A GameCube egy kelloen eros gep volt es mi lett vele. Aki 3rd party jatekokat akar tolni az mar akkor se Nintendo konzolon kereste azokat, nemhogy most.
Ugysem akar a Nintendo annyi penzt aldozni egy jatekra ami egy mai szinvonalu hardverhez kene, szoval szerintem ez az ut egyaltalan nem hulyeseg szamukra.
A GameCube egy kelloen eros gep volt es mi lett vele. Aki 3rd party jatekokat akar tolni az mar akkor se Nintendo konzolon kereste azokat, nemhogy most.
Ott a pont. A Nintendo sosem tudott kitörni a first party címeiből és behozni egy jelentős third party-portfóliót, mert nem az érdekli a vásárlókat. A Wii-ből is hiába adtak el hatalmas mennyiségeket, alig találsz rajta sikeres third party címet, és a kiadók is mindig panaszkodtak arra, hogy milyen szarok az eladások.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ugysem akar a Nintendo annyi penzt aldozni egy jatekra ami egy mai szinvonalu hardverhez kene, szoval szerintem ez az ut egyaltalan nem hulyeseg szamukra
olcsó húsnak híg a leve. ha alapból gyenge hardverre, kis pénzből akarnak kihozni egy blockbustert, az ritkán sül el jól. tudom a zeldára már nintendohoz képest rekord összeget költöttek a sok éves fejlesztői költségek miatt, de ez a grafikán, framerate-en egyelőre nem látszik. meg ez az egész hozzállásuk. mindenből limitált supply: amiibotól kezdve, mini nesig, de sorolhatnám a wii u játékokat is. ha vki ennyire kicsibe gondolkodik az sose fog több 10 milliós eladásokat produkálni újra.
Ott a pont. A Nintendo sosem tudott kitörni a first party címeiből és behozni egy jelentős third party-portfóliót, mert nem az érdekli a vásárlókat.
Maga a Nintendo tehetett arról, hogy nem ugrottak rá a 3rd party csapatok. Teljesen más stratégát járt be az ő hozzáállásuk, mint a konkurenciáé. A hardver egy dolog, de rohadtul túlárazottan tolták a devkiet-eket és csapnivaló volt a szupportjuk. A devkitek-nél is alattomos volt a felállás, mert nem osztott meg mindent a fejlesztőkkel, csak hogy az a kevés házi csapat villanthasson. Tudnék még mesélni, de felesleges. Most meg könnyes szemekkel próbálnak magukhoz édesgetni fejlesztőket, mert rájöttek, a platform egy dolog, ha kevés rá a jó stuff.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Mint mobil cucc nem lesz gyenge a switch. (Egy asztali konzolhoz kepest nyilvan igen.)
Most akkor szerinted a Nintendo-nak ki kellett volna hozni egy PS4 Pro teljesitmenyu cuccot 350-400 dollarert, valamint levaltani a 3DS-t egy Switch teljesitmenyu kezi konzollal 200-250 dollar koruli arral?
Siman osszejohetnek ilyen eladasok (persze nem valoszinu, hogy a Zelda-val, hiszen az sosem produkalt ilyen szamokat), mert a 3DS-en is osszejottek. (A Wii U-s Nintendo jatekok egyszeruen brutalisan jo attach rate-et ertek el.)
Azért nem egy lapon említhető, hogy adott környezetre nehezebb a fejlesztés, vagy az, hogy nem osztanak meg minden érdemleges infót szándékosan a fejlesztéshez.
ui.
A PS devkit még mindig olcsóbb volt, mint a Nintendoé.... (vicces, mikor egy DS-re többet fizetsz, mint PS2-re)
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
nem kell ps4 pro erő, ugyanakkor vmi fejlődés lehetne. egy 2017-es konzoltól elvárnám, hogy 1080p-ben futtason wii u grafikájú játékokat, de itt még ez is gond, lásd zelda. és mellé faszán túl is árazzák magukat mert ők ugye veszteséggel nem adnak el konzolt. mobilként meg a gyenge akku idő, és a hatalmas mérete nem teszi kompaktá hiába a raw power.
Egy PS2 devkit 20ezer dollar volt a megjeleneskor (a PS3 szinten). Tudtommal a DS devkit ara ennek fele volt indulaskor. (a GC szinten 20k koruli volt). A Wii, a 3DS es a Wii U ettol joval alacsonyabb aron indult (2-3000 dollar volt).
A pocsek fejlesztoi kornyezet _es_ dokumentacio gyakorlatilag magaban hordozza, hogy nem volt rendesen minden informacio megosztva. Legendak vannak arrol, hogy mikent es hogyan jottek ra dolgokra fejlesztok a PS2 eseteben.
Szerintem a Switch kb hozni fogja a Wii U szintjet 1080p-ben. Az mas kerdes, hogy erre ugytunik nem lehet majd hasznalni az erot. (Legabbis a kijelzo pletykalt felbontasa 1280x720, es gondolom dock-olva is ezt nyomja majd ki.)
En mindenkepp erezhetoen szebb grafikat varok 720p-ben mint amit egy Wii U nyujtott.
Ha most asztali konzolt kene kiadniuk akkor mindenkepp egy PS4-tol erosebbet kellene kiadniuk. Ez bizony nem kis koltseg lenne.
Veszteseggel adni a hardvert meg manapsag mar nem divat. Az Xbox 360 es PS3 startjat figyelembe veve ez nem is meglepo.
meglátjuk mi lesz. a játékfelhozatal lesz úgyis a lényeges és az, hogy találnak e egy új wii sportsot, brain traininget, nintendogsot. splatoonra kiváncsi vagyok mennyire sikerül esports játékka tenni nyugaton. keleten még most is viszik mint a cukrot. a fire emblem is szépen növekszik, persze rpg kereteken belül. a nintendo helyében a leválasztható joyconokat promotálnám ezerrel, azzal sztem meg lehet venni a népet. a play anywhere, anytime szlogent már sokan ellőtték.
Where Switch remains consistent is in CPU power - the cores run at 1020MHz regardless of whether the machine is docked or undocked. This ensures that running game logic won't be compromised while gaming on the go: the game simulation itself will remain entirely consistent. The machine's embedded memory controller runs at 1600MHz while docked (on par with a standard Tegra X1), but the default power mode undocked sees this drop to 1331MHz. However, developers can opt to retain full memory bandwidth in their titles should they choose to do so.
As things stand, CPU clocks are halved compared to the standard Tegra X1, but it's the GPU aspect of the equation that will prove more controversial. Even while docked, Switch doesn't run at Tegra X1's full potential. Clock-speeds are locked here at 768MHz, considerably lower than the 1GHz found in Shield Android TV, but the big surprise from our perspective was the extent to which Nintendo has down-clocked the GPU to hit its thermal and battery life targets. That's not a typo: it really is 307.2MHz - meaning that in portable mode, Switch runs at exactly 40 per cent of the clock-speed of the fully docked device. And yes, the table below does indeed confirm that developers can choose to hobble Switch performance when plugged in to match the handheld profile should they so choose.
Available CPU Speeds - Available GPU Speeds - Available Memory Controller Speeds
Undocked 1020MHz - 307.2MHz - 1331/1600MHz
Docked 1020MHz - 307.2/768MHz - 1331/1600MHz
Ha ez tenyleg igaz, akkor kurva nagy csalodas.
En a procit legalabb 1.2 GHz-re, a GPU-t pedig annak a felere vartam.
Mindent visszaszivok amit par nappal ezelott irtam...
Attol a gyakorlatban elvileg erosebb lesz (bar a GPU tisztan FP32-ben kisebb GFLOPS-ot nyom majd (153 vs 176), de kozel sem annyival mint amit sokan realisztikusan vartak (foleg a GPU miatt).
Azt elfelejtettem megemliteni, hogy ez a hordozhato modra vonatkozik. Dokkolva a GPU kb 3x erosebb lesz mint a Wii U (bar a savszelesseg problema lehet).
beyond good and evil 2 a pletyka szerint 1 évig switch exklúzív lesz. most már lehetne vmi, hivatalosan is bejelentve mert szegény laura ujjai elfáradnak a nagy leakelés közben...
It's almost a tradition: Nintendo teases a new product and Nikkei reports a key detail just before its official reveal. The Japanese paper successfully called the Nintendo DSi, key details of the 3DS and got pretty close to the Wii U's launch price. Now, the paper is back with a ballpark price for the Nintendo Switch. According to Nikkei, Nintendo's next device will sell for ¥25,000 in Japan -- about $215 at today's exchange rate.
It's an attractive price prediction for the Nintendo Switch, but take it with a grain of salt: Nikki has a good track of scooping Nintendo announcements, but international pricing can be tricky. even if it's true, international pricing probably won't directly correlate to the exchange rate. The Wii U, for instance, sold for $299 at US launch, compared to ¥26,250 -- which actually cost significantly more than US models due to a strong Yen. It's better to take the rumored Japanese price as a ballpark figure: the Nintendo Switch will probably sell at or less than $250 in the US.
Nintendo is expected to officially announce additional details about the console, including price, on January 13th. Hopefully, the prediction holds true. After all, the Switch will have to compete with falling Xbox One and PlayStation 4 prices. That's no small challenge.
Nem mintha fontos lenne de a NES Classicot sikerült meghackelni, hogy mégis lehessen rá más játékokat is tölteni. Bár még így sem ér nyomába egy mezei Retropie gépnek :)
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
A GameCube egy kelloen eros gep volt es mi lett vele. Aki 3rd party jatekokat akar tolni az mar akkor se Nintendo konzolon kereste azokat, nemhogy most.
Ugysem akar a Nintendo annyi penzt aldozni egy jatekra ami egy mai szinvonalu hardverhez kene, szoval szerintem ez az ut egyaltalan nem hulyeseg szamukra.
Ott a pont. A Nintendo sosem tudott kitörni a first party címeiből és behozni egy jelentős third party-portfóliót, mert nem az érdekli a vásárlókat. A Wii-ből is hiába adtak el hatalmas mennyiségeket, alig találsz rajta sikeres third party címet, és a kiadók is mindig panaszkodtak arra, hogy milyen szarok az eladások.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
olcsó húsnak híg a leve. ha alapból gyenge hardverre, kis pénzből akarnak kihozni egy blockbustert, az ritkán sül el jól. tudom a zeldára már nintendohoz képest rekord összeget költöttek a sok éves fejlesztői költségek miatt, de ez a grafikán, framerate-en egyelőre nem látszik. meg ez az egész hozzállásuk. mindenből limitált supply: amiibotól kezdve, mini nesig, de sorolhatnám a wii u játékokat is. ha vki ennyire kicsibe gondolkodik az sose fog több 10 milliós eladásokat produkálni újra.
Egyébként - állítólag - az új Zeldát 60 fps-re lövik be a Switch-re.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Maga a Nintendo tehetett arról, hogy nem ugrottak rá a 3rd party csapatok. Teljesen más stratégát járt be az ő hozzáállásuk, mint a konkurenciáé. A hardver egy dolog, de rohadtul túlárazottan tolták a devkiet-eket és csapnivaló volt a szupportjuk. A devkitek-nél is alattomos volt a felállás, mert nem osztott meg mindent a fejlesztőkkel, csak hogy az a kevés házi csapat villanthasson. Tudnék még mesélni, de felesleges. Most meg könnyes szemekkel próbálnak magukhoz édesgetni fejlesztőket, mert rájöttek, a platform egy dolog, ha kevés rá a jó stuff.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Mint mobil cucc nem lesz gyenge a switch. (Egy asztali konzolhoz kepest nyilvan igen.)
Most akkor szerinted a Nintendo-nak ki kellett volna hozni egy PS4 Pro teljesitmenyu cuccot 350-400 dollarert, valamint levaltani a 3DS-t egy Switch teljesitmenyu kezi konzollal 200-250 dollar koruli arral?
Siman osszejohetnek ilyen eladasok (persze nem valoszinu, hogy a Zelda-val, hiszen az sosem produkalt ilyen szamokat), mert a 3DS-en is osszejottek. (A Wii U-s Nintendo jatekok egyszeruen brutalisan jo attach rate-et ertek el.)
Mintha egy PS2-es devkit nem horror aru lett volna. A fejlesztesi nehezsegekrol meg inkabb ne is beszeljunk a PS2 eseteben (foleg kezdetben).
Azért nem egy lapon említhető, hogy adott környezetre nehezebb a fejlesztés, vagy az, hogy nem osztanak meg minden érdemleges infót szándékosan a fejlesztéshez.
ui.
A PS devkit még mindig olcsóbb volt, mint a Nintendoé.... (vicces, mikor egy DS-re többet fizetsz, mint PS2-re)
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
nem kell ps4 pro erő, ugyanakkor vmi fejlődés lehetne. egy 2017-es konzoltól elvárnám, hogy 1080p-ben futtason wii u grafikájú játékokat, de itt még ez is gond, lásd zelda. és mellé faszán túl is árazzák magukat mert ők ugye veszteséggel nem adnak el konzolt. mobilként meg a gyenge akku idő, és a hatalmas mérete nem teszi kompaktá hiába a raw power.
Egy PS2 devkit 20ezer dollar volt a megjeleneskor (a PS3 szinten). Tudtommal a DS devkit ara ennek fele volt indulaskor. (a GC szinten 20k koruli volt). A Wii, a 3DS es a Wii U ettol joval alacsonyabb aron indult (2-3000 dollar volt).
A pocsek fejlesztoi kornyezet _es_ dokumentacio gyakorlatilag magaban hordozza, hogy nem volt rendesen minden informacio megosztva. Legendak vannak arrol, hogy mikent es hogyan jottek ra dolgokra fejlesztok a PS2 eseteben.
Szerintem a Switch kb hozni fogja a Wii U szintjet 1080p-ben. Az mas kerdes, hogy erre ugytunik nem lehet majd hasznalni az erot. (Legabbis a kijelzo pletykalt felbontasa 1280x720, es gondolom dock-olva is ezt nyomja majd ki.)
En mindenkepp erezhetoen szebb grafikat varok 720p-ben mint amit egy Wii U nyujtott.
Ha most asztali konzolt kene kiadniuk akkor mindenkepp egy PS4-tol erosebbet kellene kiadniuk. Ez bizony nem kis koltseg lenne.
Veszteseggel adni a hardvert meg manapsag mar nem divat. Az Xbox 360 es PS3 startjat figyelembe veve ez nem is meglepo.
meglátjuk mi lesz. a játékfelhozatal lesz úgyis a lényeges és az, hogy találnak e egy új wii sportsot, brain traininget, nintendogsot. splatoonra kiváncsi vagyok mennyire sikerül esports játékka tenni nyugaton. keleten még most is viszik mint a cukrot. a fire emblem is szépen növekszik, persze rpg kereteken belül. a nintendo helyében a leválasztható joyconokat promotálnám ezerrel, azzal sztem meg lehet venni a népet. a play anywhere, anytime szlogent már sokan ellőtték.
Ha jól számolom, hajnali 5-kor kezdődik a Switch bemutató, amit itt lehet majd nézni:
http://www.nintendo.com/switch/
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Nintendo Switch CPU and GPU clock speeds revealed
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-nintendo-switch-spec-analysis
Ha ez tenyleg igaz, akkor kurva nagy csalodas.
En a procit legalabb 1.2 GHz-re, a GPU-t pedig annak a felere vartam.
Mindent visszaszivok amit par nappal ezelott irtam...
ennyi erovel felvasarolhattak volna a haszontalan NV Shieldet is, elég csak a címkét kicserélni :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Miből gondolod, hogy nem ez történt?
csak a szokásos, cheap nintendo.
amúgy ez összevetve, mennyi a wii u-hoz képest? ott már nem emlékszem a spec-re.
Attol a gyakorlatban elvileg erosebb lesz (bar a GPU tisztan FP32-ben kisebb GFLOPS-ot nyom majd (153 vs 176), de kozel sem annyival mint amit sokan realisztikusan vartak (foleg a GPU miatt).
Azt elfelejtettem megemliteni, hogy ez a hordozhato modra vonatkozik. Dokkolva a GPU kb 3x erosebb lesz mint a Wii U (bar a savszelesseg problema lehet).
beyond good and evil 2 a pletyka szerint 1 évig switch exklúzív lesz. most már lehetne vmi, hivatalosan is bejelentve mert szegény laura ujjai elfáradnak a nagy leakelés közben...
Lies. Damn lies.
na az aztán az év vicce lenne ha a zelda csak európában nem jönne ki márciusban. de mivel a nintendoról van szó, minden megtörténhet.
Szerintem ezt az egy hetet mar varjuk meg, ne foglalkozzunk a kulonbozo pletyikkel.
Nikkei: Nintendo Switch will sell for less than $250 in Japan - Engadget
The paper expects Nintendo to sell its next console for just 25,000 yen.
Nem mintha fontos lenne de a NES Classicot sikerült meghackelni, hogy mégis lehessen rá más játékokat is tölteni. Bár még így sem ér nyomába egy mezei Retropie gépnek :)
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
beszerezni a gépet viszont még mindig szinte lehetetlen ahogy nézem.
így, hogy a scalebound törölve lett, kiváncsi vagyok platinumék átcsoportosítanak-e erőket a még be nem jelentett switch játékra.
Úgy érted, a Constrained by Flakesre?
ibi amentia latet
magyarul? :D