Shadow Warrior
ZeneDrop: Stan Bush visszatér a Shadow Warrior 2-ben!
Fórum:
A Warrior névre hallgató EP összesen négy számot tartalmaz: rajta a lemez címadó- és a Shadow Warrior 2 főcímdalával, a Warriorral, a Never Surrender című, hasonszőrű rockhimnusszal és az elmaradhatatlan The Touch két új remixével (az egyiken egyébként Lo Wang énekel :D). Hamisítatlan 80-as évekbeli hangulat, tökéletes kivitelben:
rwurl=https://soundcloud.com/devolverdigital/warrior-final-mix-7?in=devolverdi...A többi számhoz erre tessék
Az albumból a bejelentéssel egyidőben megjelent egy koncepciós festményekkel és Shadow Warrior 2 letöltőkóddal súlyosbított vinyl-változat is, itt lehet rá lecsapni.
Shadow Warrior 2: Októberben jön a Wang
Fórum:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=uFsi6npD0RoNem vagyok az előrendelői bónuszok híve, de az a láncfűrészbe oltott katana elég szexinek tűnik.
Kocsikáztatja a PAX East-et a Shadow Warrior 2
Fórum:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=PIikukPw9f4
Szombati ZeneDrop: Shadow Warrior - Okinoww!a (Norvak's Chinese Rave Remix)
Fórum:
Eheti remixelőnk, Mike Norvak neve már ismerős lehet kiváló Duke 3D feldolgozásairól: ReDUKED 2010 című albuma manapság szinte alapműnek számít, annyira, hogy a Duke 3D Megaton Edition előzeteseihez is az ő zenéjét választotta a Devolver Digital (itt és itt). 2013-ban nekiugrott az Okinoww!a-nak is, az eredmény pedig a valaha készült legviccesebb Shadow Warrior remix lett, amely a 90-es évek rave irányzatában értelmezi újra a sokat hallott nótát.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=a_kEjHZ-1gU
FRISSÜLT: Shadow Warrior 2 E3 demó
Fórum:
A Doom nagyon impresszív anyaggal debütált az E3-on, de azért ne feledkezzünk meg a Los Angeles-i show másik, szerényebb körülmények között bemutatott oldszkúl FPS-éről sem. A Shadow Warrior 2 bizony hihetetlenül durvának ígérkezik:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=jJ45LTOwiwg
A Flying Wild Hog egyértelműen növelte a játék tempóját az előző részben látottakhoz képest, de a fegyverarzenál is jelentősen megváltozott. Lo Wang már akár egyszerre két katanával és Wolverine-től kölcsönvett karpengékkel is nyiszálhatja a démonokat, a hagyományos golyószórók pedig jóval hasznosabbnak érződnek: a shotgun, a minigun és a gránátvető mind-mind bivalyerős tömegoszlatók látszatát keltik. A legjobb újítás viszont csak most jön: a pályák végre nagyok és nyitottak, a feltuningolt Wang-mozgáskultúra pedig a lehető legjobban kihasználja ezt. Emberünk falakon mászik és könnyedén siklik tetőről tetőre, így villámgyors helyzetváltoztatással eredhet a gaz küblik nyomába: MESTERMUNKA!
ÁPDÉT: Megjött a hivatalos, makulátlan HD játékmenet videó, a masszív 4,5 GB-os verzióért pedig írány a Gamersyde!
FRISSÜLT - Négy fős co-oppal és procedurálisan generált pályákkal menőzik a Shadow Warrior 2
Fórum:
Régi kínai életbölcsesség, hogy az abszolút megvilágosodáshoz mindenkinek szüksége van egy kis WANGre. A Devolver Digitalnál és a Flying Wild Hognál jól ismerik ezt az alapigazságot, így a mielőbbi WANG utánpótlás érdekében elkészítik a 2013-as Shadow Warrior folytatását, melynek címe - most meg fogsz döbbenni - Shadow Warrior 2 lesz. Íme a bejelentéshez mellékelt, hangtalan nindzsatízer:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=ljPAlD_XPEk
Az előbbi 18 másodperc mellett a játékról egyelőre csak annyit tudunk, hogy létezik, de már ebből a tényből is lehet következtetni néhány dologra. Egyértelműen jobb lesz például azoknál a játékoknál, amelyek a Shadow Warrior 2-vel ellentétben nem léteznek, de én le merem fogadni, hogy az előző részhez hasonlóan az akupunktúrát is überelni fogja. További információk és szerencsesütik a június 16-án startoló E3-on várhatóak, de ha nem vagy képes kibírni azt a néhány napot WANG nélkül, akkor a GOG-on és a PSN-en most körülbelül egy tál rizs áráért megveheted az első részt, vele pedig a bölcsességet, a nyugalmat és a világbékét.
Itt meg egy kis zene, hogy a hallójárataid se maradjanak élmény nélkül:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=aeUMCgZdEyU
ÁPDÉT: Megérkezett a teljes előzetes (HANGGAL ÁÁÁÁÁ), indulhat a hype:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=1-PfKun0R70
Lo Wang következő mészárszéke 2016-ban várható PC, Xbox One és PS4 platformokon. Új fegyverekre, változatosabb katanás nyiszákolásra, 4 fős co-opra és természetesen több hektoliternyi vérre számíthatunk. Wangtasztikus lesz!
Trú full HD trélerhez erre tessék: GamerSyde
ÁPDÉT 2: Található egy egészen érdekes, ám kissé ködös rész a játék Steames és PS4 blogos leírásában, amely procedurálisan generált pályákról regél. Úgy tűnik tehát, hogy az XCOM 2-höz hasonlóan a Shadow Warrior 2 is megpróbálkozik az eljárással, de a valóság egy kicsit más képet fest a dologról.
A fejlesztők Steam fórumon elejtett megjegyzése alapján a pályáknak csak bizonyos, a sztori során többször is bejárandó részei lesznek véletlenszerűen átrendezve, egyébként marad a hagyományos pályadesign. Hogy ez nagyjából mit is takarhat, arra a történet rövid leírása adhat választ: Lo Wang előző ámokfutásának köszönhetően az árnyékvilág és a valóság néhol összekuszálódik egymással, új helyszíeneket és útvonalakat létrehozva ezzel. Érdekesen hangzik, de remélem, hogy a Flying Wild Hogos lyánykák azért nem vesznek el a két világ között.
Forrás: ShadowWarrior.com, Twitter
Lenyűgöző update érkezett a Shadow Warriorhoz
Fórum:
Ha játékkiadókról van szó, a sajtó általában a rosszról szeret megemlékezni: töménytelen számú cikket találni fagyásokról, borzalmasan optimalizált portokról, nevetséges bugokról. A mérleg kiegyenlítéséhez azonban illik néha felfigyelni a "jófiúkra" is, azokra a cégekre, amelyek a programjuk megjelenését követő 1-2 hónap után sem feledkeznek meg vásárlóikról. Ékes példája ennek a hozzáállásnak a Devolver Digital, hiszen náluk nem jellemző a bogárfesztivál, ezen túlmenően pedig akár évekig is csiszolják szoftvereiket. A kiadó és a Shadow Warriort kalapáló fejlesztőcsapat, a Flying Wild Hog most ezt a hitvallást emelte egészen új szintre: a lengyel srácok a nextgen-portok elkészítésével párhuzamosan teljesen újraírták a játék grafikus motorját, egy éves munkájuk gyümölcsét pedig ingyen és bérmentve rászabadították a Steames közönségre.
A felújított motor teljesen kihasználja a DirectX 11 és a 64 bites architektúra minden képességét, így a Shadow Warrior egy picivel szebb, és mérföldekkel gyorsabb lett. Utóbbi oka elsődlegesen az, hogy a régi verzió idejétmúlt magkihasználása az eseménydúsabb pillanatoknál még a legduvább processzorokat is képes volt megfogni, míg az új kiadás szépen ráereszti magát minden útjába kerülő erőforrásra, így a teljesítménynek már csak a videokátrya szabhat határt. Ezen túlmenően a játék simább árnyékokat és jobban festő fényeffekteket kapott, további adalékként pedig in-game artbook és extra bossfight is került a mixbe. Más kiadók egy ilyen tuning után ráragasztják termékükre az "ultimate-" vagy "definitive edition" matricát, hogy aztán pénzért akarják újra ránk sózni azt, szóval úgy érzem, a Devolvernek teljes joggal jár a vastaps.
A Shadow Warriort még nem ismerő bokorugrók nagyon gyorsan keressenek maguknak egy kis Wanget!