Jelenlegi hely

A Cossacks 3-mal hódítanák meg újra Európát az ukránok

Utolsó bejegyzés

Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag
A Cossacks 3-mal hódítanák meg újra Európát az ukránok

Címkék:

A többség alighanem a S.T.A.L.K.E.R. szériáról ismeri az ukrán GSC-t, míg azonban a pripjatyi piknik sorszámozott folytatása eltűnt, mint küblicica a radioaktív ködben, a stúdió újra hírt ad magáról. Az első milliós sikerük a kissé talán elfelejtett történelmi RTS-ük, a Cossacks volt, mely megélt egy folytatást is, a kiegészítőkről és az American Conquest mellékszálról nem is beszélve. Újabb jel a valós idejű stratégiák feltámadására hát ez a visszatérés a gyökerekhez.

A felmelegített kozákleves nem túl meglepően a következőket ígéri:

  • a XVII-XVIII. század Európájának hadszíntereit
  • 5 történelmi kampányt
  • 12 játszható nemzetet, közte Németországot, Angliát, Oroszországot, Ukrajnát, Poroszországot/Ausztriát
  • összesen 70 egységet, 100 fejlesztést, 140 épületet
  • akár 10 000 egységet is megsétáltató grandiózus csatákat
  • realisztikus lőszer- és agyúgolyó-fizikát
  • a terepviszonyok jelentős befolyását a taktikára
  • 7 fős multit
  • kellőképp testreszabható térképgenerátort
     

A Cossacks 3 2015-ben érkezik (a Windows-, OS X- és Linux-felhasználók üdvére), azon belül pedig egész pontosan when it's done, ami a S.T.A.L.K.E.R. kálváriája után nyugodtan vehető fenyegetésnek. De komolyra fordítva, ennél remélhetőleg azért kedvezőbb a helyzet.

A bejelentés örömére a stúdióvezér Jevgenyij Grigorovicsot és Valentyin Jelcev PR-főt is meginterjúvolta a Polygon a minap. Szemezgetve belőle kijelenthető, az új játékról magáról a címszavakban összefoglaltakon kívül sok egyéb érdemi információ nem derül ki, de más érdekességek elhangzananak.

Ahhoz például eddig sem fért kétség, hogy a Cossacks nem az USA-ban vált népjátékká, inkább Európában, különösen a keleti végeken hódított. A játék kifutási ideje is eltért az akkori és jelenkori divatos kasszasikerekétől, nem a nyitánykor, hanem 9 hónappal megjelenés után jártak csúcsra az eladások. Németország, Anglia, Franciaország és Legyelország vitte hátán az eladásokat, de az említett keleti sikerekre jellemző: másfél millió kópia talált Kelet-Európában gazdára. Hála a DRM-nek és a világhírű orosz minőségbiztosításnak, egyes egészségesen (?) elszánt rajongók 6 darabot is magukévá tettek a kedvencből: a meghajtóban mókásan felrobbanó lemezek miatt szükség is volt rájuk.

Kiderül az is, hogy a Cossacks 3 tulajdonképpen a 2001-es első rész remake-je, természetesen új grafikával, sőt, új sztorival. A fenébe, mi ez, hogy valami nem remaster manapság!

Természetesen visszatekintenek a dicső elődökre és a már említett feature-ökre is. Ehelyütt csak azzal nyugtatnék minden stratégát, hogy kiterjedt támogatást ígérnek a moddereknek akár kvázi új játék készítéséhez (a legjobbak hivatalos státuszra is emelkedhetnek), és a nemzetek számát is tervezik idővel 20-ra felsrófolni.

A több, a sorozaton korábban kalapált veteránt visszacsaló, több évnyi pihenő után visszatérő Grigorovics számára elmondása szerint a Cossacks nem egy játékszéria, hanem az életének része. Őszintén remélem, hogy a szép szavú nyilatkozatok feltételezte elhivatottságot a kész termék is visszaigazolja. Türelmetlenebb könyvmoly-beállítottágúak hangolódhatnak egy kis Tarasz Bulbával, persze a gogolossal, nem a curtisessel, az "ellendrukkerek" pedig akár Sienkiewiczcsel. A többiek meg még mindig levadászhatják a régi részeket GOG-on vagy Steamen.

Forrás: www.cossacks3.comPolygon

Szerkesztette: swoder - 2015 máj 21


Hú, ez nagyon várós!

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



HiánypótLÓ, az már biztos! GYühet



Sajnos az egyet remakelik, nem a kettőt. Ki fogom próbálni, de megvenni már nem.
Pedig a kettő minden kiegjét megvettem.

És mi ez a 7 fős multi marhaság? Páros számú multik szoktak lenni. Legyen 6, vagy 8.

Remélem modderek megpöccintik és a 2. részhez hasonló modokat is pakolnak majd bele, európa térképes csatával is.

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése



Regen minden jobb volt.


Tno képe
Tno

Mert a második részben megoldották végül azt, hogy ne lehessen egymásra húzni 10-20 századot?

Monas apó legyintett. Két kézzel is.



Nem hiszem, de nem volt javallott.

Berakták a fejlesztett morál rendszert.
Mobot gyártani tisztek, dobosok és zászlósok nélkül teljesen hatástalan volt.

Egy teljesen zöld század alakzatba szervezve (120 fegyveres) simán visszavert 4-500 ugyanolyan fegyverest, ha azok nem voltak alakzatba szervezve tisztekkel, dobosokkal és zászlósokkal.

Egyszerűen az első pár halott után elkezdtek visszafelé szaladni pánikolva az első sorokból és a pánik végigredukálta a mögöttük lévők morálját is.

Így olyanok is elkezdtek futni, akikre még csak nem is lőttek.

Ezért, ha 3-4 századot egymásra húztál és pont egy labilisabb volt pár mm-el előrébb, akik kaptak egy fasza kis sortüzet, azok bepánikolva szaladtak át a társaikon. A moráljukat durván leamortizálva. Így lehet 1-2 századdal akár 4-5öt is egy sortűzzel elzavarni.

Ami plusszban fájt az ellenfélnek, mert hiába volt egy qrva elit század, ha egyszer megbomlott, akkor a legközelebbi barakkig szaladtak, ahol újra csak alap kezdő századba lehetett őket újra szervezni.
Mert az xp, extra sebzés és extra morál csak az eredeti alakulaté volt. Ez mind elveszhetett egy hiba miatt.

Qrva jól lehetett taktikázni a csatákban. Sokkal jobban, mint bármelyik Total warban.

Ezzel szemben a Cossacks 1-ben legyártottál 6 barakkból végtelenítve kb. 4000 gránátost, meg 2000 pikást, két nagy negyedtérképet beterítő téglalapban mozgattad és ha az ellenfélnek kevesebb volt, akkor win... Nem lehetett lényegében taktikázni. A Build orderen és a gyorsaságon dőlt el minden.

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése


Tno képe
Tno

Most hogy írtad, beugrott a második részben behozott morál. Multit soha nem játszottam vele, ott lehet hangsúlyosabb volt, de nekem az maradt meg a második részből (és aztán emiatt nem is vettem elő többet), hogy 10-20 századot egymásra húzok valami kritikus védelmi pontnál, és heló, az AI képtelen volt azt áttörni a maga egyenként küldött századaival.

Monas apó legyintett. Két kézzel is.



1 rész vs 2. rész multi

rwurl=https://youtu.be/mO-iOug8KXQ

rwurl=https://youtu.be/g2qRdjU9-to

Látható, hogy a 2. videón a nagy kupac embergombóc elég gyorsan elfutott.

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése



A Cossacs az egyetlen játék, amivel a nem gamer, de némileg történelemnörd haverjaimat is multiba lehetett kapcsolni. Na persze ultra kazsuál beállításokkal, de mókás volt :)

Várós, csak fusson írógépeken is, hogy az időközben irodahuszárokká lett haverok is tudjanak játszani.


CJ képe
CJ

Wow, mennyit multiztunk mi anno az első résszel..

....Rebel with a cause, outlaw with a lawyer....
....Lófaszt, nehogy már, te vagy a Blade Runner....

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!