A Divinity: Original Sin 2 szeptember 15-én válik elérhetővé a Steam Early Access keretében. A CRPG rajongók komoly nyalánkságokra számíthatnak. Az NJK-k például elég változatosan fognak reagálni a különböző fajú hősök közeledtére. Egy síró kisgyermek lehet, hogy pánikba esik, ha egy gyíkemberrel lépünk oda hozzá, míg egy elf könnyen meg tudja vigasztalni.
Ezt a hatást különböző személyiség címkékkel is fokozhatjuk. A világ lakói másképp fognak reagálni egy "tréfás" és másképp egy "barbár" címkéjű hősre, de ha az arénában megszerezzük a "bajnok" címet, annak is meglesz a maga hatása.
További érdekesség, hogy karakteralkotásnál választhatunk egy karakterünkhöz passzoló hangszert is. Amikor a körökre osztott csatában jeleskedik, vagy a történet olyan fordulatot vesz, ami kapcsolódik karakterünk eredetéhez, akkor ezzel a hangszerrel fog az aláfestő zene megszólalni.
Az eredetre is fel van fűzve egy maréknyi érdekesség. Minden eredet, amit nem választunk ki karakterkészítéskor, meg fog jelenni egy-egy felbérelhető karakternél. Ezekhez külön párbeszédek, küldetések és akár bonyodalmak is tartoznak. Lehet például olyan, hogy az egyiküknek van egy halállistája, a másikuk meg pont a listán szereplőkkel szeretne szövetségre lépni.
A játék egyedül is játszható, de akár legfeljebb négy játékos össze is állhat, hogy egymást segítve (vagy akár hátráltatva) jussanak előbbre.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=yG6YOUXyx3Q
Forrás: GameSpot
Bajnok címet itt a fórumon is láttam osztogatni. Tudnának nyilatkozni a hatásairól az érintettek? :D
Előbb tisztázni kellene, hogy kik az NJK-k. ;)
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám