Jelenlegi hely

Piranha Bytes-játékok

Utolsó bejegyzés


kezdeti könyörtelenség

megnyugtattál, azt hittem végig koncepció hogy minden megöljön ami nem patkány :-)



- Frakciók nem győztek meg:

Berserkers: beérsz hozzájuk még arra is beszólnak, hogy a térképet nézegeted... Amishok gyülekezete. Ezek után a francnak van kedve missziókat csinálni nekik.

Clerics: vallási fanatikusok, kösz nem.

Outlaws: egyszerű fosztogatók, semmi extra. Biztos van valami plusz sztorijuk/céljuk, de mire eljutnék hozzájuk valószínűleg fel kellene tápolni magam.

Albs: ki akar nyírni minket, szóval gondolom oda vissza már nem lehet menni.

- Elég sok vicces szituáció alakul ki:
Amikor az elején a városhoz vezetett a faszi, akkor valahogy sikerült magamra húznom 2 banditát, erre ahelyett hogy segített volna csak mondogatta, hogy "let's go" és futott előlem. Aztán a technofób városban megtaláltam a drónomat, ami elindult egymagában valami javító állomásra, erre senki le se szarta, hogy ott megy el mellettük. Ellenfelekkel pedig lehet azt játszani, hogy 5 percig egy fa körül kergetőztök :D.

- Főszereplő hangja, megnyilvánulásai, megjelenése meg úgy mindene botrányosan szar. Sokadik senkiházi NPC is kapott normális hangot, szöveget, akkor a főszereplő miért nem? Válaszopció általában vagy abból áll, hogy leidiótázod az npc-t olyan stílusban, mint egy gyökér orosz cs játékos, vagy nem szólsz semmit. Meg ezek a dialógusok tetszenek hogy: - elmenjünk a romokhoz? - menjünk el a romokhoz. - De te dönts, hogy elmenjünk e a romokhoz. - Oké, menjünk a romokhoz. - Ne menjünk egyenesen a városba? - Ne, menjünk a romokhoz. - Oké ??!?!?!?!?



nekem, aki nem játszottam még Piranha játékkal, hasznos volt:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=zQWP2IoP4zo


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

aki nem játszottam még Piranha játékkal

rwurl=http://i1.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/003/866/nfNeT7YvTozx0cv...

Sors bona, nihil aliud.



ejnye bejnye! pedig elnezve a videot es a tippeket ez bizony klasszik PB jatek, (szivet melengetoen gothic hangulata van) es sokkal mokasabb magadtol megtanulni ezeket a "nagy bolcsessegeket"! a regiekben ugye nem volt jetpack, nyilvan ezert is nem volt a legtobb szornynek tavolsagi tamadasa-imadtam valami szikla tetejerol 40 percig nyilazni egy szornyet, csak hogy tudjam, kinyirtam tok alacsony szinten rengeteg XP-ert.:D az ilyen gliccs keresesek teszik ki a jatek javat.:D
szerk
ja meg az ilyen g@ci huzasok:
en pl a gothic 1ben mindig behuztam a (kezdo karakterrel felisten ereju) swampsharkokat a templar orre, hogy miutan megmurdelt, megszerezzem az elso ketkezes kardomat-kilutolva a holtestet.:D

"I think i'll name him Nikos, after my friend Jeffrey"



Biztosan felborítaná a gazdaságot, de az eddigi legillúziórombolóbb aspektusa az Elexnek számomra pont az, hogy a levágott ellenség nem ejti el a fegyverét. Vagy elejti, de valami elérhetetlen zsebdimenzióba (nem abba, amely a feneketlen inventorynknak is helyet ad). Még csak amolyan XCOM-os "weapon shatters/deactivates after death of dedicated user for security reasons" módin sincs megmagyarázva a "jelenség", egyszerűen elvárják, hogy szászpendjed a dizbelífed, aminek a játék egyéb téren aktívan ellene van.

ibi amentia latet



Ja, én is reménykedtem hogy a rám támadó számszeríjas gyökér raptorokba csalása után gazdagabb leszek egy számszeríjjal, de nem :-)



ez mondjuk eleg kiabrandito.:(

"I think i'll name him Nikos, after my friend Jeffrey"


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Már a Gothic 2 is visszalépés volt ebből a szempontból, mert az első részben nemcsak a
fegyverek és pár látszat volt kipakolható mindenkitől, hanem minden, ami elvileg náluk volt. Azaz a boltosoktól az összes áru és érc. És ugye még bünti sem járt érte, ha lenyugodtak, ölni sem volt muszáj a javak szerzéséért. (A G2-ben már kellett tejelni, de az 50 arany lopásért és 500 arany gyilkosságért csak az elején számított soknak. Bár az 500 arany még csak-csak, emlékszem még egy zsarolásra, ami kellemetlenül érintett, és utána az összes végigjátszásomban megöltem azt az NPC-t az első fenyegetőzésére :)

Baromi egyszerű volt "meghekkelni" a játékot, de nem mondanám, hogy elszúrta az élményt. Része volt a mókának, az anti-patikamérleges filozófiájának. A fegyverek felvehetetlensége pedig atomgáz :(

Sors bona, nihil aliud.



Baromi egyszerű volt "meghekkelni" a játékot, de nem mondanám, hogy elszúrta az élményt.

persze, mert soxor hiaba volt meg az atom fegyver az eddigi osszes PB jatekban benne volt az oktatasi rendszer, amitol igazan jobb lettel az adott fegyver tipussal -vagy akar nem is tudtad hasznalni amig meg nem tanultad, az oktato meg olyan helyen volt (pl G1 ketkezes) amit vagy csak sztoriszallal jott be vagy elerhetetlen alacsony szinten.

"I think i'll name him Nikos, after my friend Jeffrey"



Én azthiszem gyökér leszek és bevárok egy Cheat engine-es hp regen-t mielőtt adok neki még egy esélyt. Nem nekem való már ez a folyamatos szarakodás a kajával/hp potikkal.



Dunát lehet rekeszteni a mainstream, regenerálós, nulla kihívásos RPG-kkel, miért szenvedsz ezzel? :D

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.



Valami 1hp/sec HP regen-től még nem változik sokat, de legalább nem kell 2 harc között rohangálnom ágyat/kaját stb. keresni. Így is már kis szinten is ha 0-ra ment az életed fel kellene zabálni a fél inventory-t.



Ez a lényege. Tudod, mennyit küzdött a community, hogy visszahozzák a potiivás animációt? :D

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.



Akkor várok 5 évet, mint Gothic 3-nál a community patch-re. Egyébként olyan túl sok RPG nincs, amiben tarkónvághatod a quest giver-t.



Peccsnóta, az utolsó különösen vicces. :D Azért vannak még gyerekbetegségek, ahogy nézem.

Engine
- Crash fix for systems with more than 16 logical CPU cores.
- If savegame limit is reached, “Create new savegame” is hidden. (limit is 99)
- Fixed saving for all Windows user.
- Fixed some freezes in tutorials. The tutorial won't be shown if the corresponding key bindings are not valid.
- Fixed saving after the Big Bang fight was not possible.
- Fixed pink water on some older AMD/ATI graphic devices.
- Fixed game freeze when you try to interact during an evade roll.

Quests
- Fixed permanently angry NPCs.
- Kral has now a quest marker for the Mana shrine quest.
- Jax gets the correct award from Reinhold when joining the Clerics.
- Bullet and Lucy don't die immediately when they encounter an enemy.
- Fixed quest targets when fighting in the arena.
- Trevor now gives Jax the correct reward, depending on his actions.
- Mad Bob’s dialogue is now in the correct order, taking the Jax’s actions into account.
- Jack will change his daily routine if Jax killed Hopkins and his bandits. Furthermore, the dialogue regarding Volkmar’s weapon now works properly.
- The quest involving Riley, Darrel and Paige is closed correctly now. (Might be necessary to sleep in a bed to trigger this fix.)
- Fixed a plot killer for a certain ending of the game. Talk to Logan twice, in case of having this issue in your save game.
- Bill will now return to his hut after the player killed Vance and talked to him about the situation.
- Martha will now not quit the dialogue, after Jax buys food from/trades with her - therefore she will now update the Legate situation if the player choses the ENDE/END dialogue option.
- If the player has joined the Clerics and talks with Darrell, he will now offer a quest for the player. If the player already spoke to Darrell and had only his standard sentence to say, he only must talk to Darrell again and then Darrell will offer the quest for the player.
- Nasty will no longer interfere in the battle between Player and Kid.
- Map Target Ethan/Volkmar will now be removed correctly during the mission: Scrap Delivery.
- Jack has now Volkmar’s Weapon in his inventory.
- If you ask Jora if it's lawful to take the laser rifle, while he has a Smalltalk with Stormson, both should continue their Smalltalk. If this situation already happened, Jax must talk to Stormson again until he has nothing to say anymore and Jora will return on his Smalltalk routine.
- Now Angrim at waterfall is teleported back to his current daily routine point.
- Sometimes Stormson, Eli, Wolf and Oswald were at wrong positions. Now they are teleported back to their daily routine points.
- Fixed a bug that prevented Jax from joining the Berserkers.
- Fixed Crony U5 mission. Now he won't get lost in certain locations.
- Kallax gives additional main plot background information at showdown with him.
- Fixed some time related quests.

World
- Removed wrong weather zone in the Hort.
- Corrected some items that were stuck in the ground.
- Fixed some minor graphical issues with some of the Berserker armor.

Game
- Now party members will be more helpful during combat.
- Enemies now have better targeting. They shouldn't shoot at walls or objects anymore.
- Now there is an option to deactivate the double-click evade roll. To enable this option, you must assign a key to the evade option in the key bindings.
- Human enemies can attack with low stamina now. This should prevent some issues with enemies doing nothing while they have low stamina.
- Now you can transfer chunks of tens in the trade menu.
- Fix for haggler perk. You can buy every item now.
- Fixed helmets being in front of the camera while looting a chest.
- Exploit fix with crafting energy reserve.
- Fixed equipped weapons. They weren't destroyed when you salvage them.
- Fix where you get an 2h Hammer instead of an 2h Sword at the crafting table.
- Fixed duplicated key binding page.
- Fixed the needed skill to upgrade the chain saber.
- Fixed evade tutorial. It has caused a slow-motion effect for 10 seconds.
- Elex and Elex Potions now show a message that your Cold has increased.
- Fixed Perk Bookworm. Now you get XPs for reading letters and books. Reading Letters without the Perk will also give Jax some XP now.
- Party members don't move around when the player is in a dialog.
- Fix for some wrong loading hints.

Achievements
- "Honorary Citizen" is now given after 80h of playtime, not after 1h

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.



Elex 18 óra után:

- engem összességében jobban emlékeztet a Gothic 3-ra, mint az első kettő Gothicra;
- a harc egyáltalán nem nehéz, csak időigényes, viszont tény, hogy level 10-en (ultrán) még mindig a patkány az egyetlen, amit teljes magabiztossággal meg tudok ölni, az utána következő leggyengébb ellenfél is legalább 2-3 perc companion nélkül, miközben ő 3 ütésből meg tudna ölni (a lények 99%-a 1-ből);
- a terep a legjobb, amivel valaha találkoztam, a magasságok/mélységek elképesztőek, egyenes vagy sík felület nincs benne, és nincs két egyforma parcella, de B+ akkora, hogy még a kezdő várost is órákba telt memorizálni, az erdőt meg szinte képtelenség, ide már fog of war kéne, vagy nem tudom;
- a küldetéseket legszebben a skillfüggő párbeszéd opciókkal lehet megoldani, emiatt egy csomó lóg a levegőben, sőt van, amit felvenni se tudtam/akartam ezek hiányában;
- a szinkron szerintem teljesen jó, nem zavar, hogy a főhősnek mély hangja van (nem olyan erőtetett, mint a Risen 3-ban), néhány embernek piszok jó a dumája (pl. Alrik, Caldrim), és úgy általában rengeteget beszélnek;
- a jetpack egyrészt rohadt jó, másrészt anélkül gyakorlatilag szinte játszhatatlan lenne.

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.



-úgy van megcsinálva, hogy a chapter váltásokkal erősödik a fauna, tehát 25. szinten is megehetnek a kószáló mutánsok, de azért marad a régi csipszarokból is, akiket teljes felsőbbrendűségi érzéssel abálsz be szalonnának :-) ÉS sok területen ugyanaz a populáció az elejétől, jól esik X fejezet és N szintlépés után felgyúrva visszatérni ahoz a rémhez ami biztos halál volt anno, de most...! ...is. Affrancba, majd újabb 10 szint múlva :-D
-companion nélkül levegőt se vegyél! Még ha nagyon erős vagy akkor is atom fontos hogy legalább zavarja az ellent.
-Nem muszáj megoldani a küldetéseket mindjárt, illetve fel se kell venni a legtöbbet ahoz hogy megoldd, pl. ha az a küldetés hogy hozz valamit, megszerezheted simán, és már a cuccal mehetsz a questgiverhez, működik. A skill checkek általában nem feltételei a questnek, csak könnyítik vagy új lehetőséget nyitnak meg.

-Viszont a skillek fontosak! Valójában a szintlépés nem ad szinte semmit az ability pontokon kívül, az abilityk meg magukban semmit. DE. Minden felszerkóhoz adott mértékű ability kell (pl. mittomén 50 STR meg 40CON egy kétkezes baltához), és ugyanilyen feltétele van a skillek tanulásának is. MINDEN fejlődésed, előnyöd vagy skillből vagy felszerkóból származik, sebzésed páncélod satöbbid nem nő másként. Ráadásul vannak totál fölösleges skillek! Pl. amik csak a skill csoportot növelik (karizma, harc, stb), azok csapda! Elviszi az értékes skill pontot, és nem ad semmit, csak a beszélgetős skill checknél, de annál ugyanezt adná helyette az értelmesebbje is!

Nekem nagyon hasznos skillek voltak (hosszú szófosás ezért a spoiler):

ShowHide spoiler #

Még azt fontos figyelembe venni a skilleknél, hogy sok étel ital chem ékszer akármi ad buffot rájuk, ezeket el szoktam tenni és ha skill check kell...



Elex 50 óra után:

- level 20 Berserker warriorként járom a világot még mindig chapter 1-ben, talán úgy 15%-ában már voltam is, 130 körüli questet oldottam meg, van egy 300-as quest achi, szóval harmadánál/felénél lehetek;
- végre megvan a level 3 animal trophy skill, így lehet irtani a faunát (warrior páncélban + valami electro karddal + companion + jetpack segítségével már szinte eséllyel szállok küzdelembe), lockpicking és hack szintén bekerült a tárházba, ugyanez viszont nem mondható még el a miningról és pickpocketről, emiatt ezeket a tevékenységeket egyelőre hanyagolom;
- az egyik companion küldetése végén dobtam egy hátast (oké, nem KotOR 1 fordulat, de azért néztem, mint a moziban);
- timed küldetéseknél nem látszik sehol, mennyi van még hátra, volt miatta XP veszteség, grrrrrrr (órákat már nem töltök vissza);
- skill pontom van talonban, de attribute pontból mindig kevés van, hiába gyártom/iszom az Elex potikat (egyelőre a cold szintemen nem látszik meg szerencsére), ebből a szempontból eléggé G2:NotR utánérzésem van, már csak azért is, mert level 30 fölött minden +1 attribútumhoz 2 pont kell :/;
- nem tudom, mennyire lehet majd felfejlődni később, de egy night shade nevű szörnyellát úgy gyaktam le, hogy a companion tábor mellett volt nem messze, oda elcsaltam, és 5+1-en ütöttük, és a végén már minden companionom feküdt, csak én maradtam, hajszál híján lett meg;
- két hete nyomtam végig a Risent, azt 40 óra után már untam (igaz, 4. végigjátszás volt), ez még mindig olyan, mintha most kezdtem volna, non-stop tudnám tolni.

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.



-a companion quest tekintetében: chapter 1ben még csak egy részüket tudod megcsinálni, és lesz még sztem más is ami ekkorát szól :-)
-lvl 25-ön megkaphatod a legnagyobb páncélt a frakciódtól, illetve a trophy 3-al megszerezheted a nagy szörnyekből a hozzávalókat a hármas szintű fegyver modjaihoz, az minőségi javulás lesz majd még. Kell is, mert a nélkül trollra, battlemechre, stb. vadászni necces, meg a végjáték is :-)
-Attribute pont helyzet egyre durvább, 50? vagy 60? fölött már három pont lesz. Az elex poti szerencsére nem ad coldot (miért nem írja ki a játék hogy hanyas a cold?!), és trófea 3-al majdnem minden mutáns dob elexet, ez picit segít.

Nekem az gondot jelentett, hogy szintet lépni ugye csak XPből lehet, és az főleg questből jön (volt egy amuletem amitől több XP a quest, az hasznos volt:-) ). Mármost többször kerültem olyan helyzetbe, hogy kifogytam a questekből, illetve csak olyanok maradtak, amik nagyon messze vannak/még túl nehezek/számomra érdektelen frakcióval kapcsolatosak. Persze lehet hogy azért van így, hogy azokkal is megismerkedjek, mert a végéhez kell mindegyik, de pl. a 15. meg a 25. szintet irtó nehezen hoztam össze a berzákhoz (hogy warrior majd paladin lehesek)...



60 fölött 5 pontot írnak. :O Illetve nálam az Elex potinál írja, hogy Cold increased. Szerencsére már megvan az a skill, hogy 10 helyett 11 attribute pont szintenként, de így is necces lesz. Hányas szinten fejezted be?

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.



Nekem 3 pont, illetve nem kapok Coldot - de nekem a patch előtti változat van meg, bizonyos okokból ;-)



Gyalázat! :) Akkor ezért nem találtam a könyvtáradban.

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.



Nem javaslom hogy a könyvtáramban turkálj, hacsak nem hoztál banánt ;-)
rwurl=http://1.bp.blogspot.com/-fabcW7EMVR0/UvwbhXJd6NI/AAAAAAAAZss/OjqbIWimAl...



Mi, nálad egy MAJOM a könyvtáros?

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



(THUMP)
(Aaaaargh!)



Elex 75 óra után:

- még mindig chapter 1, level 31 paladinnal rohangálok;
- 70 óra környékén is találtam még mellékküldetéseket és egy companiont(!), pedig azt hittem, már megvan mindenki;
- aki kitalálta, hogy 60 fölött 5 pont kell egy attribútumhoz, az elmehet a náthásba, egyébként minden fontosabb skill megvan már, vagy van hozzá amulettem, a többszintűekből általában az utolsó hiányzik, amihez irreális mennyiségű attribútum kell valamiből;
- múltkor írtam a night shade-ről, hogy mi lesz majd, nem lehet lenyomni, jajaj... most 6 ütésből megfekszik, amúgy már akkora a staminám, hogy gyakorlatilag a trollokat kivéve folyamatos csapkodással bárkit kicsinálok, azoknál alapozni kell tűzlabdával;
- egy pár területet már kitisztítottam, vannak radioaktív foltok, ahová nem tudtam bemenni, és egy rakat hely, ahol abszolút nem jártam - az újrajátszhatóság legnagyobb ellensége a világ mérete lesz, az már látszik;
- pár széfet nem lehet max. szintű hackeléssel se kinyitni, WTF!?;
- napszemüveget nem hordok, elég erős cheat mode-nak tűnik a használatuk, node paladin armorhoz csak nem veszem már fel, majd egy outlaw végigjátszásnál (sohanapján);
- összességében még mindig rohadt élvezetes a cucc, csak nagyon jó lenne valami fog of war, vagy hasonló.

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.



-a chapter váltással is kerülnek be új dolgok, így nem aggódnék amiatt hogy kifogy a teendő, bár lvl 31-en kihívás már nem sok lesz benne :-)
-azok a széfek sztem máshonnan beszerezhető infóval nyílnak



ELEX Version 1.0.2946.0 - Game & Quest Fixes + New Difficulty Setting

New Difficulty Settings:
- Player Damage: damage dealt by the player.
- Opponent Damage: damage dealt by your Opponents.
- Stamina cost: modifies the stamina cost for your actions.

Engine:
- Added FXAA T2x and SMAA T2x anti-aliasing techniques

Quests:
- Improved Angrim’s routine behavior, when he should have a small-talk with Zerwas. (Works only if Zerwas hasn't already talked to the third Berserker)
- The map targets regarding the research papers of the Clerics will now be updated correctly if the player has the task to obtain them for the Claws.
- Fixed some Duras ques targets
- Fixed a bug with Eva and a letter
- Fixed illogical dialogue with Connor regarding his recruitment for the Clerics, fixed map targets for Connor and Xander in terms of Connor’s recruitment
- Fixed issue where player can get stuck in a dialogue with Karl (only new game)
- Gondar’s key can now be found near his corpse
- One of Hunter’s Quests should now closer properly if the player decides to kill Gustav
- Fixed map targets involving Balder trying to become a Legate of the Clerics
- Fixed several daily routine issues
- One of Galar’s quest should now close properly if the player convinces him to work for the Clerics
- Ryan should have now a proper trading inventory
- Player can get the Alb Commander armor. Depending on the players actions he can even get the Alb Elexetor Armor now.
- Regarding your actions before (Jax helps Trevor or Lucky Sam), Mad Bob’s second Scrap Delivery Quest will work now properly and all involved NPCs should trigger the right dialog options.
- Fixed a bug where the player was unable to give Chloe the Elexit bags of some Berserkers.
- If the player used the power of Suggestion to get hand on the stolen Elex packages Kral has in his possession, he will now do so. If the player already had the Suggestion dialogue with Kral he now only has to report back to Caldrim and the quest situation will behave normal.
- Fixed some dialogue issues regarding Thorgal and Emmet's farm
- Korin will now behave normally if you pickpocket metal parts from him for Jora.
- The dialogue with the dead letter box makes now clear what the player needs to do if he looted Logan’s chest in beforehand
- Hakon now rewards the player with a proper sword
- Fixed an issue where the player was sent by Cormag to help Born. If Born is dead, he will now be able to tell Cormag that Born is dead and the questline will proceed as intended.
- Fixed an issue where Snake had an illogical dialog option
- Fixed some illogical dialogs Cindy might have had in certain cases
- One of Balder’s quests should now have a proper quest target and close properly if the player reports back to Balder. Furthermore, he is now a trader if the player joined the Clerics (if the player was already a Cleric you have to talk twice to Balder to make his trading info appear).
- Removed Ethan’s loyalty exploit for crew members
- Alois should now take money from the player if he has to pay up for a committed crime.
- Walter should now hand over some shards if the player asks for it
- Fixed illogical dialogue for Oran after player bribes him to trade again with one of the Clans
- Adjusted amount of Elexit for Shorty in certain cases
- Removed illogical dialogue option for Rijka in case Bertram is not alive anymore
- Fixed a dialogue issue regarding Irdor’s reward depending on the player’s actions
- Vito should now trigger a certain info about the thieves guild at the right time
- A quest target showing Martha will now be removed correctly if the player delivered all the food
- Ragnar’s quest should now succeed correctly if the player told him that all warlords gave him their approval for redemption. If this situation lies in the past, just talk to Ragnar again until he has nothing to say anymore and the quest should succeed itself
- Fixed a map target regarding Alois’s quest involving Paige
- A quest regarding Irdor’s food problem will now be closed if the player hands him enough Cultivator's bread loaves
- Fixed missing quest targets for one of Caleb’s quests
- Fixed some map targets involving Caldrim and Kral
- Fixed a quest and map targets involving Jorg, Caleb, and Fenk
- Fixed a situation where Ray should attack Walter
- Fixed a dialog with Logan about Ulrich and Konrad
- Shorty now has a trade inventory

Game:
- Added Chinese language package
- Improved breaking chance of lockpicks for chests
- Weather and lighting improvements
- Added missing small white socket stones
- Some NPCs had wrong weapons equipped, now they have a proper one
- Arva and her Troll will now react in a correct behavior
- 2-handed weapons and heavy weapons now need the perk Level of 2 to dismantle them
- You need the Build Ammo perk on Lvl 2 to build ammo for heavy weapons
- Fixed a bug where the player has endless jetpack energy
- Fixed an issue with the Pickpocket skill when the player has an equipped item that gives him a bonus skill
- Fixed some issues when creatures and NPCs fell through the ground
- Sunglasses don't give armor bonus anymore
- Fixed a bug with energy regeneration
- Crony regenerates HPs now after he got unconscious
- Socket Items now give a bonus when attached to a shield
- The XP malus for using stims is working now
- The perk Good Eater now doubles the effect of food, it was tripled before
- Fixed an issue where the loot screen was hidden by the body of the player
- When falling the player uses his fall animation correctly
- Dead ambient creatures don't have collision anymore
- Female body parts now behave correctly during dialogs
- Fixed a bug in which weapon modes were not shown in the HUD
- Adjusted some loot
- Option for deactivating the evade roll on double-click is saved now
- Fixed some icon issues
- Pure mana also regenerates mana now (only for Berserkers)
- Fixed some issues with ranged weapons not having an ammo count when drawn
- All potion can be used in quick slots
- Sulfur will now be shown in the inventory screen of the player
- Fixed some recipes
- The perk "One with the Weapon Ability" now has a cooldown
- Some weapons didn't deal damage with the 4th hit, they'll do now so
- Creatures stop chasing the player now if the player is far away
- Fixed some issue with exploiting Elexit by trading.
- Improved combat behavior for some monsters
- Flamethrower single shots now have a cooldown and a decreased radius
- Many mesh and texture reworks and improvements
- LOD range of red rusty metal plates has been corrected. The plates are now using the correct LOD when close by and are no longer flat
- The collision mesh of one of the rusted electrical towers is more accurate. The player no longer falls through some of the horizontal beams

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.



"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!