Lassan kéne kitűző, hogy ki ír tapasztalat, cikkek és hozzászólások alapján :)
A 4es mar necces, de tegnap nezegettuk es igazabol ilyen 5-6%ot kapsz extraban a 3as kartyakra ami lofasz es soha nem fog feltunni.
Számomra mindig azok a legemlékezetesebb meccsek, amikor az Overwatchban a végén 15. overtime után éppen betolod a szekeret vagy éppen nem. A BF4-ben is volt pár necces tűzpárbajom. Más FPS-ekben is olyan szinten nüanszok döntenek néha, hogy hihetetlen. Máig emlékszem, amikor a Bloodban LAN-on egyszerre fogytunk ki a lőszerből, és megnyertem a vasvillapárbajt 1-es HP-val. Hatalmas volt!
Szóval nekem éppen az nem kell, hogy ezeket a szoros pillanatokat megmérgezze bármilyen mesterséges különbség (OK, az OW-nél már a csapafelállás is beleszól, de az is adja a szépségét, ha nem a kutyaütő a csapat). Ráadásul az sem tesz jót a játéknak, amikor cheatereket sejtenek minden bokorban, ha így amiatt húznak el játékostársak, mert a vélt fizetősöket szidják, az sem hangzik légkörjavítónak.
Mivel te képben vagy, talán be tudsz avatni, hogy matchmakingnél ezeket hogy nézik (szerintem ideális megoldás nincs), illetve mit jelent az az 5-6%, mihez képest annyi? Mert mondjuk extra damage-nek vagy HP-nek szerintem annyira nem is kevés. És nekem nem az a lényeg, hogy feltűnik-e, mert szájon is verhetnek úgy, hogy azt sem tudom mi van, de attól még köpködöm a fogaimat :)
Matchmaking játékos szintjét és a kártyái szintjét is nézi és úgy rak össze másokkal. Szóval teljes kezdőként nem fog összerakni olyannal aki 20 szinttel nagyobb mint te és minden kártyája 3-as vagy 4-es.
Az 5-6% az a 3. szintű kártyához képest. Jó, van ahol több, de mire odajutnak az emberek valszeg már neked is meglesz. Mivel szint mögé van kötve, hogy le tudd craftolni és máshogy nem lehet megszerezni őket. Extra HP vagy DMG viszont nincs. A hp regen delay van meg pl olyan, hogy a super cooling 1sec-el tovább tart (amikor lőhetsz reload nélkül). Nem direkt több sebzés vagy direkt több hp, de különbségnek különbség. Őszintén szólva két szint között statisztikai előny mindenképp van, de reálisan ember legyen a talpán aki kitapintja, hogy azért nem halt meg az ellenfele mert 30% helyett 40%al kevesebb ideig kellett várnia amíg elkezd regenerálódni a hpje. Persze akit ez visszatart, hogy ez van.
Mind1, csak kicsit már tényleg kiborít mikor mindenki légbőlkapott vagy már azóta változtatott dolgon pattognak úgy, hogy igazából rá se néznek, nem veszik a fáradtságot arra, hogy kövessék mi történik. Ma is olvastam pár helyen ahol még mindig a 40 órás Vader-en lovagoltak. :D Meg hogy mennyire pay 2 win, csak már fizetni se lehet érte. Persze háborogjon mindenki, harcolja ki a maga igazát, azzal semmi gond nincs, sőt! Csak olyanokért tegye ami létezik és ne olyanokért amiket ő kigondolt magának csak a realitásban nem is úgy van.
Persze majd bővebben jópár óra játék után fogom tudni megmondani mennyire zavar majd ez, egyelőre csinálom a single-t amiben csodával határos módon a Sterling által porbatiport szarfosértéktelen játéknak nyoma sincs (alapból nevetséges, mikor 2 bug miatt lehúz valamit a faszba, de a Hellblade óta helyén kezelem a "kritikáit").
Azt nem értem amúgy, bár ez talán másik topik témája, hogy ha a matchmaking úgyis szintemhez hasonlóakat rak akkor minek a szintek egyáltalán?
Igazából ezt az egész mai trendet nem értem, hogy az emberek többsége már nem tudja úgy élvezni a játékokat, ha nincs bennük valami kis biszbasz amit lehet grindelni. Gyakorlatilag nem azért játsza játékot, mert élvezi, hanem mert élvezi, hogy villog néha a +1 acsi pop-up...
Őszintén szólva két szint között statisztikai előny mindenképp van, de reálisan ember legyen a talpán aki kitapintja, hogy azért nem halt meg az ellenfele mert 30% helyett 40%al kevesebb ideig kellett várnia amíg elkezd regenerálódni a hpje. Persze akit ez visszatart, hogy ez van.
Baromira azt érzem rajtad, hogy rohadtul meg akarod venni a játékot, ezért olyan pink slipeket adsz neki, hogy csak a fejemet fogom. :D Nem az a lényeg, hogy mit lehet érezni és mit nem, hanem hogy alapból kibaszik veled a játék, és hogy alapból nincs balansz. Szvsz ezen nem kell mit takargatni és szépítgetni, így van és kész, mindenki eldönti, hogy kell-e neki ez a szar vagy sem.
Neked nyilván kell, de foggad már el, hogy nem mindenki Jodakapitalista és nem tudatlanságból nem megendedő, hanem azért nem, mert nem kell neki ez a bullshit és kész. Ugye a szexuális erőszaknál sem az a lényeg, hogy mennyire basznak meg, hanem maga a megbaszás ténye.
Mindenesetre nekem nagyon vicces volt látni, ahogyan a kezdeti felháborodás után szépen-lassan csak megggyőzted magadat, hogy igen, ez a te játékod, elvégre már vagy egy hete nem vettél egy AAA-címet sem. Ember, csoda, hogy túlélted. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Na igen, ezért zavaros nekem az egész, mert ha van Star Card-szinthez igazítás, akkor ha valaki bevásárol, maximum odáig juthat, hogy kevesebb tapasztalattal játszhat nagyobb veteránok ellen, ami neki szívás. De mivel a craftolás is szinthez kötött... A partvonal mellől nagyon nehéz erről megmondani, hogy hogy sül el, de erre pokoli nagyon nehéz matchmakinget balanszolni.
@Boz
A progression érzete mellett arra jó, hogy fokozatosan specializálódsz, ha jól értem a nyilvánvalónak tűnő alapokat. Azon meg én is furán nézek, amikor azért hagyja abba valaki a multit, mert már "elért benne mindent". Én úgy vagyok vele, hogy addig kell játszani, amíg élvezet/vannak hozzá társak együtt él... Szóval értitek.
Nálam a CoD: United Offensive rangjai sem fértek bele a tiszta játékba, de lehet, hogy az még gázabb volt, én legalábbis nem élveztem, amikor összetett másokkal, akik artilleryvel lebontották a fél pályát, mert volt egy jó szériájuk. Azt sem, ha ez nekem sikerült. Kerültem is egy idő után azokat a szervereket, ahol élesítve volt. Tulajdonképpen annál még akár jobb is lehet a BF2, mert azt rühelltem :)
RTS-ekben szerencsére nem gond a tiszta játszma, amit én szeretek.
Zaxx vagy más, aki képben van, az Injustice-topikban össze tudja dióhéjban foglalni, hogy az ottani progression milyen? Nekem már az is gyanús volt, de megoldhatatlannak nem tűnt a balansz, és bunyós játékkal ember ellen a C64-es Street Fighter 2 óta nem játszottam. Az FPS-ekről legalább lövésem van.
Nem is te lennél ha nem menne át a beszélgetés kibaszott személyeskedésbe meg kötekedésbe teljesen feleslegesen mikor hozzád az ég világon senki nem szólt, téged nem is érdekel a játék és nem is játszol vele.
Majd ha értelmesen meg tudod fogalmazni amit akarnál mondani akkor beszélhetünk róla, addig kussolj inkább.
Ez a fajta progression nem jó. Nekem se tetszik. Egyrészt a kártyák fele hulladék, másrészt idegesítő a dobozból randomkártya kapás (még ha arra a classra is kapod amit szeretnél). Nekem a BF3as progression teljesen bejött annak idején. Csináltad a kihívásokat, játszottad a classt és fixen tudtad mi után mit kapsz. Céltudatosan tudtál haladni, itt annyira nem. Persze most pár multi meccs után már tudnék craftolni gond nélkül és a "40 órás" Vader-hez is kell még 500 credit, szóval úgy gondolom, hogy tényleg minimális játék után el lehet érni azt a setupot amit az ember egy classnél el akarhat érni. Nem jó, soha nem is mondtam mást, de akkor se _annyira_ érvágás mint amennyire be van állítva sok helyen és engem nem gátol meg abban, hogy élvezzem a játékot. Mást meg igen.
Ami engem nagyon zavart, hogy be lehetett vásárolni és simán bemákolhatta az ember a maxos kártyát, meg gecisok grind volt a hősök kiszedése. (meg hogy nincs anticheat, ami továbbra is fáj, de eddig se én se ismerős nem futott bele csalóba, majd idővel :D) Azóta nem lehet vásárolni, nem lehet maxos kártyát nyitni és a hősöket is pikk-pakk ki lehet szedni. A szar progression maradt, remélhetőleg ezt is át fogják dolgozni. Elvégre ha már a kibaszott microtranzakciókat kikapcsolták egy EA játékban (bármennyire időleges, megjelenéskor amikor a legtöbben játszanak vele, nincs benne) akkor bármi megtörténhet.
A játék jó, a matchmakinget most ezalatt a pár meccs alatt nem éreztem szarnak. Volt, hogy kikaptunk nagyon durván, de akkor se a kártyák miatt. Bőven nem. :D Ahogy nyerni se azok miatt nyertünk. Nekem tetszik, de ahogy írtam, akit ez visszatart az kivár és remélhetőleg a jövőben jobb lesz a rendszer, egyáltalán nem tartom kizártnak.
Nem is te lennél ha nem menne át a beszélgetés kibaszott személyeskedésbe meg kötekedésbe
Az alapfelvetésem az volt, hogy te magadnak akarod megindokolni, miért helyes a valójában helytelen vásárlói döntésed, ha kötekedésnek meg durva személyeskedésnek érzed, érezd, ettől még nekem úgy tűnik, ez van nálad. Pont azt hagyod figyelmen kívül, amire Zoo az előző kommentje elején akart utalni: hogy a matchmakingre vagy utalva, a matchmakingről meg tudjuk, hogy minden egyes játékban sokat hibázik.
Elnézést a nagy személyeskedésért, Mr. "Biztos te sem játszottál vele".
Zoo: Nem kell erre külön hosszú komment az Injustice 2 topikban: ugyanolyan szar a rendszer, mint Battlefront 2-ben (levellinggel és gearrel fejleszthető statisztikái vannak minden játékosnak, a matchmaking meg próbálkozik kb. egyenlőre belőni a dolgokat, de még a bétában sem jött neki össze olyan jól). Az menti meg, hogy ranked módban alapból ki van kapcsolva a progression, player match-ben pedig ki lehet kapcsolni, szóval aki nem akar, az nem foglalkozik vele, másrészt meg bunyós játék, nem twitch-alapú kockadobós lövölde, mint a DICE shooterei, szóval a fejlődéstől függetlenül mindig hangsúlyos a skill.
Az egyedüli probléma csak az, hogy nekem mindig az volt a nagy élmény bunyós játékban, amikor belefutottam egy olyan játékosba, aki többé-kevésbé az én szintemen van, aztán lenyomtunk egymás után vagy 10 késélre menő csatát, ahol mindig az nyert, aki egy kicsit éppen jóbban tudta readelni a másikat vagy jókor tudta belecsalni egy full kombóba. Player matchnél meg az a helyzet, hogy csak akkor tudod kikapcsolni a progressiont, ha az ellenfél is egyetért ezzel, az meg ritka, mert 90%-uk retardált. A béta alatt konkrétan egyszer fordult elő velem olyan, hogy belefutottam egy nálam sokkal magasabb szintű játékosba, és ő kezdeményezte a progression kikapcsolását. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
miért helyes a valójában helytelen vásárlói döntésed
Nem volt helytelen. A játékot szeretem, tetszik, élvezetes vele játszani és gond nélkül beleöltem most 5 órát egyhuzamban.
A játékok nagyrészéért nem fizettem hanem kaptam. Ha meg kedvem van heti 5 AAA játékot venni akkor fogok, ez neked remélem nagyon fáj. Szeretek saját véleményt nyílvánítani olyan dologról ami érdekel nem mások gondolatain evezve zéró saját tapasztalattal kurva okosakat mondani az interneten.
Javaslom neked, hogy ha egy játék neked nem jön be akkor ne járj a topikjába. Mindenkit megkímélhetnél ilyen kurva felesleges kommentektől.
Játék: egyelőre jó. 22 órám van benne. (Igen, burzsuj Origin Access-el.)
Némi headstarttal nem érzem hogy a kártyás rendszer miatt hátrányban lennék, bár igaz, nem szoktam a tábla elején végezni. Az tuti hogy ha egy felszerelt ÉS jól játszó hős jön akkor az leirt a *csába... Akár többször is... De hát a hős legyen hős.
Egyértelmű cheatelést nem láttam még, furcsa helyzetek voltak, de valószínűleg jó játékosok és net lag találkozása eredményez kb. falmögött is lelő eseteket.
Profile megnézés nincs ebben mint amilyen a Battlefieldekben volt?
Jaj, Istenem, miért kell minden második kommentedbe valami gyenge gotcha-momentumot tenni? Nem unod még?
Annyira imádom, amikor más akarja nekem elmondani, hogy engem mi érdekel meg hogy mivel játszottam és mivel nem. :D A Battlefront érdekel, a Battlefront 2 is érdekel...t egészen addig, amíg a DICE és az EA nem baszta el a progressiont ezzel a lootboxos pay2win rákkal.
De persze, tudom, csak te néztél utána, csak te játszottál vele, mindenki más csak a Youtube alapján ítélkezik.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Hát nem ezzel a kampánnyal fogják a világot megváltani az biztos. Jóindulattal volt 4 óra, talán. Voltak jó részei, voltak pofátlanul szar részei (egy ponton konkrétan az egyik galactic assault mapot kell csinálni egy hőssel. :D) és a sztorija is kínosan középszar. Természetesen az izgi részen lett vége, terethagyva a folytatásra. =/
A multi ment egész délután. Balance problémám nem volt. Kártya nélkül is végeztem a lista elején nem egyszer. A hősök jópofák bár némelyik pályán el tudnám viselni ha kicsit több pont kéne ahhoz, hogy ki tudd venni. Az a megoldás is tetszik, hogy az érának megfelelő hős kevesebbe kerül mint a többi így annyira nem lesz "éra idegen" élmény. A Kashyyyk meg a Kamino elég álleejtős látvány, meg igazából a többi helyszín is baromi jól néz ki, de ez a kettő aminél őszintén rácsodálkoztam milyen kurva hangulatos és szép a játék. A Starfighter Assault továbbra is baromira bejön egy pálya kivételével. A Galactic Assault-nál egyedül Theed ami nem túl jó (a bétás map) a többi az fasza. Hoth mocsok jó lett. Amit nem értek, hogy miért nem lehet térképet választani. Mostani új divat, de borzalom és számomra érthetetlen.
Én is beleraktam pár órát, de szárazföldi harcot csak egyet mentem, az annyira nem érdekel, viszont az űrharc még mindig zseniális. Legjobb még nem voltam soha, általában azért a felső házban végzem. A kampányból csak a prológust csináltam meg, nekem az is kb. 1 óra volt, annyit nézelődtem. Most azon gondolkodom, hogy kicsit átvariálom a rendszert, és projektorra rakom a képet, mert egyszerűen oda kívánkozik a látvány, aztán majd utána ott folytatom.
327-es hibája másnak is van? Ha kilépek a multiból, rendszeresen bedobja, más módba akkor már át se lehet lépni, újra kell indítani a játékot.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
327 az nalam minden alkalommal elojon, de fel pillanat alatt vissza is csatlakozik ugyhogy nem teljesen ertem.
Nekem olyan problemam volt, hogy random lefelezte az fpst neha es csak ki-be tabolassal ugrott vissza 60ra. Fogalmam sincs mitol. Delutam csinalta folyamatosan, estere mar nem...
Everice kollegaval toltunk par kort delutan, faszak voltak azok is kivetel mikor laposra vertek a seggunket... :D
BTW nem is tudtam, hogy vannak esti mapok is. Baromira meglepodtem mikor berakta Kashyyyk-ot este. O.o Meg Endort is csak ugy lattam, de akkor abbol van nappal? Meg omg az Endor mekkora faszsag tamadokent! Hirtelen el se hittem, hogy lopjuk az AT-AT-t :D. Yavin-4 is csak egyszer volt sajnos pedig az is meno palya volt. Ez a randomgeneralt palyavalasztas ez a sirba tesz azert. Meg hogy nem latod hova dob at. Max a ket frakciobol meg a hosokbol es jarmuvekbol mehet a tippeles. Neha meg bead egy rovid animaciot a palyarol akkor tudod, de tobbnyire csak bedob a valasztokepernyore. Erthetetlen.
Mind1, 16 orat bele sikerult seggelni, egy percret nem bantam meg es kovi hetvegen mikor ele tudok ulni megint remdesen van egy olyan erzesem, hogy hasonlo sokat es hasonloan jol fogom magam vele erezni.
gerleim írta:
Egyértelmű cheatelést nem láttam még, furcsa helyzetek voltak, de valószínűleg jó játékosok és net lag találkozása eredményez kb. falmögött is lelő eseteket.
Nekem egy olyan eset volt, hogy (szerintem) egyértelműen vastag fedezék mögött voltam, ami mögül semmi se lóghatott ki, és mégis lelőtt több lövéssel valaki. Még fedezéken kívül kezdett rám lőni, meg is sebzett, de simán, ~80% HP-n begurultam a fedezék mögé. A halál után mutatja, hogy melyik irányból lőttek le, és szerintem a fickó nem láthatott.
Nem vagyok biztos benne, hogy csalt, mert vannak olyan fegyverek, aminek van splash sebzése, ugyanakkor nem tudom ez a fickó mivel lőtt és hogy átjöhet-e ilyen sebzés fedezéken.
Azt hogy kezeli a játék, ha több ember van a meccsben a barátlistáról? (bár Originen nincs egy ismerős se)
Joda írta:
BTW nem is tudtam, hogy vannak esti mapok is. Baromira meglepodtem mikor berakta Kashyyyk-ot este. O.o
Kashyyyk este, védő oldalon volt az a pálya, ami erősen próbára tette a türelmemet. Semmit se láttam, miközben az volt az érzésem, hogy ki vagyok világítva, mert mindenki megtalált. Alig vártam, hogy beírjenek végre a nyomi Transportok, hogy végre ne a susnyában haldokoljak...
Vicc, mert azért a BF2 még így is jobb, mint az 1 volt (Battlefront1 3.5/10 se túl acélos)... season pass, full árkád, de a tömeghisztéria megtette a hatását :D
Másrészt meg nem értem az EA-t, miért nem tudták egyaz egyben le copypaste-elni a BF1-et SW skinnel minimális változtatásokkal. Akkor most kb. lenne egy 7+ userscoreos Battlefront2.
Possibly the biggest thing though, is how Disney apparently gave a less-than-direct threat that EA could lose the Star Wars publishing exclusivity rights if things didn’t improve. The House of Mouse had concerns about the exclusivity deal with EA due to the press backlash, investigations regarding gambling, and the bad press involved.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Engem most az dühít fel, hogy a játék minden nap ad egy ingyen Boxot. A boxban viszont minden nap a következők vannak: 5 (öt) crafting anyag, 125 kredit. Aki nem lenne képben: ez az égadta világon semmire sem elég. Egy új karakter unlockolása pl. 5000 kredit. A legolcsóbb kártya upgrade az 80 crafting cucc.
Úgy érzem magam, mint egy koldus, akinek a dúsgazdag milliárdos minden nap odavet 5 forintot meg 1 deka parizert. Szerintem beregelek én is Metára, hogy adhassak egy bazinagy nullát.
rwurl=https://youtu.be/5ypUz1WYens
Lassan kéne kitűző, hogy ki ír tapasztalat, cikkek és hozzászólások alapján :)
Számomra mindig azok a legemlékezetesebb meccsek, amikor az Overwatchban a végén 15. overtime után éppen betolod a szekeret vagy éppen nem. A BF4-ben is volt pár necces tűzpárbajom. Más FPS-ekben is olyan szinten nüanszok döntenek néha, hogy hihetetlen. Máig emlékszem, amikor a Bloodban LAN-on egyszerre fogytunk ki a lőszerből, és megnyertem a vasvillapárbajt 1-es HP-val. Hatalmas volt!
Szóval nekem éppen az nem kell, hogy ezeket a szoros pillanatokat megmérgezze bármilyen mesterséges különbség (OK, az OW-nél már a csapafelállás is beleszól, de az is adja a szépségét, ha nem a kutyaütő a csapat). Ráadásul az sem tesz jót a játéknak, amikor cheatereket sejtenek minden bokorban, ha így amiatt húznak el játékostársak, mert a vélt fizetősöket szidják, az sem hangzik légkörjavítónak.
Mivel te képben vagy, talán be tudsz avatni, hogy matchmakingnél ezeket hogy nézik (szerintem ideális megoldás nincs), illetve mit jelent az az 5-6%, mihez képest annyi? Mert mondjuk extra damage-nek vagy HP-nek szerintem annyira nem is kevés. És nekem nem az a lényeg, hogy feltűnik-e, mert szájon is verhetnek úgy, hogy azt sem tudom mi van, de attól még köpködöm a fogaimat :)
Sors bona, nihil aliud.
Trooper: https://www.reddit.com/r/StarWarsBattlefront/comments/7c6tcu/list_of_every_infantry_star_card_weapons/
Hajók: https://www.reddit.com/r/StarWarsBattlefront/comments/7cd6sp/starfighter_assault_star_cards_for_all_classes/
Hősök: https://www.reddit.com/r/StarWarsBattlefront/comments/7cceff/list_of_every_hero_ability_star_cards/
A trooperek között nincs igazán OP set, de sajnos Starfighter assaultba lehet ilyen 30% előnyt összerakni.
Matchmaking játékos szintjét és a kártyái szintjét is nézi és úgy rak össze másokkal. Szóval teljes kezdőként nem fog összerakni olyannal aki 20 szinttel nagyobb mint te és minden kártyája 3-as vagy 4-es.
Az 5-6% az a 3. szintű kártyához képest. Jó, van ahol több, de mire odajutnak az emberek valszeg már neked is meglesz. Mivel szint mögé van kötve, hogy le tudd craftolni és máshogy nem lehet megszerezni őket. Extra HP vagy DMG viszont nincs. A hp regen delay van meg pl olyan, hogy a super cooling 1sec-el tovább tart (amikor lőhetsz reload nélkül). Nem direkt több sebzés vagy direkt több hp, de különbségnek különbség. Őszintén szólva két szint között statisztikai előny mindenképp van, de reálisan ember legyen a talpán aki kitapintja, hogy azért nem halt meg az ellenfele mert 30% helyett 40%al kevesebb ideig kellett várnia amíg elkezd regenerálódni a hpje. Persze akit ez visszatart, hogy ez van.
Mind1, csak kicsit már tényleg kiborít mikor mindenki légbőlkapott vagy már azóta változtatott dolgon pattognak úgy, hogy igazából rá se néznek, nem veszik a fáradtságot arra, hogy kövessék mi történik. Ma is olvastam pár helyen ahol még mindig a 40 órás Vader-en lovagoltak. :D Meg hogy mennyire pay 2 win, csak már fizetni se lehet érte. Persze háborogjon mindenki, harcolja ki a maga igazát, azzal semmi gond nincs, sőt! Csak olyanokért tegye ami létezik és ne olyanokért amiket ő kigondolt magának csak a realitásban nem is úgy van.
Persze majd bővebben jópár óra játék után fogom tudni megmondani mennyire zavar majd ez, egyelőre csinálom a single-t amiben csodával határos módon a Sterling által porbatiport szarfosértéktelen játéknak nyoma sincs (alapból nevetséges, mikor 2 bug miatt lehúz valamit a faszba, de a Hellblade óta helyén kezelem a "kritikáit").
Azt nem értem amúgy, bár ez talán másik topik témája, hogy ha a matchmaking úgyis szintemhez hasonlóakat rak akkor minek a szintek egyáltalán?
Igazából ezt az egész mai trendet nem értem, hogy az emberek többsége már nem tudja úgy élvezni a játékokat, ha nincs bennük valami kis biszbasz amit lehet grindelni. Gyakorlatilag nem azért játsza játékot, mert élvezi, hanem mert élvezi, hogy villog néha a +1 acsi pop-up...
Éljenek a videojátékok!
Baromira azt érzem rajtad, hogy rohadtul meg akarod venni a játékot, ezért olyan pink slipeket adsz neki, hogy csak a fejemet fogom. :D Nem az a lényeg, hogy mit lehet érezni és mit nem, hanem hogy alapból kibaszik veled a játék, és hogy alapból nincs balansz. Szvsz ezen nem kell mit takargatni és szépítgetni, így van és kész, mindenki eldönti, hogy kell-e neki ez a szar vagy sem.
Neked nyilván kell, de foggad már el, hogy nem mindenki Jodakapitalista és nem tudatlanságból nem megendedő, hanem azért nem, mert nem kell neki ez a bullshit és kész. Ugye a szexuális erőszaknál sem az a lényeg, hogy mennyire basznak meg, hanem maga a megbaszás ténye.
Mindenesetre nekem nagyon vicces volt látni, ahogyan a kezdeti felháborodás után szépen-lassan csak megggyőzted magadat, hogy igen, ez a te játékod, elvégre már vagy egy hete nem vettél egy AAA-címet sem. Ember, csoda, hogy túlélted. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Na igen, ezért zavaros nekem az egész, mert ha van Star Card-szinthez igazítás, akkor ha valaki bevásárol, maximum odáig juthat, hogy kevesebb tapasztalattal játszhat nagyobb veteránok ellen, ami neki szívás. De mivel a craftolás is szinthez kötött... A partvonal mellől nagyon nehéz erről megmondani, hogy hogy sül el, de erre pokoli nagyon nehéz matchmakinget balanszolni.
@Boz
A progression érzete mellett arra jó, hogy fokozatosan specializálódsz, ha jól értem a nyilvánvalónak tűnő alapokat. Azon meg én is furán nézek, amikor azért hagyja abba valaki a multit, mert már "elért benne mindent". Én úgy vagyok vele, hogy addig kell játszani, amíg élvezet/vannak hozzá társak együtt él... Szóval értitek.
Nálam a CoD: United Offensive rangjai sem fértek bele a tiszta játékba, de lehet, hogy az még gázabb volt, én legalábbis nem élveztem, amikor összetett másokkal, akik artilleryvel lebontották a fél pályát, mert volt egy jó szériájuk. Azt sem, ha ez nekem sikerült. Kerültem is egy idő után azokat a szervereket, ahol élesítve volt. Tulajdonképpen annál még akár jobb is lehet a BF2, mert azt rühelltem :)
RTS-ekben szerencsére nem gond a tiszta játszma, amit én szeretek.
Zaxx vagy más, aki képben van, az Injustice-topikban össze tudja dióhéjban foglalni, hogy az ottani progression milyen? Nekem már az is gyanús volt, de megoldhatatlannak nem tűnt a balansz, és bunyós játékkal ember ellen a C64-es Street Fighter 2 óta nem játszottam. Az FPS-ekről legalább lövésem van.
Sors bona, nihil aliud.
Nem is te lennél ha nem menne át a beszélgetés kibaszott személyeskedésbe meg kötekedésbe teljesen feleslegesen mikor hozzád az ég világon senki nem szólt, téged nem is érdekel a játék és nem is játszol vele.
Majd ha értelmesen meg tudod fogalmazni amit akarnál mondani akkor beszélhetünk róla, addig kussolj inkább.
Ez a fajta progression nem jó. Nekem se tetszik. Egyrészt a kártyák fele hulladék, másrészt idegesítő a dobozból randomkártya kapás (még ha arra a classra is kapod amit szeretnél). Nekem a BF3as progression teljesen bejött annak idején. Csináltad a kihívásokat, játszottad a classt és fixen tudtad mi után mit kapsz. Céltudatosan tudtál haladni, itt annyira nem. Persze most pár multi meccs után már tudnék craftolni gond nélkül és a "40 órás" Vader-hez is kell még 500 credit, szóval úgy gondolom, hogy tényleg minimális játék után el lehet érni azt a setupot amit az ember egy classnél el akarhat érni. Nem jó, soha nem is mondtam mást, de akkor se _annyira_ érvágás mint amennyire be van állítva sok helyen és engem nem gátol meg abban, hogy élvezzem a játékot. Mást meg igen.
Ami engem nagyon zavart, hogy be lehetett vásárolni és simán bemákolhatta az ember a maxos kártyát, meg gecisok grind volt a hősök kiszedése. (meg hogy nincs anticheat, ami továbbra is fáj, de eddig se én se ismerős nem futott bele csalóba, majd idővel :D) Azóta nem lehet vásárolni, nem lehet maxos kártyát nyitni és a hősöket is pikk-pakk ki lehet szedni. A szar progression maradt, remélhetőleg ezt is át fogják dolgozni. Elvégre ha már a kibaszott microtranzakciókat kikapcsolták egy EA játékban (bármennyire időleges, megjelenéskor amikor a legtöbben játszanak vele, nincs benne) akkor bármi megtörténhet.
A játék jó, a matchmakinget most ezalatt a pár meccs alatt nem éreztem szarnak. Volt, hogy kikaptunk nagyon durván, de akkor se a kártyák miatt. Bőven nem. :D Ahogy nyerni se azok miatt nyertünk. Nekem tetszik, de ahogy írtam, akit ez visszatart az kivár és remélhetőleg a jövőben jobb lesz a rendszer, egyáltalán nem tartom kizártnak.
Az alapfelvetésem az volt, hogy te magadnak akarod megindokolni, miért helyes a valójában helytelen vásárlói döntésed, ha kötekedésnek meg durva személyeskedésnek érzed, érezd, ettől még nekem úgy tűnik, ez van nálad. Pont azt hagyod figyelmen kívül, amire Zoo az előző kommentje elején akart utalni: hogy a matchmakingre vagy utalva, a matchmakingről meg tudjuk, hogy minden egyes játékban sokat hibázik.
Elnézést a nagy személyeskedésért, Mr. "Biztos te sem játszottál vele".
Zoo: Nem kell erre külön hosszú komment az Injustice 2 topikban: ugyanolyan szar a rendszer, mint Battlefront 2-ben (levellinggel és gearrel fejleszthető statisztikái vannak minden játékosnak, a matchmaking meg próbálkozik kb. egyenlőre belőni a dolgokat, de még a bétában sem jött neki össze olyan jól). Az menti meg, hogy ranked módban alapból ki van kapcsolva a progression, player match-ben pedig ki lehet kapcsolni, szóval aki nem akar, az nem foglalkozik vele, másrészt meg bunyós játék, nem twitch-alapú kockadobós lövölde, mint a DICE shooterei, szóval a fejlődéstől függetlenül mindig hangsúlyos a skill.
Az egyedüli probléma csak az, hogy nekem mindig az volt a nagy élmény bunyós játékban, amikor belefutottam egy olyan játékosba, aki többé-kevésbé az én szintemen van, aztán lenyomtunk egymás után vagy 10 késélre menő csatát, ahol mindig az nyert, aki egy kicsit éppen jóbban tudta readelni a másikat vagy jókor tudta belecsalni egy full kombóba. Player matchnél meg az a helyzet, hogy csak akkor tudod kikapcsolni a progressiont, ha az ellenfél is egyetért ezzel, az meg ritka, mert 90%-uk retardált. A béta alatt konkrétan egyszer fordult elő velem olyan, hogy belefutottam egy nálam sokkal magasabb szintű játékosba, és ő kezdeményezte a progression kikapcsolását. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Relevant:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=9mu4BnOPriY
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nem volt helytelen. A játékot szeretem, tetszik, élvezetes vele játszani és gond nélkül beleöltem most 5 órát egyhuzamban.
A játékok nagyrészéért nem fizettem hanem kaptam. Ha meg kedvem van heti 5 AAA játékot venni akkor fogok, ez neked remélem nagyon fáj. Szeretek saját véleményt nyílvánítani olyan dologról ami érdekel nem mások gondolatain evezve zéró saját tapasztalattal kurva okosakat mondani az interneten.
Javaslom neked, hogy ha egy játék neked nem jön be akkor ne járj a topikjába. Mindenkit megkímélhetnél ilyen kurva felesleges kommentektől.
Ó, igen, biztosan azért kommentelek ebbe a topikba, mert nem érdekel a játék.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Játék: egyelőre jó. 22 órám van benne. (Igen, burzsuj Origin Access-el.)
Némi headstarttal nem érzem hogy a kártyás rendszer miatt hátrányban lennék, bár igaz, nem szoktam a tábla elején végezni. Az tuti hogy ha egy felszerelt ÉS jól játszó hős jön akkor az leirt a *csába... Akár többször is... De hát a hős legyen hős.
Egyértelmű cheatelést nem láttam még, furcsa helyzetek voltak, de valószínűleg jó játékosok és net lag találkozása eredményez kb. falmögött is lelő eseteket.
Profile megnézés nincs ebben mint amilyen a Battlefieldekben volt?
Jaj, Istenem, miért kell minden második kommentedbe valami gyenge gotcha-momentumot tenni? Nem unod még?
Annyira imádom, amikor más akarja nekem elmondani, hogy engem mi érdekel meg hogy mivel játszottam és mivel nem. :D A Battlefront érdekel, a Battlefront 2 is érdekel...t egészen addig, amíg a DICE és az EA nem baszta el a progressiont ezzel a lootboxos pay2win rákkal.
De persze, tudom, csak te néztél utána, csak te játszottál vele, mindenki más csak a Youtube alapján ítélkezik.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Atyaúristen :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Ha már itt vagy, eszembe jutott, hogy reggel ennek a cikknek az első bekezdésén mókáztam jókat:
http://hu.ign.com/star-wars-battlefront-2/31134/feature/teszteles-alatt-star-wars-battlefront-ii
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Hát nem ezzel a kampánnyal fogják a világot megváltani az biztos. Jóindulattal volt 4 óra, talán. Voltak jó részei, voltak pofátlanul szar részei (egy ponton konkrétan az egyik galactic assault mapot kell csinálni egy hőssel. :D) és a sztorija is kínosan középszar. Természetesen az izgi részen lett vége, terethagyva a folytatásra. =/
A multi ment egész délután. Balance problémám nem volt. Kártya nélkül is végeztem a lista elején nem egyszer. A hősök jópofák bár némelyik pályán el tudnám viselni ha kicsit több pont kéne ahhoz, hogy ki tudd venni. Az a megoldás is tetszik, hogy az érának megfelelő hős kevesebbe kerül mint a többi így annyira nem lesz "éra idegen" élmény. A Kashyyyk meg a Kamino elég álleejtős látvány, meg igazából a többi helyszín is baromi jól néz ki, de ez a kettő aminél őszintén rácsodálkoztam milyen kurva hangulatos és szép a játék. A Starfighter Assault továbbra is baromira bejön egy pálya kivételével. A Galactic Assault-nál egyedül Theed ami nem túl jó (a bétás map) a többi az fasza. Hoth mocsok jó lett. Amit nem értek, hogy miért nem lehet térképet választani. Mostani új divat, de borzalom és számomra érthetetlen.
Én is beleraktam pár órát, de szárazföldi harcot csak egyet mentem, az annyira nem érdekel, viszont az űrharc még mindig zseniális. Legjobb még nem voltam soha, általában azért a felső házban végzem. A kampányból csak a prológust csináltam meg, nekem az is kb. 1 óra volt, annyit nézelődtem. Most azon gondolkodom, hogy kicsit átvariálom a rendszert, és projektorra rakom a képet, mert egyszerűen oda kívánkozik a látvány, aztán majd utána ott folytatom.
327-es hibája másnak is van? Ha kilépek a multiból, rendszeresen bedobja, más módba akkor már át se lehet lépni, újra kell indítani a játékot.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
327 az nalam minden alkalommal elojon, de fel pillanat alatt vissza is csatlakozik ugyhogy nem teljesen ertem.
Nekem olyan problemam volt, hogy random lefelezte az fpst neha es csak ki-be tabolassal ugrott vissza 60ra. Fogalmam sincs mitol. Delutam csinalta folyamatosan, estere mar nem...
Everice kollegaval toltunk par kort delutan, faszak voltak azok is kivetel mikor laposra vertek a seggunket... :D
BTW nem is tudtam, hogy vannak esti mapok is. Baromira meglepodtem mikor berakta Kashyyyk-ot este. O.o Meg Endort is csak ugy lattam, de akkor abbol van nappal? Meg omg az Endor mekkora faszsag tamadokent! Hirtelen el se hittem, hogy lopjuk az AT-AT-t :D. Yavin-4 is csak egyszer volt sajnos pedig az is meno palya volt. Ez a randomgeneralt palyavalasztas ez a sirba tesz azert. Meg hogy nem latod hova dob at. Max a ket frakciobol meg a hosokbol es jarmuvekbol mehet a tippeles. Neha meg bead egy rovid animaciot a palyarol akkor tudod, de tobbnyire csak bedob a valasztokepernyore. Erthetetlen.
Mind1, 16 orat bele sikerult seggelni, egy percret nem bantam meg es kovi hetvegen mikor ele tudok ulni megint remdesen van egy olyan erzesem, hogy hasonlo sokat es hasonloan jol fogom magam vele erezni.
Az 0.9 már.
Metacritic
Tango
"Lagging is a lifestyle."
Nekem egy olyan eset volt, hogy (szerintem) egyértelműen vastag fedezék mögött voltam, ami mögül semmi se lóghatott ki, és mégis lelőtt több lövéssel valaki. Még fedezéken kívül kezdett rám lőni, meg is sebzett, de simán, ~80% HP-n begurultam a fedezék mögé. A halál után mutatja, hogy melyik irányból lőttek le, és szerintem a fickó nem láthatott.
Nem vagyok biztos benne, hogy csalt, mert vannak olyan fegyverek, aminek van splash sebzése, ugyanakkor nem tudom ez a fickó mivel lőtt és hogy átjöhet-e ilyen sebzés fedezéken.
Azt hogy kezeli a játék, ha több ember van a meccsben a barátlistáról? (bár Originen nincs egy ismerős se)
Tango
"Lagging is a lifestyle."
Kashyyyk este, védő oldalon volt az a pálya, ami erősen próbára tette a türelmemet. Semmit se láttam, miközben az volt az érzésem, hogy ki vagyok világítva, mert mindenki megtalált. Alig vártam, hogy beírjenek végre a nyomi Transportok, hogy végre ne a susnyában haldokoljak...
Tango
"Lagging is a lifestyle."
Vicc, mert azért a BF2 még így is jobb, mint az 1 volt (Battlefront1 3.5/10 se túl acélos)... season pass, full árkád, de a tömeghisztéria megtette a hatását :D
rwurl=https://workprog.files.wordpress.com/2015/04/life-of-brian.jpg
Másrészt meg nem értem az EA-t, miért nem tudták egyaz egyben le copypaste-elni a BF1-et SW skinnel minimális változtatásokkal. Akkor most kb. lenne egy 7+ userscoreos Battlefront2.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
:D Erre szerintem te is tudod a választ.
Hát ez kiba durva projektoron. Viszont most már tényleg lámpát kell cserélnem.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
rwurl=https://i.imgur.com/qJRHyvTl.jpg
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Mellesleg baromi kíváncsi lennék, mennyi igazság van abban, hogy azért tűntek el a mikrotranzakciók a játékból, mert a Disney-től szépen rátelefonáltak Andrew Wilsonra, hogy "srácok, most basszátok el a brandünket". :D
https://venturebeat.com/2017/11/16/star-wars-battlefront-ii-microtransactions-go-offline-until-ea-can-make-changes/
http://mp1st.com/news/report-disney-unhappy-with-how-long-ea-took-action-against-star-wars-battlefront-ii-microtransactions-exclusivity-deal-threatened
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Engem most az dühít fel, hogy a játék minden nap ad egy ingyen Boxot. A boxban viszont minden nap a következők vannak: 5 (öt) crafting anyag, 125 kredit. Aki nem lenne képben: ez az égadta világon semmire sem elég. Egy új karakter unlockolása pl. 5000 kredit. A legolcsóbb kártya upgrade az 80 crafting cucc.
Úgy érzem magam, mint egy koldus, akinek a dúsgazdag milliárdos minden nap odavet 5 forintot meg 1 deka parizert. Szerintem beregelek én is Metára, hogy adhassak egy bazinagy nullát.
Tango
"Lagging is a lifestyle."