Direkt azt várni, ami messziről ennyire bűzlik, szintén plecsnit érő tehetséget jelent. Én megszavazok neked egy bohócsapkát a bicepsz mellé. Vagy rá, ha psishock spórolni akar a hellyel.
Nem lett volna gond hogy meglovagoljak a lengyel sracok az altaluk keltett "botranyt", csak sajnos a jatekbol minden hianyzik amitol jo lenne, a "nagy" eroszakossagnak ehhez semmi koze
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Ugyan, te szervezed mindig olyan időpontra a röfföket, hogy el tudd kerülni találkozást :P
Egyébként nagyon egyszerű a válasz, hogy miért vészjósló. Semmi értelmes nem hangzott el soha a játékmenetről azon kívül, hogy dara lesz. OK, szabadon bejárható lesz a terep, lesz némi rombolhatóság és lehet majd járművet vezetni, és hasonlók, de semmi érdekes. Aztán lehet, hogy lemaradtam valamiről, vagy másnak ez már jól hangzik (nyilván lehet ezt is jól és rosszul csinálni).
Ugyanakkor míg az obskúrus csapat kezdettől fogva a polkorrektségnek való hadat üzenéssel próbálja eladni a játékát, polkorrektségből vagy más okból állatokat, gyerekeket, szexuális tartalmat már nem mernek bele tenni, ami ennél a terhes anyákat kivégző játéknál külön disszonánsnak tűnik, sterilebbé teszi az élményt (?).
Az meg már csak az én sajátos megközelítésem, hogy akkor várok egy játékot, ha okot kínál rá, és nem akkor nem várom, ha már tutira rossz. A Hatred nem kínált rá okot, igaz, engem a téma és a megközelítésük is taszít. Én éppen azt nem vettem észre eddig, hogy aki kíváncsi a játékra, az ezt a témán kívüli ok miatt tenné.
Gettysburg kivégezve. Kb. 6x játszottam végig különöző nehézségeken.
Vonatra, touchpados laptoppal kiváló móka volt, de jó lett volna, ha nem kizárólag a városért vívott csatát lehetett volna játszani.
Mert amikor nagyon prón az első harcérintkezéstől kezdve szétvertem a gépet és még csak el sem tudott foglalni semmilyen pontot, én meg minden secondaryt is befoglaltam, gyakorlatilag másfél napig tartott a csata és győztem. Az ellenfél 80K-s seregéből levertem 18Kt és a többiek még be sem értek a körzetbe.
Na mindegy.
Most gőzerővel nyomom a South Parkot. Egyre jobban tetszik, de muszáj voltam a sok QTE miatt egy egeret is rádugni, csak a gombjai miatt.
Cartman mágiája halálos. =D Meg ahogy előadják magukat. Jók a poénok, mintha egy hosszú SP részt néznék, amiben a harcot irányítom.
Ráadásul Kenny speciális támadása is rohadt jó. Teli van QTEvel, ha elbénázom, Kennyi is belehal pár körre. =)
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
A vicc az egészben az, hogy úgy látom, téged jobban érdekelt, hogy belemenj ennek a gémnek a részleteibe - túl sok időd van. Én megnéztem a 3 előzetest, aztán ennyi. Azok alapján faxa hirig lesz.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Egyszerűen csak nem szokásom véleményt formálni tájékozódás nélkül, tehát ha hozzászólok valamihez, vagy releváns téma az érdeklődési körömben, akkor rászánok pár percet.
Mondjuk, hogy mennyi "fölösleges" időm van, az más kérdés, ma jutottam el egyáltalán a Fallout 4 traileréig.
A játékidő és a játékhír-olvasás időaránya nálam úgy durván 97:3. A Hatreddel meg pontosan ugyanannyit játszottunk mindketted, csak nekem a 0 perc is sok volt, neked meg az is kevés.
Ekkora fost, ilyen áron árulni... Tipikusan ez is egy olyan játék, amit a balhéval próbáltak eladni, de nincs mögötte érdemleges tartalom. Repetitív, unalmas, optimizálatlan.
Hangulatos, játszatja magát, meg minden, de az alaposan elcseszett autosave rendszere miatt most a főellenség előtt nyomtam egy ragequitet. Komolyan nem értem, miért kell kilométeres folyosókat újra és újra bejárni, ha az ember elhalálozik. Miért nem lehet azt a checkpointot a folyosó másik végére vagy a cutscene utánra tenni? Egyszer majd befejezem, de mára elment a kedvem tőle.
Nem nagyon látok Carma kritikákat. Még így kiadás után is egy optimalizálatlan foshalmaz? Van valami remény, hogy örülni fogok neki szeptemberben, vagy a játékmenet is el van cseszve?
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Nekem őszintén szólva a videó hatására kezdett el igazán tetszeni a játék: tökre úgy néz ki, mint amivel tisztesen el lehetne ökörködni és TB jól elmagyarázza a dolgokat, szóval annak ellenére, hogy még sosem volt Carma a kezemben, rohadtul kipróbálnám az új verziót. A gond csak az, hogy ilyen teljesítmény mellett esélytelen, hogy én bármilyen autós játékot élvezni tudjak.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Számomra az a siralmas, hogy 2015-ben, egy közismert frenchise farvizén, előállnak egy ilyen grafikával, ami ráadásul megmagyarázhatatlanul még erős vason is lehal fps téren.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
ON: Shadow Warrior
A második főbossnál végképp kimerült a mókafaktor. A faszom sem lő egy szárnyas lódémont fél órán keresztül még egyszer. Tudniillik 20 percnyi szopóálarc után beleestem egy kibaszott lyukba és meghaltam. :D
- a RAGE-es "arcod előtt töltöm be a textúrát" dolog itt is megvan
- alapból adaptive a vsync, viszont kell, mert az fps 60-ra van lehúzva - ha ráerőlteted a control panelből, apró 60 alá eséseknél is olyan szaggatást kapsz, hogy öröm nézni
- random esik az fps néhol és nem értem, hogy miért: leugrik mondjuk 55-re, aztán vársz és tök ugyanott 60 megint
- nincs AA - wtf?
- csak checkpoint rendszer van, még quick save-et sem láttam
- a grafikai opciókból egy kukkot nem értek, mert összeboronáltak mindenféle fícsört egy setting alá, 1-2 meg csak úgy oda van hányva külön mindenféle hasznos infó nélkül arról, hogy mit és hogyan csinál - gondolom azt mondanom sem kell, hogy a teljesítmény érintő változást nem igazán láttam a variálásukkal.
Előny, hogy egyelőre úgy tűnik, legalább nem fut borzalmasan, csak a küllem alapján jobban kéne neki sokkal és ha már 60 fps-re van belőve, akkor jó lenne azt tartani is.
Szerk: Annyit azért hozzátennék, hogy nem biztos, hogy a port a ludas: az id Tech 5 kőkorszaki OpenGL-t használ, szóval simán előfordulhat, hogy ez volt a max, amire képes a cucc. Nem lepődnék meg, ha jobb grafika mellett 5 millió fps-ünk lenne a DX12-es Doom 4-ben. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Yeah, Carmac asszem 5-10 éve twitteren is bevallotta, hogy OpenGL helyett ma már ő is dx-ben kezdene inkább, és nagyon nem jó irányba haladt a nyelv fejlesztése a visszafelé kompatibilitás koloncok felvállalása miatt.
emlékeim szerint pont 2 nagy verzióváltással ezelőtt történt, amikor mindenki a gamer világból mondta, hogy basszameg, ez nem mehet így tovább, de a szabványt egyengető szervezet maga alá piszkított a CAD programok miatt, és mégis ugyanúgy szarul választottak.
- csak checkpoint rendszer van, még quick save-et sem láttam
Ez ingább game design, mint portolás kérdése. Amúgy sem jó, ha az F5 spamminghez lövik be a nehézségi szintet, jól kisúlyozott checkpointok helyett.
Az más kérdés, hogy számos FPS ma ígyis-úgyis röhejesen könnyű, nemrég a Bulletstormban tapasztaltam, hogy legnehezebb nehézségi szinten egy pálya végi, izgalmasnak szituációt úgy abszolváltam sikerrel, hogy pause nélkül elmentem WC-re, és addig nélkülem is sikerült megnyerni a pályát. (Voltak AI-társak, de hogy százan nem tudtak kinyírni, hiába lőttek, az vicc. És nem, nem szkript volt, meg lehet ott halni.) Persze nem ez jellemezte a teljes játékot, de nagyon könnyű volt. (Konzolon játszottam amúgy gamepaddel, mert a GfWL nem pálya.) Mondanom sem kell, hogy a Doom II ultraviolance-en másodpercenkenti quicksave-vel is nehezebb, egérrel. (Bár kövezzettek meg, de egész jól játszható gamepaddel is, hiszen nem kell és nem is lehet fejlövéseket osztani, mint egy Max Payne 3-ban.)
Annó toltam, 2 napig volt fent :D
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Na, ne bassz ki velem. Ezt a játékot fogom egész nyáron várni, hogy ősszel tolhassam.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Hát így neked csak a Carmageddon marad :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Direkt azt várni, ami messziről ennyire bűzlik, szintén plecsnit érő tehetséget jelent. Én megszavazok neked egy bohócsapkát a bicepsz mellé. Vagy rá, ha psishock spórolni akar a hellyel.
Sors bona, nihil aliud.
Minek fokozni az izomagy plecsnit?
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Nem lett volna gond hogy meglovagoljak a lengyel sracok az altaluk keltett "botranyt", csak sajnos a jatekbol minden hianyzik amitol jo lenne, a "nagy" eroszakossagnak ehhez semmi koze
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Annó nekem csak 1 napig :P
Jól fog még jönni az a sapi neked is kölcsönbe, ha valamiben össze kell szedni a fogaidat ;)
Amúgy továbbra sem tudom, hogy a témáján kívül, mi az a vészjósló jel, amit előre le kellett volna vennem játékmenet terén a bemutatók alapján...
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Ugyan, te szervezed mindig olyan időpontra a röfföket, hogy el tudd kerülni találkozást :P
Egyébként nagyon egyszerű a válasz, hogy miért vészjósló. Semmi értelmes nem hangzott el soha a játékmenetről azon kívül, hogy dara lesz. OK, szabadon bejárható lesz a terep, lesz némi rombolhatóság és lehet majd járművet vezetni, és hasonlók, de semmi érdekes. Aztán lehet, hogy lemaradtam valamiről, vagy másnak ez már jól hangzik (nyilván lehet ezt is jól és rosszul csinálni).
Ugyanakkor míg az obskúrus csapat kezdettől fogva a polkorrektségnek való hadat üzenéssel próbálja eladni a játékát, polkorrektségből vagy más okból állatokat, gyerekeket, szexuális tartalmat már nem mernek bele tenni, ami ennél a terhes anyákat kivégző játéknál külön disszonánsnak tűnik, sterilebbé teszi az élményt (?).
Az meg már csak az én sajátos megközelítésem, hogy akkor várok egy játékot, ha okot kínál rá, és nem akkor nem várom, ha már tutira rossz. A Hatred nem kínált rá okot, igaz, engem a téma és a megközelítésük is taszít. Én éppen azt nem vettem észre eddig, hogy aki kíváncsi a játékra, az ezt a témán kívüli ok miatt tenné.
Sors bona, nihil aliud.
Gettysburg kivégezve. Kb. 6x játszottam végig különöző nehézségeken.
Vonatra, touchpados laptoppal kiváló móka volt, de jó lett volna, ha nem kizárólag a városért vívott csatát lehetett volna játszani.
Mert amikor nagyon prón az első harcérintkezéstől kezdve szétvertem a gépet és még csak el sem tudott foglalni semmilyen pontot, én meg minden secondaryt is befoglaltam, gyakorlatilag másfél napig tartott a csata és győztem. Az ellenfél 80K-s seregéből levertem 18Kt és a többiek még be sem értek a körzetbe.
Na mindegy.
Most gőzerővel nyomom a South Parkot. Egyre jobban tetszik, de muszáj voltam a sok QTE miatt egy egeret is rádugni, csak a gombjai miatt.
Cartman mágiája halálos. =D Meg ahogy előadják magukat. Jók a poénok, mintha egy hosszú SP részt néznék, amiben a harcot irányítom.
Ráadásul Kenny speciális támadása is rohadt jó. Teli van QTEvel, ha elbénázom, Kennyi is belehal pár körre. =)
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
A vicc az egészben az, hogy úgy látom, téged jobban érdekelt, hogy belemenj ennek a gémnek a részleteibe - túl sok időd van. Én megnéztem a 3 előzetest, aztán ennyi. Azok alapján faxa hirig lesz.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Egyszerűen csak nem szokásom véleményt formálni tájékozódás nélkül, tehát ha hozzászólok valamihez, vagy releváns téma az érdeklődési körömben, akkor rászánok pár percet.
Mondjuk, hogy mennyi "fölösleges" időm van, az más kérdés, ma jutottam el egyáltalán a Fallout 4 traileréig.
Sors bona, nihil aliud.
Tehát akkor te inkább a cikkeken keresztül éled meg a játékokat? Ez is egy jó megközelítés, hiszen nem kell bika gép alá :D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
A játékidő és a játékhír-olvasás időaránya nálam úgy durván 97:3. A Hatreddel meg pontosan ugyanannyit játszottunk mindketted, csak nekem a 0 perc is sok volt, neked meg az is kevés.
Sors bona, nihil aliud.
Hatred
Ekkora fost, ilyen áron árulni... Tipikusan ez is egy olyan játék, amit a balhéval próbáltak eladni, de nincs mögötte érdemleges tartalom. Repetitív, unalmas, optimizálatlan.
3/10
Space Marine
Hangulatos, játszatja magát, meg minden, de az alaposan elcseszett autosave rendszere miatt most a főellenség előtt nyomtam egy ragequitet. Komolyan nem értem, miért kell kilométeres folyosókat újra és újra bejárni, ha az ember elhalálozik. Miért nem lehet azt a checkpointot a folyosó másik végére vagy a cutscene utánra tenni? Egyszer majd befejezem, de mára elment a kedvem tőle.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
No, no, NOOOO!
Non serviam
Nem nagyon látok Carma kritikákat. Még így kiadás után is egy optimalizálatlan foshalmaz? Van valami remény, hogy örülni fogok neki szeptemberben, vagy a játékmenet is el van cseszve?
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
https://www.youtube.com/watch?v=l5J1VeWb2oE
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Hát ez siralmas.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Nekem őszintén szólva a videó hatására kezdett el igazán tetszeni a játék: tökre úgy néz ki, mint amivel tisztesen el lehetne ökörködni és TB jól elmagyarázza a dolgokat, szóval annak ellenére, hogy még sosem volt Carma a kezemben, rohadtul kipróbálnám az új verziót. A gond csak az, hogy ilyen teljesítmény mellett esélytelen, hogy én bármilyen autós játékot élvezni tudjak.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ácsi. Ha még sosem tapasztaltad, így máris világosabb az a múltkori "a Carma koncepciója ma már nem állja meg a helyét" tévelygésed! ;Đ
ibi amentia latet
Valamennyit volt azért kipróbálás szintjén, de azt nem nevezném alaposnak.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Számomra az a siralmas, hogy 2015-ben, egy közismert frenchise farvizén, előállnak egy ilyen grafikával, ami ráadásul megmagyarázhatatlanul még erős vason is lehal fps téren.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Wolfenstein: The New Order
Tyű, ilyen pocsék portot is ritkán látni az FPS mezőnyben! Azért végig fogom nyomni, de könyörgöm, Bethesda, pont a Wolfensteinnél ekkorát hibázni?
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Mi is a baj vele?
ON: Shadow Warrior
A második főbossnál végképp kimerült a mókafaktor. A faszom sem lő egy szárnyas lódémont fél órán keresztül még egyszer. Tudniillik 20 percnyi szopóálarc után beleestem egy kibaszott lyukba és meghaltam. :D
Non serviam
kicsit hit or miss az id tech5 motoros jatekok portja anno a Ragenel is voltak problemak eleg sokaig
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
- a RAGE-es "arcod előtt töltöm be a textúrát" dolog itt is megvan
- alapból adaptive a vsync, viszont kell, mert az fps 60-ra van lehúzva - ha ráerőlteted a control panelből, apró 60 alá eséseknél is olyan szaggatást kapsz, hogy öröm nézni
- random esik az fps néhol és nem értem, hogy miért: leugrik mondjuk 55-re, aztán vársz és tök ugyanott 60 megint
- nincs AA - wtf?
- csak checkpoint rendszer van, még quick save-et sem láttam
- a grafikai opciókból egy kukkot nem értek, mert összeboronáltak mindenféle fícsört egy setting alá, 1-2 meg csak úgy oda van hányva külön mindenféle hasznos infó nélkül arról, hogy mit és hogyan csinál - gondolom azt mondanom sem kell, hogy a teljesítmény érintő változást nem igazán láttam a variálásukkal.
Előny, hogy egyelőre úgy tűnik, legalább nem fut borzalmasan, csak a küllem alapján jobban kéne neki sokkal és ha már 60 fps-re van belőve, akkor jó lenne azt tartani is.
Szerk: Annyit azért hozzátennék, hogy nem biztos, hogy a port a ludas: az id Tech 5 kőkorszaki OpenGL-t használ, szóval simán előfordulhat, hogy ez volt a max, amire képes a cucc. Nem lepődnék meg, ha jobb grafika mellett 5 millió fps-ünk lenne a DX12-es Doom 4-ben. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Yeah, Carmac asszem 5-10 éve twitteren is bevallotta, hogy OpenGL helyett ma már ő is dx-ben kezdene inkább, és nagyon nem jó irányba haladt a nyelv fejlesztése a visszafelé kompatibilitás koloncok felvállalása miatt.
emlékeim szerint pont 2 nagy verzióváltással ezelőtt történt, amikor mindenki a gamer világból mondta, hogy basszameg, ez nem mehet így tovább, de a szabványt egyengető szervezet maga alá piszkított a CAD programok miatt, és mégis ugyanúgy szarul választottak.
Ez ingább game design, mint portolás kérdése. Amúgy sem jó, ha az F5 spamminghez lövik be a nehézségi szintet, jól kisúlyozott checkpointok helyett.
Az más kérdés, hogy számos FPS ma ígyis-úgyis röhejesen könnyű, nemrég a Bulletstormban tapasztaltam, hogy legnehezebb nehézségi szinten egy pálya végi, izgalmasnak szituációt úgy abszolváltam sikerrel, hogy pause nélkül elmentem WC-re, és addig nélkülem is sikerült megnyerni a pályát. (Voltak AI-társak, de hogy százan nem tudtak kinyírni, hiába lőttek, az vicc. És nem, nem szkript volt, meg lehet ott halni.) Persze nem ez jellemezte a teljes játékot, de nagyon könnyű volt. (Konzolon játszottam amúgy gamepaddel, mert a GfWL nem pálya.) Mondanom sem kell, hogy a Doom II ultraviolance-en másodpercenkenti quicksave-vel is nehezebb, egérrel. (Bár kövezzettek meg, de egész jól játszható gamepaddel is, hiszen nem kell és nem is lehet fejlövéseket osztani, mint egy Max Payne 3-ban.)
Sors bona, nihil aliud.