Tyranny has the makings of a cult classic. The depth and originality of the setting, the
integration of the most unique features of the setting into the gameplay, the presentation, and the dizzying variety of adventures to choose give it replayability and lasting appeal that few games can manage. The game ends on a cliffhanger, so it is clear that Obsidian wants to produce a sequel. If and when they do, I hope they will give serious thought to making the game as fun to play as it is engrossing to explore.
While cooldown-based gameplay is inherently problematic – it is really hard not to have it devolve into rote pushing of awesome-buttons as timers wind down – it doesn’t have to be a total chore: Dragon Age: Origins demonstrated that much. More imaginative dungeons and encounters, a bigger and more varied bestiary, a better and more clearly-differentiated magic and ability system, and overall balance tilted to favour attack over defence would help bring its combat up to DA:O standards at least, if ditching the cooldowns altogether is not on the cards.
I would dearly love to see more games give the kind of attention to world-building, story branching, choice, and consequence that has gone into Tyranny. Other than Age of Decadence, coincidentally also set in a grim pre-Medieval world, this hasn’t been done in this scale in recent years. Tyranny feels like a great tabletop campaign by a gamemaster who digs worldbuilding and intrigue but isn’t into dungeon crawling or the fighty bits in general. That is a shame, as games are made to be played rather than read or watched. As it stands, Tyranny is worth a spin despite the gameplay rather than because of it. Kyros demands better.
A police procedural role playing game inspired by Planescape: Torment and Kentucky Route Zero. All combat is handled in dialogue, story is everything.
They now describe the game as a "police procedural role playing game", a more marketable description than "an RPG about being a total failure" but one which doesn't quite capture its weirdness.
Hátbazmeg nem lehet "Yes"-szel válaszolni az "Is it true, that Tunon's Fatebinders can smell truth from falsehood?" kérdésre a Tyranny-ban, ezt a játékot se fogom komolyan venni.
Follow Obsidian Entertainment's journey as they develop Pillars of Eternity, the fan-funded hit that helped propel the company out of dire straits.rwurl=https://youtu.be/NA8FfDskw4Q
Kivágták a Tormentből a messze legígéretesebb companiont (The Toy), meg talán még egyet vagy akár kettőt is a beígértek közül, és csak megjelenés előtt egy hónappal szólnak róla, miután valaki a derült égből egyenesen rákérdezett a fórumukon. Ezzel most sikerült kibaszottul felbaszniuk az agyamat, lilát látok... Pont ezt a fajta gerinctelen viselkedést kellett volna elhagyni a kiadói egyeduralom mellőzésével és a backerek meg a fejlesztők közötti direktebb kapcsolattal. Sejtettem én, hogy túl szép lesz ez ahhoz, hogy színigaz legyen, de a büdös picsába is, ekkora pofánrúgást nem vártam volna tőlük. Bravó, inXile, így kell igazán mesterien elásni magadat a szememben, komolyan minden elismerésem és rosszkívánságom.
Can't be arsed (to); didn't watch.
Ha "buy" a verdikt, akkor az csak lefizetett review lehet! Olyan nincs, hogy egy Obsidian játék "első napos" vétel...
Non serviam
Ja, egy olyan 6 éve már. Előtte csak az volt.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Na várjál, nem te vagy az, aki hollywoodias akciójátékot csinálnál az RPG-kből? Húzz innen, BioWhore!
Sors bona, nihil aliud.
Hát ha a Witcherek, KotORok, Gothicok, Dragon Age-ek annak számítanak, akkor igen.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Jogos, ezek között van Bollywood is.
Sors bona, nihil aliud.
Adnék +1 "Buy" véleményt a Tyranny-hoz, saját tapasztalatom alapján. Bugba nem futottam, így mondjuk azt nem hiszem, hogy ezt tényleg ők csinálták. :D
rwurl=https://youtu.be/ffP1ZIgXI74
ibi amentia latet
rwurl=https://youtu.be/zbfKgC-8u8M
ibi amentia latet
rwurl=https://youtu.be/TI22AtL8bSU
ibi amentia latet
RPG Codex Review: Tyranny
final verdict:
ibi amentia latet
rwurl=https://youtu.be/hpp9EUVFaQM
ibi amentia latet
Továbbra is az egyik legígéretesebb és -szebb:
rwurl=https://youtu.be/NE2MMpKiJCk
:D
ibi amentia latet
Torment: Tides of Numenera will be releasing February 28th, 2017
ibi amentia latet
We're having live Q&A session with our Creative Lead, Colin McComb! Join us and find out more about Torment.
ibi amentia latet
Hátbazmeg nem lehet "Yes"-szel válaszolni az "Is it true, that Tunon's Fatebinders can smell truth from falsehood?" kérdésre a Tyranny-ban, ezt a játékot se fogom komolyan venni.
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
rwurl=https://youtu.be/Fjo1IyGCJVo
ibi amentia latet
Follow Obsidian Entertainment's journey as they develop Pillars of Eternity, the fan-funded hit that helped propel the company out of dire straits.rwurl=https://youtu.be/NA8FfDskw4Q
ibi amentia latet
Kivágták a Tormentből a messze legígéretesebb companiont (The Toy), meg talán még egyet vagy akár kettőt is a beígértek közül, és csak megjelenés előtt egy hónappal szólnak róla, miután valaki a derült égből egyenesen rákérdezett a fórumukon. Ezzel most sikerült kibaszottul felbaszniuk az agyamat, lilát látok... Pont ezt a fajta gerinctelen viselkedést kellett volna elhagyni a kiadói egyeduralom mellőzésével és a backerek meg a fejlesztők közötti direktebb kapcsolattal. Sejtettem én, hogy túl szép lesz ez ahhoz, hogy színigaz legyen, de a büdös picsába is, ekkora pofánrúgást nem vártam volna tőlük. Bravó, inXile, így kell igazán mesterien elásni magadat a szememben, komolyan minden elismerésem és rosszkívánságom.
ibi amentia latet
Csak nem egy Chris Avellone karaktert vágtak ki megint? :D
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
rwurl=https://youtu.be/yg1BKQRV_jAhttp://seven-game.com/en/
ibi amentia latet
Urquhart revealed that before Black Isle began work on its more widely known Fallout 3 project, codenamed Van Buren, the studio also worked on another version of Fallout 3 that ultimately led to the creation of Icewind Dale.
rwurl=https://youtu.be/CWWG9l1T9z4
ibi amentia latet
Nekem ez a Seven tetszik. Nem találtam release date-et. Van?
A FAQ-ból:
ibi amentia latet
rwurl=https://youtu.be/GNMQVcyowssaz egyik legijesztőbben csúnya ember
az iparbanrwurl=http://www.rpgcodex.net/forums/styles/dark/ratings/rating_salute.gif
ibi amentia latet
Avellone kommentjei
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Wasteland 3 update Vision Documenttel.
ibi amentia latet
rwurl=https://youtu.be/tdOlts5srGM
ibi amentia latet
Szép. Csak amikor fordul a kamera, attól a blurtől megfájdul a fejem. Amúgy király.
Alapszabály, hogy (motion) blur, lens flare stb. faszságokat alapból kikapcsolom. Engem a beszéd közben "rugózó" avatárok jobban zavarnak.
Szerk.: amikor az egyik béka vagy mi kiröhögi a másikat a shrink varázslat után, az kurva jó. :D
Non serviam
Őőőőő, ez egész jó fest. :$
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.