November 10-én kerül a boltokba az Obsidian legújabb CRPG-je, melyet a vállalkozó szelleműek elő is rendelhetnek már a Paradox webboltjában (42 Euró az alapmodell, de van még két drágább, mindenféle gúdival kitömött csomag is).
A Tyranny nem a szokásos történetet kínálja, amely egy eldugott faluból érkező senkiháziról szól, ki a végén megmenti a világot a gonosztól. Épp ellenkezőleg, a Tyranny felütése az, hogy a gonosz már győzedelmeskedett, és a hatalom megszerzésében főhősünk is a segítségére volt, ráadásul nem is egyszerű gyalogként, hanem a zsarnoki államapparátus magas rangú tisztviselőjeként. A játék során lehetőségünk lesz élni és akár visszaélni is a hatalmunkkal. Kelthetünk félelmet vagy akár hűséget a nép szívében, bírái és akár kivégzői is lehetünk azoknak, akik törvény szerint rászolgáltak (és azoknak is, akik nem).
A játékmenet nem lineáris, döntéseink visszahatnak a zsarnokság szép új világára, így az újrajátszhatósági faktor elég magas lesz, ha hihetünk az Onsidiannek. Egy szűk hónap, és meglátjuk.
Novemberben jön a Tyranny
#1 - 2016.10.14 - 00:31,p
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges
Novemberben jön a Tyranny
nem tudom, szuk 1 ev eleg lenne nekik egy komplett (es nagyszeru) jatek lefejlesztesere?
Pillart ugye 2015kozepe korul adtak ki.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Psi, ezt te se gondolod komolyan, hogy egymást követő projektet fejlesztési ciklusa így működik. Nem csak egyen dolgoznak egyszerre, és nem egy foglalja le az Obsi mind a 200+ emberét. Ez pl. áprilisi:
Már most (elő)készül a Pillars 2 is.
ibi amentia latet
nyilvan nem teljesen igy ertettem, tisztaban vagyok hogyan mukodnek a dolgok belsoleg tipikusan, csak arra celoztam hogy fuggetlen mindent figyelembe veve valahol keves idonek tunik igy elso pillantasra, meg akar 2+ ev is. Persze jo kerdes milyen volumenu jatekot terveznek.
Torment ugye 2013-ban indult, es 2017-ben jo ha kint lesz. Az (azaz 4-5 ev) realisabb mar, fullos kipofozas szempontjabol szvsz.
ezt meglepoen jo hallani. Tipikusan ugy voltam vele nagyjabol 1-2 projekten dolgozgatnak parhuzamositva a tipikusa felallas szerint (tortenetiruk befejezik a melot, jonnek a tobbiek a meloba, amikor is az irok mennek a kov projektre, stb), es lehetnek vagy 30-40 en max a fontosabb emberek.
but why tho.
ezt is jo hallani.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Volumen: bevallottan kisebb, ~húszórás (+ újrajátszhatóság).
Armored: for tha easier n more money.
ibi amentia latet
Az ilyen "rossznak lenni jó" játékokkal mindig így vagyok:
Elmélet: Eltervezem, hogy húdegeci leszek, megadóztatom a népet, abból
stadiontarénát építek, ott végeztetem ki a büdöslázadókat, betiltatom a vasárnapi piacra járást, haveroknak szétosztom a közpénzt stb.Gyakorlat: Egy óra játék után már a válogatott gyilkos csapatommal az öregnéne cicáját keresem, majd gyógyvirágot szedek a mezőkön a beteg kislánynak, aztán a nagy csöcsű lázadó vezér csaj mellé állok, és a végén, bameg, a good befejezést hozom elő...
avatar checks out.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Még csak nem is a te hibád, a legtöbb játékban ordenáré bénaszarul vannak megírva a "gonosz" opciók. A tény, hogy a Tyranny konkrétan erre az aspektusra fókuszál, egyelőre inkább csak még óvatosabbá tesz.
ibi amentia latet
+1, általában a gonosz egyet jelent az idióta, szadista faszkalappal. Az fel se merül a legtöbb játékban, hogy esetleg hátbaszúrd a "haverokat", vagy bármi hasonló. Intelligens, megfontolt, esetleg rejtőzködő vagy neadjisten nem egydimenziós gonosz teljességgel ismeretlen a legtöbb designer számára.
Hát én legalábbis reménykedek, hogy ez főleg a kiadók hibája.
Monas apó legyintett. Két kézzel is.