A hamvaiból feltámadott Appeal jó ideje a sötétben tartott minket a kultklasszikus Outcast kezdetben remasternek nevezett remake-jének megjelenésével, csak a 2017-en belüli konkrétumok nélküli csúszkálás volt eddig a fix. Mielőtt azonban attól kellett volna félnünk, hogy az évből is kicsúsznak, kiderült: meglephetjük magunkat karácsonyra egy kis nosztalgiával. November 14-én indul a kilövés Steamen, PS4-en és Xbox One-on.
A várakozást ízléstől függően az alábbi tréler könnyíti, illetve nehezíti. Biztató, hogy a már-már túlzottan ismerős jelenetek és helyszínek mellett egy-egy újat is vélek felfedezni.
rwurl=https://youtu.be/gCfkQG8ogkYThx, dulakh!
A várakozást ízléstől függően az alábbi tréler könnyíti, illetve nehezíti. Biztató, hogy a már-már túlzottan ismerős jelenetek és helyszínek mellett egy-egy újat is vélek felfedezni.
rwurl=https://youtu.be/gCfkQG8ogkYThx, dulakh!
Frankón illik a játékmenethez az unchartedes vállhoz emelt kamera. Egy kicsit féltem, amikor mondták, hogy a régi FPS-nézetet szanálták, de ez sokkal jobbnak tűnik annál.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Instant buy!
Mondjuk erősen kétlem, hogy produkálna akkora eladásokat, amik validálnának egy folytatást... :(
Kíváncsian várom, anno bedobtam a KS kampányba, de az nem jött össze. Az aláfestő zenéje a mai napig zseniális.
The strong eat, the weak are meat.
Nem olyan biztos ám az: nem AAA, hanem olyan indie / middleware lépték ez, és az Appeal meg a Big Ben is ilyemiben gondolkodik. Pár száz ezer kópia mondjuk nem ártana.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Egyrészt ez így van, másrészt viszont egy régi játék felújításánál jobban elnézi a régi rajongó, hogy alacsony költségvetésű csinosítás, mert ott megvan már a kapocs. Egy második résznél viszont talán többen várnák el, hogy feltörölje a padlót velünk látványilag újra.
A kalandjátékokhoz, az izometrikus RPG-khez vagy a 2D-s platformerekhez képest itt drágább lenne ütős látványt csinálni. Mondjuk számomra az a legkevesebb, ha ez a grafikai szint a legnagyobb baj, de nem is pusztítom tűzzel-vassal a modern grafikát.
Sors bona, nihil aliud.
Akkor, ha jól értem, ez teljesen különálló játék lesz, akinek meg van az eredeti lemezen (Gurus), annak meg kell venni?
Ofkorsz, mondjuk a gurus CD-kkel egyébként sem tudom, hogy mit akarnál. :) Nekem is onnan lett meg először egyébként, az egy jó szám volt. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
marmint melyik univerzumba vagnak 20 ev utan jopofibol minden eredeti Outcast tulajdonhoz full ingyen a fejlesztesuk hosszas melojat? :)
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Igen, ez a problémásabb része, meg ott aztán rengeteg olyan dolog is bejönne, amivel a Second Contact esetében nem kellett foglalkozni (zene, szinkron, történet, miegyéb). Ettől függetlenül szvsz megoldható lenne a folytatás, de mindenképpen egy más jellegű játék kellene hozzá.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Pl. a játék alapjait használja pl. mint a Brutál Doom. De mindegy is, magyarítás menjen vele.
Nem tudom pontosan, hogyan viszonyul a régi verzióhoz a remake, de nem úgy, mint a Brutal Doom a Doomhoz. Annyi biztos, hogy a 100%-ig pontos topográfia miatt használták a régi motort (vagyis minden tereptárgy és domborzati elem maradt ott, ahol régen volt), de hogy ez most azt jelenti, hogy tényleg dohog is a játékban belőle valami, vagy csak modellként szolgált a Unity alatt futó remake-hez, nem biztos.
Mindenesetre régi és új külcsín között váltogatás sem lesz, effektíve teljesen új játékról van szó.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Azt pedig az Appeal javára írnám, hogy amikor visszaszerezték a jogokat is besült a Kickstarter-mutatvány, kipofozták a régi játékot, és nem új termékként tették fel GOG-ra, hanem minden régi tulajnak járt a javított változat. Persze végül is csak patchelés, de egyesek pénzért csinálják, és ez esetben ők a korábban eladott példányokból pénzt se láttak.
Nyilván ha terveik voltak, az ő érdekük is volt (Steamre ugye már így került fel), de nem ez a munka hoz nagy ismeretséget vagy renomét az eredetinek, viszont így végre sokkal játszhatóbb lett.
Sors bona, nihil aliud.
Egyébként én ezért vettem meg Steamen is az 1.1-et. Egyszerűen zavart, hogy a pöcs Atarinak fizettem a játékért az első gogos megjelenéskor.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ja, én is megvettem egyből (azaz összesen negyedszer), akkor még 3,99 euró volt alapból, most 5,29. Lehet, hogy az EU Tier 2 eltűnésével függ össze, de az sem kizárt, hogy emelték az alapárat.
Sors bona, nihil aliud.
Ajjaj, a retail verzió megjelenésénél az a dátum aggasztó:
https://cdgalaxis.hu/shop/pc/24191/outcast-second-contact.html
Remélem, hogy csak le van maradva a CDG, mert itt bizony "jó" magyar forintban sokkal kedvezőbb az ár, szóval inkább a boltit venném a digitális helyett.
A borítóról meg... hát, kár a régi Cutterért.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
xxx.12.31: nincs hivatalosan kiadható dátumuk, csak év a megjelenéshez
A generic dátumból gondolom, hogy nem az lesz az igazi, az aggaszt, hogy digitálisan két hét múlva itt a játék, mégsincs végleges dátum az oldalon, szóval úgy tűnik, nem akkor fog rajtolni a bolti verzió.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A Game november 24-es megjelenést ír a dobozos konzolos verziókra, az Amazon pedig 14-ét.
Vicces egyébként az 50 órás "engrossing storyline". Én felnyaltam minden sarkát a játéknak, és hírhedten csiga vagyok, de a Steam úgyis csak 45 órát mért, ami ugye erősen bruttó idő.
Sors bona, nihil aliud.
Érdekes, az új dev diary-ban azt mondják, hogy lesz néhány új helyszín:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=zrHdb0sZzjo
Fura extra, mert az tuti, hogy a szinkronra pl. nem költöttek, szóval új küldetés biztosan nem lesz, csak a bejárható terep bővül egy kicsit.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.