Jelenlegi hely

Hitman: Epizodikus vagy early access?

Utolsó bejegyzés

Hitman: Epizodikus vagy early access?
Az Io-Interactive múlt hónapban lebbentette fel a fátylat az új Hitmanről, néhány részlet azonban meglehetősen homályos volt ezidáig. A fejlesztők biztosították a népet arról, hogy Agent 47 aktuális kalandja az Absolutionnél jóval nyitottabb, klasszikusabb lesz, az üzleti modellt illetően viszont sok találgatás látott napvilágot: vajon epizodikus kiadásban, vagy a mostanában divatos early access megoldásban gondolkodnak a srácok? A válasz: egyikben sem, de tulajdonképpen mindkettőben…
 

Az Io elképzelése az, hogy a december 8-i megjelenéskor a teljes játéknak csak egy részét kapja meg a játékos, a további küldetésekre és a történet befejezésére pedig csak 2016-ban lehet számítani. A dánok szerint ez nem jelent epizodikusságot, mivel a játék megvásárlása csak a szokásos 60 dollár leszurkolásával lehetséges, részletekben pedig nem tervezik árulni. Az early access elnevezéstől is ódzkodnak, mivel ígéretük szerint az idén megjelenő tartalom bugmentes és polírozott lesz, ez a tulajdonság pedig nem éppen az early access kategóriájú programok sajátja. A megoldás a hangzatos „live experience” nevet kapta a keresztségben, aminek keretében a korai vásárlókat bizonyos időkorlátos játékelemekkel is jutalmazzák majd – khm, a későn érkezőket pedig büntetik –, például mindössze néhány napig elérhető, egyedi célpontokkal.
 

Én kíváncsian várom, mi fog kisülni ebből, de őszintén szólva csupa rossz dolog jut róla eszembe. Az epizodikusság negatívumát abban látom, hogy nem játszhatom végig az adott programot egyhuzamban, ehelyett várnom kell a későbbi szeletekre – ez a Hitmanre teljes mértékben igaz lesz. Az early accessnél ugyanakkor az epizodikus kontentnél meglévő választás lehetőségét hiányolom, hiszen még ha akciósan is szerzek be így egy játékot, elméletben kifizettem érte a teljes vételárat, cserébe viszont hiányos terméket kaptam – hopp, már megint sikerült leírnom egy tulajdonságot a Hitmanről. Úgy tűnik tehát, hogy egy „epizodikus early access” játékkal lesz dolgunk, ahol ezen két üzleti modell előnyeit nem érezzük majd, a hátrányok egy részét viszont nagyon is, az időzített extra tartalom pedig egyértelműen kiszúrás a későbbi vásárlókkal.

Timothy Olyphant óta nem voltam ennyire összezavarodva Hitman-ügyben. Maga a játék season pass, még a megjelenés napján is lehetsz előrendelő: nem túl rózsás jövőkép ez, 47-es barátom.

Forrás: Hitman.com
 
Szerkesztette: swoder - 2015 júl 11


Well, fuck. Legalább Blood Money még működik...



:D
Na, előrendelte már valaki? :D

A csillagok közt nincs már béke, csupán öldöklés, sötétség, hideg, és a vérre szomjazó, kegyetlen istenek kacaja.



Minek, felev mulva ugyis bukott 5 euros jatek lesz :D

Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut



Ezek a lábjegyzet nélküli hírfrissítések kicsinálnak. xD

ibi amentia latet



Én speciel már az elejétől kezdve feleslegesnek éreztem, hogy minden, akár csak egy karakteres frissítést jelez a rendszer. Ha valamit komolyabban, tartalmilag frissítünk, azt úgyis jelezzük a szövegben, a nyelvtani javításokat meg felesleges jelölni.

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

El kell olvasni újra a cikket, elvégre repetitio est matrer studiorum! Mindjárt ki is keresem a legméretesebbeket, és lecserélek bennük egy-két vesszőt pontosvesszőre.

Egyébként ja, egyetértek Stratóval (ki nem?), ez így túlzás.

Sors bona, nihil aliud.



A modellben így is látok potenciált, mert a Contracts mód nagyon jó volt, és a nagy pályákat szívesen játszanám többször újra, de csakis a főmisszió végigvitele után. A Square Enix részéről érthető a döntés, hiszen külön reklámköltségek nélkül lesz rivaldafényben a játék, de tematikailag nem mondanám közösségi eseménynek a gyilkolászást.

A latexes ápolónénis trailernél és a botrányos Facebook kampányuknál lényegesen jobb húzás, de kifejezetten zavaró a homályban tartás - milyen gyakorisággal fognak jönni az új missziók, hány küldetéssel fog érkezni a játék (bah, ezutóbbinak a felvetése is vicc) - szóval a potenciális elsőnapos vételre alacsony esélyt látok. Mondjuk a dolog pozitív oldala, hogy a kevesebb tartalom miatt feltételezhetően több kapacitás jut majd a pálya-specifikus bugokra.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Mondjuk a dolog pozitív oldala, hogy a kevesebb tartalom miatt feltételezhetően több kapacitás jut majd a pálya-specifikus bugokra.

Én is nagyon várom a jobban kidolgozott bugokat!

Sors bona, nihil aliud.



Így-így. A fizetős béta teszterek miatt meg remélhetőleg hasonló koncentrációval tudják majd kiirtani őket.



REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!