Én a Doom-hoz mindig lassú voltam, ehhez is. Ettől még tudom értékelni, néztem róla gameplayt és azért amikor elindul a liftben az original zene az eléggé odavág. A játék hangulata is ott van a szeren. Sajnálom, hogy a multit elcseszték. Kíváncsi leszek lesznek e MOD-ok amik ezt orvosolják?
ne csodald, olyan ez mint a Starforce, securom, safedisk meg a tobbi hasonlo meme DRM.
Felkapott lesz, aztan ha a komolyabb erdeklodes miatt majd megtorik, csomo jatek lesz egyszerre szabad tole. Aztan megy minden a regiben.
Btw a Microsoft szo szerint megszuntette pl a regi DRM-ek tamogatasat komoly biztonsagi lukakra hivatkozva a rendszerebol, aztan egeszsegere az embernek ha jatszani akar ezekkel a jatekokkal valamikor is a friss rendszereken. http://www.howtogeek.com/230773/how-to-play-pc-games-that-require-safedi...
“This DRM stuff is also deeply embedded in your system, and that’s where Windows 10 says “sorry, we cannot allow that, because that would be a possible loophole for computer viruses.”
Marad hogy tornie kell a jatekot, ami ha jol van megoldva, akkor komplett kiemeli a DRMt a szoftverbol.
Mijen jo lesz majd erezni ha a jovoben ugye a DRM-el fertozott, most friss cimek is hasonloan hasznalhatatlanok lesznek szintugy egyszer.
A DRM egy cancer, de az emberek nem torodnek vele hogy a gepuk a telepitesukkel serulekenyebb es tamadhatobb lesz (minthogy nem torodnek a szemelyes adataik biztonsagaval sem tipikusan), ha egyszer arrol van szo hogy instant gratification szorakozhatnak keveset valamivel.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
De. Viszont az idtech5-re már nem nagyon készült mod annak ellenére, hogy a teljes tools elérhető volt. Mindemellet egy doom azért nagyobb cím mint a Rage volt. PCsekre tekintettel kiadhatnák a teljes toolst ami támogatja a custom modeleket teraaineditort stb. is de nem hinném, hogy reálisan van rá esély. Valószínűleg az idtech6 is kevésbé modbarát.
mondjuk ja, mielott a szorosabban doomhoz kapcsolatos temakrol tul nagy tangensre huzodnank el megint a beszelgetessel, nyithatunk neki friss topikot is ahol /on tudunk rola csevereszni.
Kesobb lesz idom akkor majd meglepem meg kivagom a doom-ban levo cuccokat is oda hogy egy helyen legyenek legalabb.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
A Denuvonak semmi köze a felsoroltakhoz, nem a hardvert buzgerálja, és a teljesítményre gyakorolt hatása is elhanyagolható emiatt. Természetesen minden védelem törhető, de jelen esetben egy élet műve is lehet akár, mivel nem arról van szó, hogy a kész programra ráapplikálnak egy védelmet a kiadás előtt, hanem kezdettől fogva tudatosan építik bele több tucat (vagy száz) helyre a forrásba a Denuvos srácokkal közreműködve.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Ha már engine, érdekes kérdés lenne hogy a virtual texturing rész az az idtech5-ből jött át, vagy újraírták.
Igazából én mostanáig azt hittem hogy nulláról gyártották újra az egészet; az biztos hogy a renderer szinte teljesen új, a rohadt sok dinamikus fény miatt biztosan vmi deferred cucc, baromi erős a post process része is, érdekes lenne ha közben maradt volna benne jelentősebb mennyiségű kód a Rage-ből...
A tech5-höz brutális hardver backend kell, ami kezeli a tömörítetlen pályaadatokat, a konkurens multiuser pályaszerkesztőt, meg még ami egyéb fekete mágia volt benne. Egy szimpla munkaállomáson kb. ilyen szoba méretű pályákat lehetne próbálgatni szerintem...
Sousa korábban azzal menőzött, hogy rekordidő (asszem 9 hónap) alatt sikerült új renderert írniuk. Nem tudom, hogy ebből mire lehet következtetni, de szerintem biztos, hogy jócskán van benne a Tech 5-ből... Carmack ugyanakkor nincs benne a creditsben, még a "special thanks" részben sem, ami azért furcsa és fájó.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Akkor lehet, hogy az limitálta a Rage modokat, de doom esetében pl. bőven elég lenne, ha a snapmap támogatná a custom modeleket, azaz fel lehetne építeni a pályákat modulárisan, aztán azt beimportálni snapmapbe. Persze lehet, hogy ez sem lenne ilyen egyszerű, gyakorlatilag azt sem nagyon tudom, milyen modeleket használ, valami szabványosat .fbx .obj vagy customot mint az md5 volt..
eleve volt egy nagy osszetuzesuk a Bethesdaval (VR kukazasa miatt), azert is pattant toluk, es meg utana is puffogtak keveset a jogi kerdeseken. Nyilvan nem szivesen beszelnek egymasrol sehol. :D
Pl Carmack se emlitett egy elcsusztatott tweet-nyi csipetnyit sem a friss Doom-rol, pedig azert eleg nagy zengese volt a jateknak, id kultusz, stb.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Jó kis beszámoló lett ez. Nekem meghozná a kedvem a játékhoz, de ami már amúgy is megvan, arra nincs nagy szükség duplán. :) Ezzel együtt egyéb okokból nem tartom valószínűnek, hogy a közeljövőben sorra kerülne nálam.
A multiplayerért kár, bár az engem pláne nem érint.
Amennyire anno felfogtam, Denuvo nem drm a hagyományos értelemben, hanem tamper-detection. A DRM az mindössze a steam benne, ezt védi a denuvo. Leírás itt pl.
Doom2 mikor lesz ? (Mondjuk a hell on earth kicsit olyan fura lenne, egy spacestationon játszódó lenne jobb lenne szerintem. Kb. a Crysis 2-höz hasonlíta, ha hell on earth lenne a koncepció)
Nincs egy hete, hogy ez megjelent. :D amugy szvsz max jovore jon egy old blood szeru kieg, de masra nem nagyon szamitanek a kozeljovoben. Az id soha nem a gyorsasagarol volt hires.
Mondjuk az azért elég gáz, hogy a multiplayerhez újraindítja a gamét. Akkor már csinálhattak volna egy külön indító ikont.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Megnéztem a SnapMap fórumot sokak szerint normális mapok gyártására gyakorlatilag alkalmatlan, és az egyik ottani fórumozó szerint a Fortnite alfa verziójában ingame komplexebb cuccokat lehet összerakni, mint a SnapMap jelenlegi formájában sajna.
(Aki meg doomban zongorázni, meg kosárlabdázni akar az idióta :D )
Én azért még nem temetném: tény, hogy nem lehet hagyományos Doom pályákat csinálni vele, a fegyverlimit meg ótvar fosszar dolog, amit minél előbb szanálni kéne... viszont egyre több olyan pályát látok, ami egészen jól imitálja az új játék arénás lövöldéjét. A gond csak az, hogy valahogy a fegyverlimittel senki sem törődik. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Strato, húzz játszani, nem tudod, mit javítasz. :D
Praetor lett volna az a Preator.
ibi amentia latet
Fixed.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A "javítástól" nem lett rosszabb. :P
Amúgy játszanék én, de dolgozni kell. :)
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Én a Doom-hoz mindig lassú voltam, ehhez is. Ettől még tudom értékelni, néztem róla gameplayt és azért amikor elindul a liftben az original zene az eléggé odavág. A játék hangulata is ott van a szeren. Sajnálom, hogy a multit elcseszték. Kíváncsi leszek lesznek e MOD-ok amik ezt orvosolják?
>MOD-ok
>doom2016
pick one
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Nem követtem a játék fejlesztését, de a Bethesda nem éppen a kiválóan támogatott moddolásról híres?
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
ja, meg tipikusan nem is volt szopatosabb DRM parti, aztan a Doom-mal most sokminden megvaltozott a hozzaallasaban.
A legkomolyabb DRM-et pakolta ra es semmi mod support. :/
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Aha, látom, Denuvo. Őszintén szólva csodálom, hogy nem minden játék ezzel jön.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
ne csodald, olyan ez mint a Starforce, securom, safedisk meg a tobbi hasonlo meme DRM.
Felkapott lesz, aztan ha a komolyabb erdeklodes miatt majd megtorik, csomo jatek lesz egyszerre szabad tole. Aztan megy minden a regiben.
Btw a Microsoft szo szerint megszuntette pl a regi DRM-ek tamogatasat komoly biztonsagi lukakra hivatkozva a rendszerebol, aztan egeszsegere az embernek ha jatszani akar ezekkel a jatekokkal valamikor is a friss rendszereken.
http://www.howtogeek.com/230773/how-to-play-pc-games-that-require-safedi...
Marad hogy tornie kell a jatekot, ami ha jol van megoldva, akkor komplett kiemeli a DRMt a szoftverbol.
Mijen jo lesz majd erezni ha a jovoben ugye a DRM-el fertozott, most friss cimek is hasonloan hasznalhatatlanok lesznek szintugy egyszer.
A DRM egy cancer, de az emberek nem torodnek vele hogy a gepuk a telepitesukkel serulekenyebb es tamadhatobb lesz (minthogy nem torodnek a szemelyes adataik biztonsagaval sem tipikusan), ha egyszer arrol van szo hogy instant gratification szorakozhatnak keveset valamivel.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
ezért várok november ota a Just Cause 3-ra :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Egyébként van ebből pár oldalnyi a Doom topikban is... :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
De. Viszont az idtech5-re már nem nagyon készült mod annak ellenére, hogy a teljes tools elérhető volt. Mindemellet egy doom azért nagyobb cím mint a Rage volt. PCsekre tekintettel kiadhatnák a teljes toolst ami támogatja a custom modeleket teraaineditort stb. is de nem hinném, hogy reálisan van rá esély. Valószínűleg az idtech6 is kevésbé modbarát.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
mondjuk ja, mielott a szorosabban doomhoz kapcsolatos temakrol tul nagy tangensre huzodnank el megint a beszelgetessel, nyithatunk neki friss topikot is ahol /on tudunk rola csevereszni.
Kesobb lesz idom akkor majd meglepem meg kivagom a doom-ban levo cuccokat is oda hogy egy helyen legyenek legalabb.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
A Denuvonak semmi köze a felsoroltakhoz, nem a hardvert buzgerálja, és a teljesítményre gyakorolt hatása is elhanyagolható emiatt. Természetesen minden védelem törhető, de jelen esetben egy élet műve is lehet akár, mivel nem arról van szó, hogy a kész programra ráapplikálnak egy védelmet a kiadás előtt, hanem kezdettől fogva tudatosan építik bele több tucat (vagy száz) helyre a forrásba a Denuvos srácokkal közreműködve.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Ha már engine, érdekes kérdés lenne hogy a virtual texturing rész az az idtech5-ből jött át, vagy újraírták.
Igazából én mostanáig azt hittem hogy nulláról gyártották újra az egészet; az biztos hogy a renderer szinte teljesen új, a rohadt sok dinamikus fény miatt biztosan vmi deferred cucc, baromi erős a post process része is, érdekes lenne ha közben maradt volna benne jelentősebb mennyiségű kód a Rage-ből...
A tech5-höz brutális hardver backend kell, ami kezeli a tömörítetlen pályaadatokat, a konkurens multiuser pályaszerkesztőt, meg még ami egyéb fekete mágia volt benne. Egy szimpla munkaállomáson kb. ilyen szoba méretű pályákat lehetne próbálgatni szerintem...
Utólag szerintem már fölösleges átrakosgatni, viszont egyébként ja, úgy tűnik, hogy szükség van a dedikált DRM topikra. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Sousa korábban azzal menőzött, hogy rekordidő (asszem 9 hónap) alatt sikerült új renderert írniuk. Nem tudom, hogy ebből mire lehet következtetni, de szerintem biztos, hogy jócskán van benne a Tech 5-ből... Carmack ugyanakkor nincs benne a creditsben, még a "special thanks" részben sem, ami azért furcsa és fájó.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Akkor lehet, hogy az limitálta a Rage modokat, de doom esetében pl. bőven elég lenne, ha a snapmap támogatná a custom modeleket, azaz fel lehetne építeni a pályákat modulárisan, aztán azt beimportálni snapmapbe. Persze lehet, hogy ez sem lenne ilyen egyszerű, gyakorlatilag azt sem nagyon tudom, milyen modeleket használ, valami szabványosat .fbx .obj vagy customot mint az md5 volt..
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
eleve volt egy nagy osszetuzesuk a Bethesdaval (VR kukazasa miatt), azert is pattant toluk, es meg utana is puffogtak keveset a jogi kerdeseken. Nyilvan nem szivesen beszelnek egymasrol sehol. :D
Pl Carmack se emlitett egy elcsusztatott tweet-nyi csipetnyit sem a friss Doom-rol, pedig azert eleg nagy zengese volt a jateknak, id kultusz, stb.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Jó kis beszámoló lett ez. Nekem meghozná a kedvem a játékhoz, de ami már amúgy is megvan, arra nincs nagy szükség duplán. :) Ezzel együtt egyéb okokból nem tartom valószínűnek, hogy a közeljövőben sorra kerülne nálam.
A multiplayerért kár, bár az engem pláne nem érint.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Amennyire anno felfogtam, Denuvo nem drm a hagyományos értelemben, hanem tamper-detection. A DRM az mindössze a steam benne, ezt védi a denuvo. Leírás itt pl.
Doom2 mikor lesz ? (Mondjuk a hell on earth kicsit olyan fura lenne, egy spacestationon játszódó lenne jobb lenne szerintem. Kb. a Crysis 2-höz hasonlíta, ha hell on earth lenne a koncepció)
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Nincs egy hete, hogy ez megjelent. :D amugy szvsz max jovore jon egy old blood szeru kieg, de masra nem nagyon szamitanek a kozeljovoben. Az id soha nem a gyorsasagarol volt hires.
Mondjuk az azért elég gáz, hogy a multiplayerhez újraindítja a gamét. Akkor már csinálhattak volna egy külön indító ikont.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Mondjuk az igaz, és a Bethesda se siet nagyon a címekkel Skyrim 2011, és hol van még a TES6 is..
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
https://twitter.com/idSoftwareTiago/status/733368657707999234
Egyelőre ennyi.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Megnéztem a SnapMap fórumot sokak szerint normális mapok gyártására gyakorlatilag alkalmatlan, és az egyik ottani fórumozó szerint a Fortnite alfa verziójában ingame komplexebb cuccokat lehet összerakni, mint a SnapMap jelenlegi formájában sajna.
(Aki meg doomban zongorázni, meg kosárlabdázni akar az idióta :D )
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Én azért még nem temetném: tény, hogy nem lehet hagyományos Doom pályákat csinálni vele, a fegyverlimit meg ótvar fosszar dolog, amit minél előbb szanálni kéne... viszont egyre több olyan pályát látok, ami egészen jól imitálja az új játék arénás lövöldéjét. A gond csak az, hogy valahogy a fegyverlimittel senki sem törődik. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.