A Tecmo Koei játéka a Dynasty Warriors gyakós nyomdokain halad. A hivatalos oldal szerint idén szeptember 21-én tiszteletét teszi PS4, PS3 és PS Vita platformokra, de ahogy az az előzetes végén is kiderül, a Steamet sem hagyja ki a játék.
rwurl=https://youtu.be/lN9rms-QOYAHogy ne maradjunk állóképek nélkül sem, alább megtekinthető egy kisebb galéria is.
Forrás: www.gamecity.ne.jp
Thx, damoqles!
rwurl=https://youtu.be/lN9rms-QOYAHogy ne maradjunk állóképek nélkül sem, alább megtekinthető egy kisebb galéria is.
Forrás: www.gamecity.ne.jp
Thx, damoqles!
rwurl=http://i.imgur.com/3n6dRRt.jpgrwurl=http://i.imgur.com/XQ1kdYC.jpgrwurl=...Nem merik elcseszni!
ibi amentia latet
OFF: Soha nem fogom megérteni a japánoknál mitől lett fétis a lószelő kard, a kínaiaknál pár évig használták mire rájöttek, hogy használhatatlan. Kismillió évvel ezelőtt. Mitől lett ez valami szuper hősi felszerelés náluk?
A "minél brutálisabban drabális, annál coolabb" elve, gondolom.
A Berserk '88-as keltezésű; valószínűleg meg lehet kockáztatni, hogy még a "divathullám" előtt állt elő a hülyenagy kard koncepciójával (ha nem is legelsőként, mert azt nyilván dőreség volna kijelenteni), ill. az egyik letéteményese volt a dolognak Japánban.
Hozzá kell tenni, hogy a manga az európai középkori és reneszánsz kultúrkörből meríti a dizájnjai túlnyomó többségét, így a Dragonslayer inspirációját szvsz inkább a zweihänderek és társaik körében kell keresni, mintsem a zanbatók meg hasonló között.* Persze a manga kardszörnyetege egy túlidealizált, valószerűtlen, legendás fegyver, amelynek egyszerűen nem létezhet egyértelmű "őse" a való világban (hacsak nem számolunk ilyesmikkel - és ez még mindig csak Guts korai, kisebb pengéje volt).
*szerk.: avagy a nyugati kvázi-középkori fantasy irodalmának és játékfelhozatalának mágikus fegyverei közt
ibi amentia latet
Griffith nem néz ki valami jól 3D-ben, de üsse kutya, úgyis Guts-cal akarok nyomnulni. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.