Jelenlegi hely

A Street Fighter V végre megmutatja harcrendszerét

Utolsó bejegyzés

A Street Fighter V végre megmutatja harcrendszerét

Kövér, japán csatakiáltásokkal megtömött Street Fighter V előzetes pottyant a szőrmadárfészekbe! A hangsúly ezúttal a harcrendszeren van, joggal, hiszen lesznek itt érdekes nyalánkságok.

rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=AfrSKt5b-50

Jöttek új screenshotok is, amelyek alapján a játék sajnos még mindig úgy néz ki, mintha az előző részt pingálták volna át vízfestékkel a Capcomnál. Nem lesz ez így jó, srácok, élni kéne a PS4 / PC exkluzivitás adta lehetőségekkel.

HD letöltés és további képek a GamerSyde-on.



Miért kéne teljesen új grafja legyen a játéknak? A 2. és a 3.-rész között se volt akkora nagy ugrás...




Nekem annyira nem zavaró a dolog, de azért az MKX-et überelni kéne, mert a szép grafikával már önmagában szép eladásokat lehet produkálni.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Ryse remek példa erre a megállapításra!

Te is tudod hogy ez egy bullshit megállapítás...



Bunyós játéknál? Egyáltalán nem bullshit! A kazuár réteg behúzásának egyik módja a szép grafika, ilyen rohadtul bonyolult, nehéz címeknél ez fontos dolog lenne.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Szerintem a Street Fighter széria sosem akart a kazuárok körében is népszerű lenni...



Az SF4 az volt, sok kazuár ott is ragadt a játék előtt, majd megszűnt kazuárnak lenni. :)

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



A 2. és a 3.-rész között se volt akkora nagy ugrás...

Óriási bukta is volt... nyilván több és teljesen más okokból kifolyólag, de ez ilyen távlatból lényegtelen is, hiszen míg a 90-es években árkádokon és elsősorban Japánban volt népszerű a Street Fighter, addigra a SF4 10 évvel későbbi megjelenésére már csak technikailag is rengeteget változott a piac. Mindez a designon is érződött, érződik, és a mostani tournamentek helyszínei egyben nagyon jól is szemléltetik, hogy a Street Fighter - és a Capcom bunyós játékok - közönsége túlnyomórészt nyugatra helyeződött át.

A "grafika" is ilyenképp jöhet képbe, mint egy faktor a sok közül, amivel a nyugati, (otthoni) konzolos emberkéket meg lehet fogni. Elvégre a SF5-öt már garantáltan nem árkádokra tervezik elsősorban, de az ázsiai piacra sem, mert akkor alapból mobilra jönne ki, valami addiktív pénznyelő formájában...

Ettől független önmagában is a legnagyobb húzónévnek számít a Street Fighter, és még nem zilálták szét a mezőnyt ezerféle kiadással, szóval kíváncsi leszek, hogy az esportos irányt, f2p-t, vagy valami más üzleti modellt fognak űzni. Ugyanis első ránézésre nem különül el annyira a megszokottól, ami egy veteránnak plusz lehet, de az alkalmi játékosnak, vagy hosszú távon már nem biztos, hogy elegendő.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!