3. szinten 9? Hah, kispályás, 30.+ szintűt kaptam :D
De fordítsuk meg a kérdést: szerinted jobb, hogy mondjuk 5-10 szintenként vissza kellene menned, hogy megnézd, vagy-é már kellő szintű a küldetésekhez? Vagy jobb lenne-e talán az, hogy veled szinteznek az ellenek, és ezért 3. szintű Wild hunt fővezért öltél le, aztán 30. szintű rablóbanda tölteléktagot?
rwurl=http://cloud-2.steamusercontent.com/ugc/26239284380155330/DC47578EB2F3B0...
Felreertes ne essek nekem azzal nem lenne bajom ha a szornyek nem velem egyutt erosodnek. Am legyen, de akkor ne vigyen oda a sztori ahol eselyem sincs mast csinalni mert minden 7-8 szinttel nagyobb mint en. Az nem fun hanem frusztralo. Foleg egy ekkora vilagban ahol lepesenkent jut valami csinalnivalo. Masik ilyen egy kard aminek a receptjet megszereztem lvl2-n, dr majd csak 12-n tudom hasznalni. Ertem a gondolatot mogotte, hogy trezsor aztan majd milyen szuper lesz ha meg tudom csinalni 40 ora jatekido mulva, de igy bazd meg! :D
Ezeket leszamitva amugy baromira bejon igy par ora utan. Imadom a vilagot meg a karaktereket meg ahogy el az egesz vilag. Volt egy kuldetes ahol le kellett volna gyaknom par szornyet es mikor odaeertem pont nekikesett par kutya es kinyirtak a szornyeket helyettem aztan elfutottak. :D win-win.
Ha valasztani lehetne legyenek velem egy szintuek. Adott kuldeteshez kapcsolva legyen scriptelve nagyobb szintu az ellen nyugodtan, hogy nagyobb legyen a kihivas azzal nincs baj. Esszerubb rendszer lenne mint ez, szerintem.
Szerintem gondold végig, mit írsz, mielőtt még valaki rád süti, hogy kacsón akarod vezettetni magad a játékkal egy pszeudolineáris sínen szintnek megfelelő küldetéstől szintnek megfelelő küldetésig. Valahogy nem látom, hogy éreznéd, miben rejlik egy nyíltvilágú rpg esszenciája, ha negatívumként éled meg, hogy nem tudod egyből letarolni az egész aktuális zónát, illetve hogy egyre csak gyűlnek a feladatok a naplódban.
Ha valasztani lehetne legyenek velem egy szintuek.
FUCK auto-level-scaling.
Adott kuldeteshez kapcsolva legyen scriptelve nagyobb szintu az ellen nyugodtan, hogy nagyobb legyen a kihivas azzal nincs baj. Esszerubb rendszer lenne mint ez, szerintem.
Van az a dizájnfilozófia, ami a játékos( karakter)t teszi a középpontba és köréje passzint minden mást, meg van az, ami beledob a levesbe és vigyorogva lesi az evickélésedet. Az előbbi talán kényelmesebb és az azonnali élvezhetőség előnyével bír, de az utóbbi az, ami "realisztikusabb" és végső soron a nagyobb élmény potenciálját rejti pont a meredekebb kihívási szintnek köszönhetően – már amennyiben mindez jól van kigondolva és implementálva, természetesen.
Masik ilyen egy kard aminek a receptjet megszereztem lvl2-n, dr majd csak 12-n tudom hasznalni.
Ez tényleg elég butaságnak tűnik. Főleg annak fényében, hogy – ha igaz – a lootként talált fegyverek meg visszaskálázódnak az aktuális szintedhez, hogy máris használni tudd őket...
Lehet igazad van es majd raerzek az izere. Nincs kizarva. Egyelore ujdonsag es megszokatlansag varazsa. Eddig nem volt dolgom ilyen megoldassal.
A karddal kapcsolatba nem nagyon tudok mit mondani. Raneztem hogy lvl12 es hagytam. Lehet meg tudnam csinaltatni most is ha lenne alapanyagom es hasznalhatnam is. Majd ma megprobalom ha lesz idom ra.
Joda: én is szeretem simára gyalulni egy terület összes küldetését, mielőtt tovább állok. De, ha a storyba elfér, akkor talán nem lesz gond. Anno M&M VI-ban (a rendesben, nem a hírószban) is volt, hogy később vissza kellett menni New Sorpigalba, mert a xy dándzsön ajtajának a kulcsát egy másik labirintusban találtam meg, vagy/és erősekk voltak még a szörnyek. De így volt a Dragon Age Inkvizítorban is.
Ami engem idegesít, a láda-lootolás. Megint órákat tökölök azzal, hogy az utolsó, sárgán csillogó zsákból is kikaparjam a csicsókát, meg a három vasrudat, hogy utána kettőt lépjek a lóval, majd a nyergéből leszállva virágokat szedegessek... Kényszerbetegekre, gyűjtésmániásokra is gondolhattak volna...
En is a karaktertol fuggetlen szintu szornyekben hiszek
DE
legalabb a mapon lehetne valami jeloles kulon az erossegnek, most is level 4eskent megtalaltam egy 13as szintu szorny feszket ki fogja azt megjegyezni hogy mikor tudok oda visszamenni ugy hogy mindennek ugyanolyan ikonja van a terkepen?
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Am legyen, de akkor ne vigyen oda a sztori ahol eselyem sincs mast csinalni mert minden 7-8 szinttel nagyobb mint en.
Az igazság az, hogy eléggé random módon vannak elhelyezve a mobok. Én specile 10. szinten futottam bele a 3. szintű kannibálokba, meg a 7. szintű kalózöbölbe. Korábban, úgy 5. környékén meg sokszor a 9. szintű haramiákba. Annak mondjuk örülnék, ha a 3. szintű ellenek mellett nem 16-osat meg kérdőjeleset találtam volna.
@damoqles:
Ez tényleg elég butaságnak tűnik. Főleg annak fényében, hogy – ha igaz – a lootként talált fegyverek meg visszaskálázódnak az aktuális szintedhez, hogy máris használni tudd őket...
Hát, nem tudom, erről még nem hallottam, és túl sok olyan vegyvert vertem ki magasabb szintű ellenekből, amiket nem tudtam, csak eladni :D
@Cartwright:
Megint órákat tökölök azzal, hogy az utolsó, sárgán csillogó zsákból is kikaparjam a csicsókát, meg a három vasrudat, hogy utána kettőt lépjek a lóval, majd a nyergéből leszállva virágokat szedegessek... Kényszerbetegekre, gyűjtésmániásokra is gondolhattak volna...
Sorstárs! :D Bár a virágszedés nagyján már túlvagyok, de "hála" a 9999-re moddolt hátizsáknak, az uccsó ház uccsó mozdítható cuccát is elviszem. Mondjuk egyszer már elkergettek az őrök >_>
@Harvy666:
legalabb a mapon lehetne valami jeloles kulon az erossegnek, most is level 4eskent megtalaltam egy 13as szintu szorny feszket ki fogja azt megjegyezni hogy mikor tudok oda visszamenni ugy hogy mindennek ugyanolyan ikonja van a terkepen?
Jah, erre már én is gondoltam, hogy ki kéne nyomtatnom a mapot és firkálni, hogy hol hányas szintű ellenbe botlottam épp.
You won’t find items you can’t use because you’re too low level. They will automatically scale down to your level if they’re too high for you. For instance the damage of a weapon will be lower, even if they will keep their “cool” elements like setting elements on fire for instance. Once you pick up an item, its stats are set, so it won’t scale back up to its original stats. That said, you’ll always get better loot as you move forward anyway. There’s no need to wait to be the right level before you get an item.
Ha már fent szóba jött a Gothic, gondoljatok a Farkasfogra, vagy hogy a fenébe hívták azt a kardot a G2-ben, amihez már a játék elején el lehetett rohanni a térkép túloldalára, ezer és egy halálos veszélyt kerülgetve, mint a holdkóros, és valódi jutalomként fogtad fel a megszerzését. Az ilyen pillanatok szvsz sokkal értékesebbek, mint bármilyen balansz vagy azonnali elégedettségérzet, vagy mit is szeretne a fenti rendszer elérni.
Bővebben majd akkor, ha játszottam is a TW3-mal! :>
Nekem ezen felül még egy van fent, ami masszívan több pénzt ad az árusoknak.
Perpill a játék adott bundle file-jait kell átírni, emiatt van, amiket nem lehet egyszerre használni, de ahogy látom már készülődik a modok külön standalone file-ba való mozgatása.
A virágszedést a füvesemberek háza környékén érdemes megoldani, ott nőnek a ház körül és ha később visszamész, akkor megint ott lesznek. Ha meg van sok pénzed, akkor tőlük kell megvenni és nem kell 2 lépésenként megállni szedegetni. :)
A csillagok közt nincs már béke, csupán öldöklés, sötétség, hideg, és a vérre szomjazó, kegyetlen istenek kacaja.
Az a gond hogy nemi emlekem van rola hogy jartam ott korabban es volt egy kis animacio, de most hogy visszatertem vagy 5 oraval kesobb (illetve a mellette levo power shrinet is megszabaditottam egy macitol) meg mindig ott van megoldatlanul
nah mindegy, gondolom semmi fontos dolgot nem adna amugy sem
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
A witcher angol szó. Zéró keresnivalója a játék belső vlágának kontextusában, ahol tudtommal nem létezik angol nyelv, és a magyar nyelv van "médiumnak" megválasztva. Ha a witcher angolul marad benne, akkor miért nem sword a kard és vampire a vámpír? És ne gyere azzal, hogy "mert a witcher jobban hangzik a vajáknál és a farkas a rozsomáknál" – ez szubjektív ízléskérdés és ezért nem formálhatja fordítási vezérelv gerincét. Kivételek persze mindig akadhatnak, de a witcher nem lehet az, amíg a játék witchei boszorkányok a magyar fordításban, mert hol volna ebben a logika és következetesség?
Az meg egyszerűen nevetséges, hogy ha már berögzült egy hibás verzió, akkor onnantól fogva az érinthetetlen oltáriszentségnek számít. Nem vagyok idealista, de ilyesmi ellen én is szót szoktam emelni, pl. a farkas kurvára nem jobb a rozsomáknál, tekintve, hogy a wolverine rozsomákot jelent és az az eredeti név. Ha nem tetszik, akkor az eredetire haragudj, ne a magyar nyelvre, vagy egyszerűen nézd/játszd a preferált/eredeti nyelven, ami nem tesz erőszakot egy másikon.
Ui.: Én se vagyok oda a vaják szóért. Jobb fanfordítás kerestetik.
A szart is meg lehet szokni. Nem tesz jót neked. :|
Joda, egek... :DDD
ibi amentia latet
3. szinten 9? Hah, kispályás, 30.+ szintűt kaptam :D
De fordítsuk meg a kérdést: szerinted jobb, hogy mondjuk 5-10 szintenként vissza kellene menned, hogy megnézd, vagy-é már kellő szintű a küldetésekhez? Vagy jobb lenne-e talán az, hogy veled szinteznek az ellenek, és ezért 3. szintű Wild hunt fővezért öltél le, aztán 30. szintű rablóbanda tölteléktagot?
rwurl=http://cloud-2.steamusercontent.com/ugc/26239284380155330/DC47578EB2F3B0...
Felreertes ne essek nekem azzal nem lenne bajom ha a szornyek nem velem egyutt erosodnek. Am legyen, de akkor ne vigyen oda a sztori ahol eselyem sincs mast csinalni mert minden 7-8 szinttel nagyobb mint en. Az nem fun hanem frusztralo. Foleg egy ekkora vilagban ahol lepesenkent jut valami csinalnivalo. Masik ilyen egy kard aminek a receptjet megszereztem lvl2-n, dr majd csak 12-n tudom hasznalni. Ertem a gondolatot mogotte, hogy trezsor aztan majd milyen szuper lesz ha meg tudom csinalni 40 ora jatekido mulva, de igy bazd meg! :D
Ezeket leszamitva amugy baromira bejon igy par ora utan. Imadom a vilagot meg a karaktereket meg ahogy el az egesz vilag. Volt egy kuldetes ahol le kellett volna gyaknom par szornyet es mikor odaeertem pont nekikesett par kutya es kinyirtak a szornyeket helyettem aztan elfutottak. :D win-win.
Ha valasztani lehetne legyenek velem egy szintuek. Adott kuldeteshez kapcsolva legyen scriptelve nagyobb szintu az ellen nyugodtan, hogy nagyobb legyen a kihivas azzal nincs baj. Esszerubb rendszer lenne mint ez, szerintem.
Ennél kevesebbért is emelték már fel a lila telefont.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Akkor nyilvanvalo en vagyok ezzel csak igy. Ne utaljatok ezert! :D Mashoz vagyok szokva, no.
Örök vita ez, valaki még az Oblivion rendszerét is képes teljes mellszélességgel védeni. ;) Ameddig van fasttravel, végülis nem mindegy?..
Szerintem gondold végig, mit írsz, mielőtt még valaki rád süti, hogy kacsón akarod vezettetni magad a játékkal egy pszeudolineáris sínen szintnek megfelelő küldetéstől szintnek megfelelő küldetésig. Valahogy nem látom, hogy éreznéd, miben rejlik egy nyíltvilágú rpg esszenciája, ha negatívumként éled meg, hogy nem tudod egyből letarolni az egész aktuális zónát, illetve hogy egyre csak gyűlnek a feladatok a naplódban.
FUCK auto-level-scaling.
Van az a dizájnfilozófia, ami a játékos( karakter)t teszi a középpontba és köréje passzint minden mást, meg van az, ami beledob a levesbe és vigyorogva lesi az evickélésedet. Az előbbi talán kényelmesebb és az azonnali élvezhetőség előnyével bír, de az utóbbi az, ami "realisztikusabb" és végső soron a nagyobb élmény potenciálját rejti pont a meredekebb kihívási szintnek köszönhetően – már amennyiben mindez jól van kigondolva és implementálva, természetesen.
Ez tényleg elég butaságnak tűnik. Főleg annak fényében, hogy – ha igaz – a lootként talált fegyverek meg visszaskálázódnak az aktuális szintedhez, hogy máris használni tudd őket...
ibi amentia latet
WAT??
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Lehet igazad van es majd raerzek az izere. Nincs kizarva. Egyelore ujdonsag es megszokatlansag varazsa. Eddig nem volt dolgom ilyen megoldassal.
A karddal kapcsolatba nem nagyon tudok mit mondani. Raneztem hogy lvl12 es hagytam. Lehet meg tudnam csinaltatni most is ha lenne alapanyagom es hasznalhatnam is. Majd ma megprobalom ha lesz idom ra.
Joda: én is szeretem simára gyalulni egy terület összes küldetését, mielőtt tovább állok. De, ha a storyba elfér, akkor talán nem lesz gond. Anno M&M VI-ban (a rendesben, nem a hírószban) is volt, hogy később vissza kellett menni New Sorpigalba, mert a xy dándzsön ajtajának a kulcsát egy másik labirintusban találtam meg, vagy/és erősekk voltak még a szörnyek. De így volt a Dragon Age Inkvizítorban is.
Ami engem idegesít, a láda-lootolás. Megint órákat tökölök azzal, hogy az utolsó, sárgán csillogó zsákból is kikaparjam a csicsókát, meg a három vasrudat, hogy utána kettőt lépjek a lóval, majd a nyergéből leszállva virágokat szedegessek... Kényszerbetegekre, gyűjtésmániásokra is gondolhattak volna...
En is a karaktertol fuggetlen szintu szornyekben hiszek
DE
legalabb a mapon lehetne valami jeloles kulon az erossegnek, most is level 4eskent megtalaltam egy 13as szintu szorny feszket ki fogja azt megjegyezni hogy mikor tudok oda visszamenni ugy hogy mindennek ugyanolyan ikonja van a terkepen?
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Az igazság az, hogy eléggé random módon vannak elhelyezve a mobok. Én specile 10. szinten futottam bele a 3. szintű kannibálokba, meg a 7. szintű kalózöbölbe. Korábban, úgy 5. környékén meg sokszor a 9. szintű haramiákba. Annak mondjuk örülnék, ha a 3. szintű ellenek mellett nem 16-osat meg kérdőjeleset találtam volna.
@damoqles:
Hát, nem tudom, erről még nem hallottam, és túl sok olyan vegyvert vertem ki magasabb szintű ellenekből, amiket nem tudtam, csak eladni :D
@Cartwright:
Sorstárs! :D Bár a virágszedés nagyján már túlvagyok, de "hála" a 9999-re moddolt hátizsáknak, az uccsó ház uccsó mozdítható cuccát is elviszem. Mondjuk egyszer már elkergettek az őrök >_>
@Harvy666:
Jah, erre már én is gondoltam, hogy ki kéne nyomtatnom a mapot és firkálni, hogy hol hányas szintű ellenbe botlottam épp.
Nem?
Ha már fent szóba jött a Gothic, gondoljatok a Farkasfogra, vagy hogy a fenébe hívták azt a kardot a G2-ben, amihez már a játék elején el lehetett rohanni a térkép túloldalára, ezer és egy halálos veszélyt kerülgetve, mint a holdkóros, és valódi jutalomként fogtad fel a megszerzését. Az ilyen pillanatok szvsz sokkal értékesebbek, mint bármilyen balansz vagy azonnali elégedettségérzet, vagy mit is szeretne a fenti rendszer elérni.
Bővebben majd akkor, ha játszottam is a TW3-mal! :>
ibi amentia latet
Hát ez szopacs. Viszont tényleg találtam elég gyakran olyan fegyvereket/egyebeket, amiket nem hozott le a szintember a játék.
Akkor mégsem olyan súlyos a dolog, mint amitől féltem.
ibi amentia latet
Mást is bosszant a rohadt gyertyák folyamatos "puffogtatása" amikor lootolni vagy interactolni akar az ember?
Már a kettőben is bosszantó volt.
Choose your next words with excpetional care!
Egyáltalán mi az, hogy a fegyvereknek szintje van? Diablo- vagy WoW-klónt csináltak a játékból?
Sors bona, nihil aliud.
Jah, másik gombra kellett volna a gyújtogatást rakni :-/
Hogyan lehet az inventory-t moddolni?
Jó lesz az.
modok:
http://www.nexusmods.com/witcher3/
over 9000 inventory max weight mod:
http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/3/
Nekem ezen felül még egy van fent, ami masszívan több pénzt ad az árusoknak.
Perpill a játék adott bundle file-jait kell átírni, emiatt van, amiket nem lehet egyszerre használni, de ahogy látom már készülődik a modok külön standalone file-ba való mozgatása.
Más:
rwurl=http://38.media.tumblr.com/4d968d386ee6dd9ac0ddc4ab9186894a/tumblr_noosp...
Köszi :D
Jó lesz az.
A virágszedést a füvesemberek háza környékén érdemes megoldani, ott nőnek a ház körül és ha később visszamész, akkor megint ott lesznek. Ha meg van sok pénzed, akkor tőlük kell megvenni és nem kell 2 lépésenként megállni szedegetni. :)
A csillagok közt nincs már béke, csupán öldöklés, sötétség, hideg, és a vérre szomjazó, kegyetlen istenek kacaja.
Miért lenne szar? A vaják szó ezerszer gázabb, az első játéktól a witcher van, így ez az alap. X-menben is farkas lett a rozsomák, jobb is.
masnak is van olyan problemaja hogy white orchardban a jobb also (van ott egy kis oltár) abandoned siteot nem sikerul felszabaditani?
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Nope, elsőre sikerült. Sőt, pont az volt az első hely amit felszabadítottam.
Az a gond hogy nemi emlekem van rola hogy jartam ott korabban es volt egy kis animacio, de most hogy visszatertem vagy 5 oraval kesobb (illetve a mellette levo power shrinet is megszabaditottam egy macitol) meg mindig ott van megoldatlanul
nah mindegy, gondolom semmi fontos dolgot nem adna amugy sem
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Ezen már unalmasan sokszor végigzongoráztunk...
A witcher angol szó. Zéró keresnivalója a játék belső vlágának kontextusában, ahol tudtommal nem létezik angol nyelv, és a magyar nyelv van "médiumnak" megválasztva. Ha a witcher angolul marad benne, akkor miért nem sword a kard és vampire a vámpír? És ne gyere azzal, hogy "mert a witcher jobban hangzik a vajáknál és a farkas a rozsomáknál" – ez szubjektív ízléskérdés és ezért nem formálhatja fordítási vezérelv gerincét. Kivételek persze mindig akadhatnak, de a witcher nem lehet az, amíg a játék witchei boszorkányok a magyar fordításban, mert hol volna ebben a logika és következetesség?
Az meg egyszerűen nevetséges, hogy ha már berögzült egy hibás verzió, akkor onnantól fogva az érinthetetlen oltáriszentségnek számít. Nem vagyok idealista, de ilyesmi ellen én is szót szoktam emelni, pl. a farkas kurvára nem jobb a rozsomáknál, tekintve, hogy a wolverine rozsomákot jelent és az az eredeti név. Ha nem tetszik, akkor az eredetire haragudj, ne a magyar nyelvre, vagy egyszerűen nézd/játszd a preferált/eredeti nyelven, ami nem tesz erőszakot egy másikon.
Ui.: Én se vagyok oda a vaják szóért. Jobb fanfordítás kerestetik.
ibi amentia latet
Javaslom a wiedzmint, az Cartwrrightnak is tetszene, mert még régebb óta megy.
Sors bona, nihil aliud.