Jelenlegi hely

The Evil Within: The Executioner - Trailerrel riogat a horrorjáték DLC-je

Utolsó bejegyzés

Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag
The Evil Within: The Executioner - Trailerrel riogat a horrorjáték DLC-je

Május 26-án már magunkávé is tehető a legújabb falat, a PC mellett a Microsoft és a Sony előző és jelen generációs asztali konzolait boldogító horrorjához. A videó mellőzi a roppant "cinematikus" fekete csíkokat, így legalább emiatt biztosan nem kell a szívünkhöz kapkodni. Ezúttal az alapjáték egyik ellenségének bőrébe bújhatunk, mégpedig az eddiginél mélyrehatóbban: első személyű nézetből élhetjük vagy halhatjuk át a történéseket.

rwurl=https://youtu.be/zVRXh--9mME



Christopher Walken arcára mintázott gonosszal nagyon mellélőni nem lehet... de mint horror, mennyire állja meg az alapjáték a helyét?



Abszolut. Egyszerre probalta otvozni a kelet misztikus-szorongos horror stilusat a sokkolo-hatasvadasz nyugati stilussal. A vegeredmeny egy nagyon ambivalens produktum lett. Egyszerre kelt friss uj erzest a jatek, es egyszerrr emlekeztet mas jatekok/filmek elemeire. Osszesegeben egy nagyon igenyes alkotas, ami bar nem reformalja meg a mufajt de fontos peldat allit az AAA-s horror jatekok elott. Elvegre egy kihalo felben levo mufaj a vegytiszta horror zsanere a jatekiparban. Ezert is tartom fontos alkotasnak a TEW-t. Minden teren pelda mutato



Egyszerre probalta otvozni a kelet misztikus-szorongos horror stilusat a sokkolo-hatasvadasz nyugati stilussal.

Ez nem hangzik rosszul, viszont mennyire illenek bele a fegyverek? A lopakodás inkább erőssé tesz - él a zombik egygombos, hangnélküli lecsapása - vagy a zajra minden ellenség felkapja a fejét, így a Thiefhez hasonlóan az elkerülés a leghatásosabb és egyben legfélelmetesebb stratégia?

Továbbá a craftolás, meg a kukabúvárkodás mennyire központi része a játéknak? Ugyanis a promó videókban látottak alapján, a tárgyak felett világító ikonokkal egyetemben ez tántorított el leginkább, hiszen a menüben matatás, stat- és item-management alatt - mivel egy menüt bújsz - rendre biztonságban szokott lenni a játékos, ami a műfaj által hivatott érzés ellen dolgozik.



Vegytiszta horrornak még véletlenül sem nevezném. Mondjuk jó játéknak sem, ahhoz túlontúl suta benne minden, a játékmenettől és irányítástól a karakterekig és történetig. Az Alien Isolation akkora árnyékot vetett rá az én szememben, hogy el is tűnt a látómezőmből. Ízlések...

ibi amentia latet



Nem tudom, mi számít beleillőnek - az Alien Isolationnál az Evil Within szerintem sokkal zsigeribb módon működik. A felbukkanó válogatott groteszk borzalmak úgy adnak egyfajta folyamatosan nyomasztó légkört, hogy hiába vannak fegyvereid, vagy "időd szusszanni", valahogy rád telepszik az egész - ráadásul hiába a fegyver, ha a golyó szarra sem elég, már pedig még legkönnyebb fokozaton is ez a helyzet néha. Nem Outlast, nem arra épít, hogy jumpscare-ekkel folyamatosan a pofádba dobál random cuccokat, hogy MOSTKELLBESZARNOD, más dimenzióban működik, szerintem kifejezetten jól.

"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!