleg arra gondolok itt, hogy az első játék sztoriját alaposan kibővítették és módosították azzal, hogy a város hátterét összemosták a Centralia nevű amcsi szellemvároskáéval. Ettől itt Silent Hill sokkal érdekesebb helyszín lett, mint az SH1-ben volt, és a hó hamura cserélése is remek apróság.
Szvsz totálisan szanálni kellett volna a játék történetét, helyette a Centralia-témára helyezni a hangsúlyt, aköré építeni egy teljesen eredeti történetet, majd beleilleszteni a Silent Hill mitológiába. Különösebb erőlködés és erőltetés nélkül meg lehetett volna csinálni, mivel bár az SH lore elég terjengős és vannak szabályai, mégis nagyon szabad és absztrakt.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
áh kedvenc 90-es évek akcioflmje -> Speed (Féktelenül) :D
Meg is nézem még ma este, hogy ne legyen offtopik
Call me by your name-t látta már valaki? Nagyon homo vagy ilyen Mr. Ripleysen homo?
Ja, elvezheto, kellemes kis delutanra valo romantikus cucc. Amugy nekem inkabb nagyon bi filmnek tunt semmint homonak.
Ember nem irányíthatja sorsomat; semmiképp sem olyan, aki szélirányból támad és bűzlik a fokhagymától
Ennyit az Armageddonról:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=-ahtp0sjA5U
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ez nem elég meggyőző. Nincs róla egy jimquisition videó vagy valami?
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Az pont nincs, de biztosan van róla vagy 100 videó, amiben kielemzik és fikázzák. :D
Azért ezt raktam be egyébként, mert nekem is pontosan ez a nagy gondom a filmmel a könyörtelen hatásvadászat mellett: hogy nincs értelme. Az Armageddonnál ostobább filmet ki sem tudnék találni, mert a történet alapja egyszerűen akkora, de akkora nagy butaság, hogy az überelhetetlen. Mennek a csávók az olajfúróról lyukat - illetve egy plot hole-t - fúrni egy aszteroidába? Hogy a kurva életbe, azért a "guilty pleasure"-nek is vannak határai. :D
Én nem vagyok egy nagy hard sci-fi fan, még a Star Trekben is ásítozom a technobabble részeken, mert abszolút nem érdekel, de Bay filmje még józan paraszti ésszel belegondolva is olyan nagy baromság, hogy én emiatt sosem tudtam élvezni. Ehhez képest még az is keményvonalas tudományos fantasztikum, amikor a Függetlenség szarjában elkapják az élieneket a vírussal.
Meggyőződésem, hogy aki az Armageddont, a Függetlenség napját meg a többi ilyen hülyeséget kedveli, az csak nosztalgiából teszi. Ha manapság kijönne egy ilyen film, az itteni kommentelők lennének az elsők, akik tépnének rajta egy második segglyukat a logikátlanságok miatt.
Szerk: Ha már Bay, akkor egyébként szerintem a Pain and Gain jó volt tőle, azt a filmet többször is meg tudtam nézni, mert nagyon jól van összerakva. Pörgős, vicces, a karakterek is szórakoztatóak, attól meg el tudok vonatkoztatni, hogy Májkül tényleg elég ízléstelenül nyúlt hozzá egy kicsit sem vicces valós történethez.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
ja, azok vagyunk
nekem az a resz a torespont, amikor will pattonra mondja az anyuka a kissracnak, hogy az a bacsi az apad.
es nalam 10/10-es film :)
Parizer forever.
pedig vegtelenszer jobb FILM, mint azok az aliengyalazo szarok, amikrol allandoan omlengesz... mar a cimuket is elfelejtettem szerencsere :D
Parizer forever.
Hogy "FILM"-nek milyen az Armageddon, arról nem tudok nyilatkozni, de sima filmként szar.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Frissiben és moziban láttam az Independence Dayt, és egyáltalán nem lettem rajongó, de másra nyilván lehetett nagyobb hatással.
Mindenesetre ez azért nem ilyen egyszerű, voltak a HW-n is, akiknek tetszett a Transformers (az első megfelelő mindsettel egyszer fogyasztható volt), a Battleship (nem jött be guilty pleasure-nek sem) vagy a Pacific Rim (ezt nem láttam, mert nem érdekelt ehhez eléggé, szóval akár még be is jöhetne).
Sors bona, nihil aliud.
No és a deep impact? :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Én meg kissrác voltam, amikor először láttam a Függetlenség napját VHS-en, és tetszett... csak aztán láttam felnőtt fejjel is, és érdekes módon tudtam őszintén utálni anélkül, hogy ezt saját gyerekkoromra sértőnek éreztem volna. :D
Szerintem ennek kb. annyi a háttere, hogy mindenki hülye volt és gyerek, ezek voltak a 90-es évek "nagy, látványos" filmjei, így a közönségben kialakult egy nosztalgia, mert a látvány miatt moziban mindenképpen szórakoztató kis limonádék voltak ezek 10-15 évesen. Az Armageddon, az Independence Day vagy a Pearl Harbor borzasztóan rossz filmek, csak akkoriban kellemesen látványosak meg szép színesek voltak, a manapság arczsibbasztó hatásvadászatra ("Meghal... meghal a Bruce Willis, mert a Ben Affleck meg a lánya... jaaaaaaaaaaaajdeszép!" :D) nem voltunk immúnisak, nem láttuk a hülye hungarocell-paneleket, amikből összedobálták a történetüket stb.
A poén nekem az egyébként, amikor megnézem az Independence Day 2-t, levonom a következtetést, hogy "baszki ez a film jobb, mint az első" (és még azt is merném mondani a folytatásra, hogy egyáltalán nem rossz, mert van benne egy ilyen kellemes kikacsintós attitűd, hogy "látod, értjük ám a poént"), aztán nézem, ahogyan mégis orbitálisat hasal a moziban, mert már nem az ártatlan 90-es években élünk.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
neked lehet, hogy ez az oka
mas mar akkor is felnott volt :)
Parizer forever.
The Shape of Watermese , gyönyörű romantikus film és tényleg minden a helyén van. Nem lehetett azt érezni, hogy bármi feleslegesen lenne a filmben. Minden hozzátett értékileg is, nem úgy mint mostanában nagyon sok filmnél ahol telebasszák minden sallanggal és igazából fél órát nyugodtan ki lehetne vágni belőle. Nagyon sokáig lehetne sorolni az apróságokat amik kiemelik a középszar filmek mocsarából minden képkockáját a filmnek. A végefelé a zenés betétnél meg majdnem eleresztettem egy super manly tear-t, mert ezerszer meghatóbb mint most témázott Bay-i érzelgések. Ha már a BR2049 nem is lett jelölve Best Pictur kategóriában, (mert az akadémia köcsög) akkor remélem ez legalább berántja. Azon kívül ez volt még a szezonból az ami maradéktalanul megérdemelné.
Kevés olyan film van ami ilyen sok szinten működik. Alapvetően imádom Del Toro stílusát és hát le se tagadhatná, hogy a keze munkája ez a film. A "szörny" design, a "gonosz" karakterizálása, a néma főszereplő mozdulatai és megnyilvánulásai mind mind hozzátesznek ahhoz az összképhez ami azt mondatja velem, hogy a Pan's Labyrinth mellett ez az a film ami Del Toro-t a hallhatatlanok közé helyezi. Gyönyörű
Én nem tudom, ki mikortól volt felnőtt, de az Independence Day 22, az Armageddon meg 20 éves film, szóval nem hiszem, hogy több lehettél mondjuk 20-nál (tudtommal mikka az egyetlen papper a fedélzeten :D), ami még mindig nem igazán felnőtt kor.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
45 leszek iden
felnott voltam, dugtam, szavaztam, dolgoztam
Parizer forever.
Ahogy ejfelkapitany megmondta a felnottseghez elso fizetes kell meg dugas :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Black Panther
Nekem egyaltalan nincs bajom a Mavel filmekkel, popcorn-mozik, teljesen rendben van. Amit 10 eve epitenek, az egyedulallo, viccesek, latvanyosak, stbstb.
De! A BP egy rossz film. Hemzseg a vergagyi klisektol, poenoktol, karakterektol, sztoritol. Hihetetlenul bugyuta kb. minden mozzanata, maga az alap felvetes is: Wakanda, mint feljett, merhetetlenul gazdag orszag!? Szoval van egy kulonleges asvanyuk, ami gyogyit, erosse tesz, meg a ruhakhoz is ezt hasznaljak. Huuuu, aaaa,uuuu!
Szoval nem kereskednek senkivel, sot, el van keritve az egyetlen nagyvarosuk (amibol latunk egyetlen utcat kozelrol, de sebaj), de azert azt megmutatjak, hogy a videkiek vajat kopulnek a pusztaban a tehenszaros kunyhoik mellett. Meg kicseszett aktiv lathatatlansagot is kepesek voltak kifejleszteni, mert, oooo, ize. Na varjunk csak, hogy is van ez? Elvileg ezt az egeszet azzal magyarazzak, hogy mar az oskorban is vibranium vagy mi a tokom fegyvereket hasznaltak, ezert tudtak felemelkedni es bekeben fejlodni. Bekeben. Fejlodni. :DDDDDDDDDDDsfsadfasdfsad
Marvel filmek legkinosabb poenjait sutik el ebben a csodaban es az elso Iron Manben, ami 10(!!!) eves, sokkal jobb volt a CGI. Tehat meg a latvany is otvar
Ja amugy 10/10, mer' fekak...
Az Armageddon és a Függetlenség napja márpedig kurva jó filmek a mai napig. A fél karomat odaadnám, ha hasonló színvonalú filmeket tudnának manapság csinálni. Akiknek nem tetszik azok valszeg ilyen besavanyodott, humorérzék nélküli, okoskodó arcok, akiket általában minden társaságban kerülnek.
Ofkorsz.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Függetlenség nem a kedvencem nekem sem de szeretem amúgy ezt a 90es évek Emmerick vonalat. Úgy tudtak szórakoztatni hogy közben ostobák voltak. Ez a recept ma már nem működik mert hiányzik a 90es évekre jellemző lazaság másodrészt ami akkoriban eredeti volt az ma újra előadva már csak copy vagy legjobb esetben tribute. Szal ezek az idők elteltek és nem lehet őket visszahozni akkor sem ha másolják a receptet.
Az Armageddont nagyon szeretem mert iszonyat jól konzerválta a korszakának szellemét. Az hogy a története nyílvánvalóan bugyuta volt senkit nem zavart annó sem mert már a posteren is látszott hogy popcorn film lesz amit csak befogadni kell, nem értelmezni.
Kivételesen igaza van mokennek én is odaadnam a fél karját
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Mindkettőt (hogy ne tudjon írni), és akkor jöhet egy Armageddon folytatás tőlem is. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Az ilyesmi filmeket az én szervezetem sajnos kiveti magából, ha egy bizonyos szubzsáner részét képezik (90-es évek stílusában készült katasztrófafilmek). Szeretem, ha egy film baromság, csak azt nem, ha úgy baromság, hogy közben teljesen komolyan veszi magát. Pl. az Armageddon nekem akkor működött volna, ha komikusan adják elő az egészet, és egy látványos vígjátékot csinálnak ugyanezzel a sztorival.
Mondjuk a komikus verzió végén is azért becsapódhatna az az aszteroida, miközben az öltönyösök egymásra néznek, hogy "well, olajfúró munkások voltak, nem asztronauták". :DD
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Persze értelek, de sztem nem vette magát igazán komolyan a film legalábbis a klasszikus értelemben nem. Egy pózolós Aerosmith klipp volt az űrben sztárokkal és sok poénnal. Nem tartom egy értékes vagy nagy filmnek, de olyan karakteres és vagány hogy nem tudom nem szeretni.
De nem mernék belemenni egy részletes vitába a film védelmében mert nehéz lenne ép ész-érvekkel bevédeni. De anno is imádtam a moziban és ma is szívesen leülök elé.
A Sziklában is vannak viccek, vagány is, laza is, mégis komolyan veszi magát, mert ott van egy zseniális Ed Harris és egy tök jó üzenet az amerikai veteránok helyzetéről. Az Armageddon igazából tök ugyanarra a sémára van felhúzva, mint a Szikla, csak össze van csapva minden tekintetben, ezért a "komoly rész", ami az egésznek értelmet akarna adni és amiért olyan a film hangvétele, amilyen csak egy nagy zagyvalék lesz. Lehet úgy nézni a filmre, hogy ez itt nem akar neked mondani semmit, popcorn és whatever, de az a baj, hogy egyébként nagyon is akar neked mondani valamit: patriotizmusról, az amcsi "blue collar" melósok értékeiről meg a fene tudja, még miről, csak tökre nem jön össze neki a borzasztó forgatókönyv miatt.
Egyébként nekem azért nagyon meglepő az Armageddon felé érzett nosztalgia, mert a film bevallottan sebtében, ezer gonddal készült (szóval ennyit a Moken féle "bár ma is lennének ilyen szívonalú filmek" véleményről - hát inkább ne), és Michael Bay-t beleértve a stáb sem szereti. Ilyenek vannak az imdb trivia szekciójában:
Ja, hatalmas klasszikus, tényleg, bár csak olyan filmek készülnének ma is, amiket utólag lefitymál a rendezője, a színészei meg utálják és csak a pénzért vettek részt benne. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Igazából hiába érdekes a stáb viszonya a filmhez, különösebben nem érdekel. Bay pedig kussoljon mert élete egyik legjobb filmje volt, inkább a TF sorozat miatt szabatkozzon.
De mondom, teljesen megértem hogy nem szereted, minden racionális okod megvan rá. A film üzenet értéke sztem nulla, ami van az is inkább az akkori Hollywoodi trend mellékterméke, nem valami tudatos kritika bármiről. Ahogy Jovovich mondta a Fifth Elementben: Big Bada Boom. - ennyi a film, és annak király.
Ja, azon én is felröhögtem, hogy 2013-ban mondta, vagyis akkor, amikor már bőven benne volt a TF-ben. Az Armageddonról legalább annyit el lehet mondani, hogy meg lehet nézni anélkül, hogy szakrális öngyilkosságot akarnál elkövetni.
Egyébként ha a Bay-művekről csak jót vagy semmit, akkor a Szikla meg a Pain and Gain mellett még az Islandet bírom tőle. Az szvsz kritikailag alul is lett értékelve.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Amiket én nagyon bírok tőle: Bad boys, The Rock,Armageddon.
Aztán amiket bár fentartásokkal de azért még kedvelek (ezek sztem méltatlanul alulértékelt filmek is egyben): Pearl Harbor, The island, Pain and gain.
Aztán ott van a Bad Boys 2. ami nekem már túl lett tolva, de azért messze van a szartól.
Végül a TF sorozat ami nekem a nézhetetlen kategóriába esik. Mindegyik része szar ahogy van.
Silent Hill
Láttam már vagy kétszer, most igazából azért néztem újra, mert láttam belőle egy 16:9-es open matte verziót torrenten, és a set design miatt megéri egy picit többet látni a képből.
Vannak napjaim, amikor ezt tartom a legjobb videojáték-adaptációnak, összességében tényleg egy jól sikerült darab. A nyomozós szálat nem igazán értem, mert szvsz az húzza ki az embert állandóan a hangulatból, csak arra tudok gondolni, hogy a pénzspórolás jegyében találták ki az egész szálat (szegény Sean Bean ott baktat az óccsó díszletek között, és még csak meg sem hal). A fanszervíz cool, de fanoknak szerintem inkább zavaró, mert ha ismered az SH lore-t, akkor tudod, hogy pyramid headnek meg a nővérkéknek tökre semmi keresnivalójuk nincs a filmben. A szerepüket csak tessék-lássék módon sikerült megindokolni, és még úgy is értelmetlen.
Ha fanszervíz és nyomozás nem lenne, akkor egy sokkal-sokkal jobb mozit lehetett volna ebből gyártani, főleg úgy, hogy egyébként van itt egyedi érték bőven. Főleg arra gondolok itt, hogy az első játék sztoriját alaposan kibővítették és módosították azzal, hogy a város hátterét összemosták a Centralia nevű amcsi szellemvároskáéval. Ettől itt Silent Hill sokkal érdekesebb helyszín lett, mint az SH1-ben volt, és a hó hamura cserélése is remek apróság.
Szvsz totálisan szanálni kellett volna a játék történetét, helyette a Centralia-témára helyezni a hangsúlyt, aköré építeni egy teljesen eredeti történetet, majd beleilleszteni a Silent Hill mitológiába. Különösebb erőlködés és erőltetés nélkül meg lehetett volna csinálni, mivel bár az SH lore elég terjengős és vannak szabályai, mégis nagyon szabad és absztrakt.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.