a warhammer fantasyban annó a táblásjátékban, nem voltak a káosznál külön Slanesh, Khorn stb. egységek/seregek, mert ugye a jelenlegi játékban a káoszharcosok nincsenek így különszedve
Ha a TW:Warhammerre gondolsz, létezik egy Ultimate Chaos nevezetű mod, ami pontosan ezt valósítja meg. Illetve ez a feature a Steel Faith Overhaul modban is megtalálható.
Egyes pletykák szerint pedig a 3. rész a különféle Káosz frakciókra fog koncentrálni...
A 2. résszel játszik még valaki? Ha nem, nem kell elkapkodni a megvételt... A kampány dögunalom, a vortex mechanika mehhhhh, a csaták meg borzasztó arcade-re lettek véve. Meg kell várni pár patchet / modot, ami kipofozza a játékot.
Ja, és olyan kis cuki bugok is vannak benne, mint hogy a közelharcosok csak állnak és nézik egymást gyakás helyett, vagy hogy bizonyos mechanikák nem működnek, pl. a Skaven Doom Engineer. Vagy az előző körben kiirtott helyőrség az aktuális körre újra fullon van...
Személy szerint pihentetem ezt és visszatérek az első részhez.
Nem vagyok járatos a Warhammer-ben, de megnéztem milyen már, viszont nagyon nem az én játékom. Ahogy elnézem az első részben voltak a sokaknak ismerős fajok, ez a második rész így nagyon kiegészítő szagú. Grafika (nem csak shaderre és poligonszámra, hanem az egész "művészi" megvalósítására) és a játékmenet végtelenül elavult. Azt a Total War betegséget legalább elörökölte, amitől a falnak megyek, hogy az ijjászok olyan faszul viselkednek, hogy hamar alt+f4-re barangolnak kezeim. Egyébként a kampányban a folyamatos unrest/corruption nagyon idegesítő, mindig feleslegesen kell állomásoztatni egy sereget, hogy lenyugodjanak, aztán ahogy telnek a körök egyre rosszabb a helyzet. Azt se tudom, hogy kinek a fejéből pattant ki, hogy -10 unrest-et érdemel a fővárosodban, ha visszafoglaltál egy területet... Pedig ezekkel a túlbuzgó gyíkokkal voltam. Folyamatos random események valamennyire feldobják, de nekem ez nagyon kevés.
Reaper írta: A kampány dögunalom, a vortex mechanika mehhhhh, a csaták meg borzasztó arcade-re lettek véve.
Megelőlegezek egy "nem értek egyet"-et, de egyelőre csak nem értem. A dögunalom személyes megítélés és nagyban játékstílus kérdése is, a mehhhhh... rendben, ez az arcade dolog meg bizarr. Biztosan igazad van, mindenesetre--
Ne hallgassatok ezekre a búval baszottakra, szerintem klafa lett a játék. :>
Ja, és olyan kis cuki bugok is vannak benne, mint hogy a közelharcosok csak állnak és nézik egymást gyakás helyett
Én egyelőre élvezem, de nagyon kevés időm volt rá, így nem tudom később hogyan alakul.
Az első résznél összetettebbnek látom a csatán kívüli részt, ami ráfért nagyon.
A csatákat meg nem tudom összehasonlítani annyira mert anno közelharcos acéltökű ork főnökkel voltam, most meg nedves papírból gyúrt mágus elffel, szóval semmi köze :-) Mondjuk az az egy állati fura hogy nem lehet kinyírni egyből, sőt kettőből sem senkit, hanem elfut, aztán visszajön később...
Kampány dögunalom = NULLA a kihívás benne, mert gagyi az AI. Nézd meg az első részt az Advanced AI moddal, na, ott már fel kell kötni a gatyát. Ez meg ilyen óvodás szint, az AI be sem támad, nem hogy fenyegetést jelentsen (hardon játszom, ennél nagyobb mértékű csalást ugyanis nem vagyok hajlandó lenyelni a gépnek).
Vortex rituálék: fölösleges sallang, a risk/reward arány szar, a gépet meg picsaegyszerű megakadályozni abban, hogy nyerjen, vagy akár teljesítse a maga rituáléját.
Bizarr az, hogy arcade-ek a csaták? Valóban. Shogun 2 óta egyse rosszabb a helyzet, de ez most már tényleg kvázi MOBA klikkfeszt lett. Arról nem is beszélve, hogy minden egység 3-4-5x route-ol, majd tér vissza a csatába, ami rohadt idegesítő. És rohadt gyors az egész, egy csata max. 2-3 perc; felejtsd el, hogy egyáltalán rázoomolnál bármilyen küzdelemre, azt meg pláne, hogy akár csak 10 mp-ig nézegesd, hogyan csépelik egymást.
Nekem azért elbíbelődnek egymással a fiúk közelharcban, de az tény hogy ez az elfutnak-visszajönnek dolog fura. Aztán lehet hogy ez így volt mindíg, nem tudom, más Total warral nem játszottam csak a Warhammerekkel.
Engem betámadgatott az AI, de tény, hogy a nagyobb játékosok inkább a saját Vortex-követelményeikre hajtanak a tótöl leigázásod helyett. Ettől még amikor rituálét kezdesz és mindenki odaböfög egy fullos sereget a domíniumod ~közepére + Káosz-miniinvázió, azt aligha unalmas vagy könnyű érdemben lekezelni, és akkor a játék vége előtti csapásról nem is szóltam, mert nem akarok spoilerezni.
ShowHide spoiler #
A tényleges játékvégi dolog viszont nem olyan vészes, egy nem-fullos, sérült kényszersereggel vágtam bele tesztszerűleg, aztán végül mégis teljesen simán győztem.
Persze a játék még mindig nem "a stratégiák Dark Soulsa", vagy mi (bár ez utóbbi fffrenetikus helyi közmegítélését/népszerűségét figyelembe véve ezzel is csak szerencsétek van, puncik!).
Arról nem is beszélve, hogy minden egység 3-4-5x route-ol, majd tér vissza a csatába, ami rohadt idegesítő. És rohadt gyors az egész, egy csata max. 2-3 perc; felejtsd el, hogy egyáltalán rázoomolnál bármilyen küzdelemre, azt meg pláne, hogy akár csak 10 mp-ig nézegesd, hogyan csépelik egymást.
Skavenekkel voltál? A majazték 'ruszkikkal ennél sokkalta kevésbé instabil csataélményeim voltak.
Na azért. Nem kicsit pofátlanság lett volna újra elkérni pénzt érte.
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
Az a bazi pusztaság ott délen... akár be is jelenthethnék a Nekronokat Tomb Kings frakciót. Az Old World közepe meg még mindig rohadt zsúfolt. A 3 Empire LL indulhatna más-más tartományból, a Káoszt meg szétszórhatnák a világ 4 sarkába. És a Wood Elfekkel is kezdhetnének valamit, geci unalmas velük a kampány.
arra leszek kíváncsi, hogy hogy a grand kampányban a törpék és a káosz ellen mennyi esélye lesz mondjuk a Skaveneknek egy online csatában
mivel a törpék tüzérsége és a káosz nehéz gyalogság szerintem lekaszálja őket
És hogyan balanszolják, hogy csak a 2-eskés fajoknak vannak nem csekély fegyvertényt jelentő rítusaik? És hogy egyes nagy játékosok tökegyedül indulnak jókora kezdőterületeken, míg másoknak az első körtől kezdve rivalizálniuk kell más nagy játékos szomszédaikkal? És hol a csába van már a leghomokosabb frakció? És hogy a halálba tudták félreírni Archaon nevét a fenti képen?
Lassan az egész játék végignézhető YT-on.
Sosem láttam ennek értelmét. Olyan, mintha pornót néznél dugás helyett.
Non serviam
Semmi köze a totalhammerhez, de eszembe juttatta:
"A nice state of affairs when a man has to indulge his vices by proxy." - Raymond Chandler
Warhammer 1+2 patch részletek, FLC-k stb.
Utsó mondat: Tomb Kings confirmed...?
Non serviam
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=KM7PSYDSZqY
a warhammer fantasyban annó a táblásjátékban, nem voltak a káosznál külön Slanesh, Khorn stb. egységek/seregek, mert ugye a jelenlegi játékban a káoszharcosok nincsenek így különszedve
Nem voltak, bármelyik hősnek lehetett bármelyik káoszisten markját adni.
Ha a TW:Warhammerre gondolsz, létezik egy Ultimate Chaos nevezetű mod, ami pontosan ezt valósítja meg. Illetve ez a feature a Steel Faith Overhaul modban is megtalálható.
Egyes pletykák szerint pedig a 3. rész a különféle Káosz frakciókra fog koncentrálni...
Non serviam
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=D56CckqlsB4
rwurl=http://i1.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/353/279/e31.jpg
Non serviam
Volt már?
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=KRNk6ANO9p8
A 2. résszel játszik még valaki? Ha nem, nem kell elkapkodni a megvételt... A kampány dögunalom, a vortex mechanika mehhhhh, a csaták meg borzasztó arcade-re lettek véve. Meg kell várni pár patchet / modot, ami kipofozza a játékot.
Ja, és olyan kis cuki bugok is vannak benne, mint hogy a közelharcosok csak állnak és nézik egymást gyakás helyett, vagy hogy bizonyos mechanikák nem működnek, pl. a Skaven Doom Engineer. Vagy az előző körben kiirtott helyőrség az aktuális körre újra fullon van...
Személy szerint pihentetem ezt és visszatérek az első részhez.
Non serviam
Nem vagyok járatos a Warhammer-ben, de megnéztem milyen már, viszont nagyon nem az én játékom. Ahogy elnézem az első részben voltak a sokaknak ismerős fajok, ez a második rész így nagyon kiegészítő szagú. Grafika (nem csak shaderre és poligonszámra, hanem az egész "művészi" megvalósítására) és a játékmenet végtelenül elavult. Azt a Total War betegséget legalább elörökölte, amitől a falnak megyek, hogy az ijjászok olyan faszul viselkednek, hogy hamar alt+f4-re barangolnak kezeim. Egyébként a kampányban a folyamatos unrest/corruption nagyon idegesítő, mindig feleslegesen kell állomásoztatni egy sereget, hogy lenyugodjanak, aztán ahogy telnek a körök egyre rosszabb a helyzet. Azt se tudom, hogy kinek a fejéből pattant ki, hogy -10 unrest-et érdemel a fővárosodban, ha visszafoglaltál egy területet... Pedig ezekkel a túlbuzgó gyíkokkal voltam. Folyamatos random események valamennyire feldobják, de nekem ez nagyon kevés.
Megelőlegezek egy "nem értek egyet"-et, de egyelőre csak nem értem. A dögunalom személyes megítélés és nagyban játékstílus kérdése is, a mehhhhh... rendben, ez az arcade dolog meg bizarr. Biztosan igazad van, mindenesetre--
Ne hallgassatok ezekre a búval baszottakra, szerintem klafa lett a játék. :>
Ez mondjuk előfordult itt is.
ibi amentia latet
Én egyelőre élvezem, de nagyon kevés időm volt rá, így nem tudom később hogyan alakul.
Az első résznél összetettebbnek látom a csatán kívüli részt, ami ráfért nagyon.
A csatákat meg nem tudom összehasonlítani annyira mert anno közelharcos acéltökű ork főnökkel voltam, most meg nedves papírból gyúrt mágus elffel, szóval semmi köze :-) Mondjuk az az egy állati fura hogy nem lehet kinyírni egyből, sőt kettőből sem senkit, hanem elfut, aztán visszajön később...
Kampány dögunalom = NULLA a kihívás benne, mert gagyi az AI. Nézd meg az első részt az Advanced AI moddal, na, ott már fel kell kötni a gatyát. Ez meg ilyen óvodás szint, az AI be sem támad, nem hogy fenyegetést jelentsen (hardon játszom, ennél nagyobb mértékű csalást ugyanis nem vagyok hajlandó lenyelni a gépnek).
Vortex rituálék: fölösleges sallang, a risk/reward arány szar, a gépet meg picsaegyszerű megakadályozni abban, hogy nyerjen, vagy akár teljesítse a maga rituáléját.
Bizarr az, hogy arcade-ek a csaták? Valóban. Shogun 2 óta egyse rosszabb a helyzet, de ez most már tényleg kvázi MOBA klikkfeszt lett. Arról nem is beszélve, hogy minden egység 3-4-5x route-ol, majd tér vissza a csatába, ami rohadt idegesítő. És rohadt gyors az egész, egy csata max. 2-3 perc; felejtsd el, hogy egyáltalán rázoomolnál bármilyen küzdelemre, azt meg pláne, hogy akár csak 10 mp-ig nézegesd, hogyan csépelik egymást.
Non serviam
Igazán jól hangzik.
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Nekem azért elbíbelődnek egymással a fiúk közelharcban, de az tény hogy ez az elfutnak-visszajönnek dolog fura. Aztán lehet hogy ez így volt mindíg, nem tudom, más Total warral nem játszottam csak a Warhammerekkel.
Hát nem így volt korábban, elhiheted. De még az első Warhammerben sem volt ennyi nevetséges csiki-csuki.
Non serviam
Meg még az fura hogy amikor elfutnak, nem rohanja le őket az ellenfelük
Engem betámadgatott az AI, de tény, hogy a nagyobb játékosok inkább a saját Vortex-követelményeikre hajtanak a tótöl leigázásod helyett. Ettől még amikor rituálét kezdesz és mindenki odaböfög egy fullos sereget a domíniumod ~közepére + Káosz-miniinvázió, azt aligha unalmas vagy könnyű érdemben lekezelni, és akkor a játék vége előtti csapásról nem is szóltam, mert
nem akarok spoilerezni.Persze a játék még mindig nem "a stratégiák Dark Soulsa", vagy mi (bár ez utóbbi fffrenetikus helyi közmegítélését/népszerűségét figyelembe véve ezzel is csak szerencsétek van, puncik!).
Skavenekkel voltál? A majazték 'ruszkikkal ennél sokkalta kevésbé instabil csataélményeim voltak.
ibi amentia latet
Mortal Empires will be released and available to download on 26th October 2017
ibi amentia latet
Ugyanekkor érkezik a vérdéelcé is, ami ingyenes, HA az első részhez már megvetted.
Non serviam
Na azért. Nem kicsit pofátlanság lett volna újra elkérni pénzt érte.
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
rwurl=https://youtu.be/PTBXTDkJPiA
ibi amentia latet
Az lenne a fasza, ha single-ben is lennének olykor többfrakciós csaták.
Non serviam
rwurl=https://us.v-cdn.net/5022456/uploads/editor/x1/p07xhh39l56i.png
http://steamcommunity.com/games/594570/announcements/detail/297392506948...
ibi amentia latet
Az a bazi pusztaság ott délen... akár be is jelenthethnék a
NekronokatTomb Kings frakciót. Az Old World közepe meg még mindig rohadt zsúfolt. A 3 Empire LL indulhatna más-más tartományból, a Káoszt meg szétszórhatnák a világ 4 sarkába. És a Wood Elfekkel is kezdhetnének valamit, geci unalmas velük a kampány.Non serviam
arra leszek kíváncsi, hogy hogy a grand kampányban a törpék és a káosz ellen mennyi esélye lesz mondjuk a Skaveneknek egy online csatában
mivel a törpék tüzérsége és a káosz nehéz gyalogság szerintem lekaszálja őket
És hogyan balanszolják, hogy csak a 2-eskés fajoknak vannak nem csekély fegyvertényt jelentő rítusaik? És hogy egyes nagy játékosok tökegyedül indulnak jókora kezdőterületeken, míg másoknak az első körtől kezdve rivalizálniuk kell más nagy játékos szomszédaikkal? És hol a csába van már a leghomokosabb frakció? És hogy a halálba tudták félreírni Archaon nevét a fenti képen?
ibi amentia latet
De hát az elfek már benne vannak...!
;-)