444 szerint A Pappa Píának olyan 1.5-3 millió néző kellene ahhoz, hogy behozza az árát. A Kincsemnek sem sikerült, pedig az elvileg egy nagyságrenddel jobb lett, megállt olyan 300-400k össznéző környékén..
Egy átlag nézőnél túl sok szempont játszik közbe az élmény befogadásánál. Nem kritikus elvárásokkal ülnek be a székbe , hanem egy kellemesen eltöltött nap végén, egy jó vacsora után akár a kedvesükkel egy nagyon szép nap zárásaként beülnek valamire. Az egész nap hangulata és az élmények agyra gyakorolt hatása miatt egy sokkal jobb élményt fog átélni mint valaki aki cél orentáltan és rákészülve megy filmet megtekinteni.
Szal ezért nem mindenki éli meg ugyanúgy.
És lehet h a Józsi mikro világában annak a bizonyos kellemes napnak egy szórakoztató zárása volt a Pappa Pia. Nincs jogunk lehülyézni ha így élte meg. Sok filmhez én is tapasztok egy érzelmet, emléket.
Viszont. Ettől független ki lehet jelenteni hogy a Pappa Pia egy igénytelen fos és ez mégsem azt jelenti hogy Józsinak szar ízlése lenne hanem inkább hogy neki aznap valami olyanra volt szüksége amit kitudott elégíteni a film, és vszeg később a filmről neki is inkább az a nap fog eszébe jutni és nem pedig maga a film azokkal a borzalmas musical betétekkel.
Másodrészt a ma 30as vagy 40es generációban rengeteg embernek lett fiatal kora óta tartó hobbija a filmek. Ezért vagyunk kritikusak mindennel szemben és járunk fórumokra. De el kell fogadnunk hogy sokan teljesen más hozzá álassal gondolnak a filmekre, és a mozira, más igényekkel.
Jó gondolatmenet, de az a helyzet, hogy sokan szeretik és jó filmnek gondolják ezeket "objektíve".
Az ő kis világukban ez már megugorja a szintet. Ezt azzal tudnám példába foglalni, mint amikor megnézitek a 20 évvel ezelőtt látott hú de izgalmas, hú de félelmetes filmet, aztán egy nagy csalódás az egész - és ezt ne csak az elvárások változására fogjuk, mert az igazán jó filmek kiállják az időt, vagy legalábbis tartósabbak. Van viszont olyan, amit gyerekként a tapasztalatlan fejemmel jónak gondoltam, mert nem volt elég viszonyítás, most meg újra néztem, és minden szempontból egy ordító giccs volt a film.
Igen, Kiánu, rád gondolok!
rwurl=https://www.mafab.hu/static/2014/268/14/45561_3.jpg
Ahogy a szar humort is, pl Jodának van/volt egy külön topicja erre.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Egy átlag nézőnél túl sok szempont játszik közbe az élmény befogadásánál. Nem kritikus elvárásokkal ülnek be a székbe , hanem egy kellemesen eltöltött nap végén, egy jó vacsora után akár a kedvesükkel egy nagyon szép nap zárásaként beülnek valamire.
De ez kit érdekel? Nincs hét, amikor ne menne a moziban legalább valami távolról igényes giccsfilm ilyen elképzelt álomnapok végére, szóval a magyar filmsátán hívogató vonyítását akkor is el lehet kerülni. :D Itt nem azzal van gond, hogy nem filmsznob az ország lakossága, hanem az, hogy alpári módon igénytelen.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Egyébként annak, akit ez mélyebben érdekel, nagyon tudom ajánlani ezt a kétrészes videót a RedLetterMediától:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=sXNsT7-Lwsk
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=Cc85QCF5414
Ez arról szól, Hollywood hogyan gyártja le a Pappa Piákat, de nagyon hasonló a hazai hasonló filmek mindsetjéhez. Lehet, hogy csak két filmőrült okoskodásának tűnik, de a videó elég nagyot ment Hollywoodban, és jó sokan jeleztek vissza nekik arról, hogy eltalálták teljesen.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Tompi írta: 444 szerint A Pappa Píának olyan 1.5-3 millió néző kellene ahhoz, hogy behozza az árát. A Kincsemnek sem sikerült, pedig az elvileg egy nagyságrenddel jobb lett, megállt olyan 300-400k össznéző környékén..
Az előzetesek alapján más költsége volt a két filmnek.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Nemtom melyik megközelítés itt a rosszabb:
- az hogy minden afrikai állatnak fekete színész a hangja, az rasszizmus?
- ha fehér színész lenne az oroszlánok hangja, az meg whitewashing lenne?
Az összes új Disney remake "live action" film lesz, ami a nem emberi szereplőknél realisztikus CG-t jelent. Lásd még Jungle Book, Maleficent, Beauty and the Beast.
Szóval mondjuk pont itt a Lion King esetében az idézőjel igazából akár tripla is lehetne.
(készül még Mulan, meg Pinocchio is, a Robin Hoodot azt még nem tudom)
Aladinnal, Pinokkional vagy Mulannal simán látom a lehetőséget benne, de könyörgöm egy Lion Kinget minek megcsinalni "realisztikus CG-ben"? Disney forog a sírjában.
A Jungle Book 99%-a is realisztikus CG volt, aztán mégis elég sokakat érdekelt, és sokaknak tetszett is (bevallom, sztem is minimum okés volt)
Meg úgy általában ugye ez csak afféle költői kérdés volt abban a korban, amikor a nagyobb költségvetésű filmes (és általában tévés) produkciók legalább 90%-a nem originál, hanem valamilyen létező IP-ből készül, ugye?
tehát gondolkodjunk stúdióvezető aggyal és legitimáljuk, hogy a világ egyik leghíresebb rajzfilmjét meggyalázzák. De hát melót jelent a CG-s iparnak (ami egyébként a legnagyobb mértékben felelős a mozi hanyatlásáért), persze, hogy hazabeszélsz...
Jó, egy T3-ra is mondhatjuk, hogy szar, de egy 3/10-es filmnek mi értelme van ?
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Pénzt hoz. De az új Termi ne neki hozzon pénzt, hanem nekem álljon a faszom tőle.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
444 szerint A Pappa Píának olyan 1.5-3 millió néző kellene ahhoz, hogy behozza az árát. A Kincsemnek sem sikerült, pedig az elvileg egy nagyságrenddel jobb lett, megállt olyan 300-400k össznéző környékén..
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Ehhez a Pappa Pia-s témához pár gondolat:
Egy átlag nézőnél túl sok szempont játszik közbe az élmény befogadásánál. Nem kritikus elvárásokkal ülnek be a székbe , hanem egy kellemesen eltöltött nap végén, egy jó vacsora után akár a kedvesükkel egy nagyon szép nap zárásaként beülnek valamire. Az egész nap hangulata és az élmények agyra gyakorolt hatása miatt egy sokkal jobb élményt fog átélni mint valaki aki cél orentáltan és rákészülve megy filmet megtekinteni.
Szal ezért nem mindenki éli meg ugyanúgy.
És lehet h a Józsi mikro világában annak a bizonyos kellemes napnak egy szórakoztató zárása volt a Pappa Pia. Nincs jogunk lehülyézni ha így élte meg. Sok filmhez én is tapasztok egy érzelmet, emléket.
Viszont. Ettől független ki lehet jelenteni hogy a Pappa Pia egy igénytelen fos és ez mégsem azt jelenti hogy Józsinak szar ízlése lenne hanem inkább hogy neki aznap valami olyanra volt szüksége amit kitudott elégíteni a film, és vszeg később a filmről neki is inkább az a nap fog eszébe jutni és nem pedig maga a film azokkal a borzalmas musical betétekkel.
Másodrészt a ma 30as vagy 40es generációban rengeteg embernek lett fiatal kora óta tartó hobbija a filmek. Ezért vagyunk kritikusak mindennel szemben és járunk fórumokra. De el kell fogadnunk hogy sokan teljesen más hozzá álassal gondolnak a filmekre, és a mozira, más igényekkel.
Jó gondolatmenet, de az a helyzet, hogy sokanszeretik és jó filmnek gondolják ezeket "objektíve".
Az ő kis világukban ez már megugorja a szintet. Ezt azzal tudnám példába foglalni, mint amikor megnézitek a 20 évvel ezelőtt látott hú de izgalmas, hú de félelmetes filmet, aztán egy nagy csalódás az egész - és ezt ne csak az elvárások változására fogjuk, mert az igazán jó filmek kiállják az időt, vagy legalábbis tartósabbak. Van viszont olyan, amit gyerekként a tapasztalatlan fejemmel jónak gondoltam, mert nem volt elég viszonyítás, most meg újra néztem, és minden szempontból egy ordító giccs volt a film.
Igen, Kiánu, rád gondolok!
rwurl=https://www.mafab.hu/static/2014/268/14/45561_3.jpg
Ahogy a szar humort is, pl Jodának van/volt egy külön topicja erre.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
A Mega64 és Boxxy topikjaim mai napig híresek arról mennyire senkit nem érdekeltek rajtam kívül. :D Régiszépidők
Voltam egy magyar film kozonsegtalalkozojan, ott mondtak h eselytelen barmilyen magyar filmnek is, h visszahozza a gyartasi koltseget, meg a felet se.
Boxxy <3
Youtube: Csöpi plays - https://goo.gl/pp4Ldr
0-ra kijön? Igen, majd valamikor 2049-ben, a jubileumi 30. kiadással. :|
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Ez valószínű. Egyszerűen nincs akkora piaca egy mozifilmnek Magyarországon. Mondjuk egy Saul fia lehet, hogy termel némi bevételt külföldön is...
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
De ez kit érdekel? Nincs hét, amikor ne menne a moziban legalább valami távolról igényes giccsfilm ilyen elképzelt álomnapok végére, szóval a magyar filmsátán hívogató vonyítását akkor is el lehet kerülni. :D Itt nem azzal van gond, hogy nem filmsznob az ország lakossága, hanem az, hogy alpári módon igénytelen.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Egyébként annak, akit ez mélyebben érdekel, nagyon tudom ajánlani ezt a kétrészes videót a RedLetterMediától:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=sXNsT7-Lwsk
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=Cc85QCF5414
Ez arról szól, Hollywood hogyan gyártja le a Pappa Piákat, de nagyon hasonló a hazai hasonló filmek mindsetjéhez. Lehet, hogy csak két filmőrült okoskodásának tűnik, de a videó elég nagyot ment Hollywoodban, és jó sokan jeleztek vissza nekik arról, hogy eltalálták teljesen.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Az előzetesek alapján más költsége volt a két filmnek.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
lesz ez az új Oroszlánkirály, íme a hangok, Mufasa szerencsére visszatérő, Jeremy Ironst nehéz lesz überelni
rwurl=https://pbs.twimg.com/media/DNlKkoVVoAAenxt.jpg
Mégis minek új Lion King????
Élőszereplős? :D
Vill du bli ihop med mig?
btw 3 része volt eddig.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
az remélem megvan, hogy új Aladdin is jön
Nemtom melyik megközelítés itt a rosszabb:
- az hogy minden afrikai állatnak fekete színész a hangja, az rasszizmus?
- ha fehér színész lenne az oroszlánok hangja, az meg whitewashing lenne?
És az elsőn kívül kit érdekel a többi? Ez remake itt a szereplőlista alapján amúgy is.
Eredet film :D
Aztbtudni lehet, hogy milyen technológiával akarják elkészíteni? Tud még valaki nyugaton rajzolni?
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
hehe amerikai haver szokott ezzel szívózni, hogy "ne szóljuk le a számítógépeket, ha nem lennének, az európaiak nem tudnának zenélni"
Ha meg nem lennének erdők, akkor biztos finn metál sem létezne.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
;-)
Az összes új Disney remake "live action" film lesz, ami a nem emberi szereplőknél realisztikus CG-t jelent. Lásd még Jungle Book, Maleficent, Beauty and the Beast.
Szóval mondjuk pont itt a Lion King esetében az idézőjel igazából akár tripla is lehetne.
(készül még Mulan, meg Pinocchio is, a Robin Hoodot azt még nem tudom)
Aladinnal, Pinokkional vagy Mulannal simán látom a lehetőséget benne, de könyörgöm egy Lion Kinget minek megcsinalni "realisztikus CG-ben"? Disney forog a sírjában.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=6TFgNz_AKMA
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
A Jungle Book 99%-a is realisztikus CG volt, aztán mégis elég sokakat érdekelt, és sokaknak tetszett is (bevallom, sztem is minimum okés volt)
Meg úgy általában ugye ez csak afféle költői kérdés volt abban a korban, amikor a nagyobb költségvetésű filmes (és általában tévés) produkciók legalább 90%-a nem originál, hanem valamilyen létező IP-ből készül, ugye?
tehát gondolkodjunk stúdióvezető aggyal és legitimáljuk, hogy a világ egyik leghíresebb rajzfilmjét meggyalázzák. De hát melót jelent a CG-s iparnak (ami egyébként a legnagyobb mértékben felelős a mozi hanyatlásáért), persze, hogy hazabeszélsz...
rwurl=https://i.ytimg.com/vi/TPoUAoV8uc0/hqdefault.jpg
Youtube: Csöpi plays - https://goo.gl/pp4Ldr