Jelenlegi hely

Warhammer Multiverzum

Utolsó bejegyzés


Shadow War: Armageddon vasárnapot tartottunk
Aljas egyének sörös és vodkás hordókat csempésztek a csatatérre, így vált a részleges fedezék részeges fedezékké, és a fél napos játék fél napos traccspartivá némi játékkal...

Mint talán látszik is a fotókon, a mai játékban az ork veszteségek nem teljesen tekinthetőek összhangban lévőnek az Ultragárdistákéival :-) A birodalmi sereg veteránjai (róluk sajnos nem készült vállalható fotó) már számottevően vitézebbül harcoltak, de ők sem voltak kihívás a törpöknek Guilliman bajnokainak.

(némiképp trükkösnek tűnik közel jutnom a szpéhszmariskákhoz. Orkék ugyebár közelharcban lennének jobbak. 4 a mozgásuk, tehát 8 a rohamtávjuk. Ha fedezékben maradnak, tőlük kissé stílusidegen módon közelebb lopakodhatnak, de ha elérik a 8 távot, lebuknak. Tehát legalább egy kört ki kell bírniuk élő céltáblaként, ami a gárdisták ellen nem olyan egyszerű... Avagy, lehet még lődözni is rájuk, mintegy fedezve az előrenyomulókat, ami jól is hangzana ha nem vennénk figyelembe az ork mesterlövészek zsenialitását...)
rwurl=http://i.imgur.com/V6hZdqt.jpg
rwurl=http://i.imgur.com/q9nMBWL.jpgrwurl=http://i.imgur.com/NA7FvOg.jpg

Köszönet Techpriestnek és B. barátomnak a Gárda és az Ultrák, valamint a feleségemnek a kislányunk menedzseléséért!



Tanulságos mérkőzés volt! Legközelebb elsődleges célpontom a Smurf felderítői lesznek. Egyetlen vesztesége is az a Sniper, aki felfedte magát a szerencsétlen lövéssel, majd a plazma atomjaira porlasztotta :D



Ráadásul mint csata után kiderült, ő is megúszta, sőt azt dobta sérülésre hogy "What doesn't kill you makes you stronger" - plusz egy szint...



Nagyon jó :D Remélem Stealth-en kapott valami jó trait-et :D



Azt kapta hogy újradobhatja a lövést ha nem talált, hogyottrohaggyommeg :-D




roodie írta: A hangulata nagyon rendben van, a career-rendszere is, a talentek is... Csak én heves undort érzek valami rejtélyes okból a d100-as rendszerek iránt :-(

Én meg nagyon is szeretem (ráadásul a WFRP-vel már annyira összenőttnek tartom, mint a CoC/DG vagy az Unknown Armies esetében, más rendszerekkel nem ugyanaz a fíling egyik sem), úgyhogy ennek kifejezetten örülök, ha igaz.

Nokedli írta: Picit off: Még az lenne jó, ha lenne valamilyen alternatív módszer a dobás helyett, amivel stratégiázva lehet összehozni a sikert. Elsősorban B. öcsém miatt, aki bármilyen testhelyzetből képes balsikert dobni, és e miatt útál mindent amiben random faktor van (picit mi is mert a balsiker gyakran olyan mértékű ami az egész csapatra nézve katasztrofális :-) )

Minden randomizálós harcrendszernek az a lényege, hogy stratégiázva összehozd a sikeredet, ill. minimalizáld a kudarcod a megfelelő megmozdulás, felszerelés, helyzeti előny stb. kihasználásával. Mindez azért mégsem jelenthet mindig automatikus, megbízható sikert, az rém unalmassá tenné a "drámai" helyzeteket. Ha teljesen számon akarjátok űzni a rollplayt, játsszatok kockanélküli narrálósat vagy sakkot. Esetleg dobjon más a rokon helyében. Mondjuk nem tudom, miért zavar az efféle epikus balszerencsétlenség szerepjátékban, az abszolút legemlékezetesebb sztorik így szoktak kerekedni. :)

ibi amentia latet



Minket nem annyira zavar ellenben őt :-) Tulajdonképpen a körülményekhez képest emelt fővel viseli ő is.

az abszolút legemlékezetesebb sztorik így szoktak kerekedni. :)

De még mennyire 3:-)

Pl. az a kaland amiben a félszerzeta legelején beájult...
Ugye a félszerzet Féli a két- és Rettegi a négy méternél magasabb lényeket. Itt rögtön az elején összefutottak egy óriással. Mit tesznek az istenek ez pont jóindulatú sőt segítőkész óriás volt, de ezt a félszerzetünk már nem tudta meg mert kilencvennyolcat dobott a Terror tesztre és beájult. A csapat meg addig dumált az óriással, hogy az hozzájuk csapódott, és bár nem sok mindent csinált, de jött velük. A félszerzet idővel feléled, kinyitja a szemét, megint óriást lát. Dob, kilencvenöt, puff vissza. Na, miután kiröhögtük magunkat a kárára, mondom (én meséltem) oké oké, hamar felkelsz megint, dobhatsz újra. Kilencven. Visítva röhögünk, hobbit ugye fekszik. Kaland megy tovább, többiek játszanak, én egyre sűrűbben mondom hogy na dobhatsz, osztom neki a bónuszokat hogy hát megszoktad már - nem használt semmi. Végül a kaland ment a levesbe, rázkódva röhögés volt végig, mindenki a félszerzettel foglalkozott végig, volt aki repülősót szerzett neki hogy felkeljen már, volt aki direkt cukkolta és meggyőzte az óriást hogy hajoljon fölé mindíg ha éledezne...

Ez 1 ilyen sztori. Van vagy 100 :-)



Ez ellen szerintem nincs olyan rendszer, ami megvédene :-D



Ami eddig megvan a nyolcadik kiadás könyveiből:

szabályok
http://imgur.com/a/OrSvi
káosz
http://imgur.com/a/o3qv8
Impérium
http://imgur.com/a/Sgf3b
Impérium 2
http://imgur.com/a/LyyZg
Xenók 1
http://imgur.com/a/F1RkD
Xenók 2
http://imgur.com/a/CbFvm



What tremendous feats human beings are capable of once they abandon dignity. Yet I believe the most significant thing you could do is die.



"Mind így van ezzel, ki hasonló időket megél, de a döntés nem rajta áll. A mi dolgunk eldönteni, hogy mit kezdjünk az idővel, ami megadatik nekünk."




Hahh! Erről nem is tudtam.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=ua4u9HyarXY&t=3s

Choose your next words with excpetional care!



Igen, sajna nem lett belőle semmi, bár nem is volt olyan sok köze a valódi GorkaMorkához. Pedig abból lehetne nagyszerűt alkotni.
Ugyanakkor (nagyon lassan) készülget a Necromunda játék, aminek az eredetije ugye a GorkaMorka testvére volt anno. Járművek és orkok sajna nem jellemzik, bandaháború a kaptárvárosok legmélyebb bugyraiban annál inkább! A csapatépítés-és fejlesztés, a működési mechanizmus (statok, dobások rendszere), a maradandó sérülések és szintlépések stb. ugyanaz mint a GorkaMorkában.
Vagy mint a frissen debütált, nagyszerű Shadow War: Armageddonban.



Gondolom kapunk egy Mordheimot 40k-ban.
Nem igazán az én műfajom.

Choose your next words with excpetional care!



Találó hasonlat, főleg mert a Mordheim is abból a műhelyből került ki mint a Necromunda és a Gorkamorka.
Ugyanakkor a Necromundában sokkal nagyobb befolyással kéne tudjunk lenni a csapatunk sorsára, amivel bőségesen ellensúlyoznunk kéne tudni a Mordheim - asztalon vicces de számítógépes játékban - idegesítően fatális véletlenszerűségét.
Hülye példa, de ha a Mordheimben ha egy emberem elvesztette a karját, epeömlést kaptam, mert a félkarú rabló íjat többet nem tudott használni, és kardból is csak egykezest ugye... Jobbára rúghattam ki, és elveszett az összes tapasztalata. Necromundában elvben kéne tudjak venni neki egy bionikus kart, drágán ugyan, de gyakorlatilag jobb lesz mint előtte volt (nem csak megint van karja de kaphat bele spéci beépített fegyvert, kisegítő eszközöket stb...)
És hát igen, számítógépen biztos hogy hasonló lesz azért is, mert ugyanazok készítik.



Egy Necromundának úgy örülnék, ami X-com alapú taktika lenne...



Simán meg lehetne csinálni olyannak, bár ha úgy vesszük a Mordheim is igen hasonló (pontokat költesz a mozgásra/akciókra, százalékos esélye van a támadásnak/varázslatnak, satöbbi...).
Viszont egy fél-felülnézet, olyan terepasztalos-szerű, az jól jönne bele csakugyan.




:-D
rwurl=http://i.imgur.com/CWKWgpt.jpg
Azt mesélte az egyik GW-s ember egy interjúban, hogy az Incestorok dizájnjának ötlete többek között onnan jött, hogy mekkora lenne már, ha egy egység rock and roll power slide-al érkezne a csatába a légkörből :-D
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=tXYqv_FS9yk



Megint Shadow War: Armageddon

rwurl=http://i.imgur.com/xJXfqjN.jpg

A mai összecsapásban bizonyos értelemben hárman vettek részt: Guilliman Fiai, az orkok, és zsoldosuk, a "mesterlövész" (Flash Git) Tyron.
rwurl=http://i.imgur.com/ZtvuI6C.jpg
(a neve onnan, hogy hasonlatos ehhez a Tyronhoz)
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=oOENffRUGNE
Az első csatában elfogadható áldozatok árán végre sikerült az orkoknak közelharcba kerülni, ahol az ork főnök annak rendje és módja szerint sok pici darabra is szabta a gárdisták őrmesterét.
rwurl=http://i.imgur.com/rmZCyxT.jpg
...aztán akcióba lépett Tyron, és egyetlen jól irányzott lövéssel leterítette a saját rakétavetősüket. Ezzel az orkok veszteségei elérték a kritikus szintet, és a következő körben elfutottak...

A második csatában Tyron nem érezte elegendőnek ezt a teljesítményt, és célzott lövések helyett egy hatalmas robbanólövedéket durrantott - a saját csapata közepébe. Ezzel a meccsnek, sőt az egész meccssorozatnak vége szakadt, az Ultragárdisták győzelmével :-)
rwurl=http://i.imgur.com/e9TMHh9.jpg
Köszönet B. barátomnak a kitűnő játékért, Tyron üzeni hogy a zsoldját, 25 fogat átutalással is küldheted ;-)




kiszivárgott infók a Dark Imperiumból (az új Impériumról szóló könyv így Guilliman ébredése után)
SPOILER! nyilván

ShowHide spoiler #

ShowHide spoiler #

Tno képe
Tno

Jah, egyébként egészen emberesnek néz ki a "sztori" a leírtak alapján, igazából csak annyit akartam hozzátenni, hogy KEDVES eszköz, KEDVES! Még egy ilyen, és megy a prométheum (vagy ium).

Monas apó legyintett. Két kézzel is.



Sietek hozzátenni hogy ez egy olyan egyén élménybeszámolójából van, aki olvasta, nem magából a könyvből. Lehet ám hogy a könyv maga szar :-)
De ha ez így van benne ahogy az illető elmondta, az tök jó.
Én szeretem ha a belső működés fontosságára is súlyt helyeznek, nem csak arra hogy Híró Tibor ezen a héten kivel harcolt...



Izé ezt fejtsd már ki légyszíves mert nem értem mire vonatkozik.

(Prométheumot meg szeressük amióta Shadow Wart játszunk :-) Ott azért megy a harc, aki előbb szerez 15 horóval, nyer.)



A könyv maga szar, elvégre Guy Haley írta (valamiért nagyon rühellem a stílusát), de a történet érdekesnek tűnik valóban.

A Custodes meg...

ShowHide spoiler #

Tno képe
Tno

Úgy értettem, hogy a császárnak kedvesek a fiai.

Monas apó legyintett. Két kézzel is.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!