A játékot még tavaly novemberben jelentették be, és a lengyel művész, Jakub Rozalski által teremtett '1920+' univerzumban játszódik, melyre már egy sikeres, Scythe nevű táblás stratégiai játék is épül. Az univerzum jellemzője, hogy század eleji stílusú mechek aprítják egymást kelet-európai, vidéki hadszíntereken. A táblás játékkal ellentétben, mely az erőforrásokra, termelésre és fejlesztésre fókuszál, az RTS-adaptáció inkább a taktikai stratégia megközelítést helyezi fókuszba, a Company of Heroes és Men of War játékokból merítve elsődlegesen ihletet. A PC-re és konzolokra egyaránt megjelenő program állítólag dinamikus kampánnyal, sandboxstílusú pályákkal, fedezékrendszerrel és elpusztítható környezettel kedveskedik majd a fotelhadvezéreknek.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=AT29OGk_Byc
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=AT29OGk_Byc
Tökre Men of War frencsájz feelingje van az egésznek - fizika, rombolhatóság, animációk.
Ja, simán elmenne valami Men of War MOD-nak :P Viszont kicsit oldschool-nak tűnik így nekem a megvalósítás.
"Real-time strategy for PC, PS4 and Xbox One." -Haha, HAHAHAHAHA! Nem bántom a King Artot, mert ők kalapálják a Black Mirrort is, az eddigi stratégiáik meg állítólag nem sültek el rosszul, de come on.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.