- Wolfenstein meets Inglorious Basterds és RoboCop: mennyekben született házasság.
- Dual wield rengeteg fegyverrel, amikkel önmagukban is hatalmas élvezet lövöldözni (dat auto shotgun).
- Hatványozottan változatos helyszínek, variált játékmenet, másodpercre tökéletesen kidolgozott pacing. Letehetetlen mix.
- A már korábban említett csacskaságok ellenére is nagyon-nagyon jól előadott történet, végig érdekelt az egész. Igazán jól megírták a MachineGames-es lánykák.
- Blazkowiczból végre normális karaktert csináltak, akinek van személyisége, akivel együtt lehet érezni, de a gárda többi tagja is szinte mind-mind emlékezetes.
- Mick Gordon olyan soundtracket hozott össze, hogy rohadtul várom a Doomot. :D A zene nem igazán tolakszik az ember arcába, de amikor felcsendül, mindig van értelme és ötszörösére növeli a hangulatot.
- Szinkron: Brian Bloom tökéletes Blazkowicz, de mindenki parádésan végzi a dolgát, sőt, még a lengyel és a német szövegek is helyes nyelvtannal és kiejtéssel vannak prezentálva. Maximum minőség.
- Hanghatások: a fegyverek pusztítanak, a robbanások szaggatnak, awesomeness.
- Art design: süt a játékból a Wolfenstein hangulat, pedig még okkultizmus sincs.
- Az ellenfelekről lepattogzó, majd felszedhető páncél: értelme az nincs, de az egyik leghangulatosabb dolog evör.
- A health-armor rendszer, amiben túltölthető az életerő akár 250-es magasságokig is, viszont aztán elég gyorsan visszaesik a hagyományos tartományba: támadásra és gyors gondolkodásra ösztönöz.
- Az ellenfelek mindig jól támadnak és nem hülyék, ha nem figyelsz, pillanatok alatt kicsinálnak, hihetetlenül intenzív szituációkat teremtve ezzel. Ha az utolsó pálya csaj lenne, megcsókolnám örömömben.
- Jó bossfightok, bár ezekből kevés van.
- A befejezés fantasztikusan el van találva.
- Sok felfedezés és baromira ötletes secretek.
Kontra:
- Hiába nagyon jó az audio élmény, ha néhol hülyén lett keverve, máshol a hangerők nem stimmelnek, a menüben pedig még állítgatni is csak minimálisan tudom. A Bethesda mindig is szarul oldotta meg a játékaik ezen részét, de a többiben legalább agyonvariálhattam a hangerőket.
- Sok sebből vérző port gyalázatosan szegényes beállítási lehetőségekkel és orrod előtt töltődő textúrákkal: barátod a Rage-hez hasonlóan szerencsére itt is létező konzol és a netes guide-ok. Azért jól be lehet lőni a játékot, de senkinek sem ajánlom, hogy az előre belőtt "ultra" beállítást a custom opciókkal még feljebb tolja, mert megríkatják a hardvert (indokolatlanul sajnos). Nálam ultrán végig megvolt a 60 fps néhány Rage-ből átvett trükkel.
- A brutálisan erős ellenfelek szinte mindegyike hitscan, vagyis elsütés után azonnal betaláló fegyverekkel rendelkezik. Ráadásként nagyobb nehézségen gyorsan eltesznek láb alól akár kimaxolt health-armor kombóval is, így ha feltűnnek ezek a seggfejek, hihetetlenül gyorsan CoD-os fedezéklövöldévé transzformálódik a játék. A legrosszabb, hogy a játék végéig egyszerűen nincs olyan fegyvered, amivel eredményesen és gyorsan ki lehet nyírni őket, de rakétából ott sem lesz elég, a railgun pedig hihetetlenül gyorsan lemerül. Általánosságban is szinte csak hitscannel lődöző ellenfelek vannak a játékban, így aki full old school klasszikus fps-re vágyik, csalódni fog, mozogni itt csak a fedezékig fogsz néhány üdítő kivételtől eltekintve.
- Külön bekezdést érdemelnek az auto shotgunnal felszerelt páncélozott katonák: ha feltűnnek, elsőre általában lehet visszatölteni a checkpointot, mert nem hiszed el, hogy közvetlen közelről belelősz 10-et a saját auto shotgunodból, de a szemétnek több élete van mint neked, így te fekszel ki előbb. Megoldás: cover... de MIÉRT????
- A játékban található meg a világ legszarabb távcsöves puskája, a fegyverbalansz meg egyébként sem a legjobb sajnos. A pisztoly sem jó semmire sem a lopakodást leszámítva, a railgun meg gyorsan lemerül, így töltőállomásokhoz vagy kötve vele, egyébként meg nem értem, hogy miért van óriási különbség erőben a railgun és a rakétavető között. Ha egy badass ellenfelet le tudok szedni egyetlen töltött-koncentrált railgun lövéssel, rakétából viszont meg kell etetni vele vagy 7-8-at (ez egy egész tár belőlük és nem dobálták velük tele a pályákat), akkor ott valami csúnyán el van szúrva.
- Checkpoint rendszer: néhol rossz helyre rakták őket.
Gondolom sokkal hosszabbnak tűnik a negatívumok listája, de ez ne tévesszen meg senkit: a néhány bénasága ellenére ez bizony a No One Lives Forever 2 óta a legjobb sztori-orientált FPS, sőt, meg merem kockáztatni, hogy a NOLFok szintjén van (főleg úgy, hogy tele van kémfilmes áthallásokkal, egy pálya pedig egyértelműen a NOLFból származik, ami az ötletet és annak prezentálását illeti). Egy Shadow Warrior pl. mechanikailag sokkal jobban van összerántva sajnos, de a hozzáadott érték kárpótolja az embert.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
The Fall
3 óra alatt végigtolható kis epizódjáték. Hard sci-fi fanoknak ajánlott, vérpistikék kerüljék messziről! Az irányítás sajnos rossz bill+egérrel, ez kontrollerre lett tervezve, és nyögvenyelős másképp. Jöhet az ep2 :)
Megértem. A minap (talán pont tegnap? ahh, sör...) olvastam valamit valahol a Bedlam című játékról, mire rögtön rá is kerestem a Steamen és felraktam a kívánságlistára. Aztán két pislogás után tényleg ránéztem, és láttam, hogy ez valami tökre más, mint vártam. Megfejtés: két játékot is így hívnak, és ezért az egyik címe elé oda kellett biggyeszteni, hogy "[stúdió/alkotónév]'s".
ShowHide spoiler #
Végeredmény: mindkét "verzió" a kívánságlistámon kötött ki.
Ez a Bad Company Crysis 2-je. Az első részben lehetett szabadon mászkálni, járműveket vezetni, kitekitneni a csőből, itt viszont nagyon nem. Ha megyek egy 4 méter széles ösvényxen - körülöttem falak -, akkor sem mindig enged a falhoz húzódni, amikor tüzet nyitnak rám, mert a szélső 1 méter használatánál már dobja fel az üzenetet, hogy térjek vissza a harcmezőre, van rá 10 másodpercem. Teljesen értelmetlen az egész, mert úgysem enged sehová sem elkolbászolni a játék.
És persze a Crysishoz hasonlóan esetlen is volt az előd, hiszen a pályákkal sem mindig tudott mit kezdeni a DICE, de a mentési rendszer minden idők egyik legrosszabbja volt. Tudniillik a Duke Nukem II-ét másolták le a svéd kópék, de ez 2008-ban nem volt jó ötlet. Úgy nézett ez ki, hogy ha megöltél vlaakit, azt megjegyezte a játék, tehát ha kamikázeakcióval egyetlen katonát is megöltél a halálod előtt, azt megjegyezte, és ha halál esetén is ennyivel beljebb volt az ember. Cserébe fizikailag rikán volt checkpoint, és ha sikerült elbukni a járműveket, akkor akár fél kilométereket (vagy többet!) is lehetett gyalogolni a kihalt pályán. Ez tényleg nem vicc, annak durva lenne. Szóval a hagyományosan cső-FPS-es mentési rendszer ennél mindenképp jobb, ezt elismerem. Így vagy úgy, mindkét felvonás megalázóan könnyű hardon is.
A humor és a stílus nem lenne rossz, de a karakterek az első részben voltak újszerűek (nyilván akinek az kimaradt, annak itt újszülöttként minden vicc új), és ott a könnyed Piszkos tizenkettő-beütés mellett mi lehettünk Kelly hősei. Itt maradtak a már elsütött főkarakterek egy snasszabb, csillagosabb-sávosabb sztoriban, kevesebb poénnal. Kis lépés a DICE-nak, nagy lépés a játéknak a Call of Duty felé.
Összességében egynek jó volt, de a BF3 gyenge kampánya alapján nem tudom, hogy bármit is várnék-e egy esetleges BC3-tól.
BC1-et én sem játszottam, lévén nem jött PC-re, de BC2 single-je nem volt nagy szám - de az amúgy is leginkább dísznek volt a multi mellett, arra volt jó, hogy megismerd a fegyvereket :)
Hát, nem tudom, szerintem a CoD-ok single playere mellett toronymagasan vezetett amikor megjelent. Végre nem egy "murica fckyeah" circlejerk cucc volt, és legalább dupolaolyan hosszú.
Na, belenéztem a Wolfenstein: The new orderbe, ahogy ajánlottátok. Egyelőre ígéretes pár perc után, viszont ami zavar, az a kegyetlen screen tearing... Úgy szétesik a kép, hogy az beszarás és az sem segít rajta, hogy a Vsyncet bekapcsolom.
Nem tudom, hogy ez csak a 280x kártya (vagy AMD) sajátosság -e, de rohadtul zavar.
Elkezdem túrni a netet, hátha van valamilyen fix...
Inkább mainstream háborús FPS-sel tehetnéd fel a kérdést, úgy inkább jogos lenne ;)
Néha megkívánok ilyesmit, de igazán egyik sem szokott lenyűgözni. Hangulatra viszont a BC1 elég erős volt, és még adott szabadságot is, így adta magát az 1 eurós folytatás, és nem is volt rossz, csak éppen kiemelkedő se semmiképp. A CoD4-nek is volt pár ügyes megoldása, de nem tudta magát a szívembe lopni.
Annyi időt nem szánnék rá ezekre, hogy a multijukba belerázódhassak, így marad a single.
A probléma az, hogy adaptive vsync-et használ a játék, ami elméletileg úgy működne, hogy ha megvan a 60 fps-ed, akkor nincs tearing, viszont amint benéz 60 alá máris lesz. A meglepetés: a Wolfban a dolog az esetek többségében nem működik, még akkor sem ha 60-ad van. :D A megoldás az, hogy kikapcsolod a cuccot a játékban és ráerőlteted a vsync-et a videokártya driveréből vagy vmilyen egyéb külső alkalmazásból (sajnos OpenGL-hez nem tudok ilyet, AMD kártyához meg főleg nem). Ha már ott vagy, akkor ereszd rá a triple bufferinget is, nálam segített, viszont valószínűleg lesz még problémád: az egérmozgás úgy akad, mint a szar. Ennek fixeléséhez a játék beállításaiban a mouse smoothingot vagy mouse accelerationt (nem tudom már, milyen néven fut) állítsd a minimális szintre: nem fogod érezni az egérmozgáson, viszont sima lesz.
Csak tipp, de úgy emlékszem, hogy amint benyomtam a mouse smoothingot, elkezdett működni az in-game vsync is, de az adaptívsága miatt nem ajánlom a használatát, szóval worst case scnenario.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Gyerekkoromban nagyon bírtuk a tesóimmal a The Incredible Machine-t, amit mi csak úgy hívtunk, hogy TIM, mivel még alig tudtunk angolul.
A játékot ugyanazok csinálták, és nagyjából ugyanarról is szól, csak az itnernet hívószavának engedelmeskedve, most már a világhálón mindenkivel megoszthatjuk az általunk gyártott feladványokat. Persze van több tucat gyári feladvány is, aminél a megadott cél érdekében ki kell egészítenünk a félkész gépezetet a megadott eszközökkel.
A kezelhetőség némileg jobb, mint a TIM esetében, de valahogy a figurák grafikája összeollózott clipartok halmazának tűnik. Ha ezen túlteszed magad, akkor hamisítatlan TIM feelinget kapsz, amivel elütheted az időt 5 percre is, vagy akár 50-re is.
6 Ójróért lecsaptam rá, az összes DLC-vel együtt, de csak vasárnap volt rá időm, hogy kipróbáljam.
Hogy ez eddig miért maradt ki nekem, nem tudom, de alig bírtam lerakni, nagyon tetszik! :) és szégyellem magam, amiért ez eddig kimaradt!
Rengeteg variálás, bázis "építés", fejlesztések, katonák fejlődés, fantasztikus :D
Nyomod a Wolf TNO-ban a Wolf 3D-s "titkos" pályát (csak az nem találja meg, aki nem akarja) és néhol egy gyors fordulás után elcsíped, ahogyan a játék betölti eléd a Wolf 3D ajtóit: ID TECH 5! :D
Egyébként tetszik ez az alternatív "sztoris" dolog attól függően, hogy kit mentesz meg a játék elején. A történetben tényleg minimális a változás, de a néhány új pályarész és health helyetti armor upgrade-ek simán elégnek tűnnek még egy végigjátszáshoz. Az is bejön, hogy kapsz egy másik új mellékszereplőt is, aki egyébként egyértelműen
ShowHide spoiler #
Jimi Hendrix.
:D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Miért, Dantének van currentgen konzolja? PC-ről nem volt szó a Definitive Editionnél, és talán tényleg nem is lenne sok értelme.
Sors bona, nihil aliud.
Azért a Dishonoredet nem nevezném first person shooternek...
Non serviam
GTA5, FPS módban :D
Regen minden jobb volt.
Így van, sőt ha valaki FPS-t vár és úgy játssza, valószínűleg csalódás is lesz a vége.
ibi amentia latet
Wolfenstein: The New Order summa
Pro:
- Wolfenstein meets Inglorious Basterds és RoboCop: mennyekben született házasság.
- Dual wield rengeteg fegyverrel, amikkel önmagukban is hatalmas élvezet lövöldözni (dat auto shotgun).
- Hatványozottan változatos helyszínek, variált játékmenet, másodpercre tökéletesen kidolgozott pacing. Letehetetlen mix.
- A már korábban említett csacskaságok ellenére is nagyon-nagyon jól előadott történet, végig érdekelt az egész. Igazán jól megírták a MachineGames-es lánykák.
- Blazkowiczból végre normális karaktert csináltak, akinek van személyisége, akivel együtt lehet érezni, de a gárda többi tagja is szinte mind-mind emlékezetes.
- Mick Gordon olyan soundtracket hozott össze, hogy rohadtul várom a Doomot. :D A zene nem igazán tolakszik az ember arcába, de amikor felcsendül, mindig van értelme és ötszörösére növeli a hangulatot.
- Szinkron: Brian Bloom tökéletes Blazkowicz, de mindenki parádésan végzi a dolgát, sőt, még a lengyel és a német szövegek is helyes nyelvtannal és kiejtéssel vannak prezentálva. Maximum minőség.
- Hanghatások: a fegyverek pusztítanak, a robbanások szaggatnak, awesomeness.
- Art design: süt a játékból a Wolfenstein hangulat, pedig még okkultizmus sincs.
- Az ellenfelekről lepattogzó, majd felszedhető páncél: értelme az nincs, de az egyik leghangulatosabb dolog evör.
- A health-armor rendszer, amiben túltölthető az életerő akár 250-es magasságokig is, viszont aztán elég gyorsan visszaesik a hagyományos tartományba: támadásra és gyors gondolkodásra ösztönöz.
- Az ellenfelek mindig jól támadnak és nem hülyék, ha nem figyelsz, pillanatok alatt kicsinálnak, hihetetlenül intenzív szituációkat teremtve ezzel. Ha az utolsó pálya csaj lenne, megcsókolnám örömömben.
- Jó bossfightok, bár ezekből kevés van.
- A befejezés fantasztikusan el van találva.
- Sok felfedezés és baromira ötletes secretek.
Kontra:
- Hiába nagyon jó az audio élmény, ha néhol hülyén lett keverve, máshol a hangerők nem stimmelnek, a menüben pedig még állítgatni is csak minimálisan tudom. A Bethesda mindig is szarul oldotta meg a játékaik ezen részét, de a többiben legalább agyonvariálhattam a hangerőket.
- Sok sebből vérző port gyalázatosan szegényes beállítási lehetőségekkel és orrod előtt töltődő textúrákkal: barátod a Rage-hez hasonlóan szerencsére itt is létező konzol és a netes guide-ok. Azért jól be lehet lőni a játékot, de senkinek sem ajánlom, hogy az előre belőtt "ultra" beállítást a custom opciókkal még feljebb tolja, mert megríkatják a hardvert (indokolatlanul sajnos). Nálam ultrán végig megvolt a 60 fps néhány Rage-ből átvett trükkel.
- A brutálisan erős ellenfelek szinte mindegyike hitscan, vagyis elsütés után azonnal betaláló fegyverekkel rendelkezik. Ráadásként nagyobb nehézségen gyorsan eltesznek láb alól akár kimaxolt health-armor kombóval is, így ha feltűnnek ezek a seggfejek, hihetetlenül gyorsan CoD-os fedezéklövöldévé transzformálódik a játék. A legrosszabb, hogy a játék végéig egyszerűen nincs olyan fegyvered, amivel eredményesen és gyorsan ki lehet nyírni őket, de rakétából ott sem lesz elég, a railgun pedig hihetetlenül gyorsan lemerül. Általánosságban is szinte csak hitscannel lődöző ellenfelek vannak a játékban, így aki full old school klasszikus fps-re vágyik, csalódni fog, mozogni itt csak a fedezékig fogsz néhány üdítő kivételtől eltekintve.
- Külön bekezdést érdemelnek az auto shotgunnal felszerelt páncélozott katonák: ha feltűnnek, elsőre általában lehet visszatölteni a checkpointot, mert nem hiszed el, hogy közvetlen közelről belelősz 10-et a saját auto shotgunodból, de a szemétnek több élete van mint neked, így te fekszel ki előbb. Megoldás: cover... de MIÉRT????
- A játékban található meg a világ legszarabb távcsöves puskája, a fegyverbalansz meg egyébként sem a legjobb sajnos. A pisztoly sem jó semmire sem a lopakodást leszámítva, a railgun meg gyorsan lemerül, így töltőállomásokhoz vagy kötve vele, egyébként meg nem értem, hogy miért van óriási különbség erőben a railgun és a rakétavető között. Ha egy badass ellenfelet le tudok szedni egyetlen töltött-koncentrált railgun lövéssel, rakétából viszont meg kell etetni vele vagy 7-8-at (ez egy egész tár belőlük és nem dobálták velük tele a pályákat), akkor ott valami csúnyán el van szúrva.
- Checkpoint rendszer: néhol rossz helyre rakták őket.
Gondolom sokkal hosszabbnak tűnik a negatívumok listája, de ez ne tévesszen meg senkit: a néhány bénasága ellenére ez bizony a No One Lives Forever 2 óta a legjobb sztori-orientált FPS, sőt, meg merem kockáztatni, hogy a NOLFok szintjén van (főleg úgy, hogy tele van kémfilmes áthallásokkal, egy pálya pedig egyértelműen a NOLFból származik, ami az ötletet és annak prezentálását illeti). Egy Shadow Warrior pl. mechanikailag sokkal jobban van összerántva sajnos, de a hozzáadott érték kárpótolja az embert.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Cities: Skylines
megvettem a steam akcióban, azóta elszaladt hirtelen 7 óra, szóval lájk kategória.
Csak szerintem kell irreálisan sok tűzoltóállomás?
Regen minden jobb volt.
The Fall
3 óra alatt végigtolható kis epizódjáték. Hard sci-fi fanoknak ajánlott, vérpistikék kerüljék messziről! Az irányítás sajnos rossz bill+egérrel, ez kontrollerre lett tervezve, és nyögvenyelős másképp. Jöhet az ep2 :)
Ha a Deus-Ex The Fall-ra gondolsz akkor touchscreenre, nem kontrollerre! ;)
vö.
ibi amentia latet
Mea culpa, utánna se néztem h van egy másik kb. Ugyanezzel a névvel.
Megértem. A minap (talán pont tegnap? ahh, sör...) olvastam valamit valahol a Bedlam című játékról, mire rögtön rá is kerestem a Steamen és felraktam a kívánságlistára. Aztán két pislogás után tényleg ránéztem, és láttam, hogy ez valami tökre más, mint vártam. Megfejtés: két játékot is így hívnak, és ezért az egyik címe elé oda kellett biggyeszteni, hogy "[stúdió/alkotónév]'s".
ibi amentia latet
Battlefield: Bad Company 2
Ez a Bad Company Crysis 2-je. Az első részben lehetett szabadon mászkálni, járműveket vezetni, kitekitneni a csőből, itt viszont nagyon nem. Ha megyek egy 4 méter széles ösvényxen - körülöttem falak -, akkor sem mindig enged a falhoz húzódni, amikor tüzet nyitnak rám, mert a szélső 1 méter használatánál már dobja fel az üzenetet, hogy térjek vissza a harcmezőre, van rá 10 másodpercem. Teljesen értelmetlen az egész, mert úgysem enged sehová sem elkolbászolni a játék.
És persze a Crysishoz hasonlóan esetlen is volt az előd, hiszen a pályákkal sem mindig tudott mit kezdeni a DICE, de a mentési rendszer minden idők egyik legrosszabbja volt. Tudniillik a Duke Nukem II-ét másolták le a svéd kópék, de ez 2008-ban nem volt jó ötlet. Úgy nézett ez ki, hogy ha megöltél vlaakit, azt megjegyezte a játék, tehát ha kamikázeakcióval egyetlen katonát is megöltél a halálod előtt, azt megjegyezte, és ha halál esetén is ennyivel beljebb volt az ember. Cserébe fizikailag rikán volt checkpoint, és ha sikerült elbukni a járműveket, akkor akár fél kilométereket (vagy többet!) is lehetett gyalogolni a kihalt pályán. Ez tényleg nem vicc, annak durva lenne. Szóval a hagyományosan cső-FPS-es mentési rendszer ennél mindenképp jobb, ezt elismerem. Így vagy úgy, mindkét felvonás megalázóan könnyű hardon is.
A humor és a stílus nem lenne rossz, de a karakterek az első részben voltak újszerűek (nyilván akinek az kimaradt, annak itt újszülöttként minden vicc új), és ott a könnyed Piszkos tizenkettő-beütés mellett mi lehettünk Kelly hősei. Itt maradtak a már elsütött főkarakterek egy snasszabb, csillagosabb-sávosabb sztoriban, kevesebb poénnal. Kis lépés a DICE-nak, nagy lépés a játéknak a Call of Duty felé.
Összességében egynek jó volt, de a BF3 gyenge kampánya alapján nem tudom, hogy bármit is várnék-e egy esetleges BC3-tól.
Sors bona, nihil aliud.
wait, BFBC2 single?
god, why?
Regen minden jobb volt.
BFBC2 2015ben? :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Mert így is jobb, mint BF3-4/modern COD bármennyi single?
Én nem játszottam BC1-et, így viszont BC2 single kurvajó hangulatos volt.
Egyszer majd sort kerítek rá én is, ha már költöttem ár 1 Eurót. :)
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
BC1-et én sem játszottam, lévén nem jött PC-re, de BC2 single-je nem volt nagy szám - de az amúgy is leginkább dísznek volt a multi mellett, arra volt jó, hogy megismerd a fegyvereket :)
Regen minden jobb volt.
Hát, nem tudom, szerintem a CoD-ok single playere mellett toronymagasan vezetett amikor megjelent. Végre nem egy "murica fckyeah" circlejerk cucc volt, és legalább dupolaolyan hosszú.
Na, belenéztem a Wolfenstein: The new orderbe, ahogy ajánlottátok. Egyelőre ígéretes pár perc után, viszont ami zavar, az a kegyetlen screen tearing... Úgy szétesik a kép, hogy az beszarás és az sem segít rajta, hogy a Vsyncet bekapcsolom.
Nem tudom, hogy ez csak a 280x kártya (vagy AMD) sajátosság -e, de rohadtul zavar.
Elkezdem túrni a netet, hátha van valamilyen fix...
Inkább mainstream háborús FPS-sel tehetnéd fel a kérdést, úgy inkább jogos lenne ;)
Néha megkívánok ilyesmit, de igazán egyik sem szokott lenyűgözni. Hangulatra viszont a BC1 elég erős volt, és még adott szabadságot is, így adta magát az 1 eurós folytatás, és nem is volt rossz, csak éppen kiemelkedő se semmiképp. A CoD4-nek is volt pár ügyes megoldása, de nem tudta magát a szívembe lopni.
Annyi időt nem szánnék rá ezekre, hogy a multijukba belerázódhassak, így marad a single.
Sors bona, nihil aliud.
A probléma az, hogy adaptive vsync-et használ a játék, ami elméletileg úgy működne, hogy ha megvan a 60 fps-ed, akkor nincs tearing, viszont amint benéz 60 alá máris lesz. A meglepetés: a Wolfban a dolog az esetek többségében nem működik, még akkor sem ha 60-ad van. :D A megoldás az, hogy kikapcsolod a cuccot a játékban és ráerőlteted a vsync-et a videokártya driveréből vagy vmilyen egyéb külső alkalmazásból (sajnos OpenGL-hez nem tudok ilyet, AMD kártyához meg főleg nem). Ha már ott vagy, akkor ereszd rá a triple bufferinget is, nálam segített, viszont valószínűleg lesz még problémád: az egérmozgás úgy akad, mint a szar. Ennek fixeléséhez a játék beállításaiban a mouse smoothingot vagy mouse accelerationt (nem tudom már, milyen néven fut) állítsd a minimális szintre: nem fogod érezni az egérmozgáson, viszont sima lesz.
Csak tipp, de úgy emlékszem, hogy amint benyomtam a mouse smoothingot, elkezdett működni az in-game vsync is, de az adaptívsága miatt nem ajánlom a használatát, szóval worst case scnenario.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Szerintem sokkal hangulatosabb és jobb a multija, mint a 3-nak.
Mind a kettővel nyomtam olyan 2-200 órát, a 4-el csak egy free hétvégén valami 10 órát, a Hardlineal meg talán csak 2 órát. De annyi elég is volt.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Hát ez észvesztő... de kösz az infókat, így már nem esik darabokra a kép!
Contraption Maker
Gyerekkoromban nagyon bírtuk a tesóimmal a The Incredible Machine-t, amit mi csak úgy hívtunk, hogy TIM, mivel még alig tudtunk angolul.
A játékot ugyanazok csinálták, és nagyjából ugyanarról is szól, csak az itnernet hívószavának engedelmeskedve, most már a világhálón mindenkivel megoszthatjuk az általunk gyártott feladványokat. Persze van több tucat gyári feladvány is, aminél a megadott cél érdekében ki kell egészítenünk a félkész gépezetet a megadott eszközökkel.
A kezelhetőség némileg jobb, mint a TIM esetében, de valahogy a figurák grafikája összeollózott clipartok halmazának tűnik. Ha ezen túlteszed magad, akkor hamisítatlan TIM feelinget kapsz, amivel elütheted az időt 5 percre is, vagy akár 50-re is.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=TXER2hPuZfw
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
X-Com Enemy Unknown
6 Ójróért lecsaptam rá, az összes DLC-vel együtt, de csak vasárnap volt rá időm, hogy kipróbáljam.
Hogy ez eddig miért maradt ki nekem, nem tudom, de alig bírtam lerakni, nagyon tetszik! :) és szégyellem magam, amiért ez eddig kimaradt!
Rengeteg variálás, bázis "építés", fejlesztések, katonák fejlődés, fantasztikus :D
Ha ez rengeteg, egyszer csapj le egyfelől a Long War modra, másfelől meg az ősre, amit inkább az Open XCOM projekttel próbálj.
Oké, köszi!
Rengeteget úgy értettem, hogy az elmúlt évek játékaihoz képest összetettebb. :)
Nyomod a Wolf TNO-ban a Wolf 3D-s "titkos" pályát (csak az nem találja meg, aki nem akarja) és néhol egy gyors fordulás után elcsíped, ahogyan a játék betölti eléd a Wolf 3D ajtóit: ID TECH 5! :D
Egyébként tetszik ez az alternatív "sztoris" dolog attól függően, hogy kit mentesz meg a játék elején. A történetben tényleg minimális a változás, de a néhány új pályarész és health helyetti armor upgrade-ek simán elégnek tűnnek még egy végigjátszáshoz. Az is bejön, hogy kapsz egy másik új mellékszereplőt is, aki egyébként egyértelműen
:D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Sleeping dogs.
Nem rossz, de nagyon egysíkú a bunyó, a lövöldözés a Max Payne 3 után vérgagyi, a motor irányítás halál.
Jók a karakterek, a sztori is tetszik, a város is, de beleuntam.
Az a másik hasonló GTA klón amikor mobillal hekkel mindent, az jobb mint ez?
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
WTF, a másik alternatív idősíkon ő nincs ott a bázison?
ibi amentia latet