Call of Duty

Utolsó bejegyzés

Call of Duty

Mivel kijött a béta és nem találtam a fórumtémát...

rwurl=https://media1.giphy.com/media/4baoNZ5Qo8dX2/giphy.gif

Tudom béta, de valami ótvarul fut... Destiny 2, BF1 bétánál ilyet nem tapasztaltam...

De ez csak egy csepp a tengerben. Ez háborús játék? Mintha egy szobában lövöldöznénk egymást. Egymás szájába spawnolás. Mindenki PPSHval rohangál, mert a többi hasztalan. Mesterlövész puska? WTF??

Lehet rosszul emlékszem, de a COD2ben egy kicsit nagyobbak voltak a pályák.

Megeszem a kalapom, ha a végleges így fog kinézni:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=a9ITIaKzG3A

Szerkesztette: Noctedam - 2017 szep 28


Futással nekem nem volt gond. (i5 4670K, 16GB, GTX 970). Megy rendesen. 2560*1080, FOV 90. Grafika meg nagyjából kimaxolva, AA nélkül. Mert azt én jobban szeretem, mintha lenne rajta mosódás. Amúgy rögtön eszembe jutott két meccs után: Rohadtul hiányzott már egy II. világégéses hív a kötelesség. Igaz még nem tudom, hogy november harmadikán bevonulok e, de nyomtam egy TDM és egy Hardpoint meccset és nagyon jól esett.

Persze estem keltem, alig bírtam valakit lelőni, aztán csak összejött, de közben mosolyogtam, mert végre itt a COD amire már régóta vártam. Aztán a játékmenet meg hát ja. Rohangálni, közben azért figyelni a térképet merre van az ellenség és lehetőleg pontosan célozni. Tipikus gyalogos lövölde, ahogy mindig is, de a pálya mérete azért elég terjedelmes. Két meccsen a Point de Hoc pálya ment, ezt adta be, ez amolyan lövészárkos móka, de pofásan nézett ki.

Na megyek vissza, nyomni kell ezt még, de alapvetően semmiben nem különbözik az eddigi COD játékoktól, kivéve a korszakot. Tudod: Mész lősz meghalsz, majd repeat. :)

180



Érdekes, ugyan ez a config csak 1060-nál nálam médiumon alig bírja...



Legújabb Nvidia driver fent van? Mert az CoD:WWII béta optimalizálást is tartalmaz.

Közben nyomultam tovább. Semmi új a nap alatt, de egyszerűen jó így 2017-ben szimplán agykímélősen kodozni. Most már más pályákra is berakott, városi, erdős. Nem rosszak azok sem, de kisebbek talán mint a lövészárkos. Kidolgozásban az erdős eddig a leggyengébb. A játék zenéje viszont nagyon jó. Ami semmit nem tesz hozzá, de legalább szól. A játék meg nosztalgikus és egy elavult ócska játékmenetet valósít meg, mégis ennyi idő után szórakoztató tud lenni.

Megnézem még ezt az új War játékmódot.

180



Bocsi a noob kérdésért, de ti honnan szeditek? Nekem steamen csak vásárlási lehetőség van, pedig pont itt olvastam, hogy steamen is megy a preload.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Én letölteni ugyan nem próbáltam, de elvileg innen mennie kell.

Szerk.: A játék adatlapján is ott van a link, mely a fentebbire visz.

Sors bona, nihil aliud.




kurvajó, hogy a http://store.steampowered.com/app/476600/Call_of_Duty_WWII/ -en tök mást dob be :D



Öreg vagyok én mán ehhez. Direkt LMG-t választottam, mert mondom már béna vagyok lövöldözésben sok golyóból csak betalál pár.
Betalálna, ha nem halnék meg azonnal:D
Rohangál a sok reflexhuszár az smg-ikkel ami mint kiderült a killcam-ekből, 0 szórással rendelkezik, ellentétben az én lmg-mel. Ha pedig csak pötyögtetni próbálok azért halok meg mert letunkolnak. Messziről sikerült párat leszednem amikor épp nem rám figyeltek.

Nem nekem való ez. Még RO2 vagy a Vietnam csak-csak (már az sem annyira), de ez a fajta játék már rég nem az én világom.

Choose your next words with excpetional care!



Ez nem túl biztató:

"Showing 1,982 reviews that match the filters above ( Mostly Negative )"



Azon csodálkoznék ha nem így lenne. Rohadtul lefutott már a széria, de a legnagyobb szarvihar közepén is eladnak ~10 millió példányt.



Ja, így sok óra játék után én is azt mondom, egy lerágott csont már ez rég elavult játékmenet. Az új War mód pedig nagyon gyenge. Ezt pl. a Battlefront-ban nagyon okosan és működőképesen oldották meg. Előrenyomulás az egyik, míg védés a másik csapatnak. Teljesen fasza volt. Itt meg foglalj el egy épületet, tarts egy hidat, közben töltés a kettő között. Bárgyú. És tulajdonképpen ez a War mód az egyetlen újítás benne, a többi a szokásos TDM, Hardpoint, Dominition és a többi.

Nem is olyan nyugis, mint a CoD 2, pörög az egész, és a pályák szarok. Párszor mész rajtuk és már mindent ismersz. Kicsik is, talán az egyik kivétel a lövészárkos, de lehet csak az mondatja velem, hogy eléggé kaotikusan van felépítve. Az egész játék egy rohangászás. Sajnos a CoD képtelen fejlődni. Minden évben eljátsszák, hogy új korba teszik be, de zsír ugyanazt a szart, ugyanazzal az avittas, elavult motorral, amit már rég le kéne cserélni. Ugyanazokkal az ezeréves játéktípusokkal, amik rövid távon is megunhatóak.

Igazából részemről mindegy is, mert van egy remek multi-fps, úgy hívják Overwatch és tökéletesen megfelel, de ezért a játékért pénzt kérni... Ez még ingyen is szégyen lenne. Tényleg nem viccelek. Örülök neki, hogy van/volt belőle nyílt béta, mert teljesen nyugodtan fogom kihagyni. De legalább ebben a pár napban azért kiszórakozom magam rajta.

180



Köszi a tippet. Driver csere után már jól futott,kivéve a lagot. Borzalmas, hogy 2018ban még mindig nincsenek szervereik. Hihetetlenül borzalmas, ha éppen hostot vált a játék. Az egész olyan súlytalan... A puskák mintha paintball fegyverekkel játszana az ember. Hidat sikerült megépíteni?



Hidat sikerült megépíteni?

Ellenem, igen:D

Choose your next words with excpetional care!



Hidat sikerült megépíteni?

Egyelőre még nem. Gondolom ha sikerült, akkor onnan még van tovább is.

180



Tankot kell kísérgetni.

Choose your next words with excpetional care!



Sikerült. Utána le is töröltem :D

Jó lesz az.



Nah kipróbáltam a bétát én is és baromira nem győzött meg:
- Nem hiszem el, hogy nincs respawn time (!!!) egyik játékmódba se, 20 perc után már forog a gyomrom.
- Emberek 80%-a sniper, mert az 1 lövésből öl. Kör előtt a csoportkép olyan, mintha az éves Wookiee találkozón készült volna.
- Gránátfesztivál, van amikor egyszerre 3 robban alattam. Átdobod vele az egész pályát.
- Kis pályákon mint a mérgezett egerek kóvályognak a játékosok. Jönnek orrba szájba mindenhonnan, mögéd éled, spawnkillelnek, rohangásznak. Katasztrófa.
- Össze vissza teleportál/lagol mindenki a szar netjével, ami extra mód irritáló ilyen sebességű játéknál.

Egy nagy kaotikus, agyatlan baromság az egész. Minden arra van tolva, hogy össze lehessen szedni 50-100 frag-et 5 perc alatt. Még ha legalább bent maradt volna az a CS szerű bombarakós cucc. Speed hatása alatt lehet hasonló élménye az embernek...



Zsíír. tdm ilyesmi nem nagy eresztés, meg mikor valami légitámadás, artillery támadás van meg ilyesmi az se hiányzik túlzottan, a war mód a legjobb, abban nincsenek ilyenek, csak géppuskafészkek. Amúgy meg minden csapatjáték ilyen. Néha ha fejenpörög az ember is kikap néha meg át lehet szotyizni az egész meccset akkor is win. Hát nem tudom a Battlefront2 be tudja-e ezt előzni...

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Ezt nem nehéz. Kula az egész.

Choose your next words with excpetional care!



Kicsit jobbra számítottam én is. Nem mondom, hogy nem élveztem azt a pár órát amit ellövöldöztem vele eddig, de nem tudom elképzelni, hogy pár napnál többet tudnék neki szentelni. :(



A "legjobb", hogy a karaktered folyamatosan pofazik (sot, neha ugy erzem, hogy olyanokat is mond, amit nem neki kene) es bazzeg az ellenfel ezt hallja. Ha mar ennyire masolni akarjak az OW-t, legalabb rendesen tennek

Anno amugy CoD2-ben pl. mas hangja volt a nemet es a szovetseges katona lepteinek. Ja igen, azt meg ertelmes emberek keszitettek, nem ipari majmok


LY képe
LY
Donator

A játékhoz magához nem akarok hozzászólni, mert eleve évek óta nem fogtam kontrollert se meg nem is lőttem se, meg ráadásul amennyire látom itt eleve a multi a téma és nem a single player.

Viszont valamennyire megszólítottnak éreztem magamat azzal, hogy a nagyrészt CG szekiket tartalmazó trailer lett belinkelve a nyitóposztba; plusz hogy azért van benne ingame is, bár csak single player anyag :D

Szóval először is, van jó 30 perc CG az alap játékhoz, amit ugye mi csináltunk; nagy harc volt, sok meló van benne, kellett kötni pár olyan kompromisszumot is amiknek nem örülök. De összességében mégiscsak azt gondolom, hogy több mint vállalható az eredmény, sok mindenben (mennyiségben és minőségben is) előrelépés a 3 évvel korábbi (és szintén Sledgehammer) Advanced Warfare-hez képest, büszke vagyok arra is amit a "saját" kis csapatunk elért, meg arra is amit úgy összetettben a Digic.
Aztán majd nyilván mindenki megnézheti és eldöntheti magának, hogy ez a véleményem mennyire is megalapozott :P

Namost ami az ingame grafikát illeti, továbbra is a single résznél maradva.
Először is, nyilván mindenki azonnal meg tudja mondani, hogy a trailerben melyik anyag CG és melyik ingame ;) - elsősorban a képminőség (AA, motion blur stb), az assetek technikai kivitelezési színvonala, valamint a bevilágítás és árnyékok gazdagsága eltérő és látványos. Ezeket kb mind vissza lehet vezetni a képalkotáshoz (render) elérhető számítási kapacitásra, és ez minden létező játéknál így lenne.
De amit a trailer mutat az ingame grafikából, az tényleg olyan, az egész játék igenis így fog kinézni (single playerben). Ez talán kicsit szakmai titok, de aligha lesz probléma abból hogy megírom; szóval az előző 2 COD projektünkhöz hasonlóan most is volt nálunk egy - folyamatosan frissített - PC build a játékból, láttuk akcióban, úgyhogy ilyen lesz, nem kamuznak.

Az engine technológiai feléhez jelenleg nem sokat tudok hozzászólni; az ilyen jellegű fejlesztésekről a nagyközönség (szakmai és felhasználói) általában a GDC-s és Siggraphos prezentációkból tájékozódhat majd, ezúttal várhatóan a jövő év során. Ami ezzel együtt elég biztos: az Activision fejlesztői folyamatosan dolgoznak, mind a három - egyébként kvázi függetlenül készülő - COD engine (Sledgehammer, Infinity Ward, Treyarch) komolyan lépeget előre, és nagyon csúnya dolog a soksokéve megvett Quake3 engine-t emlegetni. Még azt is meg merem kockáztatni, hogy sok mindenben az élen járnak az iparban a csávók, mivel nagyon kevés másik engine vállalja be FPS nézethez a 60 frame/sec sebességet és az ezzel járó elég szűkös kereteket.

Arról viszont elég jól tudok mesélni, hogy az asset oldalon mekkorát léptek előre.
Az AW-vel szemben a setting miatt itt a játék szinte minden eleme valós és létező dolog, az egyenruháktól kezdve a fegyvereken át a helyszínekig. Ennek örömére a Sledgehammer gyakorlatilag mindent lenyomozott, megkeresett, és ha már ott volt akkor jól bescannelt. Mostanra kvázi asian level expert vagyok a US Army második világháborús viselt dolgaiból; például elmondhatom hogy a partraszállás idején azért volt kétféle zubbony (M1940 és M1943) a résztvevőkön, mert az újabbiknak a zsebeibe bele lehetett ugyan rakni 1-1 napi kaja fejadagos dobozt a katonák igényeire válaszul, de '44 nyarára még nem készült el belőle annyi, hogy a veteránok is lecserélhessék a régit. De még a hadnagy övére akasztott zseblámpát is scan alapján csináltuk meg, viszont a sisakon lévő pántba tűzött cigisdoboz meg baseball kártya grafikák jogi okokból totál kamu dolgok. Ja, és azt is megtudtam, hogy a hazai leveleket hatékonysági okokból úgy továbbították az európai frontra, hogy először az USA-ban filmre vették az egyik formanyomtatványt, aztán a UK bázison ezt egy másik formanyomtatványra kinyomtatták valahogy. És a borítékon pont ott volt az átlátszó rész, ahova a címzett neve került.

Plusz az a bizonyos sokat emlegetett military history advisor személy sem valami vicc, nekünk is rengeteg körünk volt vele a D-dayen felvonuló hajóktól kezdve a Garand puska gázvisszavezető csövének tisztitásán és a hozzá való szerszámon át a leszerelő katonák díszegyenruháján lévő legutolsó hadjárat specifikus kitüntetésekig.

Ez meg újra egy ilyen remélhetőleg nem továbbadott infó, hogy a Digic Photoscan csapat tavaly nyáron letolt egy kisebb kirándulást Normandiában és szépen behúzták a mai napig megmaradt mindenféle bunkereket meg magát a terepet is, hogy a frissen partraszálló játékos tényleg az eredeti környezetben kergethesse a menekülő nácikat.

Ami meg a színészeket illeti, nos az AW idején még a stáb utazgatott szükség szerint a soksok kamerájával a 60-80 arckifejezés bescanneléséhez, de azóta itt is szintet léptek és inkább építettek egy saját Lightstage rendszert (Paul Debevec nevére guglizva lehet bővebben tájékozódni), szóval szereplőként jó 100 GB anyagból dolgoztak ők is meg mi is. Ezzel együtt volt azért meló meg kihívás a karakterekkel bőven; de személy szerint úgy gondolom, hogy a főhős-főhőshaverja-JoshDuhamel trió ingame és CG inkarnációi is egész korrekt másai lettek a színészeknek, beleértve nemcsak a hasonlóságot, de az arcjátékot is. De Zussmannak különösen örülök ;), mert finoman szólva is érdekes arca van a csávónak, ami a gyakorlatban elég komoly nehezítés - viszont a filmeket nézve nem ez az első benyomásom, hanem hogy azt látni amit a fószer a mocap színpadon előadott.

Aztán persze a végén úgy is az lesz a döntő, hogy ti mit gondoltok erről az egészről, mennyire hiteles az egész; meg ami még fontosabb, hogy mennyire tudja majd szolgálni azt a történetet, amit a Sledgehammeresek el akarnak mesélni.
Erről meg én annyit mernék mondani, hogy szerintem sikerült nekik összerakni egy egész jó világháborús-felnövős-bajtársos sztorit, ami egy nagy költségvetésű háborús filmben is működne. Ráadásul a - fenti trailerben már leleplezett - US POW koncentrációs táboros vonallal bevállaltak egy kifejezetten merész, az átlag (náci német sztorit követelő) gamerek szempontjából nagyon is ellentmondásos témát, ami miatt a tényleges játéktól függetlenül is várhatóan emlékezetes lesz ez a konkrét COD.
Érdemes lehet majd ennek amúgy utánaolvasni; én jártam 25 éve Buchenwaldban az ottani tábor múzeumában (ami kellően sokkoló élmény volt kiskamaszként), meg láttam a Schindler listáját meg a Band of Brotherst is, de mindezek ellenére is újdonság volt, hogy a nácik a maguk alaposságával csináltak azért külön tábort az amerikai zsidó hadifoglyoknak is. Szóval ha netán egy rakás kula lenne a végén a játék, akkor is megérte megcsinálni, mert ez egy olyan szomorú és mocskos eleme a világháborúnak, amiről méltatlanul keveset hallani manapság.

Na hát jó hosszú lett a végén ez a hirtelen felindulásból született poszt ;), de mentségemre szolgáljon, hogy a projekt az idei év egyik meghatározó eleme volt a Digicnek is meg nekem is, a Sledgehammer arcoknak meg már jó 3 éve van benne, szóval van miről beszélni azon túl is hogy akkor most multiban melyik fegyó a népszerű, meg hogyan fog a végén kinézni az egész.
Meg az is tök jó hogy ez az RW egy ilyen kicsi közösség és ventillálhatok anélkül hogy parázzak azon hogy akkor a NEOGAF-ra ne menjen már ki az egész mert akkor kibasznának meg minden :P

Azt viszont ide se merem még beírni, hogy melyik celebrity talenttel van közös szelfink az alagsori scan szobából :D



Köszönjük!

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Azért a Battlefront1 elég gyenge volt béta alapján...

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Egyébként grafikailag elég korrekt lett a játék, szerintem ennél nem nagyon kell jobb, egy BF1 mellett is simán labdába rúg az meg azért látványban elég erős volt. Hitelesnek tűnnek a pályák és hangulatosak is, legalábbis az a néhány amit a bétában lehet próbálni.

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



<3 Köszi.

Igazán öröm olvasni, hogy kezdik levenni a futószalagról a sorozatot és olyan kezelést kap amit megérdemelne. Meg is lepett amiket írtál, nagyon. Mindenesetre a kis multi csalódás után ki fogom várni milyen lett a single és legfőképp, hogy milyen hosszú... Feltétlen multi nélkül még egy 3 órás kampányért nem szívesen adnék sok pénzt (BF1, ugye).



:) Nagyon jó írás! Köszi! Jó lenne pár másik ilyen céghez is belesni, így az igazi kulisszák mögé.
Amúgy Raven Software-t kell szidni. Azok csinálják a PC portot és ahogy olvastam a multi nagyrészét. :D Előző Sledgehammer CoD nem volt rossz. Azért megnézném a srácok mit alkotnának másik "univerzumban".



A te beszámolóid azon kevés dolgok között vannak, amik miatt szeretek ide járni.

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



Király!!!!
Köszi!



+1 (Mármint, hogy tök érdekes hogy van aki a kulisszák mögött tevékenykedik ilyen szinten. Rémlik, hogy volt aki meg a Prometheuson dolgozott itt a HW-ról :D )

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!