Obviously, this is still in development and there are things we’re not in love with yet. Namely,
the characters on the HUD are still at a first pass. We will be updating their visual look and likely not have them bouncing around as they speak. And the visuals will only continue to improve as we layer on more VFX for world atmosphere, spells and combat effects, add additional post processing, upgrade the materials for the character models and greatly dial up the ambient life in scenes. Already you can see small touches in our use of planar reflections in the puddles of water, and what you can’t see is our system for dynamically corrupting the forest based on the actions of the player. We want you to feel the effects you have on the world constantly.
Additionally, though the camera movement allows for and shows off free movement, we have laid the maps out such that you can snap into grid movement as well.
Getting personality and character into games is paramount to me, and you get a small glimpse of one of the moments when the party runs across the goblins. Expect more of these small scenes that show the world operating outside of what the player chooses to do.
↑ Everything, including combat, happens through the dialogue interface. Skill checks are everywhere, and your skills are chatty. Much of the dialogue is internal.
No Truce with the Furies is not some piece of forgettable East European shovelware. It is a work of art in progress, by a movement, of writers, musicians, artists, and programmers, at the same time madly ambitious and wildly sprawling, and invested with tight, coherent systems, an equally tight, coherent aesthetic vision, and an elegant and parsimonious core interaction design that just might suffice to keep the wild outgrowths of its dialogue trees within the realm of the achievable. Disco dancing on the ragged edge between madness and sanity, the possible and the impossible, it is at once a re-invention and a return to the roots of the genre. ZA/UM has a manic energy, boundless ambition, and precious little experience bringing a software project to completion before the creditors close in. No Truce deserves to be completed to the fullest extent of their vision. It has to be completed before the pale of late capitalism engulfs it in its grey never-will-have-been. If it ever is completed, even as a barely-playable bug-ridden mess in the vein of Troika in its prime, it will be a truer spiritual successor to Planescape: Torment than any game advertised as such, a moment of beautiful lunacy hearkening to simpler days when people were able and willing to take real creative risks. I want to, nay, dare to believe.
we are pleased to announce that we will be working on additional content and updates for
Torment post-release. These updates will include:
Oom ("The Toy" companion).
Voluminous Codex.
Crisis system improvements.
Our initial updates to the game will focused on bug fixes, optimizations, and other improvements, while the content additions will come later down the line. Both the patches and content updates will, of course, be completely free for all Torment owners. We will have more news on these in the coming weeks and months!
hozza a várhatót, már amit el mertem olvasni belőle :)
Live orchestra. Cut. Ruins of Ossiphagan. Cut. The Toy. Another companion. The Order of Flagellants and Austerities. Cut, cut cut. Lacunae, Hall of Lingering Reflections, yet another companion, another exit from the Castoff’s labyrinth, Voluminous Codex, the Oasis of M’Ra Jolios, player stronghold, Fathoms, foci, legacies, joinable factions, Italian localisation, all gone. Concept art where HR Giger meets the pre-Raphaelites turned into clumsy photo overpaints. Teaser videos with an old-school UI, full voiceover, and moody, dynamic lighting turned into silent scenes on flatly lit, hastily put-together maps.
Elolvasod az interjút és pozitív fények ragyogják be a nappalidat... megnézed a kommenteket és rákot kapsz. :D
Kicsit gáz, hogy amikor valaki PR-szagú interjút ad, akkor amiatt fikázzák, amikor viszont őszinte, akkor meg "bukott a Torment, és most nyalizol, mert szükséged van ránk, Fargo!" :D Valahogy nehezen értelmezem nyalizásnak, amikor a Codex elveszített objektivitásáról és a megszaporodott "náci" kommentekről értekezik egy keveset. Szvsz inkább megérteni szeretné, hogy miért nem csapódott le pozitívan a játék a hardcore hardcore-ok körében, meg elmagyarázni, hogy milyen alkotói fonal mentén hoztak meg bizonyos döntéseket.
A vicc meg az, hogy az általános vélekedés szerint a Torment 2-vel igazából nincsenek különösebben nagy problémák. A kritikák és a játékosi reakciók alapján egy kicsit már az elődhöz képest is terjengős, nem valami jó benne a harc és rövidebbre is sikerült annál, amire számítani lehetett. A PST-hez képest nem valami rossz mérleg, elvégre az a játék is ugyanezt kapta meg annak idején a rövidséget leszámítva, de azon meg a post-launch kontenttel még alakíthatnak egy keveset. A legrosszabb esetben is egy "7-8/10-es" játék, szóval kicsit fura, hogy a Codex a világ szarának szeretné beállítani.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nem tudom vótmár-e, de úgy néz ki, hogy idén májusában (29) megjelenik végre Grimoire : Heralds of the Winged Exemplar. Aki esetleg nem tudná 20 év fejlesztik ezt a wizardy, eye of beholder, might and magic stb. keverék dc-t. De annyit kamuztak már, hogy a fene sem tudja. Ha mégis meglesz, és minden klappol, amit ígértek, akkor magához nyúl minden fan (plusz én is kicsapom a főoldalra. A cikket). https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=893772412
Eh, na jó, akkor a "Hogyan gazdagodjak meg?" listáról ki lehet húzni a "legalább olyan jó DM-mód implementálása egy rpg-be, mint a Neverwinter Nights-szé" pontot úgy látom..
It is also a mystery to be solved. Oom does not speak, and even its thoughts are a strange tangle of alien metaphors. It will drive you to increase your understanding of the Tides, and by doing so, you will learn secrets about its long, long past...
Update-ben írnak még ezekről.
ibi amentia latet
The Age of Incline: RPG Codex's 2012-2016 GOTY Results
ibi amentia latet
Végül is így, hogy valaki ezt megírta, érdekes, de hogy erre időt áldozni...
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
rwurl=https://youtu.be/V7QKH891Huc
ibi amentia latet
Igazán közeledhetne gyorsabban a 28-a....
Last week, I sat down with Martin Ericsson, lead storyteller at White Wolf, publishers of the World of Darkness RPG systems and interwoven storylines...
szerk.
Talán inkább át kéne rakni a Készülő játékokba? Nem erősítették meg, hogy az Apocalypse Cyanide-játék RPG lesz, ugye?
ibi amentia latet
White Wolf and the World of Darkness revival: “Asking ‘when will you rage?’ has never been more relevant”
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
rwurl=https://youtu.be/fIUqGbIUP6c
ibi amentia latet
Lassan szállingóznak a Torment review-k.
- The Guardian
- RPS
- Eurogamer
- Gameinformer
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Backer kulcsomat megkaptam már a nap folyamán, de szerintem várok vele pár patch-et, az ex-Black Isle-t és az inXile-t ismerve... :)
RPG Codex Preview: No Truce With The Furies
rwurl=http://www.rpgcodex.net/gallery/15506.jpg
rwurl=http://www.rpgcodex.net/gallery/15490.jpg
rwurl=http://www.rpgcodex.net/gallery/15489.jpgrwurl=http://www.rpgcodex.net/g...
rwurl=http://www.rpgcodex.net/gallery/15491.jpg
Ez valami ritka nyalánkság lesz.
ibi amentia latet
Torment: Tides of Numenera – Updates & New Content Coming
Vajh jövő ilyenkor már kész lesz a játék?
ibi amentia latet
RPG Codex Review: Torment: Tides of Numenera
hozza a várhatót, már amit el mertem olvasni belőle :)
:/
ibi amentia latet
Talán 3-4 órát öltem bele, nem fogott meg ennyi idő alatt. Könyvnek elmegy, de játéknak eddigiek alapján kissé sekélyes.
Ellenben egy PS:T újrajátszáshoz nagyon megjött a kedvem. Ja, csak épp' időm nincs...
Non serviam
Jó eséllyel ezt a játékot az életben fel se installálom. :) Szerencse, hogy már lejöttem a KS drogról!
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Mármint minden Kickstarteres játékot egy kalap alá veszel?
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Már igen. Megjelenés után 3 hónappal már a KS áron kapom a legtöbb játékot, és addigra talán túl is jutnak a "nyilvános bétán". -.-
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
rwurl=https://youtu.be/6CSB3ZNRXmE
ibi amentia latet
RPG Codex Report: A Codexian Visit to inXile Entertainment
ibi amentia latet
Elolvasod az interjút és pozitív fények ragyogják be a nappalidat... megnézed a kommenteket és rákot kapsz. :D
Kicsit gáz, hogy amikor valaki PR-szagú interjút ad, akkor amiatt fikázzák, amikor viszont őszinte, akkor meg "bukott a Torment, és most nyalizol, mert szükséged van ránk, Fargo!" :D Valahogy nehezen értelmezem nyalizásnak, amikor a Codex elveszített objektivitásáról és a megszaporodott "náci" kommentekről értekezik egy keveset. Szvsz inkább megérteni szeretné, hogy miért nem csapódott le pozitívan a játék a hardcore hardcore-ok körében, meg elmagyarázni, hogy milyen alkotói fonal mentén hoztak meg bizonyos döntéseket.
A vicc meg az, hogy az általános vélekedés szerint a Torment 2-vel igazából nincsenek különösebben nagy problémák. A kritikák és a játékosi reakciók alapján egy kicsit már az elődhöz képest is terjengős, nem valami jó benne a harc és rövidebbre is sikerült annál, amire számítani lehetett. A PST-hez képest nem valami rossz mérleg, elvégre az a játék is ugyanezt kapta meg annak idején a rövidséget leszámítva, de azon meg a post-launch kontenttel még alakíthatnak egy keveset. A legrosszabb esetben is egy "7-8/10-es" játék, szóval kicsit fura, hogy a Codex a világ szarának szeretné beállítani.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nem tudom vótmár-e, de úgy néz ki, hogy idén májusában (29) megjelenik végre Grimoire : Heralds of the Winged Exemplar. Aki esetleg nem tudná 20 év fejlesztik ezt a wizardy, eye of beholder, might and magic stb. keverék dc-t. De annyit kamuztak már, hogy a fene sem tudja. Ha mégis meglesz, és minden klappol, amit ígértek, akkor magához nyúl minden fan (plusz én is kicsapom a főoldalra. A cikket).
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=893772412
https://crpgbook.wordpress.com/2017/04/10/update-17-the-final-preview/ nymai!
Az szép! Van olyan RW tag, aki még nem is élt, amikor már fejlesztették? :O
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
És a Dio 2 még nincs benne, a Torment meg most került bele?:P
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Original Sin 2 Game Master Mode részletek
rwurl=http://imgur.com/z9fMKLZ
ibi amentia latet
Eh, na jó, akkor a "Hogyan gazdagodjak meg?" listáról ki lehet húzni a "legalább olyan jó DM-mód implementálása egy rpg-be, mint a Neverwinter Nights-szé" pontot úgy látom..
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Ezt így, damoqles topikjában? Zabálni fogja, a kedvence!
Sors bona, nihil aliud.
Azt hittem, a legalábbal - legalábbis - átértem az odaát is:)
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
hóó!
TToN – Oom, the Voluminous Codex, and a host of improvements, tweaks, fixes, are out today on PC.
rwurl=https://ksr-ugc.imgix.net/assets/016/696/506/cd3d323ff484324701bfd02c0ef...
Oom is a living artifact from a prior world, and extraordinarily loyal to you. A shape-changer and guardian, it is somehow connected to the Tides, and it grants the Last Castoff a deeper connection to them.
It is also a mystery to be solved. Oom does not speak, and even its thoughts are a strange tangle of alien metaphors. It will drive you to increase your understanding of the Tides, and by doing so, you will learn secrets about its long, long past...
ibi amentia latet
Pathfinder: Kingmaker
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám