A hányatott sorsú Carmageddon: Reincarnation a korábban beígért április 23-a helyett csak május 21-én kerül kiadásra, jelentette ma be egy csúnyácska kép kíséretében a Stainless Games.
Az early accessbe jutott béta, illetve a Stainless streameken nyüstölt fejlesztői verzió minőségét elnézve azt kell mondanom, hogy a lépés nem meglepő, sőt, egy kicsit még kevésnek is tűnik az a plusz egy hónap a fejlesztés befejezésére. Öröm az ürömben, hogy a fejlesztők a megnövelt várakozási időt egy új béta verzió kiadásával igyekeznek majd enyhíteni. Csak imádkozni tudok azért, hogy ne legyen annyira borzalmas, mint az eddigi early access változatok.
Thx, Chiller!
Eléggé elcsúsztak a srácok...
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Hát, tényleg nem meglepő a halasztás. Húzzák még egy darabig, csak jó legyen a végeredmény.
Reméljük gyűjtöttek/gyűjtenek még kis lóvét, és esetleg telik pénz a játék gatyábarázására... Felőlem akár eltolhatják még fél évet is akár, ha ezen múlik...
Én a helyükben egyébként megkörnyékezném az AMD-t, hátha adnak rá kis pénzmagot/szakértőket, és átültetném Vulkan/Mantle/DX12 API-ra, mert máshogy nem fog ez sosem rendesen menni...
Csilliárdos eladás meg sajnos ebből már úgysem lesz, mehet VGA bundlebe a játék nyugodtan :/