Egy órányi videót megnézve, felmerül bennem a kérdés a doktor úrral kapcsolatban: Azon kívül, hogy jól játszik, hol a plusz érték? Miért ekkora menő ez az ember?
Ezerszer nagyobb production value mint bárki másnál. A külön termei (garage, locker room, roof, trophy room stb... :D), táncai, motorja, autója, robo doc ésatöbbi ésatöbbi. Kegyetlen jól fel van építve a streamje és valószínű sokkal több energiát fektet a karakterébe és a streamjébe mint jópár "nagy" streamer együtt.
Az tudja valaki, hogy mit keres Dacia egy ilyen játékban ? Nem baszakodásképpen, csak érdekel, hogy van valami különösebb oka, vagy esetleg valami története ? (Mert lehetne akár Zastava, vagy Skoda 120 esetleg Lada niva is) (hjah meg most látom hogy UAZ a terepjáró, akkor lehet, hogy még az ARMA ból maradt benne ?)
Igen az armabol maradt benne hiaba teljesen uj jatek uj motorral, uj fejlesztokkel aminek az egvilagon semmi koze nincs az armahoz, de ja. Onnan maradt benne. :(
Gondoltam. Kicsit ebből is látszik, hogy mennyire kiforratlan a játék, mennyire digolgozatlan a koncepciója, hogy nincs aprólékosan megtervezve, csak kvázi át lett emelve az ARMA mod verzió UE4-re működőképesre. Viszont valószínűleg az alapkoncepció (100 fős PvP lootolással folyamatosan szűkülő játéktérben), az ami újszerű volt, és bevonzotta a tömegeket, és elég is volt a tizenmilliós eladásokhoz (És szerintem a streamereknek is lehetett jelentősebb szerepük a játék fölfutásában sőt még a streamsnipingnak is).
Direkt ? (Ja, hogy kb. mindig ugyenezt leírom időnként ? :D Mindegy.) Kíváncsi lennék, hogy egy Fortnite BR hol van a PUBG-hoz képest szerinted. Én próbáltam, túltettem magam a gyurmagrafikán, és mentem 3 kört teamben, de egyelőre nem értem a BR varázsát, persze valószínűleg fogok még játszani vele, mert tényleg tudni szeretném, hogy mi az egy BR játékban ami miatt jobb, mint mondjuk egy Battlefront2 meccs, akár egy CoDWW2 war mód kör, vagy egy Doom pálya akár 15. végigjátszása.
Szerk:
Jah hogy a FBR még jobb is mint a PUBG.. Akkor mégiscsak jól döntöttem, mikor nem vettem meg súlyos 30 euróért, és bevártam a FBR-t ingyenesre :D
Szerk: Egyébként meg nem hiszem, hogy ennyire egymásnak kellene csobbantani a két játékot, mert elég sok köztük a különbség, ugyanakkor egyikük sem egy AAA másztörpísz. Másrészt meg elég kicsi esélye van annak, hogy a PUBG szar marad, mert a Microsoft ezerrel tolja bele a melót az Xbox-port miatt, és nagyon szanszos, hogy a végén meg fogják venni a fejlesztőcsapatot is.
Hát ahogy én látom, pont a fejlesztőcsapat whatever a PUBG-nál, persze lehet, hogy tévedek. Az dönti majd el, hogy a közeljövőben milyen minőséű BR játékok jönnek. És ha jól tudom a Stalker fejlesztői is dolgoznak egyen és a Dead Redemption 2-höz is rebesgetik, hogy lesz BR mód, és látatlanban meg lehet tippelni, hogy minőségben hol lesz. A Microsoftnak inkább egy bizonyított fejlesztőcsapatot kellene ráeresztenie egy BR projektre, ha ők is tarolni akarnak, bár eddig úgy tűnik, hogy a PUBG mellett az ingyenes FBR tud fölmutatni jelentősebb játékosszámot, ha jól tudom a H1Z1 is ugyan nem rossz, de nem PUBG/FBR kategória játékosszám tekintetében.
Hát hogy őszinte legyek elég rémisztően hangzik, hogy a Microsoft megvenné a valvet, és/vagy a EA-t.. :D De jah Minecraft mintára a PUBG nem kizárt.
Hát én az EA-n tökre nem rémüldöznék, szvsz jobb játékokat csinálnának az MS zsebében. :D Az EA most nálam kb. nem is létezik, emberemlékezet óta nem vettem tőlük semmit.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
5 eurós Dragon Age origins, Battlefront2 ami legutóbb EA vétel volt, meg Dead Space1-3. Mass Effect1-2, Bad Company2 volt a legtöbbet játszott BF nálam, aztán akciósan volt BF3/BF4. Régebben meg ugye a C&C cuccok. Microsoftnál mondjuk az AoE széria tényleg jó játék volt, (talán a 3 már nem annyira) GoW1 is, de pl. a Halo2 az hatalmas meh volt PC-n, emlékszem menyire áradoztak róla konzolon pedig. Aztán ugye az sem biztos, hogy véletlen, hogy aztán a Creative Assembly letett egy Alien Isolationt, jobbára RPGs múlttal, na ott kétségkívül a fejlesztőcsapaté az érdem, de ugye PUBG UE4, szerintem azért volt ott Epices support is rendesen.
Jó, de amiket felsoroltál, mind régi cuccok, már vagy 5 éve csak a szart gyártják az EA-nél.
Szerk 2: De most tényleg, pl. az EA mostanában el van foglalva az online fókuszú tucatjátékaival, de ha megvenné őket a Microsoft, már másnap valami epik single player, Uncharted-szerű Star Wars-játékot kalapálnának, mert "gyerünk, srácok, a boxon kevés a jó játék, szopatni kell a Sony-t, hajrá!". :D Ha az Age 4-gyel nem esnek pofára, jönne az új C&C is Windows 10-re, tuti.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Hát a fene tudja. Az EA valóban az online military shootereket tolja BF széria, meg ugye a sportjátékok, amik engem nem nagyon érintenek, de focijáték kb. a FIFA van. (Meg a PES) Ha a Microsoft fölvásárolná az EA-t azon inkább bukhat a PC-s társadalom, mondjuk ha exkluzív címeket csinálnának multiplatform címekből, ami megeshetne.
Te valami másik világban élsz vagy én nem tudom. Emlékeim szerint már átmentünk ezen a témán, hogy mennyire ARMA a PUBG vagy épp mennyire nem vagy hogy honnan jött ez az egész pubg dolog. Most meg beírod, hogy hát biztos az ötlet az eredeti ami a pubg-ben van miközben pont az ami nagyjából 1-1ben lett átemelve az arma modból. :D A Fortnite BR meg megjelenése pillanatától ingyenes volt szóval rohadtul nem értem honnan jönnek neked ezek.
A Fortnite más, írtam is róla pár hete valahova. Megjelenéskor hányinger volt kb, játszhatatlan kategória nagyon sok dolog miatt. Azóta ahogy a pubg fejlődése lassul (illetve megállt) úgy fejlődnek ők a Fortnite-al. Lényegében majdnem minden amit kifogásoltam már javítva vagy változtatva lett. Sőt, most van benn Shooting Test amivel tesztelnek új lövésmodellt meg dmg dolgokat (többekközt nerfeltek pár dolgot amire kurva nagy szükség volt, többekközt a shotgun-t) szóval valami hihetetlen módon egyrészt ténylegesen figyelnek a community igényeire és relatív gyorsan jönnek is az újdonságok. Most félretéve melyik milyen játék vagy mennyire élvezhető azt kell mondjam kurvára érzik melyiket veszik komolyabban (még ha a téma lightosabb is). A körök is sokkal pörgősebbek és őszintén szólva a f2p model miatt olyan szinten játszanak vele sokan, hogy közepes játékosként is már sokkal nagyobb a sikerélményed mint pubg-ben. Mind1 igazából más a játékmenet teljesen hiába az alapjai ugyanazok. Nekem jobban tetszik, hogy nincs lag és minden extra smooth.
Jajmá mikor először írtam erről, hogy a célkereszt, meg a karakteranim szinte tök ugyanaz, mint az ARMA3-ban akkor még nem tudtam, hogy az autómodelek is onnan jönnek.
Az ötletet meg számolhatjuk onnan, hogy PU kitalálta, hogy legyen lootolós szűkülő játéktér, azt megcsinálták ARMA3-ban modként, aztán valami miatt átportolták az egészet UE4-re, (de az ARMA3-s sajátosságokat megtartva) nem ? Attól a játékmód ötlete még az ARMA3 mod idejére datálódik.
A Fortnite nem volt ingyenes, ha jól tudom, és ugye Fortnite nélkül nem ment a FBR se, de most már megy. Nekem sima Fortnite nem volt, mert nem érdekelt. (Én 2018-ban nem fogok gyurmagrafikás Epic játékkal játszani). Egy valamit nem értek még, az pedig az, hogy míg a PUBG már lefarmolta a BR piacot (30 euró/db 20 milliós eladással, (amiből valószínűleg ment valamennyi az Epicnek is a licensszel)) miért pepecsel az Epic egy F2P játékkal. Ott volt a Paragon az is egész ígéretes volt, mondjuk nem tudom a játékosszámokat, de áprilisban le is kapcsolják a szerverket.
Nem onnan jöttek csak reméltem látod majd a komment mögött a poént, de tévedtem.
A modot meg nem portolták át UE4-re hanem a bluehole fogta a kollegát és megcsinálták neki a játékát különálló dologként UE4 alatt. Azon kívül, hogy az ötlet ugyanaz mivel az ember mögötte ugyanaz zéró köze van az arma-hoz.
A Fortnite BR meg ingyenes volt csak az 1-másfél hetes public test ment a fizetős része alatt. Amikor megjelent szeptember végén mindenkinek ingyenes volt instant.
Az Epic valószínű azért pepecsel a F2P modellel, mert a cosmetic cuccokon simán behozzák azt amit eladásokból tudnának. A license meg szerintem egyszeri vétel nem pedig eladás alapján kell tolniuk a zsét az epicnek (annak értelme se lenne szvsz :D). Most meg még extrában erre tolhatják a lootbox kulcsok árait is bár nem tudom mennyire veszik a népek, mert a pubg-s lootbox rendszer a világ magasan legszarabban kivitelezett dolga. Ellentétben a Fortnite Battle Pass rendszere szvsz kurvajó még akkor is ha sok felesleges hülyeség van benne.
Értem. Meglátjuk mi lesz, de lassan telítődik majd a BR piac is, ahogyan pont az Epic Paragonja se volt már piacképes, pedig szvsz. designban és grafikában a legjobb MOBA volt szerintem. (Meg utánaolvastam, azt se tudtam, hogy a Bluehole csinálta pl. a Terát ...)
Igazad van, de FYI a videó szeptember 1. lett feltöltve.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Holnap este!
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=04X0G7bsNNs
250k néző :D Másoknak is hiányzott :D
Well.... f*ck. o.O
Be is törte a twitchet mikor kezdeni akart. :D
388k-n peakelt. Ezzel megelőzte tyler visszatérését is. Első játék egyből win, továbbra is zseniális az ember. ^^
Abban igazad van hogy szerver oldalon, nagyon szar egész, de idővel nem fogják ezt is javítani?
Nekem amúgy sokat számít az +5 FPS meg én a kezdeti laggot se érzekelm azóta hogy szétszórva rakja le a playereket.
A Dr meg nekem is nagyon hiányzott végre, kár hogy élőben nem tudtam nézni
Lehet javult, 1 hónapja nem indítottam el a játékot, mert kurva fos volt akkor még.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=sphpDYMDChc
Pure fckn' entertainment.
Egy órányi videót megnézve, felmerül bennem a kérdés a doktor úrral kapcsolatban: Azon kívül, hogy jól játszik, hol a plusz érték? Miért ekkora menő ez az ember?
Éljenek a videojátékok!
Mert előadja magát egy poén módon felépített karakterrel?
Well.... f*ck. o.O
Ezerszer nagyobb production value mint bárki másnál. A külön termei (garage, locker room, roof, trophy room stb... :D), táncai, motorja, autója, robo doc ésatöbbi ésatöbbi. Kegyetlen jól fel van építve a streamje és valószínű sokkal több energiát fektet a karakterébe és a streamjébe mint jópár "nagy" streamer együtt.
Meg ugye a Doc mint karakter már magában is vicces. :) Imádom ahogy megy a banter a többi emberrel közben. ^^
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=aX30hmnavPo
Persze nem mindenkinek jön át és ez így van rendjén.
Úgy látom találtunk egy újabb Mega64-et.
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
rwurl=https://pbs.twimg.com/media/DVa5CjtW0AAw7hO.jpg:large
Well.... f*ck. o.O
Az tudja valaki, hogy mit keres Dacia egy ilyen játékban ? Nem baszakodásképpen, csak érdekel, hogy van valami különösebb oka, vagy esetleg valami története ? (Mert lehetne akár Zastava, vagy Skoda 120 esetleg Lada niva is) (hjah meg most látom hogy UAZ a terepjáró, akkor lehet, hogy még az ARMA ból maradt benne ?)
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Igen az armabol maradt benne hiaba teljesen uj jatek uj motorral, uj fejlesztokkel aminek az egvilagon semmi koze nincs az armahoz, de ja. Onnan maradt benne. :(
Nem nyitok a Fortnite-nak külön topikot, úgyis itt van mindenki, akit kicsit is érdekel ez a fajta játék:
http://www.eurogamer.net/articles/2018-02-07-fortnites-on-its-way-to-bei...
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Hú de rossz ez a cikk. Nem is bírtam végigolvasni.
A fortnight azért jó mert nem olyan mint a pubg majd négy oldalon át kifejti hogy valójában olyan csak kisebb a map és lehet építkezni ...
Youtube: Csöpi plays - https://goo.gl/pp4Ldr
yep, ez lesz a megoldás szerintem
Éljenek a videojátékok!
Gondoltam. Kicsit ebből is látszik, hogy mennyire kiforratlan a játék, mennyire digolgozatlan a koncepciója, hogy nincs aprólékosan megtervezve, csak kvázi át lett emelve az ARMA mod verzió UE4-re működőképesre. Viszont valószínűleg az alapkoncepció (100 fős PvP lootolással folyamatosan szűkülő játéktérben), az ami újszerű volt, és bevonzotta a tömegeket, és elég is volt a tizenmilliós eladásokhoz (És szerintem a streamereknek is lehetett jelentősebb szerepük a játék fölfutásában sőt még a streamsnipingnak is).
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Te ezt most direkt csinalod ugye? :D Mas magyarazatom mar nincs erre.
Direkt ? (Ja, hogy kb. mindig ugyenezt leírom időnként ? :D Mindegy.) Kíváncsi lennék, hogy egy Fortnite BR hol van a PUBG-hoz képest szerinted. Én próbáltam, túltettem magam a gyurmagrafikán, és mentem 3 kört teamben, de egyelőre nem értem a BR varázsát, persze valószínűleg fogok még játszani vele, mert tényleg tudni szeretném, hogy mi az egy BR játékban ami miatt jobb, mint mondjuk egy Battlefront2 meccs, akár egy CoDWW2 war mód kör, vagy egy Doom pálya akár 15. végigjátszása.
Szerk:
Jah hogy a FBR még jobb is mint a PUBG.. Akkor mégiscsak jól döntöttem, mikor nem vettem meg súlyos 30 euróért, és bevártam a FBR-t ingyenesre :D
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Nem kell messzire menned, a múltkor írt róla a másik topikban:
http://www.rewired.hu/comment/155981#comment-155981
Joda-vélemény, szóval akár naponta is változhat (:)), de szvsz tök jó összevetés.
Szerk: Egyébként meg nem hiszem, hogy ennyire egymásnak kellene csobbantani a két játékot, mert elég sok köztük a különbség, ugyanakkor egyikük sem egy AAA másztörpísz. Másrészt meg elég kicsi esélye van annak, hogy a PUBG szar marad, mert a Microsoft ezerrel tolja bele a melót az Xbox-port miatt, és nagyon szanszos, hogy a végén meg fogják venni a fejlesztőcsapatot is.
Szerk2: Ja, hogy nem ebbe a topikba linkeltem a múltkor ezt a cikket:
https://www.theinquirer.net/inquirer/news/3025595/microsoft-considering-buying-valve-ea-and-pubg-corp
Ebből a Valve ki van zárva, az EA is (talán?), a PUBG-ben viszont semmi meglepő nem lenne, ugyanazt csinálnák, mint amit a Minecrafttal.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Hát ahogy én látom, pont a fejlesztőcsapat whatever a PUBG-nál, persze lehet, hogy tévedek. Az dönti majd el, hogy a közeljövőben milyen minőséű BR játékok jönnek. És ha jól tudom a Stalker fejlesztői is dolgoznak egyen és a Dead Redemption 2-höz is rebesgetik, hogy lesz BR mód, és látatlanban meg lehet tippelni, hogy minőségben hol lesz. A Microsoftnak inkább egy bizonyított fejlesztőcsapatot kellene ráeresztenie egy BR projektre, ha ők is tarolni akarnak, bár eddig úgy tűnik, hogy a PUBG mellett az ingyenes FBR tud fölmutatni jelentősebb játékosszámot, ha jól tudom a H1Z1 is ugyan nem rossz, de nem PUBG/FBR kategória játékosszám tekintetében.
Hát hogy őszinte legyek elég rémisztően hangzik, hogy a Microsoft megvenné a valvet, és/vagy a EA-t.. :D De jah Minecraft mintára a PUBG nem kizárt.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Hát én az EA-n tökre nem rémüldöznék, szvsz jobb játékokat csinálnának az MS zsebében. :D Az EA most nálam kb. nem is létezik, emberemlékezet óta nem vettem tőlük semmit.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Srry az offért..
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Szerk 2: De most tényleg, pl. az EA mostanában el van foglalva az online fókuszú tucatjátékaival, de ha megvenné őket a Microsoft, már másnap valami epik single player, Uncharted-szerű Star Wars-játékot kalapálnának, mert "gyerünk, srácok, a boxon kevés a jó játék, szopatni kell a Sony-t, hajrá!". :D Ha az Age 4-gyel nem esnek pofára, jönne az új C&C is Windows 10-re, tuti.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Hát a fene tudja. Az EA valóban az online military shootereket tolja BF széria, meg ugye a sportjátékok, amik engem nem nagyon érintenek, de focijáték kb. a FIFA van. (Meg a PES) Ha a Microsoft fölvásárolná az EA-t azon inkább bukhat a PC-s társadalom, mondjuk ha exkluzív címeket csinálnának multiplatform címekből, ami megeshetne.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Te valami másik világban élsz vagy én nem tudom. Emlékeim szerint már átmentünk ezen a témán, hogy mennyire ARMA a PUBG vagy épp mennyire nem vagy hogy honnan jött ez az egész pubg dolog. Most meg beírod, hogy hát biztos az ötlet az eredeti ami a pubg-ben van miközben pont az ami nagyjából 1-1ben lett átemelve az arma modból. :D A Fortnite BR meg megjelenése pillanatától ingyenes volt szóval rohadtul nem értem honnan jönnek neked ezek.
A Fortnite más, írtam is róla pár hete valahova. Megjelenéskor hányinger volt kb, játszhatatlan kategória nagyon sok dolog miatt. Azóta ahogy a pubg fejlődése lassul (illetve megállt) úgy fejlődnek ők a Fortnite-al. Lényegében majdnem minden amit kifogásoltam már javítva vagy változtatva lett. Sőt, most van benn Shooting Test amivel tesztelnek új lövésmodellt meg dmg dolgokat (többekközt nerfeltek pár dolgot amire kurva nagy szükség volt, többekközt a shotgun-t) szóval valami hihetetlen módon egyrészt ténylegesen figyelnek a community igényeire és relatív gyorsan jönnek is az újdonságok. Most félretéve melyik milyen játék vagy mennyire élvezhető azt kell mondjam kurvára érzik melyiket veszik komolyabban (még ha a téma lightosabb is). A körök is sokkal pörgősebbek és őszintén szólva a f2p model miatt olyan szinten játszanak vele sokan, hogy közepes játékosként is már sokkal nagyobb a sikerélményed mint pubg-ben. Mind1 igazából más a játékmenet teljesen hiába az alapjai ugyanazok. Nekem jobban tetszik, hogy nincs lag és minden extra smooth.
Jajmá mikor először írtam erről, hogy a célkereszt, meg a karakteranim szinte tök ugyanaz, mint az ARMA3-ban akkor még nem tudtam, hogy az autómodelek is onnan jönnek.
Az ötletet meg számolhatjuk onnan, hogy PU kitalálta, hogy legyen lootolós szűkülő játéktér, azt megcsinálták ARMA3-ban modként, aztán valami miatt átportolták az egészet UE4-re, (de az ARMA3-s sajátosságokat megtartva) nem ? Attól a játékmód ötlete még az ARMA3 mod idejére datálódik.
A Fortnite nem volt ingyenes, ha jól tudom, és ugye Fortnite nélkül nem ment a FBR se, de most már megy. Nekem sima Fortnite nem volt, mert nem érdekelt. (Én 2018-ban nem fogok gyurmagrafikás Epic játékkal játszani). Egy valamit nem értek még, az pedig az, hogy míg a PUBG már lefarmolta a BR piacot (30 euró/db 20 milliós eladással, (amiből valószínűleg ment valamennyi az Epicnek is a licensszel)) miért pepecsel az Epic egy F2P játékkal. Ott volt a Paragon az is egész ígéretes volt, mondjuk nem tudom a játékosszámokat, de áprilisban le is kapcsolják a szerverket.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Nem onnan jöttek csak reméltem látod majd a komment mögött a poént, de tévedtem.
A modot meg nem portolták át UE4-re hanem a bluehole fogta a kollegát és megcsinálták neki a játékát különálló dologként UE4 alatt. Azon kívül, hogy az ötlet ugyanaz mivel az ember mögötte ugyanaz zéró köze van az arma-hoz.
A Fortnite BR meg ingyenes volt csak az 1-másfél hetes public test ment a fizetős része alatt. Amikor megjelent szeptember végén mindenkinek ingyenes volt instant.
Az Epic valószínű azért pepecsel a F2P modellel, mert a cosmetic cuccokon simán behozzák azt amit eladásokból tudnának. A license meg szerintem egyszeri vétel nem pedig eladás alapján kell tolniuk a zsét az epicnek (annak értelme se lenne szvsz :D). Most meg még extrában erre tolhatják a lootbox kulcsok árait is bár nem tudom mennyire veszik a népek, mert a pubg-s lootbox rendszer a világ magasan legszarabban kivitelezett dolga. Ellentétben a Fortnite Battle Pass rendszere szvsz kurvajó még akkor is ha sok felesleges hülyeség van benne.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=aHIv35aHVF8
Értem. Meglátjuk mi lesz, de lassan telítődik majd a BR piac is, ahogyan pont az Epic Paragonja se volt már piacképes, pedig szvsz. designban és grafikában a legjobb MOBA volt szerintem. (Meg utánaolvastam, azt se tudtam, hogy a Bluehole csinálta pl. a Terát ...)
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök