Az internetes kommunikációs lehetőségek bővülésének és a közösségi oldalak határtalan térnyerésének köszönhetően az utóbbi évtizedben egészen új korszak köszöntött a videojáték-iparra: a játékfejlesztők fokozatosan kiléptek az árnyékból, hogy jobban megismertessék munkájukat a nagyérdeművel. Az iparban dolgozók és a közönség közötti interakció manapság roppant egyszerű, ez pedig alapvetően tök jó dolog, hiszen a fejlesztők pontosabb képet kaphatnak arról, mit kér a vásárló a polcára. Az éremnek azonban sajnos mindig két oldala van, így minduntalan fel kell elevenítenünk a net egyik alapigazságát: tele van idiótával.
Testközelből tapasztalhatta ezt meg a minap Shaun Himmerick, a Mortal Kombat X producere is: emberünk szokásához híven felnézett Twitter accountjára, majd azzal szembesült, hogy egy rajongó felesége megerőszakolásával fenyegetőzik. Hogy miért? Hát azért, mert kedvenc karaktere, Reiko nem kapott helyet a játékban, egyszerű elméje pedig arra gondolt, hogy ez a leghatásosabb módja a helyzeten való változtatásnak. Himmerick érthetően kiborult, majd lehúzta a rolót Twitteren.
A producer sajnos sokadik a közösségi médiát ilyen-olyan fenyegetések miatt otthagyni kényszerülők sorában, ez pedig felveti a kérdést, hogy van-e egyáltalán értelme ennyire személyes formában kapcsolódni a tömegekkel. Ha valaki engem kérdezne, azt kellene válaszolnom, hogy nincs.
Forrás: Kotaku
Ez a fószer se fórumozott még biztos, aztán nehéz neki helyén kezelni.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Én pl tűkön ülve várom a Star Citizent, de néha már bosszantó az a sok baromság amivel traktálják a közösséget minden rezdülésükről, gyakran komolyabb tartalom nélkül.