Az EA-től meglepően kockázatos húzás volt az előző generáció közepén kiadni egy olyan belső nézetes játékot, mely a szokványos power fantasy motívumok mellőzése mellett egy női karaktert helyezett a középpontba. Az akkor (és mostani szemmel is) rizikósnak tűnő vállalás végül kifizetődött, így a korábbi lineáris, narratív játékmenetet kibővítve egy teljesen nyitott világban fogják elmesélni Faith eredettörténetét.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=IsDX_LiJT7E
Megjelenés 2016. február 23-án PC-re és konzolokra.
FRISSÍTVE: A szoros szájzár ellenére sikerült néhány plusz információt kicsikarniuk a Polygon és az Eurogamer interjúztatóinak az E3 standoknál strázsáló Dice szószólóiból:
- Faith nem fog tudni fegyvereket használni
- a nyitott világokban divatos RPG-szerű fejlődési rendszer ide is eljutott, és a karakterfejlesztési lehetőségeken kívül akár unlockolható területekre is lehet majd számítani (ezutóbbi része nem megerősített)
- co-op, vagy más játékosokkal bunyózás nem lesz, de valamilyen - Time Trial-hez hasonló kompetitív - többjátékos opció garantált
- a mozgáson/rohanáson lévő hangsúly miatt sebezhetetlenné fog válni a karakterünk, amennyiben sikerül megszakítás nélkül venni az akadályokat
Már csak a zene miatt is meg kell vennem :D
Előzőnek is a zene volt az (egyik) erőssége...