Kövér, japán csatakiáltásokkal megtömött Street Fighter V előzetes pottyant a szőrmadárfészekbe! A hangsúly ezúttal a harcrendszeren van, joggal, hiszen lesznek itt érdekes nyalánkságok.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=AfrSKt5b-50
Jöttek új screenshotok is, amelyek alapján a játék sajnos még mindig úgy néz ki, mintha az előző részt pingálták volna át vízfestékkel a Capcomnál. Nem lesz ez így jó, srácok, élni kéne a PS4 / PC exkluzivitás adta lehetőségekkel.
HD letöltés és további képek a GamerSyde-on.
Miért kéne teljesen új grafja legyen a játéknak? A 2. és a 3.-rész között se volt akkora nagy ugrás...
http://www.eurogamer.net/articles/2015-06-11-street-fighter-5-ditches-fo...
+ 10 percnyi kommentáros játékmenet:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=sMz91bzUgdk
.
Nekem annyira nem zavaró a dolog, de azért az MKX-et überelni kéne, mert a szép grafikával már önmagában szép eladásokat lehet produkálni.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ryse remek példa erre a megállapításra!
Te is tudod hogy ez egy bullshit megállapítás...
Bunyós játéknál? Egyáltalán nem bullshit! A kazuár réteg behúzásának egyik módja a szép grafika, ilyen rohadtul bonyolult, nehéz címeknél ez fontos dolog lenne.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Szerintem a Street Fighter széria sosem akart a kazuárok körében is népszerű lenni...
Az SF4 az volt, sok kazuár ott is ragadt a játék előtt, majd megszűnt kazuárnak lenni. :)
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Óriási bukta is volt... nyilván több és teljesen más okokból kifolyólag, de ez ilyen távlatból lényegtelen is, hiszen míg a 90-es években árkádokon és elsősorban Japánban volt népszerű a Street Fighter, addigra a SF4 10 évvel későbbi megjelenésére már csak technikailag is rengeteget változott a piac. Mindez a designon is érződött, érződik, és a mostani tournamentek helyszínei egyben nagyon jól is szemléltetik, hogy a Street Fighter - és a Capcom bunyós játékok - közönsége túlnyomórészt nyugatra helyeződött át.
A "grafika" is ilyenképp jöhet képbe, mint egy faktor a sok közül, amivel a nyugati, (otthoni) konzolos emberkéket meg lehet fogni. Elvégre a SF5-öt már garantáltan nem árkádokra tervezik elsősorban, de az ázsiai piacra sem, mert akkor alapból mobilra jönne ki, valami addiktív pénznyelő formájában...
Ettől független önmagában is a legnagyobb húzónévnek számít a Street Fighter, és még nem zilálták szét a mezőnyt ezerféle kiadással, szóval kíváncsi leszek, hogy az esportos irányt, f2p-t, vagy valami más üzleti modellt fognak űzni. Ugyanis első ránézésre nem különül el annyira a megszokottól, ami egy veteránnak plusz lehet, de az alkalmi játékosnak, vagy hosszú távon már nem biztos, hogy elegendő.