Ehhez meg hozzatennem, hogy a matchmaking kurvaszar. Bar az lehet a keves jatekosbol ered(ha jol ertem ez a tema most). Folyamatosan olyanokkal dob ossze akik ellen joforman eselyem sincs. A melypont egy 1/29 k/d meccs volt. :D egy ilyen utan el tudom kepzelni, hogy sokan inkabb hagyjak a faszba. Neha meg besorsol olyan meccsbe ahol toronymagasan vezetek es szetpusztitok mindenkit. Nem teljesen ertem hogy mukodik. :D
Amugy en meg mindig elvezem par naponta azt a 2-3 meccset amit lejatszok vele. Meg ha sokszor nalam sokkal de sokkal ugyesebb emberekkel is dob ossze.
NightBagoly írta: Teljesen érthetetlen. Nem, nem az, hogy kevesen tolják, hanem az, ahogyan a Bethesda kezeli ezt a címet. Kiad egy bétát amerikai szerverekkel amelyen rendez egy világbajnokságot (x százas pinggel győzött egy Ausztrál srác először), majd a free 2 play játékot fizetősként kiadja Steamen úgy, hogy a program amúgy ingyenes marad a bétásoknak a saját platformjukon. WTF?
Elméletileg amikor kikerül early accessből Steamen, akkor jön oda is a free-to-play.
Őszintén szólva én a Bethesda helyében csinálnék hozzá egy szingli kampányt. Semmi flancosat, egyszerűen csak a meglévő meg a valószínűleg jövőben érkező pályák assetjeiből egy klasszikus, 15-20 pályás Quake 1 klónt sztori nélkül vagy nagyon minimális átvezető feliratokkal (nyilván szinkronnal, az announcerjük adná is), az egymástól baromira elütő stílusú pályákat meg a Q1 slipgate-jeivel összekötve. Kitalálnak hozzá egy adag ellenfelet (~a Q1 ellenfeleit megcsinálják "HD-ben"), ha olcsón kihozzák, akkor a játék árát sem kell emelni, a championokkal fasza a replay value, és kész is a kellemes middleware old school FPS.
Simán szereznének vele néhány 100 000 vásárlót, akik közül jó sokan kipróbálnák a multit is, a pályák összerakására meg ott a MachineGames (a hobbiból összerakott Quake 1 pályáik nagyon pöpecek lettek) vagy a Nerve Software, whatever.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Tegnap egyébként hosszú idő, vagyis a closed beta után újra kipróbáltam és lenyomtam kb. 10 meccset a Beth launcheres verzión. Kicsit vérzik a szívem, mert kvékezni azt ugyan még mindig nem tudok, de a játék nagyon jó, és néhány apró röccenést leszámítva a pinggel sem volt gondom. Azzal már annál inkább, hogy néha elég sokáig tart meccset találni, a hozzám hasonló "free-to-play" játékosok meg keményen kikophattak, mivel talán egyszer futottam össze nálam alacsonyabb szintű emberkével.
Azt viszont nem hiszem, hogy a Rangerrel való telefragelést valaha meg fogom unni. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Szerintem a magas eladások eladásokat generálnak, de sajna egy UT és egy QC-nak semmi esélye szinte a mai trendeket figyelembe véve. Én még örülök, hogy egy Doomból valószínűleg lesz következő rész és már a Doom multija is hamar leeresztett nem hogy egy QC. Egyszerűen kiment az arenashooter a divatból.. Arenashooterek helyett vannak Battlefieldek és CoD-ok, mikrotranzakciós hellokitty grafikás Mobák, és EA Battleroyal játékok.
Sztem nem a műfajjal van kizárólag baj. A Quake sorozat mindig nagy kedvencem volt, főleg az első és a harmadik rész. Folytatni kellett volna azt a sötét, barnás színvilágú, erősen gótikus horror-sci-fi vonalat, mert az volt a lelke. Az Arena-ban azok a cyberpunkos mecha-ember gyilkoló gépek, és az összes pályát meghatározó egységes hangulat.
A QC pár óráig lekötött de mivel a hangulat nekem elveszett így nem tudott berántani. A mechanika se lett jó, de ha a Quake érzést beletették volna akkor nem érdekelt volna. Így viszont egy abszolút melléfogás mert se a Quake rajongókat nem sikerült lenyűgözni se az ujjoncokat.
Hát így, hogy a Doom azért siker lett, és a Wolf is jól fogyott viszonylag, én megpróbálnám a Quake-t is rebootolni. Ott ugye alapból volt 4 setting. Egy moodern (amit végül a folytatás is továbbvitt a Q2,Q4 és az ETQW), egy gót középkori world of dark magic , egy Call of Cthulhu szerű alternatív elder world, és az alvilág. Ha sikerülne úgy rebootolni a Quaket, mint a Doomot, akkor azért többet hozhatna egy halott QC-nál a Bethesdának is, szerintem az id valószínűleg meg tudná csinálni. (Meg egy Hexen reboot is jöhetne...)
Arenashooterek helyett vannak Battlefieldek és CoD-ok, mikrotranzakciós hellokitty grafikás Mobák, és EA Battleroyal játékok.
Hé, a QC tele van hipermodern lootboxokkal, 10 meccs alatt nem is sikerült unlockolnom semmit a karakteremhez, csak egy válldíszt, amit nem tudok megkülönböztetni az alap válldísztől (pedig direkt elköltöttem az összes favorömet boxokra, meg vagy háromszor léptem szintet is). Mondjuk lehet, hogy ennek is köze van a haldokláshoz, elvégre olyan szarok a lootboxok, hogy se a további játékra, se a dobozvásárlásra nem ösztönöznek.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Annak idején maga a játékélmény volt ösztönző. Emlékszem Q3-at offline módban botok ellen is rengeteget csapattam mert stílusos volt a design, jó volt a zene és az atmoszféra. De a Doom multiját se nagyon indítottam el eddig. Inkább újrajátszom a Campaignt, vagy árkád módban, vagy játszok valami snapmap pályát. Persze ettől még lehetne a QC népszerű de úgy tűnik már elég nagy a választék ahhoz, hogy egy QC ne hiányozzon a piacról sajna.
A NIN által összerakott Q1 soundtrackben is egy darab olyan szám volt, amit érdemes volt külön hallgatni, a többi inkább atmoszférikus track, aminek a játékban van értelme.
Ezért nem értem a kampány hiányát sem, mert a játékból egyszerűen ömlik a potenciál egy Q1 revivalhöz.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ja, a botokhoz meg annyit, hogy nagyon kellenének, mert így iszonyú problémás pályát tanulni, de én azért is ódzkodom a játék teljes temetésétől, mert nyilvánvaló, hogy azért nem nyomja nagyon a Bethesda sem egyelőre, mert nincs kész. Nincsenek botok, nincsenek olyan játékmódok benne, mint pl. a CTF, szarok a lootboxok stb., és az utóbbi kettőről lehet is tudni, hogy fejlesztik őket.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A NIN által összerakott Q1 soundtrackben is egy darab olyan szám volt, amit érdemes volt külön hallgatni, a többi inkább atmoszférikus track, aminek a játékban van értelme.
bazz, melyik az a pörgős NIN szám, amit egyszerűen nem találok most a soundtrackben? 2 perc körül volt az egész és messze a legjobb volt. :/
Ami nagyon szar, az a "matchmaking" egyébként, de az úgy alles zusammen mindenben. Egyrészt csak és kizárólag olyanokkal nyom össze, akik ellen esélyem sincs, és én ezt meg tudom érteni, mert régen sem kvékeztem online (na meg a mostani egér + billentyűzet setupom egyszerűen szar aréna FPS-hez, nincs helyem, az egerem is szar stb.), de egy modern játékos sikítva fog elfutni. Az viszont már kurvára idegesítő, hogy minden egyes meccs előtt ki kell választanom az indulófegyveremet, mert nem jegyzi meg a szerencsétlen + hogy rendszeresen basz be mondjuk egy olyan deathmatchbe, hogy még hátra van 5 perc és valaki 25-tel vezet. Én nem tudom, ki hogy van vele, de ilyenkor én azonnal dc-zni szoktam (itt meg még az az előny sincs meg, hogy a következő meccset már azonnal el tudod kezdeni, mert a rematch opció egyszerűen eltűnik állandóan), amiért itt még egy néhány másodperces penalty is jár... pedig bazmeg, én csak nem akartam menet közben elkezdeni játszani.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nos, így 10 szint után abszolút ki merem jelenteni, hogy totális siker a lootbox-rendszer. Az előbb említett válldísz után sikerült még egy eget rengető kozmetikai változást előidéző cuccot unlockolnom: egy TÉRDVÉDŐT! Micsoda kosztümizáció ez, kérem, a különbség az alap gatya-set és eközött egyszerűen felfoghatatlanul orbitális:
rwurl=https://i.imgur.com/r7rRD4P.jpg
A 20. szintre már akár odáig is eljuthatok, hogy a sárga mellett lesz még egy színem, amit ráapplikálhatok mindig harcra kész slipgate marine-omra! Köszönöm, Bethesda és id Software, hogy nem kell a bőség zavarától szenvednem, mint a tavalyi Doomban és a sötét 90-es évek összes multis játékában! Nagyon szeretném megköszönni az Activision Blizzardnak is, hogy a mocsko... őőő, csodálatos cégük inspirációt szolgáltatott ehhez a gec... jósághoz.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Lassan nem ártana eldöntened, hogy a gameplay vagy a kozmetikai cuccok miatt játszol ilyen jellegű termékekkel. Ha a játékélmény számít, akkor a kozmetikai baromságok csak extra lehetőségek, amiket az idő haladtával (már ha tényleg tetszik a játék, és ölsz bele időt) előbb-utóbb úgyis megszerzel. Ha úgy tetszik reward azért, mert játszol.
Ha meg kozmetikai cuccok miatt játszol, már úgyis rég rossz :)
Ha nem vagy egy akaratgyengye szar, akkor nem kéne, hogy negatívan befolyasoljon ez. Nekem pl Overwatch esetében kifejezetten ösztönzően hat, hogy fogok kapni a következő szintnél egy lootboxot. Egészen biztos vagyok, hogy ha kigyomlálnák a lootboxokat, a játékosbázik jelentős része lenne felháborodna, hogy minek jatszana akkor tovább a játékkal, hol a progression stbstb.
Most miért kellett? -.-" Amúgy annyira éreztem, hogy a lootboxok miatt megy a sírás és ezért éledt fel a topik. Bár két gondolatom volt. Vagy az, hogy x felfedezte a játékot újra és most épp ez a videójátékok alfája és omegája amiben minden hibátlan vagy a lootboxok miatt mekkora fos az egész. :D ohwell. :D
Részemről tök jól elvagyok vele továbbra is, a csillió favor-t meg hősökre költöm mikor olyan kedvem van. Viszont az egyik szintlépésnél megkaptam a régi q1-es rakétavetőt. Annak örültem. ^^
Oké, asszem simán csak el kell fogadnom, hogy titeket valamiért borzasztóan rosszul érint az, ha BÁRMILYEN kritika éri ezt a csodálatos dobozolást, amint kozmetikai dolgokról van szó. :D
És nem azt mondtam, hogy a lootboxok miatt fos az egész (elvégre játszom vele úgy, hogy tudom, vannak benne lootboxok, nem? pélóbamá'), hanem azt, hogy borzasztó a lootbox rendszer (az id rebalanszolni is fogja őket) meg úgy az egész progression.
Szvsz ez azért valamennyire minden játékosnak fontos, pl. ha kiindulunk Ozzy kicsit paradox kommentjéből, hogyaszongya:
Ha meg kozmetikai cuccok miatt játszol, már úgyis rég rossz :)
vs.
Nekem pl Overwatch esetében kifejezetten ösztönzően hat, hogy fogok kapni a következő szintnél egy lootboxot.
Vagyis csak sikerült alkalmazni a józan paraszti ész elvét és eljutni odáig, hogy nem, nem a kozmetikai cuccokért játszunk, a jutalom azonban - heuréka! - ösztönöz, tehát egy mai multis játék egészségéhez elengedhetetlen, hogy jutalmazva érezd magadat. A QC-ben nem érzed, ennyi volt a komment lényege. Mellesleg nem a saját elvárásaimat vettem alapul (azok "hatalmasak": mondjuk az UT1 szintje az alap kosztümizációt illetően mindenféle unlock nélkül... vagyis hogy mondjuk az elején választhatsz 2-3 ruharész közül, húha), hanem csak azt próbálom megfejteni, hogy miért van a QC játékosszáma abszolút a béka segge alatt annak ellenére, hogy eladtak belőle vagy 130 000 példányt a SteamSpy alapján. Abból megmaradt napi 200-300 játékos? Hát valami ott el lett baszva akkor, nem?
A lootboxok egyébként csak a jéghegy csúcsát jelentik, elvégre ott vannak még a rúnák és a lore scrollok is, amik ugyanolyan szarok, mint a lootbox rendszer. A 8 óra alatt lore scrollt egyszer láttam... messziről, amint valaki más felvette, mivel meccsenként csak egy darab található meg a pályán egy random vázába rejtve, szóval vagy játszol, vagy töröd a vázákat és ha mákod van és gyors is vagy, akkor a több mint 100 darabból beszákolhatsz egyet szökő évente.
A rune challenge-ek meg szintén az "iszonyú sokáig tart megcsinálni, cserébe teljesen értelmetlen" kategóriát erősítik. Pl. én egy olyat unlockoltam Rangerhez, hogy érjem el 50-szer a tank minősítést (jól feltankolod magadat armorral és healthtel egyszerre), amit ugye egyszer meg fogsz csinálni, csak figyelni nem fogsz rá, mert abszolút semmi értelme nincs.
És akkor most Ozzy leírhatja, hogy mekkora wall of text, Joda meg idegesen picsoghat valamin, amit félreértett belőle.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Az is kellemes a játékban, hogy elvileg ennek itt pure Quake-nek kéne lennie, ahol a championok minimálisan befolyásolják a játékmenetet, de nope. Doomguy kapott egy olyan szintű "I win" ütést képességnek, hogy csak nézek. :D Egy ideig próbáltam kitérni előle, de hiába tűnt úgy az animáció alapján, hogy sikerült, mégis mindig bekaptam a sebzést. Aztán megkérdeztem, hogyan kell ellene kitérni, mire a voice chatben csak annyit kaptam válaszként, hogy "sehogyan, próbálj meg hátrálni, hátha nem ér el a range-e". :DD
Nerfelik lassan, de wow, ezt nem értem, hogyan gondolták Willitsék. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Szerk.: Jó, mondjuk azt elfogadhatónak tartanám, ha mondjuk 100 min. 20/1-es deathmatch után kaphatnál egy Xaero skint, vagy valami. Esetleg egy Xaero-s térdvédőt :P
TELJESÍTMÉNY alapján jutalmazni a játékost? Te sem 2017-ben szocializálódtál, látom. Ha jó vagy, akkor a zöld szirszar currency-ből egy kicsivel többet kapsz, mint a többiek, aztán kuss van.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
ha BÁRMILYEN kritika éri ezt a csodálatos dobozolást, amint kozmetikai dolgokról van szó. :D
Itt nem arról van szó, hogy bármilyen kritika éri, hanem hogy te BÁRMIKOR triggerelődsz, ha lootboxot látsz :)
A paradox kommentre : Mivel lassan másfél éve napi szinten tolom az OW-ot, szerintem érthető, ha néha kezd beütni a fásultság a sok inkompetens, lobotómiás majom miatt. Ilyenkor üdítő érzés tudni, hogy hiába szoptuk be zsinórban a 6. meccset troll 12 évesek miatt azért mégiscsak kompenzál valamivel a játék.
Szerény véleményem szerint engedd el ezt a lootbox témát. Mindenki tudja már, mennyire nem szívleled ezt a rendszert, semmi értelme minden alkalommal démonűznöd.
Szerény véleményem szerint engedd el ezt a lootbox témát. Mindenki tudja már, mennyire nem szívleled ezt a rendszert, semmi értelme minden alkalommal démonűznöd.
Nem értek egyet, ugyanis te és Joda még léteztek. :D Ha van egy olyan rendszer, aminek objektíve nincsen semmilyen előnye, viszont néhány ember képes a marketing hatására bemesélni magának, hogy mégis van, akkor bizony ezt le kell írni jó sokszor még meg űzni a démonokat.
Ti pl. konkrétan annak örültök, hogy amit egy évtizeddel ezelőtt még netről letöltött skinekkel vagy egy progression rendszer unlockjain keresztül meg lehetett oldani, azt most morzsánként dobálják elétek. Azt mondjuk aláírom, hogy az Overwatchban ez az egész kevésbé lehet zavaró, mint a Quake-ben, mivel az OW arra épít, hogy váltogatsz a karaktereid között. Emiatt jobban érzed az apró jutalmakat, míg a Quake-ben meg játszhatsz 100 órát csak Rangerrel, mire sikerül kiismerni a dire orbját. Addigra mondjuk talán kapsz néhány shadert a páncéljához. :D
Egyébként én csak azt az egy kommentet akartam írni a boxokról, szóval köszönöm nektek a lehetőséget további kettőre. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ó, nem, igazából csak nem gondoltam volna, hogy egyetlen darab komment a lootbox-élményemről a téma óriási nyüstölése után még képes bárkiben frusztrációt okozni. A kiindulópontom csak annyi volt, hogy amikor megláttam ezt:
rwurl=https://i.imgur.com/r7rRD4P.jpg
a könnyem is kicsordult a röhögéstől.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ehhez meg hozzatennem, hogy a matchmaking kurvaszar. Bar az lehet a keves jatekosbol ered(ha jol ertem ez a tema most). Folyamatosan olyanokkal dob ossze akik ellen joforman eselyem sincs. A melypont egy 1/29 k/d meccs volt. :D egy ilyen utan el tudom kepzelni, hogy sokan inkabb hagyjak a faszba. Neha meg besorsol olyan meccsbe ahol toronymagasan vezetek es szetpusztitok mindenkit. Nem teljesen ertem hogy mukodik. :D
Amugy en meg mindig elvezem par naponta azt a 2-3 meccset amit lejatszok vele. Meg ha sokszor nalam sokkal de sokkal ugyesebb emberekkel is dob ossze.
Elméletileg amikor kikerül early accessből Steamen, akkor jön oda is a free-to-play.
Őszintén szólva én a Bethesda helyében csinálnék hozzá egy szingli kampányt. Semmi flancosat, egyszerűen csak a meglévő meg a valószínűleg jövőben érkező pályák assetjeiből egy klasszikus, 15-20 pályás Quake 1 klónt sztori nélkül vagy nagyon minimális átvezető feliratokkal (nyilván szinkronnal, az announcerjük adná is), az egymástól baromira elütő stílusú pályákat meg a Q1 slipgate-jeivel összekötve. Kitalálnak hozzá egy adag ellenfelet (~a Q1 ellenfeleit megcsinálják "HD-ben"), ha olcsón kihozzák, akkor a játék árát sem kell emelni, a championokkal fasza a replay value, és kész is a kellemes middleware old school FPS.
Simán szereznének vele néhány 100 000 vásárlót, akik közül jó sokan kipróbálnák a multit is, a pályák összerakására meg ott a MachineGames (a hobbiból összerakott Quake 1 pályáik nagyon pöpecek lettek) vagy a Nerve Software, whatever.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A poén: persze, hogy van ilyen Doom mod:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=WFSrKNDNGtQ
Yep, ez kell a QC-nek.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Tegnap egyébként hosszú idő, vagyis a closed beta után újra kipróbáltam és lenyomtam kb. 10 meccset a Beth launcheres verzión. Kicsit vérzik a szívem, mert kvékezni azt ugyan még mindig nem tudok, de a játék nagyon jó, és néhány apró röccenést leszámítva a pinggel sem volt gondom. Azzal már annál inkább, hogy néha elég sokáig tart meccset találni, a hozzám hasonló "free-to-play" játékosok meg keményen kikophattak, mivel talán egyszer futottam össze nálam alacsonyabb szintű emberkével.
Azt viszont nem hiszem, hogy a Rangerrel való telefragelést valaha meg fogom unni. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Szerintem sokan csak azért játszanak a PUBG-al, mert a PUBG-al sokan játszanak...
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
egymilliárd légy nem tévedhet logika? :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Szerintem a magas eladások eladásokat generálnak, de sajna egy UT és egy QC-nak semmi esélye szinte a mai trendeket figyelembe véve. Én még örülök, hogy egy Doomból valószínűleg lesz következő rész és már a Doom multija is hamar leeresztett nem hogy egy QC. Egyszerűen kiment az arenashooter a divatból.. Arenashooterek helyett vannak Battlefieldek és CoD-ok, mikrotranzakciós hellokitty grafikás Mobák, és EA Battleroyal játékok.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Sztem nem a műfajjal van kizárólag baj. A Quake sorozat mindig nagy kedvencem volt, főleg az első és a harmadik rész. Folytatni kellett volna azt a sötét, barnás színvilágú, erősen gótikus horror-sci-fi vonalat, mert az volt a lelke. Az Arena-ban azok a cyberpunkos mecha-ember gyilkoló gépek, és az összes pályát meghatározó egységes hangulat.
A QC pár óráig lekötött de mivel a hangulat nekem elveszett így nem tudott berántani. A mechanika se lett jó, de ha a Quake érzést beletették volna akkor nem érdekelt volna. Így viszont egy abszolút melléfogás mert se a Quake rajongókat nem sikerült lenyűgözni se az ujjoncokat.
Hát így, hogy a Doom azért siker lett, és a Wolf is jól fogyott viszonylag, én megpróbálnám a Quake-t is rebootolni. Ott ugye alapból volt 4 setting. Egy moodern (amit végül a folytatás is továbbvitt a Q2,Q4 és az ETQW), egy gót középkori world of dark magic , egy Call of Cthulhu szerű alternatív elder world, és az alvilág. Ha sikerülne úgy rebootolni a Quaket, mint a Doomot, akkor azért többet hozhatna egy halott QC-nál a Bethesdának is, szerintem az id valószínűleg meg tudná csinálni. (Meg egy Hexen reboot is jöhetne...)
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Hé, a QC tele van hipermodern lootboxokkal, 10 meccs alatt nem is sikerült unlockolnom semmit a karakteremhez, csak egy válldíszt, amit nem tudok megkülönböztetni az alap válldísztől (pedig direkt elköltöttem az összes favorömet boxokra, meg vagy háromszor léptem szintet is). Mondjuk lehet, hogy ennek is köze van a haldokláshoz, elvégre olyan szarok a lootboxok, hogy se a további játékra, se a dobozvásárlásra nem ösztönöznek.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Redneck Rampage és Delta Force rebootot a népnek!
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Annak idején maga a játékélmény volt ösztönző. Emlékszem Q3-at offline módban botok ellen is rengeteget csapattam mert stílusos volt a design, jó volt a zene és az atmoszféra. De a Doom multiját se nagyon indítottam el eddig. Inkább újrajátszom a Campaignt, vagy árkád módban, vagy játszok valami snapmap pályát. Persze ettől még lehetne a QC népszerű de úgy tűnik már elég nagy a választék ahhoz, hogy egy QC ne hiányozzon a piacról sajna.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Az szvsz most is ösztönző, csak a mai piacra az már nem elég.
Az atmoszféra itt is nagyon jó, csak érezhetően visszaléptek a Quake 1-hez vele. A zenét meg a Nine Inch Nailhez köthető Chris Vrenna csinálja, olyan is:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=L2nTxOvTQ9M
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=KFaxcjP3VXo
A NIN által összerakott Q1 soundtrackben is egy darab olyan szám volt, amit érdemes volt külön hallgatni, a többi inkább atmoszférikus track, aminek a játékban van értelme.
Ezért nem értem a kampány hiányát sem, mert a játékból egyszerűen ömlik a potenciál egy Q1 revivalhöz.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ja, a botokhoz meg annyit, hogy nagyon kellenének, mert így iszonyú problémás pályát tanulni, de én azért is ódzkodom a játék teljes temetésétől, mert nyilvánvaló, hogy azért nem nyomja nagyon a Bethesda sem egyelőre, mert nincs kész. Nincsenek botok, nincsenek olyan játékmódok benne, mint pl. a CTF, szarok a lootboxok stb., és az utóbbi kettőről lehet is tudni, hogy fejlesztik őket.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
bazz, melyik az a pörgős NIN szám, amit egyszerűen nem találok most a soundtrackben? 2 perc körül volt az egész és messze a legjobb volt. :/
szerk:
na megvan, a q2-ben volt
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=ALBKFB28E0M
20 éve asziszem, hogy NIN :D
Vill du bli ihop med mig?
Ami nagyon szar, az a "matchmaking" egyébként, de az úgy alles zusammen mindenben. Egyrészt csak és kizárólag olyanokkal nyom össze, akik ellen esélyem sincs, és én ezt meg tudom érteni, mert régen sem kvékeztem online (na meg a mostani egér + billentyűzet setupom egyszerűen szar aréna FPS-hez, nincs helyem, az egerem is szar stb.), de egy modern játékos sikítva fog elfutni. Az viszont már kurvára idegesítő, hogy minden egyes meccs előtt ki kell választanom az indulófegyveremet, mert nem jegyzi meg a szerencsétlen + hogy rendszeresen basz be mondjuk egy olyan deathmatchbe, hogy még hátra van 5 perc és valaki 25-tel vezet. Én nem tudom, ki hogy van vele, de ilyenkor én azonnal dc-zni szoktam (itt meg még az az előny sincs meg, hogy a következő meccset már azonnal el tudod kezdeni, mert a rematch opció egyszerűen eltűnik állandóan), amiért itt még egy néhány másodperces penalty is jár... pedig bazmeg, én csak nem akartam menet közben elkezdeni játszani.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
4. hely és 0.9-es k/d egy deathmatchben! Azt hiszem, a csúcson kell abbahagyni. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nos, így 10 szint után abszolút ki merem jelenteni, hogy totális siker a lootbox-rendszer. Az előbb említett válldísz után sikerült még egy eget rengető kozmetikai változást előidéző cuccot unlockolnom: egy TÉRDVÉDŐT! Micsoda kosztümizáció ez, kérem, a különbség az alap gatya-set és eközött egyszerűen felfoghatatlanul orbitális:
rwurl=https://i.imgur.com/r7rRD4P.jpg
A 20. szintre már akár odáig is eljuthatok, hogy a sárga mellett lesz még egy színem, amit ráapplikálhatok mindig harcra kész slipgate marine-omra! Köszönöm, Bethesda és id Software, hogy nem kell a bőség zavarától szenvednem, mint a tavalyi Doomban és a sötét 90-es évek összes multis játékában! Nagyon szeretném megköszönni az Activision Blizzardnak is, hogy a mocsko... őőő, csodálatos cégük inspirációt szolgáltatott ehhez a gec... jósághoz.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Lassan nem ártana eldöntened, hogy a gameplay vagy a kozmetikai cuccok miatt játszol ilyen jellegű termékekkel. Ha a játékélmény számít, akkor a kozmetikai baromságok csak extra lehetőségek, amiket az idő haladtával (már ha tényleg tetszik a játék, és ölsz bele időt) előbb-utóbb úgyis megszerzel. Ha úgy tetszik reward azért, mert játszol.
Ha meg kozmetikai cuccok miatt játszol, már úgyis rég rossz :)
Ha nem vagy egy akaratgyengye szar, akkor nem kéne, hogy negatívan befolyasoljon ez. Nekem pl Overwatch esetében kifejezetten ösztönzően hat, hogy fogok kapni a következő szintnél egy lootboxot. Egészen biztos vagyok, hogy ha kigyomlálnák a lootboxokat, a játékosbázik jelentős része lenne felháborodna, hogy minek jatszana akkor tovább a játékkal, hol a progression stbstb.
Most miért kellett? -.-" Amúgy annyira éreztem, hogy a lootboxok miatt megy a sírás és ezért éledt fel a topik. Bár két gondolatom volt. Vagy az, hogy x felfedezte a játékot újra és most épp ez a videójátékok alfája és omegája amiben minden hibátlan vagy a lootboxok miatt mekkora fos az egész. :D ohwell. :D
Részemről tök jól elvagyok vele továbbra is, a csillió favor-t meg hősökre költöm mikor olyan kedvem van. Viszont az egyik szintlépésnél megkaptam a régi q1-es rakétavetőt. Annak örültem. ^^
Oké, asszem simán csak el kell fogadnom, hogy titeket valamiért borzasztóan rosszul érint az, ha BÁRMILYEN kritika éri ezt a csodálatos dobozolást, amint kozmetikai dolgokról van szó. :D
És nem azt mondtam, hogy a lootboxok miatt fos az egész (elvégre játszom vele úgy, hogy tudom, vannak benne lootboxok, nem? pélóbamá'), hanem azt, hogy borzasztó a lootbox rendszer (az id rebalanszolni is fogja őket) meg úgy az egész progression.
Szvsz ez azért valamennyire minden játékosnak fontos, pl. ha kiindulunk Ozzy kicsit paradox kommentjéből, hogyaszongya:
vs.
Vagyis csak sikerült alkalmazni a józan paraszti ész elvét és eljutni odáig, hogy nem, nem a kozmetikai cuccokért játszunk, a jutalom azonban - heuréka! - ösztönöz, tehát egy mai multis játék egészségéhez elengedhetetlen, hogy jutalmazva érezd magadat. A QC-ben nem érzed, ennyi volt a komment lényege. Mellesleg nem a saját elvárásaimat vettem alapul (azok "hatalmasak": mondjuk az UT1 szintje az alap kosztümizációt illetően mindenféle unlock nélkül... vagyis hogy mondjuk az elején választhatsz 2-3 ruharész közül, húha), hanem csak azt próbálom megfejteni, hogy miért van a QC játékosszáma abszolút a béka segge alatt annak ellenére, hogy eladtak belőle vagy 130 000 példányt a SteamSpy alapján. Abból megmaradt napi 200-300 játékos? Hát valami ott el lett baszva akkor, nem?
A lootboxok egyébként csak a jéghegy csúcsát jelentik, elvégre ott vannak még a rúnák és a lore scrollok is, amik ugyanolyan szarok, mint a lootbox rendszer. A 8 óra alatt lore scrollt egyszer láttam... messziről, amint valaki más felvette, mivel meccsenként csak egy darab található meg a pályán egy random vázába rejtve, szóval vagy játszol, vagy töröd a vázákat és ha mákod van és gyors is vagy, akkor a több mint 100 darabból beszákolhatsz egyet szökő évente.
A rune challenge-ek meg szintén az "iszonyú sokáig tart megcsinálni, cserébe teljesen értelmetlen" kategóriát erősítik. Pl. én egy olyat unlockoltam Rangerhez, hogy érjem el 50-szer a tank minősítést (jól feltankolod magadat armorral és healthtel egyszerre), amit ugye egyszer meg fogsz csinálni, csak figyelni nem fogsz rá, mert abszolút semmi értelme nincs.
És akkor most Ozzy leírhatja, hogy mekkora wall of text, Joda meg idegesen picsoghat valamin, amit félreértett belőle.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Az is kellemes a játékban, hogy elvileg ennek itt pure Quake-nek kéne lennie, ahol a championok minimálisan befolyásolják a játékmenetet, de nope. Doomguy kapott egy olyan szintű "I win" ütést képességnek, hogy csak nézek. :D Egy ideig próbáltam kitérni előle, de hiába tűnt úgy az animáció alapján, hogy sikerült, mégis mindig bekaptam a sebzést. Aztán megkérdeztem, hogyan kell ellene kitérni, mire a voice chatben csak annyit kaptam válaszként, hogy "sehogyan, próbálj meg hátrálni, hátha nem ér el a range-e". :DD
Nerfelik lassan, de wow, ezt nem értem, hogyan gondolták Willitsék. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Bezzeg régen!
Szerk.: Jó, mondjuk azt elfogadhatónak tartanám, ha mondjuk 100 min. 20/1-es deathmatch után kaphatnál egy Xaero skint, vagy valami. Esetleg egy Xaero-s térdvédőt :P
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
TELJESÍTMÉNY alapján jutalmazni a játékost? Te sem 2017-ben szocializálódtál, látom. Ha jó vagy, akkor a zöld szirszar currency-ből egy kicsivel többet kapsz, mint a többiek, aztán kuss van.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ugyanitt 206K kék kristályos lol account eladó :P
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Itt nem arról van szó, hogy bármilyen kritika éri, hanem hogy te BÁRMIKOR triggerelődsz, ha lootboxot látsz :)
A paradox kommentre : Mivel lassan másfél éve napi szinten tolom az OW-ot, szerintem érthető, ha néha kezd beütni a fásultság a sok inkompetens, lobotómiás majom miatt. Ilyenkor üdítő érzés tudni, hogy hiába szoptuk be zsinórban a 6. meccset troll 12 évesek miatt azért mégiscsak kompenzál valamivel a játék.
Szerény véleményem szerint engedd el ezt a lootbox témát. Mindenki tudja már, mennyire nem szívleled ezt a rendszert, semmi értelme minden alkalommal démonűznöd.
Nem értek egyet, ugyanis te és Joda még léteztek. :D Ha van egy olyan rendszer, aminek objektíve nincsen semmilyen előnye, viszont néhány ember képes a marketing hatására bemesélni magának, hogy mégis van, akkor bizony ezt le kell írni jó sokszor még meg űzni a démonokat.
Ti pl. konkrétan annak örültök, hogy amit egy évtizeddel ezelőtt még netről letöltött skinekkel vagy egy progression rendszer unlockjain keresztül meg lehetett oldani, azt most morzsánként dobálják elétek. Azt mondjuk aláírom, hogy az Overwatchban ez az egész kevésbé lehet zavaró, mint a Quake-ben, mivel az OW arra épít, hogy váltogatsz a karaktereid között. Emiatt jobban érzed az apró jutalmakat, míg a Quake-ben meg játszhatsz 100 órát csak Rangerrel, mire sikerül kiismerni a dire orbját. Addigra mondjuk talán kapsz néhány shadert a páncéljához. :D
Egyébként én csak azt az egy kommentet akartam írni a boxokról, szóval köszönöm nektek a lehetőséget további kettőre. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ohh, well... Ha csak trollkodni akartál, akkor nem mondtam semmit :)
Ó, nem, igazából csak nem gondoltam volna, hogy egyetlen darab komment a lootbox-élményemről a téma óriási nyüstölése után még képes bárkiben frusztrációt okozni. A kiindulópontom csak annyi volt, hogy amikor megláttam ezt:
rwurl=https://i.imgur.com/r7rRD4P.jpg
a könnyem is kicsordult a röhögéstől.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Hát, szóval izé, kíváncsi voltam, Doomguy tényleg annyira OP-e, mint amilyennek kívülről tűnt, szóval unlockoltam favorből...
rwurl=https://i.imgur.com/q66TlZr.jpg
Istenem :DDD
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.