Jelenlegi hely

Novemberben jön a Tyranny

Utolsó bejegyzés

Novemberben jön a Tyranny

November 10-én kerül a boltokba az Obsidian legújabb CRPG-je, melyet a vállalkozó szelleműek elő is rendelhetnek már a Paradox webboltjában (42 Euró az alapmodell, de van még két drágább, mindenféle gúdival kitömött csomag is).
A Tyranny nem a szokásos történetet kínálja, amely egy eldugott faluból érkező senkiháziról szól, ki a végén megmenti a világot a gonosztól. Épp ellenkezőleg, a Tyranny felütése az, hogy a gonosz már győzedelmeskedett, és a hatalom megszerzésében főhősünk is a segítségére volt, ráadásul nem is egyszerű gyalogként, hanem a zsarnoki államapparátus magas rangú tisztviselőjeként. A játék során lehetőségünk lesz élni és akár visszaélni is a hatalmunkkal. Kelthetünk félelmet vagy akár hűséget a nép szívében, bírái és akár kivégzői is lehetünk azoknak, akik törvény szerint rászolgáltak (és azoknak is, akik nem).
A játékmenet nem lineáris, döntéseink visszahatnak a zsarnokság szép új világára, így az újrajátszhatósági faktor elég magas lesz, ha hihetünk az Onsidiannek. Egy szűk hónap, és meglátjuk.

rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=0LGj3TpEBZ8



nem tudom, szuk 1 ev eleg lenne nekik egy komplett (es nagyszeru) jatek lefejlesztesere?

Pillart ugye 2015kozepe korul adtak ki.

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



Psi, ezt te se gondolod komolyan, hogy egymást követő projektet fejlesztési ciklusa így működik. Nem csak egyen dolgoznak egyszerre, és nem egy foglalja le az Obsi mind a 200+ emberét. Ez pl. áprilisi:

secretarcadephilosopher asked: Hi Josh. I have a simple question - how many people you have working in Obsidian? Always thought it's small studio, am I wrong?
.
The company has grown and shrunk over time. It’s now a little over 200 people, with most of the developers working on Armored Warfare. The Tyranny team is between 20 and 30 people (I think). The Pathfinder team has less than 10 (again, I think). My team is currently fairly small, about 20 people.

Már most (elő)készül a Pillars 2 is.

ibi amentia latet



Psi, ezt te se gondolod komolyan, hogy egymást követő projektet fejlesztési ciklusa így működik.

nyilvan nem teljesen igy ertettem, tisztaban vagyok hogyan mukodnek a dolgok belsoleg tipikusan, csak arra celoztam hogy fuggetlen mindent figyelembe veve valahol keves idonek tunik igy elso pillantasra, meg akar 2+ ev is. Persze jo kerdes milyen volumenu jatekot terveznek.

Torment ugye 2013-ban indult, es 2017-ben jo ha kint lesz. Az (azaz 4-5 ev) realisabb mar, fullos kipofozas szempontjabol szvsz.

It’s now a little over 200 people

ezt meglepoen jo hallani. Tipikusan ugy voltam vele nagyjabol 1-2 projekten dolgozgatnak parhuzamositva a tipikusa felallas szerint (tortenetiruk befejezik a melot, jonnek a tobbiek a meloba, amikor is az irok mennek a kov projektre, stb), es lehetnek vagy 30-40 en max a fontosabb emberek.

with most of the developers working on Armored Warfare

but why tho.

Már most (elő)készül a Pillars 2 is.

ezt is jo hallani.

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



Volumen: bevallottan kisebb, ~húszórás (+ újrajátszhatóság).

Armored: for tha easier n more money.

ibi amentia latet



Az ilyen "rossznak lenni jó" játékokkal mindig így vagyok:
Elmélet: Eltervezem, hogy húdegeci leszek, megadóztatom a népet, abból stadiont arénát építek, ott végeztetem ki a büdöslázadókat, betiltatom a vasárnapi piacra járást, haveroknak szétosztom a közpénzt stb.
Gyakorlat: Egy óra játék után már a válogatott gyilkos csapatommal az öregnéne cicáját keresem, majd gyógyvirágot szedek a mezőkön a beteg kislánynak, aztán a nagy csöcsű lázadó vezér csaj mellé állok, és a végén, bameg, a good befejezést hozom elő...



avatar checks out.

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



Még csak nem is a te hibád, a legtöbb játékban ordenáré bénaszarul vannak megírva a "gonosz" opciók. A tény, hogy a Tyranny konkrétan erre az aspektusra fókuszál, egyelőre inkább csak még óvatosabbá tesz.

ibi amentia latet



+1, általában a gonosz egyet jelent az idióta, szadista faszkalappal. Az fel se merül a legtöbb játékban, hogy esetleg hátbaszúrd a "haverokat", vagy bármi hasonló. Intelligens, megfontolt, esetleg rejtőzködő vagy neadjisten nem egydimenziós gonosz teljességgel ismeretlen a legtöbb designer számára.


Tno képe
Tno

Hát én legalábbis reménykedek, hogy ez főleg a kiadók hibája.

Monas apó legyintett. Két kézzel is.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!