20 éves a Quake, az id Software kultikus FPS szériájának első része! A szép jubileum és a Quake Champions múlt heti bejelentése már alapból is okot adhatna az örömre, a MachineGamesnek (Wolfenstein: The New Order) azonban most sikerült megfejelnie mindezt egy kellemes extrával. A derék svédek egy új epizódot készítettek az eredeti játékhoz Dimension of the Past címmel, amit ingyen és bérmentve innen le is tölthettek.
A telepítés meglehetősen egyszerű: a Quake könyvtáradban nyitsz egy új mappát "dopa" néven, hogy aztán a letöltött RAR file-t ide csomagolhasd ki. Ezt követően kedvenc source portodnak (én a DarkPlacest vagy a QuakeSpasm-et ajánlom) megadod a "-game dopa" indítási parancsot (vagy az alapjáték elindítása után a "game dopa" parancsot a konzolban), és már lőhetsz is!
Három pálya alapján ez fergeteges. És most indulhat a szóbeszéd.
ibi amentia latet
Faszom hogy semmire sincs időm.
Ma én is belenéztem picit és tényleg baromi jó lett, mondjuk az ellenfélszámon és néhol kicsit a pályadesignon is érezni, hogy ezt nem lehetett volna megcsinálni 96-ban... na persze ez senkit sem érdekel, a Nerve féle No Rest for the Living is pont ezért volt fantasztikus Doom 2 expanzió. :D
Csak az első két pályán jártam eddig... ugye lesz majd slipgate, ami a sci-fi környezetből átvisz Lovecraftba? :)
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Én mocskosul leragadtam a 6-on vagy 7-en, tíz percig bolyongtam az üres falak között, nem találtam a kijáratot. A játék kikapcsolása után nem sokkal meg rájöttem, hogy találkoztam én a teleportkapuval, csak rendeltetésszerű használat helyett a hátsó oldaláról léptem bele titkos helyet/pályát remélve, és az visszaköpött ugyanarra a pályára. Aztán ki is ment a fejemből, hogy de hát az Exit is az.
Gyönyörű munkát végeztek a pakkon a gépészlyánkák, elsőrendű Quake!
ibi amentia latet
Oké, végigvérengztem, már csak egy nyúlfarknyi volt hátra.
Ennek örömére, és hogy ne feledjétek:
rwurl=http://i.imgur.com/0XeItOF.jpgrwurl=http://i.imgur.com/NIR6crh.jpgrwurl=...
Szerk.
Ja, és ha zene is kellene: https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=119489135
ibi amentia latet
Jó lett, 4. pályát csinálom már dark places-el hardon, még szerencse, hogy lehet akárhol menteni.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
(Nem megy hardon, normalon is van, hogy vissza kell tölteni ..)
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Rám hozta a lázat! Tegnap újra végigvittem az egész (origi) játékot, most a
DLC-ketkiegeket gyűröm. :)SZÜKSÉG VAN ebből is egy Doom 4-szerű rebootra.
ibi amentia latet
Nem lennék meglepve, ha már kalapálnák a háttérben. Egyszerűen ráhúzzák a Doomra, és előbb kint van, mint gondolnánk.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Olyanra viszont nincs szükség.
ibi amentia latet
Szerintem a Quake1-nek talán kevesebb olyan jellegzetessége van, mint a doomnak, és kissé kevésbé kultjáték (nincs pl. brutalquake :D ) ettől persze nem kizárt egy jó folytatás. A Quake2 ugye már a hightech vonalat vitte tovább a Stroggokkal, ami 'könnyebben' rebootolható, kb. mint a doom. Remélhetőleg azért fognak id-ék még Single játékot is fejleszteni és nem évente 1 hős meg 3 skin lesz a felhozatal Quake Championshoz ala Valve/dota2/TF2/CSGO ...
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Hát jó lenne, de úgy tűnik, hogy a Quake vonalon előbb a Quake Champions jön, ami ugye egyből a Quake3 'rebootja', azért remény van, mert a Wolfenstein, Doom rebootok azért elég jól sikerültek. Jó lenne egy Hexen-Heretic vonal is, de nincs rá túl sok esély.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Számomra az első Quake sokkal egyedibb ízű a Stroggos vonalnál, de a Doom topicjában már kitárgyaltam/-tuk, hogyan lehetne helyesen, érzéssel rebootolni. Csak maxra kéne tekerni a lovecrafti horrorfaktort, a gótikus, szürreális dizájnokat, a nyomasztó dark techno-fantasy légkört, de úgy, hogy ne váljanak kárára a játékmenet fokozott tempójának. A Dooménál jellemzően szívósabb bestiáriumra rá lehetne húzni egy komplexebb, viselkedésmódosító csonkolási rendszert, hogy élvezetesebb legyen hat supershotie-duplalövést pumpálni minden rohamozó lovagba, és esetleg egy egyszerű, de nagyszerű melee-rendszer vagy legalább hárítás-riposzt szisztéma segítségével érdekesebbé tenni a rengeteg közelharcos ellenfeles csatákat. Átvenni az Armagonból a gremlineket, amik a nyakadba ugranak, kilopják a kezedből a fegyvered és avval mennek neked, valamint a mágikus kürtöt, ami az oldaladra idéz egy szövetséges monsztát. Ilyesmi. Most, hogy megint friss bennem a játékélmény és annak miriádnyi, más fps-ektől eltérő eleme, még biztosabb vagyok abban, hogy szépen meg lehetne ezt oldani anélkül, hogy redundáns klónnak tűnjék az új Doom után.
ibi amentia latet
Ilyenek vannak az Armagonban? Anno nekiálltam a mission diskeknek, de az első néhány pálya után csúnyán meguntam (nem tudom, hogy a Dissulution of Eternity vagy a Scourge of Armagon volt-e, csak azokra a hülye skorpiókra emlékszem). Na majd egyszer újra nekiülök.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ja. Én most játszom életemben először a kiegészítőket - meg is lepett ennek realizálása tegnapelőtt, de hát mindig is inkább dúmer voltam, mint kvéker. A Dissolutionig még nem jutottam.
ibi amentia latet