Az egy dolog, hogy mennyire érimeg a megjelnés napján beszerezni szinte bármit is, de az Arkham Knight helyzete bőben minősített kategória az aktuális mezőnyben.
Tudjuk, hogy te a Unity óta megvesztél, és nagy csalódás volt neked, hogy a Witcher 3 nem lett játszhatatlan szemét, de talán túlzás minden topikba leírni ;)
damoqles írta:
Nem más tészta, mert mindkettő visszavezethető arra az objektíven
demonstrálható ordító tényre, hogy a készítők szartak
bele igényes elfogadható PC-portot készít(t)e(t)ni.
Ezt a mulasztást nem lehet, nem szabad szubjektív "én nem látom
vagy nem zavar" véleményekkel félresöpörni, ez kb. a fejed
homokba dugása. Vagy megvan a termékben valami, amit ígértek,
vagy nincs. Legyen már egy józan határvonal. A GTAV és a Ground
Zeroes megmutatta, hogy lehet ezt normálisan, a PC-s bázis
arconhugyozása nélkül is.
Olvastam amúgy valami megjelenés előtti GeForce-féle AK-videóról,
amiben a végleges játékból hiányzó technikai dolgok figyelhetők
meg, vö. false advertising. Most nem tudok utánakeresni, de hátha
majd ti.
Az egész helyzetről süt, hogy ez csak a videojáték-iparban történhet meg egyébként. Pl. az AMD-s minimum követelmények utolsó pillanatban való megváltoztatása, az a tény, hogy a megjelenés előtt senkinek sem kötötték az orrára, hogy az Iron Galaxy viszi a portot, na meg a rengeteg félrevezető reklám csak és kizárólag szeretett iparágunkban valósítható meg büntetlenül. Undorító, mocskos egy dolog ez mind a WB, mind az NVIDIA részéről. Nagyon unom már ezt a vadnyugati helyzetet, egy ilyen dolognak bizony komoly fogyasztóvédelmi következményei vannak normális bizniszeknél, ezt a portot úgy ahogy van vissza kéne vonni és újat csinálni helyette.
Ja és persze a mérges tömeg már megint az ügyben legkevésbé sáros Iron Galaxy-t találja meg...
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
So not true. Eppenseggel ott is egy hatalmas failre szamitottam es ahhoz kepest nagyon kellemes meglepetes volt hogy a pc verzio bujtatasa utan is jo lett. Orulok neki nem pedig sajnalom.(bar valo igaz ha szar lett volna akkor meg egy cim lett volna aminek kapcsan lehetett volna rohogni a millionyi preorderen) Kovetendo peldanak tartanam minden nagy studio reszere.
Es jah... A Unity ota a pre-ordert maganak az ordog talalmanyanak tartom es csak rohogni tudok mikor megegetik magukat vele az emberek over and over again. Az mgs5nel nekem is rezeg a lec mert a gz nagyon jo volt day1 is, de kivarom a reviewkat biztos ami biztos. :(
Joda írta:
So not true. Eppenseggel ott is egy hatalmas failre szamitottam
es ahhoz kepest nagyon kellemes meglepetes volt hogy a pc verzio
bujtatasa utan is jo lett. Orulok neki nem pedig sajnalom.(bar
valo igaz ha szar lett volna akkor meg egy cim lett volna aminek
kapcsan lehetett volna rohogni a millionyi preorderen) Kovetendo
peldanak tartanam minden nagy studio reszere.
Es jah... A Unity ota a pre-ordert maganak az ordog talalmanyanak
tartom es csak rohogni tudok mikor megegetik magukat vele az
emberek over and over again. Az mgs5nel nekem is rezeg a lec mert
a gz nagyon jo volt day1 is, de kivarom a reviewkat biztos ami
biztos. :(
Szerintem vállald be azt az MGS5 pre-ordert, elvégre a demóra már elköltöttél 10 rugót. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
- 4 gigás 290X-szel, i7-tel, 12 giga rammal tökmindegy, mit csinálok, autón kívül 45-90 fps, autóval meg bekóstol 30 alá is. Vicces, hogy a két bekapcsolható nvidia-specifikus cucc gyakorlatban nem befolyásolja az fps-t.
- legutóbb akkor csúszkált seggem alatt így autó, amikor a 10 centi hó alatt tükörjég fedte a tanpályát.
-billentyűzetkiosztás nem épp baráti szvsz. (spéci támadáshoz alt-1? 3* 1? Alapból nem assignolt funkciók? futás-használat egy gombon? :D)
-továbbra is gyűlöletesnek tartom a motion blur-t.
Nameg bekaptam egy bugot, hogy az egyik waypoint nem hajlandó eltűnni, és MINDIG ott van. Még cutscene-ben is megjelent XD
Na végre néhány nagyobb lapnak is feltűnt, hogy pár dolog hiányzik....
@Zaxx: ez elég nagy hülyeségnek tűnik. Inkább 8 héttel ezelőtt volt olyan állapotban, hogy fel lehessen tölteni steam-re tesztelésre. Mint programozásban jártas, amit állítanak az adatok alapján, az hajmeresztő baromság.
Na végre néhány nagyobb lapnak is feltűnt, hogy pár dolog
hiányzik....
@Zaxx: ez elég nagy hülyeségnek tűnik. Inkább 8 héttel ezelőtt
volt olyan állapotban, hogy fel lehessen tölteni steam-re
tesztelésre. Mint programozásban jártas, amit állítanak az adatok
alapján, az hajmeresztő baromság.
Nagyjából tartom, hogy hülyeség, de egy okból mégis elképzelhető a dolog szerintem: anekdoták alapján a port legnagyobb baja, hogy baromi rosszul használja a memóriát. Magas beállításoknál képes több, mint 5 giga vramot felfalni, az UE3 örök gyengesége, a texture streaming meg borzalmas és elsősorban amiatt esik le az fps kocsikázás meg repülés közben. PS4-en ugye más a helyzet, mert hagyományos rendszermemória nincs, helyette 8 gb-nyi GDDR5 ramból táplálkozik a játék. Szóval én - hangsúlyozottan laikusként - el tudom képzelni, hogy konzolon nagyjából ugyanígy működik a játék, csak a 30 fps-es limit és a 8 giga vram miatt nem jönnek elő a PC-n jelentkező borzalmasságok.
Tehát ha azt veszem, hogy nincs nagy különbség a jelenlegi konzolos és PC-s hardverek között, akkor elképzelhetőnek tartom, hogy 8 hét alatt össze lehet dobni egy ilyen ezer sebből vérző, alig működőképes szarkupacot.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
meg is jott a valasz: (de elore szolok, hogy ez nem hivatalos, csak pletyka es havernak semmi koze hozza!): a kiado/terjeszto minimal osszeget szant a pc portra.
a kiado/terjeszto minimal osszeget szant a pc portra.
Ez ránézésre így is van.
anekdoták alapján a port legnagyobb baja, hogy baromi rosszul használja a memóriát.
Jah, ezzel egyetértek, mármint azzal, hogy mik a problémák. De amit leírnak, hogy 8 hét, az hülyeség. Nem steam-ről töltötték volna le a forráskódot a portolók, hanem valami céges githubról. A fejlesztés utolsó lépése, hogy fellövik steam-re és elkezdik a steam feature-öket (is) tesztelni benne, illetve külsősöknek kiadni steam-en keresztül. Na erre volt 8 hét.
Nvidia GTX 970 minimum beállításokkal.
...
rwurl=https://youtu.be/37KpOYVrLZM
A csillagok közt nincs már béke, csupán öldöklés, sötétség, hideg, és a vérre szomjazó, kegyetlen istenek kacaja.
Csakugyan.
ibi amentia latet
Nem, csak a pécéről akarják leszoktatni, mert az halott ügggy és kalózok használják csak a karibi tengeren.
Hogy ne vedd, mert szar a port :D
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Lehet ezt még fokozni? :D
"Nvidia GTX 970 minimum beállításokkal."
Lehet.
Az egy dolog, hogy mennyire érimeg a megjelnés napján beszerezni szinte bármit is, de az Arkham Knight helyzete bőben minősített kategória az aktuális mezőnyben.
Tudjuk, hogy te a Unity óta megvesztél, és nagy csalódás volt neked, hogy a Witcher 3 nem lett játszhatatlan szemét, de talán túlzás minden topikba leírni ;)
Sors bona, nihil aliud.
Mondjuk én nem fogom visszaváltani, kemény 17€-ért szereztem be.... és a történet az eddigi streamek alapján elég jó. A teljesítmény már más tészta.
Jó lesz ez a játék PC-re is... majd karácsony környékén, amikor sikerül végre rendbe szedniük. :)
Addig kár is foglalkozni vele.
A csillagok közt nincs már béke, csupán öldöklés, sötétség, hideg, és a vérre szomjazó, kegyetlen istenek kacaja.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=pBngocx0DhI
:D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Parancsolj: Gameworks promó videó a játékról... 60 fps-sel:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=zsjmLNZtvxk
Az egész helyzetről süt, hogy ez csak a videojáték-iparban történhet meg egyébként. Pl. az AMD-s minimum követelmények utolsó pillanatban való megváltoztatása, az a tény, hogy a megjelenés előtt senkinek sem kötötték az orrára, hogy az Iron Galaxy viszi a portot, na meg a rengeteg félrevezető reklám csak és kizárólag szeretett iparágunkban valósítható meg büntetlenül. Undorító, mocskos egy dolog ez mind a WB, mind az NVIDIA részéről. Nagyon unom már ezt a vadnyugati helyzetet, egy ilyen dolognak bizony komoly fogyasztóvédelmi következményei vannak normális bizniszeknél, ezt a portot úgy ahogy van vissza kéne vonni és újat csinálni helyette.
Ja és persze a mérges tömeg már megint az ügyben legkevésbé sáros Iron Galaxy-t találja meg...
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ezen besírtam :D
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
So not true. Eppenseggel ott is egy hatalmas failre szamitottam es ahhoz kepest nagyon kellemes meglepetes volt hogy a pc verzio bujtatasa utan is jo lett. Orulok neki nem pedig sajnalom.(bar valo igaz ha szar lett volna akkor meg egy cim lett volna aminek kapcsan lehetett volna rohogni a millionyi preorderen) Kovetendo peldanak tartanam minden nagy studio reszere.
Es jah... A Unity ota a pre-ordert maganak az ordog talalmanyanak tartom es csak rohogni tudok mikor megegetik magukat vele az emberek over and over again. Az mgs5nel nekem is rezeg a lec mert a gz nagyon jo volt day1 is, de kivarom a reviewkat biztos ami biztos. :(
a rocksteadynel melozik egy suldokori cimboram, irok is neki, hogy ezt most akkor hogy?
mongyuk grafikus, nem tolom le nagyon. :)
covfefe
lya
Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.
Szerintem vállald be azt az MGS5 pre-ordert, elvégre a demóra már elköltöttél 10 rugót. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
40 óra ébrenlét után már lyeszarom
Nna, néhány óra játék után:
- 4 gigás 290X-szel, i7-tel, 12 giga rammal tökmindegy, mit csinálok, autón kívül 45-90 fps, autóval meg bekóstol 30 alá is. Vicces, hogy a két bekapcsolható nvidia-specifikus cucc gyakorlatban nem befolyásolja az fps-t.
- legutóbb akkor csúszkált seggem alatt így autó, amikor a 10 centi hó alatt tükörjég fedte a tanpályát.
-billentyűzetkiosztás nem épp baráti szvsz. (spéci támadáshoz alt-1? 3* 1? Alapból nem assignolt funkciók? futás-használat egy gombon? :D)
-továbbra is gyűlöletesnek tartom a motion blur-t.
Nameg bekaptam egy bugot, hogy az egyik waypoint nem hajlandó eltűnni, és MINDIG ott van. Még cutscene-ben is megjelent XD
-kilépésnél mindig lefagy pfff
Wow, úgy tűnik, hogy tényleg 8 hét alatt dobták össze a portot:
https://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/2195/2734/original.jpg
Szegény Iron Galaxy, a High Voltage-nek legalább volt ideje rendesen elbaszni a Mortal Kombat X-et. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-batman-arkham-knig...
Na végre néhány nagyobb lapnak is feltűnt, hogy pár dolog hiányzik....
@Zaxx: ez elég nagy hülyeségnek tűnik. Inkább 8 héttel ezelőtt volt olyan állapotban, hogy fel lehessen tölteni steam-re tesztelésre. Mint programozásban jártas, amit állítanak az adatok alapján, az hajmeresztő baromság.
heh, meg ez az összehasonlító kép se semmi:
rwurl=http://i.imgur.com/Ha7BMBz.jpg
+ DX11-ről visszavált DX10-re a játék gameworks bekapcsolásával:
http://www.dsogaming.com/news/report-batman-arkham-knight-uses-directx-1...
Nagyjából tartom, hogy hülyeség, de egy okból mégis elképzelhető a dolog szerintem: anekdoták alapján a port legnagyobb baja, hogy baromi rosszul használja a memóriát. Magas beállításoknál képes több, mint 5 giga vramot felfalni, az UE3 örök gyengesége, a texture streaming meg borzalmas és elsősorban amiatt esik le az fps kocsikázás meg repülés közben. PS4-en ugye más a helyzet, mert hagyományos rendszermemória nincs, helyette 8 gb-nyi GDDR5 ramból táplálkozik a játék. Szóval én - hangsúlyozottan laikusként - el tudom képzelni, hogy konzolon nagyjából ugyanígy működik a játék, csak a 30 fps-es limit és a 8 giga vram miatt nem jönnek elő a PC-n jelentkező borzalmasságok.
Tehát ha azt veszem, hogy nincs nagy különbség a jelenlegi konzolos és PC-s hardverek között, akkor elképzelhetőnek tartom, hogy 8 hét alatt össze lehet dobni egy ilyen ezer sebből vérző, alig működőképes szarkupacot.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
meg is jott a valasz: (de elore szolok, hogy ez nem hivatalos, csak pletyka es havernak semmi koze hozza!): a kiado/terjeszto minimal osszeget szant a pc portra.
covfefe
Ez ránézésre így is van.
Jah, ezzel egyetértek, mármint azzal, hogy mik a problémák. De amit leírnak, hogy 8 hét, az hülyeség. Nem steam-ről töltötték volna le a forráskódot a portolók, hanem valami céges githubról. A fejlesztés utolsó lépése, hogy fellövik steam-re és elkezdik a steam feature-öket (is) tesztelni benne, illetve külsősöknek kiadni steam-en keresztül. Na erre volt 8 hét.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?t=131&v=pBngocx0DhI
Jó lesz az.
Warner suspends Batman: Arkham Knight PC sales:
http://www.eurogamer.net/articles/2015-06-25-warner-suspends-batman-arkh...
Ja, látom, már be van szerkesztve a cikkbe is. Sebaj. :)
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Ezzel hivatalosan is nagyobb clusterfuck, mint a Unity :D
(...mondjuk az konzolokon ment legszarabban, ez meg PC-n, de annyi baj legyen :D)
rwurl=http://www.nerfnow.com/img/1583/2537.png
nna, GreenManGaming is refundol mindenkit aki kéri:
http://blog.playfire.com/2015/06/batman-arkham-knight-pc-pulled-from-sal...
Miért van az az érzésem, hogy pár felelős managger megússza és ráhúzzák a vizes lepedőt a melósokra....
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Legalább a víz szép
rwurl=http://gifyu.com/images/AK3-2.gif
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut