Nem annyira pro, de nem is kontra: az új balance peccs fenekestül felforgatta a játékot, szóval aki eddig nem merült bele komolyabban, annak itt a remek alkalom. :D
A legnagyobb változás, hogy kiirtották az armored launchereket (olyan péncélozott special move-ok, amik kombólehetőséghez juttatják az embert), ami összességében nagyon jó húzásnak tűnik, de pár karakter (pl. possessed Kenshi és egy kicsit warlock Quan Chi) elég csúnyát szívott vele, mert sok ilyen mozdulat wake up támadásként is hasznos volt... hát, ennek most annyi, és bár igyekeztek pótolni őket, nem mindig jött össze jól a dolog (pl. warlock Quan Chi már csak és kizárólag sarokba szorítva tud eredményesen wake-upolni a buffolt portal stabbel, kombózni meg kockázatos belőle, mivel ha nem ütöd be a reset utáni mixupot, akkor nem hoz ki sarokból, így inkább egy throw-t érdemes nyomni kombózás helyett az esetek többségében).
Nerfelték a futást is (több staminát eszik), ami frankó dolog, mert sokkal jobban működik a zoning... na persze a futást igénylő kombókkal operáló karakterek itt is megszívták.
Kapott a játék egy úgynevezett "kounter" jelzést is, ami baromira hasznos. A képernyőn megjelenő "kounter" felirat jelzi, ha sikeresen büntettél egy támadást (mondjuk blokkoltál, majd visszatámadtál, mielőtt az ellen újra üthetett volna), szóval sokkal könnyebb észrevenni, ha egy ütés jó egy másik ellen.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Na jó, én a következő peccsig asszem feladom, mert a tököm kivan már azzal, hogy az NRS úgy balanszol, hogy elbassza vele a fél játékot. Quan egyetlen normális wake-up attackja egy armored launcher volt, amiről leszedték az armort, így haszontalan szar lett belőle, bezzeg pl. Predator launcherje ugyanúgy megvan páncéllal... akkor mégis mi a fasznak kellett tropára vágni Quan warlock variációját?
Cserébe a portal stab gyorsabb lett, meg 3 armort is kapott, csak egy baj van vele: nem tudja követni az ellenfelet, szóval ha nem vagy sarokban, akkor egy rakás szar, egyébként meg nem is igazi mid támadás (pedig a játék azt írja, csak hibásan), szóval be lehet guggolni előle... mivel sokan a sarokban poke-olnak, így pont baszhatod a 3 armort a sarokban is emiatt, nice job, NRS. A 3 armor meg néha bugos, sokszor 2 ütésre széttörik rajtam, szóval ja, remek peccs lett ez.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
rwurl=https://pbs.twimg.com/media/DHFMbwVUwAAzyI9.jpg
Bár az információk megoszlanak arról, mikor volt napra pontosan az árkád löncs, valamikor augusztusban, szóval annak majdnem közepén jó helyen van ez a poszt. Boldogat!
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Skóciában jártam (Edinbourgh) és betévedtem a Forbidden Planet-be, ahol megakadt a szemem a 3 kötetre bontott teljes MKX képregényen. Azonnal elhoztam és bár annó majdnem végig olvastam mikor digitálisan szedtem le számonként, de teljesen más élményt nyújt most a kezemben fogva az összeset.
Fantasztikus képregény ami szinte mindent megmagyaráz ami nem volt tiszta a játékban, valamint jól elmélyíti a világot és történelmét időt szánva a karakterekre és a kapcsolataikra egyaránt. Mocskosul berántott az utolsó lapig.
Együtt volt kb. 37 font ami nagyon megérte mert egészen terjedelmes. (persze nem annyira mint az Injustice).
Slightly related: a WB már igazán bejelenthetné azt a PC-s Injustice 2-t. Ennyit szüttyögnének vele a QLOCnál, vagy megint az a terv, hogy valami felDLC-zett verziót kapunk?
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Tegnap belekóstoltam a Mortal Kombat (IX) Komplete Editionbe. MK utoljára a 4-es járt a kezeim között. Abban elég penge voltam annak idején, de összehasonlíthatatlanul egyszerűbb volt, mint az MKKE. Különféle dobások, százféle kombó, combo break, növekvő csíkkal bekapcsolható táposabb speckók, eleve több alapgomb, karakterenként legalább 30-40 megtanulandó kombináció. Lehet, hogy öreg vagyok én már ehhez.
A tutorialt sem tudtam végigcsinálni. :) Már az alap kombókat is alig bírtam elég gyorsan bevinni (vagy csak az utángyártott kínai Xbox kontrollerem tré ehhez a sebességhez), de a tag team rész záróbunyójánál már azt sem tudtam előidézni élesben, amit éppen pár perccel előtte tanítottak meg.
Úgy érzem memóriában és ujjhasználatban is sokat kellene gyakorolni ahhoz, hogy elérjem a korábbi részekben nyújtott teljesítményemet. Nem biztos, hogy jelen életkörülményeim között erre lesznek erőforrásaim...
Van valami abszolút nooboknak szóló oktató videó, ami esetleg segíthet rajtam? 1000-szer elveretni magamat nincs kedvem tanulás címszó alatt...
Azt, hogy gond van-e a kontrollerrel (mondjuk ha más játéknál nem tűnt fel, nem hiszem, hogy lenne), szerintem pl. Scorpionnal tök jól le tudod tesztelni. Van egy nagyon könnyű kombója (X-X-X boxon, PS-en asszem négyzet-négyzet-négyzet), szóval ha az nem jön ki, akkor lehet, hogy van valami baj. A D-Pad még érdekes lehet, mert ha a 360-as korongot sikerült utángyártaniuk, akkor azzal bizony szenvedni fogsz, az analóg kar meg nem valami jó az MK-hoz.
Egyébként ha ez megnyugtat, az MK4-ben egy kicsit gyorsabban kellett beütni a kombókat, az újabb részek jóval megengedőbbek ebből a szempontból, sőt, néhány kombónál az is előfordulhat, hogy azért nem jönnek ki, mert túl gyors vagy. A reakcióidő és a gyorsaság meg persze számít, de nem azon a szinten, ahol az egyszerű földi halandók állnak egy bunyós játékkal, szóval átlagos játékosként ebből kiöregedni nem lehet. Gyakorolni persze kell, szvsz kb. 8 óra kell a gyakorló módban ahhoz, hogy jobban bánj egy karakterrel.
Az in-game tutorial meg rossz, mert semmire sem tanít meg (és biztos vagyok benne, hogy nekem is volt olyan rész, amit nem tudtam megcsinálni elsőre, mert vagy rosszul volt elmagyarázva, vagy simán csak nem volt elmagyarázva :D). Hogy van-e jó oktatóvideó MK9-ből, azt nem tudom, én nem nagyon emlékszem ilyesmire (bezzeg az MKX-hez van nem egy, ahol a kezedet fogják és 10 percig magyarázzák a mozgást is :D). Ezt találtam most hirtelen, az alap dolgokat megmutogatja az alapján a néhány perc után, amit néztem belőle:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=i9tGTSt3_k8
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Köszi, pont ezt a videót találtam én is. Egész okésan elmondta és bemutatta az alapokat. Már nem is tűnik annyira lehetetlennek, hogy feljebb jussak a noib szintről.
Könnyen lehet, hogy az volt a baj, hogy túl gyorsan nyomtam a gombokat. Majd tesztelem még. A dpad elég pontatlan, az analóg kar meg elég felejtős. Egyelőre ez marad, talán még megpróbálom a billentyűzetet majd.
A videó alapján a training mód elég hasznosnak és sokoldalúnak tűnik. Azzal fogom folytatni.
Semmi, nyugodtan elfelejtheted. Az MKX-ben is csak annyi értelme van, hogy Johnny Cage egyik brutality-jét csak az egyik stance-ből lehet behozni:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=d7ZO4yBiVII
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Játszottam egy menetet echte Xbox 360 kontrollerrel, és semmivel sem volt jobb a kínai kópiánál. A hátra-előre mozgásból sokszor ugyanúgy guggolás vagy ugrás lett, akár d-paddel akár analóg karral próbálkoztam. Kábé esélytelen pontos kombókat bevinni így. Nem is értem, hogyan képes ilyen kontrollerrel bárki bunyós játékot vagy centizős platformert játszani.
Az analog karokkal nekem is mindig ez volt a tapasztalatom, de szerintem a d-paddel nagyon keves gyakorlas utan tok precizen lehet jatszani. Ne add fel!!! ;)
Az a poén a 360-as kontrollerben, hogy nem is az baj, hogy korong alakja van a dpadnek, hanem az, hogy még az a szar korong is mozog össze-vissza a picsába. Ha mondjuk te jól belövöd magadnak a jobb oldalt, de közben véletlenül felfelé tolod egy kicsit a korongot, máris ugrasz egyet jobbra lépés vagy dash helyett. :D
Egyébként meg lehet szokni, nagyon sok MK9-et játszottam a 360-as dpaddel és egy idő után már egész oké volt... persze multiban csak onnantól sikerült vállalható aránnyal boldogulni, hogy váltottam a One-os padre.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Xboxon játszom a játékkal (XL) és csak kapkodom a fejem - annyira pörgös, jó ritmusú lett. Rengeteg potenciál van benne (tudom, 3 éves játék, de egy csecsemőnek minden vicc új :D)
Sok jó ötlet és iszonyú jó karakterek (persze van amelyik nem annyira tetszik, de összességében jól eltaláltak)
És még a story mód se rossz :)
Ami a bajom: nekem is az xbox kontrollerrel vannak bajaim. SOkszor nem jön össze a kombó egy egy srégreütéstől. De persze bele lehet jönni.
Örülök, hogy végre meglett. Mondjuk továbbra is mérges vagyok a WB-re, hogy se szó se beszéd törölték a ps3-as megjelenést.
Én közben megajándékoztam magamat egy One kontrollerrel karácsonyra, de még nem próbáltam vele mortalozni (nálam a 9-es MK a tesztalany PC-n). Alkalomadtán majd összevetem valahogy a 360-as élményekkel, ha sikerül Windows 7 alatt is beizzítanom a One kontrollert (annyira nem triviális).
Én Logitech F310-el nyomom, foleg az analóg karral.
Kb 2 kataktert tanultam meg jatszani, de online még mindig sokszor elvernek.
Az MK-kat mindig a tempó és dinamika miatt preferáltam, nameg mert a mozifilm óta teljesen fanja lettem az egésznek. (Még a rettenetes rajzfilm sorozat is megvolt valamint a tv sorozat.)
A negyedik és a 9. resz kozotti erat a haveromnal nyuztam mert akkor meg nem volt konzolom. Oszinten szolva mindegyik reszt kedveltem a maga idejeben. (Kiveve a SubZero, SpecialForces duo).
A kilencedik rész story modjat meg nem tudtak uberelni, de ettol fuggetlen egy piszkos jo fighting game lett az X.
Bunyós játékokra és 2D-s platformerekre szerintem is egyértelműen rosszabb a DualShock 3-4-nél. Az utóbbiak mellé nem gondolkoznék fight paden, az előbbi mellé igen. Lehet, hogy sokat fejlődött a D-pad, nem is borzalmas, de még mindig érezhető a hátrány a Nintendóhoz és a Sonyhoz képest. Biztos nekem is nehezebb megszoknom a(z ebben) jobbak után.
Ha az előző játékaik promo tematikáit nézzük, akkor az E3 előtt kéne belógatni a rajongóknak. Ez minimum egy kép lenne, egy logó de sokan a megszokott render videót várják, amit majd az E3on fejelnek meg gameplay-el.
Egy rumor szerint Shawn Kittelsen fogja írni az új rész történetét aminek piszkosul örülnék mert ő alkotta a zseniális képregény sorozatot is valamint ő jegyezte a szerintem szintúgy kiemelkedő Injustice 2-t.
Pro: a port végre hibátlan.
Nem annyira pro, de nem is kontra: az új balance peccs fenekestül felforgatta a játékot, szóval aki eddig nem merült bele komolyabban, annak itt a remek alkalom. :D
A legnagyobb változás, hogy kiirtották az armored launchereket (olyan péncélozott special move-ok, amik kombólehetőséghez juttatják az embert), ami összességében nagyon jó húzásnak tűnik, de pár karakter (pl. possessed Kenshi és egy kicsit warlock Quan Chi) elég csúnyát szívott vele, mert sok ilyen mozdulat wake up támadásként is hasznos volt... hát, ennek most annyi, és bár igyekeztek pótolni őket, nem mindig jött össze jól a dolog (pl. warlock Quan Chi már csak és kizárólag sarokba szorítva tud eredményesen wake-upolni a buffolt portal stabbel, kombózni meg kockázatos belőle, mivel ha nem ütöd be a reset utáni mixupot, akkor nem hoz ki sarokból, így inkább egy throw-t érdemes nyomni kombózás helyett az esetek többségében).
Nerfelték a futást is (több staminát eszik), ami frankó dolog, mert sokkal jobban működik a zoning... na persze a futást igénylő kombókkal operáló karakterek itt is megszívták.
Kapott a játék egy úgynevezett "kounter" jelzést is, ami baromira hasznos. A képernyőn megjelenő "kounter" felirat jelzi, ha sikeresen büntettél egy támadást (mondjuk blokkoltál, majd visszatámadtál, mielőtt az ellen újra üthetett volna), szóval sokkal könnyebb észrevenni, ha egy ütés jó egy másik ellen.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Hú, hogy ezek a szörnyű pécések nem utálnak mindenkit, micsoda dolog ez:
https://twitter.com/qlocsa/status/784003510354448384
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Na jó, én a következő peccsig asszem feladom, mert a tököm kivan már azzal, hogy az NRS úgy balanszol, hogy elbassza vele a fél játékot. Quan egyetlen normális wake-up attackja egy armored launcher volt, amiről leszedték az armort, így haszontalan szar lett belőle, bezzeg pl. Predator launcherje ugyanúgy megvan páncéllal... akkor mégis mi a fasznak kellett tropára vágni Quan warlock variációját?
Cserébe a portal stab gyorsabb lett, meg 3 armort is kapott, csak egy baj van vele: nem tudja követni az ellenfelet, szóval ha nem vagy sarokban, akkor egy rakás szar, egyébként meg nem is igazi mid támadás (pedig a játék azt írja, csak hibásan), szóval be lehet guggolni előle... mivel sokan a sarokban poke-olnak, így pont baszhatod a 3 armort a sarokban is emiatt, nice job, NRS. A 3 armor meg néha bugos, sokszor 2 ütésre széttörik rajtam, szóval ja, remek peccs lett ez.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
https://twitter.com/noobde/status/796730252689047552
Legyen már Doomguy egyszer MK-ban. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Olyan jó, amikor akarsz egy kicsit ütögetni a haveroddal, aztán megtudod, hogy már két napja be vannak szarva a szerverek. :D WB, bazmeg.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Hogy ne csak Zaxx szóljon hozzá a topikhoz: akciós Mortal Kombat XL (2748 Ft).
Sors bona, nihil aliud.
thx a tippet, be is húztam a saját acc-ra, mondjuk azt a sok dolgot megint unlock-olni kriptában jaj:)
Ugyan már, 100 óra alatt simán megvan. :D Egyébként meg mindjárt jön a Christmas tower. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
rwurl=https://pbs.twimg.com/media/DHFMbwVUwAAzyI9.jpg
Bár az információk megoszlanak arról, mikor volt napra pontosan az árkád löncs, valamikor augusztusban, szóval annak majdnem közepén jó helyen van ez a poszt. Boldogat!
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Egyébként lesz valami event is vagy marad a végérvényesen magára hagyott státuszban?
Egy HD rimásztert igazán kiadhatnának a Shaolin Monksból... de nope, development hell.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Kár, a SM-t nagyon szeretem. De még jobban örülnék egy MK11-nek, bár az sztem még minimum 3 év.
Skóciában jártam (Edinbourgh) és betévedtem a Forbidden Planet-be, ahol megakadt a szemem a 3 kötetre bontott teljes MKX képregényen. Azonnal elhoztam és bár annó majdnem végig olvastam mikor digitálisan szedtem le számonként, de teljesen más élményt nyújt most a kezemben fogva az összeset.
Fantasztikus képregény ami szinte mindent megmagyaráz ami nem volt tiszta a játékban, valamint jól elmélyíti a világot és történelmét időt szánva a karakterekre és a kapcsolataikra egyaránt. Mocskosul berántott az utolsó lapig.
Együtt volt kb. 37 font ami nagyon megérte mert egészen terjedelmes. (persze nem annyira mint az Injustice).
Slightly related: a WB már igazán bejelenthetné azt a PC-s Injustice 2-t. Ennyit szüttyögnének vele a QLOCnál, vagy megint az a terv, hogy valami felDLC-zett verziót kapunk?
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Tegnap belekóstoltam a Mortal Kombat (IX) Komplete Editionbe. MK utoljára a 4-es járt a kezeim között. Abban elég penge voltam annak idején, de összehasonlíthatatlanul egyszerűbb volt, mint az MKKE. Különféle dobások, százféle kombó, combo break, növekvő csíkkal bekapcsolható táposabb speckók, eleve több alapgomb, karakterenként legalább 30-40 megtanulandó kombináció. Lehet, hogy öreg vagyok én már ehhez.
A tutorialt sem tudtam végigcsinálni. :) Már az alap kombókat is alig bírtam elég gyorsan bevinni (vagy csak az utángyártott kínai Xbox kontrollerem tré ehhez a sebességhez), de a tag team rész záróbunyójánál már azt sem tudtam előidézni élesben, amit éppen pár perccel előtte tanítottak meg.
Úgy érzem memóriában és ujjhasználatban is sokat kellene gyakorolni ahhoz, hogy elérjem a korábbi részekben nyújtott teljesítményemet. Nem biztos, hogy jelen életkörülményeim között erre lesznek erőforrásaim...
Van valami abszolút nooboknak szóló oktató videó, ami esetleg segíthet rajtam? 1000-szer elveretni magamat nincs kedvem tanulás címszó alatt...
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Azt, hogy gond van-e a kontrollerrel (mondjuk ha más játéknál nem tűnt fel, nem hiszem, hogy lenne), szerintem pl. Scorpionnal tök jól le tudod tesztelni. Van egy nagyon könnyű kombója (X-X-X boxon, PS-en asszem négyzet-négyzet-négyzet), szóval ha az nem jön ki, akkor lehet, hogy van valami baj. A D-Pad még érdekes lehet, mert ha a 360-as korongot sikerült utángyártaniuk, akkor azzal bizony szenvedni fogsz, az analóg kar meg nem valami jó az MK-hoz.
Egyébként ha ez megnyugtat, az MK4-ben egy kicsit gyorsabban kellett beütni a kombókat, az újabb részek jóval megengedőbbek ebből a szempontból, sőt, néhány kombónál az is előfordulhat, hogy azért nem jönnek ki, mert túl gyors vagy. A reakcióidő és a gyorsaság meg persze számít, de nem azon a szinten, ahol az egyszerű földi halandók állnak egy bunyós játékkal, szóval átlagos játékosként ebből kiöregedni nem lehet. Gyakorolni persze kell, szvsz kb. 8 óra kell a gyakorló módban ahhoz, hogy jobban bánj egy karakterrel.
Az in-game tutorial meg rossz, mert semmire sem tanít meg (és biztos vagyok benne, hogy nekem is volt olyan rész, amit nem tudtam megcsinálni elsőre, mert vagy rosszul volt elmagyarázva, vagy simán csak nem volt elmagyarázva :D). Hogy van-e jó oktatóvideó MK9-ből, azt nem tudom, én nem nagyon emlékszem ilyesmire (bezzeg az MKX-hez van nem egy, ahol a kezedet fogják és 10 percig magyarázzák a mozgást is :D). Ezt találtam most hirtelen, az alap dolgokat megmutogatja az alapján a néhány perc után, amit néztem belőle:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=i9tGTSt3_k8
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Köszi, pont ezt a videót találtam én is. Egész okésan elmondta és bemutatta az alapokat. Már nem is tűnik annyira lehetetlennek, hogy feljebb jussak a noib szintről.
Könnyen lehet, hogy az volt a baj, hogy túl gyorsan nyomtam a gombokat. Majd tesztelem még. A dpad elég pontatlan, az analóg kar meg elég felejtős. Egyelőre ez marad, talán még megpróbálom a billentyűzetet majd.
A videó alapján a training mód elég hasznosnak és sokoldalúnak tűnik. Azzal fogom folytatni.
A stance váltásnak mi értelme van?
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Semmi, nyugodtan elfelejtheted. Az MKX-ben is csak annyi értelme van, hogy Johnny Cage egyik brutality-jét csak az egyik stance-ből lehet behozni:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=d7ZO4yBiVII
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Tessék normális controllert venni
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Játszottam egy menetet echte Xbox 360 kontrollerrel, és semmivel sem volt jobb a kínai kópiánál. A hátra-előre mozgásból sokszor ugyanúgy guggolás vagy ugrás lett, akár d-paddel akár analóg karral próbálkoztam. Kábé esélytelen pontos kombókat bevinni így. Nem is értem, hogyan képes ilyen kontrollerrel bárki bunyós játékot vagy centizős platformert játszani.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Az analog karokkal nekem is mindig ez volt a tapasztalatom, de szerintem a d-paddel nagyon keves gyakorlas utan tok precizen lehet jatszani. Ne add fel!!! ;)
Az a poén a 360-as kontrollerben, hogy nem is az baj, hogy korong alakja van a dpadnek, hanem az, hogy még az a szar korong is mozog össze-vissza a picsába. Ha mondjuk te jól belövöd magadnak a jobb oldalt, de közben véletlenül felfelé tolod egy kicsit a korongot, máris ugrasz egyet jobbra lépés vagy dash helyett. :D
Egyébként meg lehet szokni, nagyon sok MK9-et játszottam a 360-as dpaddel és egy idő után már egész oké volt... persze multiban csak onnantól sikerült vállalható aránnyal boldogulni, hogy váltottam a One-os padre.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Haha, itt a csávó, aki az announcert szinkronizálta az első részben:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=PWxLyAgwaPE
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Xboxon játszom a játékkal (XL) és csak kapkodom a fejem - annyira pörgös, jó ritmusú lett. Rengeteg potenciál van benne (tudom, 3 éves játék, de egy csecsemőnek minden vicc új :D)
Sok jó ötlet és iszonyú jó karakterek (persze van amelyik nem annyira tetszik, de összességében jól eltaláltak)
És még a story mód se rossz :)
Ami a bajom: nekem is az xbox kontrollerrel vannak bajaim. SOkszor nem jön össze a kombó egy egy srégreütéstől. De persze bele lehet jönni.
Örülök, hogy végre meglett. Mondjuk továbbra is mérges vagyok a WB-re, hogy se szó se beszéd törölték a ps3-as megjelenést.
Én közben megajándékoztam magamat egy One kontrollerrel karácsonyra, de még nem próbáltam vele mortalozni (nálam a 9-es MK a tesztalany PC-n). Alkalomadtán majd összevetem valahogy a 360-as élményekkel, ha sikerül Windows 7 alatt is beizzítanom a One kontrollert (annyira nem triviális).
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Én Logitech F310-el nyomom, foleg az analóg karral.
Kb 2 kataktert tanultam meg jatszani, de online még mindig sokszor elvernek.
Az MK-kat mindig a tempó és dinamika miatt preferáltam, nameg mert a mozifilm óta teljesen fanja lettem az egésznek. (Még a rettenetes rajzfilm sorozat is megvolt valamint a tv sorozat.)
A negyedik és a 9. resz kozotti erat a haveromnal nyuztam mert akkor meg nem volt konzolom. Oszinten szolva mindegyik reszt kedveltem a maga idejeben. (Kiveve a SubZero, SpecialForces duo).
A kilencedik rész story modjat meg nem tudtak uberelni, de ettol fuggetlen egy piszkos jo fighting game lett az X.
Félreértések elkerülése végett: One kontrollerrel nyomom :) (persze ezek szerint én vagyok a béna, de majd belejövök) :D
Bunyós játékokra és 2D-s platformerekre szerintem is egyértelműen rosszabb a DualShock 3-4-nél. Az utóbbiak mellé nem gondolkoznék fight paden, az előbbi mellé igen. Lehet, hogy sokat fejlődött a D-pad, nem is borzalmas, de még mindig érezhető a hátrány a Nintendóhoz és a Sonyhoz képest. Biztos nekem is nehezebb megszoknom a(z ebben) jobbak után.
Sors bona, nihil aliud.
Na nem mintha meglepő lenne, de úgy tűnik, hogy az E3-on jön a...:
https://screenrant.com/mortal-kombat-11-e3-2018-announcement/
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ha az előző játékaik promo tematikáit nézzük, akkor az E3 előtt kéne belógatni a rajongóknak. Ez minimum egy kép lenne, egy logó de sokan a megszokott render videót várják, amit majd az E3on fejelnek meg gameplay-el.
Egy rumor szerint Shawn Kittelsen fogja írni az új rész történetét aminek piszkosul örülnék mert ő alkotta a zseniális képregény sorozatot is valamint ő jegyezte a szerintem szintúgy kiemelkedő Injustice 2-t.