Javarészt LY-re reagálva, csak megint nem találtam a gombot:
Épp a korábban linkelt hosszabb sztoritrailer-re írtam, hogy egy filmnek is simán megnézném. Abszolút hozza a háborús filmek hangulatát, na meg a CG is nagyon a helyén van.
Az, hogy mint játékot évek óta nem tudják értelmesen összekalapálni más kérdés. Azért várták itt sokan a multit, mert MW óta nem hoztak semmit és a béta alapján most se. Pedig bőven lenne rá piaci igény, sokan csalódtak a BF-be, mert az utóbbi évek butításai után már én is inkább játszanék egy jól sikerült COD-ot. Single úgy is 2-3 óra alatt lenyomható, együltős marad, mint mindig is volt. Mindez viszont kevés ahhoz, hogy 60eur+DLC-kbe költse magát az ember, hogy aztán minden kis szar játékmód/pályát lehessen súlyos pénzekért megvenni. Persze így is elmegy majd belőle 10 millió. Hasonló stílusban (multira) még mindig inkább maradok a Rising Storm 2 - Vietnamnál, 20 euróért (g2a 4500 Ft), garantáltan örökké DLC mentesen.
Én ma másfél óra alatt úgy 3-4 meccsben találtam. Egy meccsen belül akár többel is. De nyilván ez nem jelenti azt, hogy akkor mindenki ugyan annyival találkozik. Minden esetre engem váratlanul ért. Nem tudok vele mit csinálni. Örülök neki, hogy neked szerencséd volt.
Modern Warfare 1 óta nem Codoztam, ezért kellett jó pár óra mire produktív lettem.
BF1-el játszom megjelenés óta, s bár tudom h nagyon eltérő a két sorozat de azért kicsit összevetettem őket.
A COD grafikája (plussz fizika) nagyon gagyi a BF1 után. Viszont a kis pályák könnyebben beláthatóak, a játékmenet is sokkal pörgősebb (elhalálozás is gyakoribb) és a hangulat is jól belett lőve. Szóval egy élvezetes multi játéknak találtam, de 8rugónál nem adnék érte többet ezért várni fogok vele.
Hát beletoltam így nosztalgiafaktorból vagy 15 órát a bétába. Kb. 10 óránál aztán rájöttem, hogy nem úgy van, hogy fölkapom a puskát, meg a gránátot mint CoD2-be' oszt had szóljon. Upgradelni kell a fegyókat, mert amúgy lemarad az ember. Egy lvl 30 körüli ember, ha kimaxol 2 fegyvert a stílusához az szerintem viszonylag jelentős előny lehet mondjuk egy átlag lvl10 playeres meccsen. Az attachmentekkel gyakorlatilag stílushoz is lehet igazítani az aktuális fegyvert. (sebzés, pontosság/szórás/ tárkapacitás ilyesmi) A grafikával nekem semmi problémám nem volt, ami pályák voltak szépen ki voltak dolgozva, a belső terek is, a fizikája az tényleg elég semilyen, kb. mint a CoD2-nek volt, nem rombolható környezet, kicsit talán lassúnak is éreztem, de kb. inkább 'reális' volt. (mondjuk doom után) A TDM, domination, hard point sima tunkoldák voltak játékmenetileg, a War viszont egész érdekes volt az építhető géppuskafészkekkel, meg falrészekkel, meg az objectivekkel. Cheaterek a BF1 bétában is voltak, ez sajnos ilyen. Láttam én is néha gyanús dolgokat, de nem biztos, hogy feltétlenül cheat volt. Mondjuk én CoD2-vel játszottam legutóbb ami CoD, így nekem inkább tetszett, mint nem.
Hogyhogy ? Van valami sztorid esetleg ? (Vagy lehet, hogy egy Avataron dolgozni is ugyanolyan melóvá válik, mint mondjuk esőben/sárban szüretelni vagy ilyesmi ? :D )
Ezek szerint nem voltál HW-n mikor ez téma volt. :) Nekem nincs sztorim, nekik volt. ^^ Gondolhatod nem napi 12 órát dolgoznak a hajrában... Bár van egy olyan érzésem, hogy LY-éknál is hasonló sztori megy hébe hóba.
Bétára visszatérve kicsit, nekem nagyon felemás. A felsorakoztatott pályákból egyedül a havas pálya tetszett. Ott lehet flankelni, nagyobb mint a többi, több lehetőség van. Gyors és jó pálya. A Gibraltár meg egy rakás fos. A War mód nagyon nem jött be. Szóval ah, nem tudom. BF2 béta eldönti ki lesz a befutó a téli időszakra.
(Határidős melóknál sokszor van ilyen, én is emlékszem szombat-vasárnap bejárásra auditok előtt mondjuk... De azért egy Avataron/CoD/Assasins Creeden dolgozni annak azért van húzása. :D)
Kössz srácok, örülök hogy érdekes volt :) Ha esetleg van kérdés, lőjetek nyugodtan.
Meg majd lehet lesz még érdekes téma azért a jövőben is :D
Ami Wardot és a többieket illeti, mostanában sokat gyereknevelget, gondolom azért sem érdekli már annyira a netezés. Igazából már egész komoly stáb van ott ;), két volt karaktermodellezőnk, egy matte painterünk, meg most megy ki fél évre egy kompozitor is.
Az Avatar meg sztem még egy jó fél évig biztos nem élesedik a Wetánál; most a felvétel megy majd jóóó sokáig, annak a vonatkozásait (főleg a realtime viz rendszert) mások viszik, és a konceptelést is külön stúdiók meg egyedi (sztár) artistokból összerakott stábok csinálják.
Ha tippelnem kéne akkor sztem most a mindenféle Marvel és DC filmek mennek, de meg is lehet néznünk a Weta weboldalán :D
Meg is válaszoltad. :D Biztos élmény lenne fél percig újratölteni egy fegyvert egy fast paced játékban. Vagy az, hogy a recoil miatt senkit nem találsz el soha. :D Vagy lépésenként újratöltöd a fegyvert. (jópár mpig ofc)
A kutatómunka inkább hang, kinézet, mechanika, helyszínek, épületek, ruhák stb, stb szinten ment szvsz. Aki meg fegyverszimulációt vár el a cod-tól az így járt... :D
Így van ahogy Joda írta... Plusz ez ugye a multi, aminél még kevésbé számít a realizmus (de fogalmam sincs hogy a single hogyan kezeli ezeket)
Ja igen, és re-skin az Infinite Warfare-ből már csak azért sem lehet, mert a három kivitelező stúdió eléggé független egymástól és az engine-ek is messze vannak már régen a kompatibilitástól. Nemtom pontosan hol és mikor ágaztak szét, de azóta nem nagyon lehet köztük sok mindent átdobálni...
Annyiban, hogy ha egy második VH-s játékkal akarok játszani, az feleljen már meg a második világháborús környezetnek. Ha téged nem zavar, hogy a garand 8 lőszeres és szinte zéró a szórása az smg-nek, akkor miért nem játszol a Black ops 3al? Ott úgy is a jövőben játszódik. Vagy a Titanfallal?
Oké, hogy nem kell túl realisztikusnak lennie, mert arra ott van ez:
Wat? :D Pont azt mondom, hogy engem zavar. Ős Call of Duty 1-2 és World at War fan vagyok. Azért bántók ezek a dolgok, mert ott (pedig nem mai játékok) ezek mind rendben voltak. :( Ezt vártam volna ettől a résztől is.
WW2
Kampány: Bár nem ez lett a legerősebb single rész a sorozatban, de megvannak a nagy pillanatai és végig lekötött. Abszolút jobb volt mint a BF1 ilyen téren, én korrektre értékelném.
Zombi mod: Hangulatos és izgalmas, jól esik pár sima meccs után. Csak zavaró hogy sok időt kell rászánni mert akármeddig elhúzódhat. Ebből ered a hibája is: kissé céltalan mivel soha sincs vége, leszámítva ha wipe-oltok. De régen is ilyen volt szal ez várható volt.
Multiplayer: Még nem voltam minden mappon de összességében begyere. Harcrendszer jó, hangulat megvan és a mappok is relatíve szépek.
Verdict
Egyelőre ez egy kellemes csalódás, mert bár sok mindenbe bele lehetne kötni, mégis nagyon élvezetes az egész.
A hétvégén én is végigvittem. Nos röviden: elmennek ezek a faszba.
A kampány úgy volt 8 óra, hogy veterán fokozaton szenvedtem 1-1 checkpointnál fél órákat, mert a heroic actionöket is megcsináltam. Szóval könnyebb fokozaton lehet kb. 5-6 óra.
És akkor félbe van szakítva a kampány, mert ugye a rajna partjáig jutunk... Simán mehetett volna végig és a DLC-be meg afrikai hadszíntér meg keleti front.
A zombis dolgot nem néztem még, de sose vonzott.
A multival meg vannak gondok. Beraktak egy bejárható lobby-t mint PUBG-ben, vendorokkal, lőtérrel stb. ahová becsatlakozik a nép. Na ez annyira jól sikerült, hogy ki is kapcsolták ideiglenesen, mert a világ minden pontjáról bedobálja az embereket akikkel később összerak multizni. Folyton 3-400-as pingel játszanak ellened és esélyed sincs lelőni vagy ha a host is mondjuk egy új-zélandi figura, akkor maga a játék is laggol. Aztán ott vannak még a random szerver oldali hibaüzenetek amik boldogítják a népet. :(
Amúgy nekem ez az unlockolgatós, acsizós, farmolós multi a la CoD vagy BF kimaradt, de itt most tetszik és jópofa ahogy moddolhatod a fegyvereidet.
Szóval egyelőre fos a multi, de remélem javítják a dolgot és lehet majd később normálisan is játszani. Mondjuk a quickscope sniperes csicskák bekaphatják.
Ezekszerint kimaradt jah. Ha jól emlékszem 5 kis történet van (war stories), mindegyik mas szereplővel és más hadszíntérrel. A tankos meg a repcsis egészen jó is lett. De amúgy jobb lett volna egy nagy történet mint ez a sok kicsi sztem.
Engem csak az zavar h BF1-nél ultrán is simán megvan a stabil 60fps, itt pedig kicsit lejjebb kellett vennem a graffot és így is van néha fps drop. Szal jó lenne ha javítanának az optimalizáción. A másik meg a csalók szűrése.
Én ezért 8-asra értékelném. (Ha mindent javítanának akkor simán menne a 9)
A BF3 óta mindegyikben van, ha a Bad Company 1-2-t is számoljuk, akkor már azokban is volt. A szerintem legjobb BC1 kivételével mind erősen CoD-jellegű, némelyik erősen lopott motívumokat is (a BF3 a Black Opsból, ha nem keverem).
Ah, ward meg mik hiányzik azért. :( Szegényeknek jön a szopóroller a közeljövőben elég keményen Avatar fronton. ^^
@LY: tudsz róluk véletlen valamit? a HW halála óta nem hallottunk felőllük. :(
Javarészt LY-re reagálva, csak megint nem találtam a gombot:
Épp a korábban linkelt hosszabb sztoritrailer-re írtam, hogy egy filmnek is simán megnézném. Abszolút hozza a háborús filmek hangulatát, na meg a CG is nagyon a helyén van.
Az, hogy mint játékot évek óta nem tudják értelmesen összekalapálni más kérdés. Azért várták itt sokan a multit, mert MW óta nem hoztak semmit és a béta alapján most se. Pedig bőven lenne rá piaci igény, sokan csalódtak a BF-be, mert az utóbbi évek butításai után már én is inkább játszanék egy jól sikerült COD-ot. Single úgy is 2-3 óra alatt lenyomható, együltős marad, mint mindig is volt. Mindez viszont kevés ahhoz, hogy 60eur+DLC-kbe költse magát az ember, hogy aztán minden kis szar játékmód/pályát lehessen súlyos pénzekért megvenni. Persze így is elmegy majd belőle 10 millió. Hasonló stílusban (multira) még mindig inkább maradok a Rising Storm 2 - Vietnamnál, 20 euróért (g2a 4500 Ft), garantáltan örökké DLC mentesen.
Nem zárom ki, hogy van ilyen nehézségi szint is, és lehet cheatelni, de én a magamén más hosszokat tapasztaltam annak idején.
Sors bona, nihil aliud.
Pár napja megy csak az open beta de már tele van a játék cheaterekkel. :DDDDD
Choose your next words with excpetional care!
"tele", jah. 8 óra játék alatt 1 emberrel találkoztunk aki aimbotolt.
Én ma másfél óra alatt úgy 3-4 meccsben találtam. Egy meccsen belül akár többel is. De nyilván ez nem jelenti azt, hogy akkor mindenki ugyan annyival találkozik. Minden esetre engem váratlanul ért. Nem tudok vele mit csinálni. Örülök neki, hogy neked szerencséd volt.
Choose your next words with excpetional care!
Az nem lehet, hogy csak te vagy béna, és mindig lelőnek?
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Béna vagyok, de killcam alapján látni hogy ki a cheater és ki aimbotol.
Choose your next words with excpetional care!
Beta
Modern Warfare 1 óta nem Codoztam, ezért kellett jó pár óra mire produktív lettem.
BF1-el játszom megjelenés óta, s bár tudom h nagyon eltérő a két sorozat de azért kicsit összevetettem őket.
A COD grafikája (plussz fizika) nagyon gagyi a BF1 után. Viszont a kis pályák könnyebben beláthatóak, a játékmenet is sokkal pörgősebb (elhalálozás is gyakoribb) és a hangulat is jól belett lőve. Szóval egy élvezetes multi játéknak találtam, de 8rugónál nem adnék érte többet ezért várni fogok vele.
(Na azért egy Avataron dolgozni nem ugyanaz a hétköznapi szopóroller amire általában a legtöbben mi is fölpattanunk néha. :D )
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Ja, sokkal szarabb. :D
Hát beletoltam így nosztalgiafaktorból vagy 15 órát a bétába. Kb. 10 óránál aztán rájöttem, hogy nem úgy van, hogy fölkapom a puskát, meg a gránátot mint CoD2-be' oszt had szóljon. Upgradelni kell a fegyókat, mert amúgy lemarad az ember. Egy lvl 30 körüli ember, ha kimaxol 2 fegyvert a stílusához az szerintem viszonylag jelentős előny lehet mondjuk egy átlag lvl10 playeres meccsen. Az attachmentekkel gyakorlatilag stílushoz is lehet igazítani az aktuális fegyvert. (sebzés, pontosság/szórás/ tárkapacitás ilyesmi) A grafikával nekem semmi problémám nem volt, ami pályák voltak szépen ki voltak dolgozva, a belső terek is, a fizikája az tényleg elég semilyen, kb. mint a CoD2-nek volt, nem rombolható környezet, kicsit talán lassúnak is éreztem, de kb. inkább 'reális' volt. (mondjuk doom után) A TDM, domination, hard point sima tunkoldák voltak játékmenetileg, a War viszont egész érdekes volt az építhető géppuskafészkekkel, meg falrészekkel, meg az objectivekkel. Cheaterek a BF1 bétában is voltak, ez sajnos ilyen. Láttam én is néha gyanús dolgokat, de nem biztos, hogy feltétlenül cheat volt. Mondjuk én CoD2-vel játszottam legutóbb ami CoD, így nekem inkább tetszett, mint nem.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Hogyhogy ? Van valami sztorid esetleg ? (Vagy lehet, hogy egy Avataron dolgozni is ugyanolyan melóvá válik, mint mondjuk esőben/sárban szüretelni vagy ilyesmi ? :D )
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Ezek szerint nem voltál HW-n mikor ez téma volt. :) Nekem nincs sztorim, nekik volt. ^^ Gondolhatod nem napi 12 órát dolgoznak a hajrában... Bár van egy olyan érzésem, hogy LY-éknál is hasonló sztori megy hébe hóba.
Bétára visszatérve kicsit, nekem nagyon felemás. A felsorakoztatott pályákból egyedül a havas pálya tetszett. Ott lehet flankelni, nagyobb mint a többi, több lehetőség van. Gyors és jó pálya. A Gibraltár meg egy rakás fos. A War mód nagyon nem jött be. Szóval ah, nem tudom. BF2 béta eldönti ki lesz a befutó a téli időszakra.
(Határidős melóknál sokszor van ilyen, én is emlékszem szombat-vasárnap bejárásra auditok előtt mondjuk... De azért egy Avataron/CoD/Assasins Creeden dolgozni annak azért van húzása. :D)
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Kössz srácok, örülök hogy érdekes volt :) Ha esetleg van kérdés, lőjetek nyugodtan.
Meg majd lehet lesz még érdekes téma azért a jövőben is :D
Ami Wardot és a többieket illeti, mostanában sokat gyereknevelget, gondolom azért sem érdekli már annyira a netezés. Igazából már egész komoly stáb van ott ;), két volt karaktermodellezőnk, egy matte painterünk, meg most megy ki fél évre egy kompozitor is.
Az Avatar meg sztem még egy jó fél évig biztos nem élesedik a Wetánál; most a felvétel megy majd jóóó sokáig, annak a vonatkozásait (főleg a realtime viz rendszert) mások viszik, és a konceptelést is külön stúdiók meg egyedi (sztár) artistokból összerakott stábok csinálják.
Ha tippelnem kéne akkor sztem most a mindenféle Marvel és DC filmek mennek, de meg is lehet néznünk a Weta weboldalán :D
http://www.wetafx.co.nz/films/in-production/
LY írtad, hogy sok kutatómunkával járt a fejlesztés. Ez mi akkor? És én még laikus vagyok.
rwurl=https://youtu.be/wZMBllKNMXI
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=kOM19Xijd0M
Tudom játékmenet > realizmus, de ezek tényleg fura dolgok.
Meg is válaszoltad. :D Biztos élmény lenne fél percig újratölteni egy fegyvert egy fast paced játékban. Vagy az, hogy a recoil miatt senkit nem találsz el soha. :D Vagy lépésenként újratöltöd a fegyvert. (jópár mpig ofc)
A kutatómunka inkább hang, kinézet, mechanika, helyszínek, épületek, ruhák stb, stb szinten ment szvsz. Aki meg fegyverszimulációt vár el a cod-tól az így járt... :D
Így van ahogy Joda írta... Plusz ez ugye a multi, aminél még kevésbé számít a realizmus (de fogalmam sincs hogy a single hogyan kezeli ezeket)
Ja igen, és re-skin az Infinite Warfare-ből már csak azért sem lehet, mert a három kivitelező stúdió eléggé független egymástól és az engine-ek is messze vannak már régen a kompatibilitástól. Nemtom pontosan hol és mikor ágaztak szét, de azóta nem nagyon lehet köztük sok mindent átdobálni...
Értem, de pl. M1 Garandban 8 töltény van. Ennyire befolyásolja a játékmenetet egy töltény? :D Vagy a távcsövön keresztüli ujratöltést?
Annyiban, hogy ha egy második VH-s játékkal akarok játszani, az feleljen már meg a második világháborús környezetnek. Ha téged nem zavar, hogy a garand 8 lőszeres és szinte zéró a szórása az smg-nek, akkor miért nem játszol a Black ops 3al? Ott úgy is a jövőben játszódik. Vagy a Titanfallal?
Oké, hogy nem kell túl realisztikusnak lennie, mert arra ott van ez:
rwurl=https://youtu.be/AISNPUPBcr0
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Wat? :D Pont azt mondom, hogy engem zavar. Ős Call of Duty 1-2 és World at War fan vagyok. Azért bántók ezek a dolgok, mert ott (pedig nem mai játékok) ezek mind rendben voltak. :( Ezt vártam volna ettől a résztől is.
Bakker, totálisan úgy értettem, hogy az ellenkezőjére gondoltál! =D
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
WW2
Kampány: Bár nem ez lett a legerősebb single rész a sorozatban, de megvannak a nagy pillanatai és végig lekötött. Abszolút jobb volt mint a BF1 ilyen téren, én korrektre értékelném.
Zombi mod: Hangulatos és izgalmas, jól esik pár sima meccs után. Csak zavaró hogy sok időt kell rászánni mert akármeddig elhúzódhat. Ebből ered a hibája is: kissé céltalan mivel soha sincs vége, leszámítva ha wipe-oltok. De régen is ilyen volt szal ez várható volt.
Multiplayer: Még nem voltam minden mappon de összességében begyere. Harcrendszer jó, hangulat megvan és a mappok is relatíve szépek.
Verdict
Egyelőre ez egy kellemes csalódás, mert bár sok mindenbe bele lehetne kötni, mégis nagyon élvezetes az egész.
A hétvégén én is végigvittem. Nos röviden: elmennek ezek a faszba.
A kampány úgy volt 8 óra, hogy veterán fokozaton szenvedtem 1-1 checkpointnál fél órákat, mert a heroic actionöket is megcsináltam. Szóval könnyebb fokozaton lehet kb. 5-6 óra.
És akkor félbe van szakítva a kampány, mert ugye a rajna partjáig jutunk... Simán mehetett volna végig és a DLC-be meg afrikai hadszíntér meg keleti front.
A zombis dolgot nem néztem még, de sose vonzott.
A multival meg vannak gondok. Beraktak egy bejárható lobby-t mint PUBG-ben, vendorokkal, lőtérrel stb. ahová becsatlakozik a nép. Na ez annyira jól sikerült, hogy ki is kapcsolták ideiglenesen, mert a világ minden pontjáról bedobálja az embereket akikkel később összerak multizni. Folyton 3-400-as pingel játszanak ellened és esélyed sincs lelőni vagy ha a host is mondjuk egy új-zélandi figura, akkor maga a játék is laggol. Aztán ott vannak még a random szerver oldali hibaüzenetek amik boldogítják a népet. :(
Amúgy nekem ez az unlockolgatós, acsizós, farmolós multi a la CoD vagy BF kimaradt, de itt most tetszik és jópofa ahogy moddolhatod a fegyvereidet.
Szóval egyelőre fos a multi, de remélem javítják a dolgot és lehet majd később normálisan is játszani. Mondjuk a quickscope sniperes csicskák bekaphatják.
Nálam 6/10
BF1-nek van kampánya?! Megvan a játék, de amit single-t láttam ott csak random dobált be helyszínekre. Valami kimaradt?
Ezekszerint kimaradt jah. Ha jól emlékszem 5 kis történet van (war stories), mindegyik mas szereplővel és más hadszíntérrel. A tankos meg a repcsis egészen jó is lett. De amúgy jobb lett volna egy nagy történet mint ez a sok kicsi sztem.
Engem csak az zavar h BF1-nél ultrán is simán megvan a stabil 60fps, itt pedig kicsit lejjebb kellett vennem a graffot és így is van néha fps drop. Szal jó lenne ha javítanának az optimalizáción. A másik meg a csalók szűrése.
Én ezért 8-asra értékelném. (Ha mindent javítanának akkor simán menne a 9)
A BF3 óta mindegyikben van, ha a Bad Company 1-2-t is számoljuk, akkor már azokban is volt. A szerintem legjobb BC1 kivételével mind erősen CoD-jellegű, némelyik erősen lopott motívumokat is (a BF3 a Black Opsból, ha nem keverem).
Sors bona, nihil aliud.