"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Egy pillanatig elgondolkoztam azon, hogy a remaster verziót telepíttetem a Steammel, de aztán lenéztem az előttem lévő laptopra, és gyorsan elhessegettem. :)
Assassin's Creed Revelations: Semmi különös. Gyakorlatilag CTRL+C CTRL+V Brotherhood, csak Róma helyett Konstaninápollyal. Rég játszottam már a frencsájzzal, úgyhogy most jól is esett, meg is csináltam szépen mindent 100% syncre (nem nagy wasistdas mondjuk, mivel a játék bazi könnyű). A DLC küldetések viszont nem tetszettek, mert továbbra is rühellem a first person nézetet, meg logikai játéknak ezek a részek elég basic szintűek lettek. Remélem, a III kicsit jobban elrugaszkodik a régi sémától; tegnap este belenéztem, de még csak a full lineráris bevezetésig jutottam. Hol van még a Black Flag...
Faster Than Light: Még mindig megunhatatlan...
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Az de zseniális kis játék!
Csak a sikerélmény ritka benne nekem bénának :-)
Egyszer vagy kétszer jutottam el az uccsó szrektorig, győzni még sose sikerült...
Annyira beálmosodtam a Blood Dragon játékmenetén (ez van, a Far Cry-nál unalmasabb dolog kevés van a világon, hiába a király retró feeling), hogy gyorsan visszamenekültem a 90-es évekbe... aztán rájöttem, hogy valószínűleg néhány régi FPS-t okkal nem játszottam végig annak idején.
Nem érdekel a nosztalgia, ez bizony kőkeményen "Mi a fenét kell csinálni, mit csinált az a gomb, amit megnyomtam?" - a játék. A Heretic után szégyen, és erős a gyanúm, hogy végigjátszás nélkül csak masszív trial and errorral lehet végigvinni, amihez semmi kedvem nincs, ahogyan walkthrough-kat sem szoktam bújni. Raven Software, a klasszik FPS masszív mennyiségű monszter kicsinálásáról szól, a kapcsoló- és kulcsvadászat pornóverziójára senki sem kíváncsi. A 3 klassz helyett is lehetne mondjuk egy, ami jó ahelyett, hogy "hé, ez kicsit ugrik, amaz lassú, ez meg gyors, de nem tud lőni, mert elmehet a fenébe az FPS, mi most itt innoválunk." Akárhányszor nekiveselkedem ennek a játéknak, a vérbe kívánom két óra után.
Szar, asszem Hereticezem inkább sokadjára.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Tyranny
2 óra szöszmötölés után:
Hát..... aki anno szerette a Baldur's Gate sorozatot vagy méginkább a Torment-et, az vegye meg. Alig néhány skill van, de azokat szinte minden beszélgetés minden választásánál használni lehet. A történet eddig 110%-osan rendben van, a csavarás miatt még újszerű is. A harc könnyen szopatós lehet, a szinkron - néhány karakternek van csak sajnos - első osztályú, a zene szintén ott van, és a háttérben hozza a komor, nyomasztó hangulatot. Jah, és a karakteralkotás is viszonylag tűrhetően részletes. :D
A Hexenből nekem is főként az rémlik, így sok év távlatából, hogy megyek körbe a szanaszéjjel tápolt papommal (lehet, hogy erről valami cheat code tehet, azt már nem tudom pontosan) ugyanazokon a termeken és portálokon újra és újra, és nem sikerül kideríteni, hogy mit kellene csinálnom ahhoz, hogy kikeveredjek a mókuskerékből.
@Nokedli
Ja egyébként én egyszer ilyen beteleportálós sáskakatonákkal vittem végig, elég flash volt mászkálni velük az űrhajókon :) (Csak a katonák voltak sáskák)
De ez sem a level design miatt történik, hanem a szörnyű hub rendszer miatt, ami papíron olyan frankó és azóta már meg is tanulták jól használni a játékfejlesztők, de itt nevetséges. Az mondjuk az én hatalmas hibám, hogy paladinnal álltam neki, mert a manual azt írta, hogy ő mérsékelten egyesíti a két másik class képességeit: alapból ez sem tud lőni (mert a Ravennél bevették a varázsgombát, felskicceltek valami faszságot a whiteboardra és egy az egyben belerakták a játékba), de elméletileg a későbbiekben majd lesznek olyan fegyverei.
Erről is azt gondoltam, hogy "á remek, akkor csak az eleje szopóka, aztán lőhetek majd úgy fél óra múlva"... de nem, az első hubban úgy tűnik, csak jó későn kapod meg a lőfegyvert, szóval verhetem egy hülye buzogánnyal az eddigi 5 féle ellenfelet, amelyek közül HÁROM csak és kizárólag projectile-okkal támad. Egy fegyverrel menetelni több, mint másfél órán keresztül tényleg a FUN definíciója. :D
Azért valaki nyugtasson meg, hogy a karakterenkénti baromi kevés fegyver ellenére a Hereticből ismerős "Necronomicon" (a könyv, ami badassé varázsolja az összes fegyvered lövését) megvan itt is.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Remélem már nekem sem lesz. Az első hub elég szörnyű volt: a melee-re szorítás egyrészt nagyon kényelmetlen volt a Hexen primitívségében (a tárgyhasználat azért valamennyire feldobja, de nyilván nem egy Shadow Warrior vagy Dark Messiah), maga a hub meg elég rossz, ami a pályadesign-t illeti. A hub egy sima udvar 7 ajtóval meg egy toronnyal, amin fokozatosan lépcsőket kell aktiválni meg switcheket nyomogatni, a 3 pálya meg 2x3 részre van osztva, ami rohadtul összezavarja az embert (főleg az, amelyik teljesen szimmetrikus, így a teleportos részek miatt sokszor azt sem tudtam, hogy a pálya melyik felén vagyok vagy hogy melyik bejáraton mentem be).
A második hubba átérve már sokkal kellemesebb élmény fogadott: egyrészt a hub maga is egy egész pálya, rajta lezárt részekkel, amik nem random hülyeségektől nyílnak ki, hanem azzal, ha megtalálod a kulcsot. Switchből is kevesebb volt, így mindig egyszerű volt kikövetkeztetni, hogy melyik mit csinál, és maga az előrehaladás is jóval logikusabb volt a jóval bonyolultabb pályák ellenére is. Lőfegyverrel is könnyebb boldogulni, mint buzogánnyal, ráadásul itemekből is több hasznosat találni, szóval kezdi összeszedni magát a cucc, de az még mindig rohadtul furcsa, hogy a játék célja tulajdonképpen "secretek" (alaposan elrejtett kapcsolók) keresgélése.
Ha a maradék két (?) hub is ilyen lesz (tegnap a harmadiknál hagytam abba, és úgy tűnik, az is a másodikra hajaz), akkor összebarátkozom a Hexennel. Kicsit olyannak érződik, mint egy másik Raven-gyöngyszem, a Jedi Outcast: az első néhány szinten az a játék sem igazán találja magát, és elkezd cseszegetni pár nagyon hülye fejtörővel, de aztán frankó lesz.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Q&A csapaton meg ne tessék spórolni legközelebb... Jelenleg a "Crack in the slab" küldetés során bementem egy zártajtón. Sikeresen jött a checkpoint mentés. Mennek tovább nem tudok... Gondolom lehet valami hülyeséget csinálok, de minden videón nyitva volt az ajtó. Mentes nincs, csak a szobában... Így kezdhetem elölről a játékot... Keruljetek pár hónapig amíg bogár mentesítik...
Vajon a Preyre (amin, biztonsággal felteszem, később kezdtek el kalapálni) azért újított CryEngine-t az Arkane, mert a Dishonored 2-nél már akkor is alig győzték a fogukat szívni a (nyilván a Bethesda által rájuk erőltetett) idTech 5-ből kieszközölt házi hibridjükkel? Pedig a Preyhez a maga űrállomásos-klausztrofóbfolyosós közegével még sokkal jobban "illene" is az idTech, mint a nagy külterekkel, tágas nyílt pályákkal operáló Dishonored 2-höz, mely téren pedig éppen hogy a CryEngine szokott volt brillírozni, nem? Zavart vélek érezni.
Tegnapelőtt már kijött. :) 9 küldetés van, ebből a 7. volt soron. Először végigszoktam Jodázni, utána elkezdem gyűjtögetni a dolgokat. Lassan haladok, más útvonalak stb.
Sírok... ma bepatcheltek egy gombot az ajtón belülre, hogy lehessen nyitni...
Úgy kezdtem el, hogy "mi ez a szar?", de úgy fejeztem be, hogy "WOW, ez fantasztikus volt!" :DD
Az első borzalmas hubot leszámítva egyszerűen kurva jó a level design, és hubonként meg tud lepni valamivel a cucc. A negyedik, utolsó előtti rész egy olyan igazi, lassú kalandjátéknak érződött FPS-be ágyazva... aztán a végére teljesen ledobja az ékszíjat a játék: az utolsó hub HeXenhez képest nevetségesen egyszerű, viszont a létező összes ellenfelet a nyakadba dobják. :D Kapsz egy új ellenféltípust is, ami állandóan respawnol, szóval tempóznod kell, a három pálya célja meg megölni a kezdéskor választható három karaktert (lol :DD), hogy elérhesd a főboss szintjét, ahol a bossfight közben a biztonság kedvéért megtámad még egy seregnyi szörny is.
Minden itemtípust elő kellett keríteni az inventoryból a sikerhez (a fejlesztők érezték, hogy úgyis mindenki gyűjtögetni fog a kampány 80%-ában :D), a pacing meg tökéletes lett a végére. Rohadtul intenzív faszaság volt, azta. :D
Azon viszont meglepődtem, hogy egyszer sem kellett végigjátszás után nyúlnom, mert ez bizony egy rohadtul bonyolult program, és asszem 1x-2x csak a szerencsének (meg annak, hogy mindig is imádtam kalandjátszani meg secretekre vadászni FPS-ben, szóval gyakorlott vagyok :)) köszönhettem, hogy nem akadtam el a fenébe. Olyan az egész, mintha a továbbjutás feltétele az lenne a Doomban, hogy találd meg az összes secretet (és nem egyszer tényleg álfalakat kell nyitogatni, tolni vagy kilőni, szóval frankón hardcore secret hunt van néhány nélkülözhetetlen kapcsolóért), ami azért eléggé WTF kategória.
Ezt leszámítva egyébként kb. teljesen innen kellett volna nyúlnia az id-nek a Doom 3-mat, mert a HeXen tökéletes előkép egy lassabb, túlélőhorrosabb FPS-hez.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Egyre jobban tetszik. Az első 3-4 helyszínen valamiért olyan érzésem volt, hogy sokkal jobban vezet a kezemnél fogva a játék, mint az előző rész, de aztán belegondoltam, és rájöttem, hogy annak is nagyjából ilyen volt a felépítése. Talán a helyszíneknek, szobáknak nincs annyira kicsavart-spooky hangulata, de az is lehet, hogy már megszoktam.
Izmosabb vas?
Az infinitehoz?
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
A Bio 2 is röcög, pedig még csak maxra sincs állítva minden.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Felhívom figyelmedet továbbra arra is, hogy közeleg az egyik steam sale :)
Autumn Sale: Nov 23-29
Winter sale: Dec 22-Jan 2
Megpróbálhatod a remasterelt verziót, az már DX11-et használ... persze szebb is annyival, hogy szarabbul fusson. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Egy pillanatig elgondolkoztam azon, hogy a remaster verziót telepíttetem a Steammel, de aztán lenéztem az előttem lévő laptopra, és gyorsan elhessegettem. :)
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Far Cry: Blood Dragon
Nagyon poén stílus borzalmas FPS-be ágyazva. Az első kedvéért egyelőre hajlandó vagyok lenyelni a másodikat, de egyre kevésbé.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
nyugi, elég rövid a cucc.
Assassin's Creed Revelations: Semmi különös. Gyakorlatilag CTRL+C CTRL+V Brotherhood, csak Róma helyett Konstaninápollyal. Rég játszottam már a frencsájzzal, úgyhogy most jól is esett, meg is csináltam szépen mindent 100% syncre (nem nagy wasistdas mondjuk, mivel a játék bazi könnyű). A DLC küldetések viszont nem tetszettek, mert továbbra is rühellem a first person nézetet, meg logikai játéknak ezek a részek elég basic szintűek lettek. Remélem, a III kicsit jobban elrugaszkodik a régi sémától; tegnap este belenéztem, de még csak a full lineráris bevezetésig jutottam. Hol van még a Black Flag...
Faster Than Light: Még mindig megunhatatlan...
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Az de zseniális kis játék!
Csak a sikerélmény ritka benne nekem bénának :-)
Egyszer vagy kétszer jutottam el az uccsó szrektorig, győzni még sose sikerült...
Hexen
Annyira beálmosodtam a Blood Dragon játékmenetén (ez van, a Far Cry-nál unalmasabb dolog kevés van a világon, hiába a király retró feeling), hogy gyorsan visszamenekültem a 90-es évekbe... aztán rájöttem, hogy valószínűleg néhány régi FPS-t okkal nem játszottam végig annak idején.
Nem érdekel a nosztalgia, ez bizony kőkeményen "Mi a fenét kell csinálni, mit csinált az a gomb, amit megnyomtam?" - a játék. A Heretic után szégyen, és erős a gyanúm, hogy végigjátszás nélkül csak masszív trial and errorral lehet végigvinni, amihez semmi kedvem nincs, ahogyan walkthrough-kat sem szoktam bújni. Raven Software, a klasszik FPS masszív mennyiségű monszter kicsinálásáról szól, a kapcsoló- és kulcsvadászat pornóverziójára senki sem kíváncsi. A 3 klassz helyett is lehetne mondjuk egy, ami jó ahelyett, hogy "hé, ez kicsit ugrik, amaz lassú, ez meg gyors, de nem tud lőni, mert elmehet a fenébe az FPS, mi most itt innoválunk." Akárhányszor nekiveselkedem ennek a játéknak, a vérbe kívánom két óra után.
Szar, asszem Hereticezem inkább sokadjára.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Blasphemy! :D
....Rebel with a cause, outlaw with a lawyer....
....Lófaszt, nehogy már, te vagy a Blade Runner....
Tyranny
2 óra szöszmötölés után:
Hát..... aki anno szerette a Baldur's Gate sorozatot vagy méginkább a Torment-et, az vegye meg. Alig néhány skill van, de azokat szinte minden beszélgetés minden választásánál használni lehet. A történet eddig 110%-osan rendben van, a csavarás miatt még újszerű is. A harc könnyen szopatós lehet, a szinkron - néhány karakternek van csak sajnos - első osztályú, a zene szintén ott van, és a háttérben hozza a komor, nyomasztó hangulatot. Jah, és a karakteralkotás is viszonylag tűrhetően részletes. :D
szóóóval tényleg Pillars of New Vegas :D
A Hexenből nekem is főként az rémlik, így sok év távlatából, hogy megyek körbe a szanaszéjjel tápolt papommal (lehet, hogy erről valami cheat code tehet, azt már nem tudom pontosan) ugyanazokon a termeken és portálokon újra és újra, és nem sikerül kideríteni, hogy mit kellene csinálnom ahhoz, hogy kikeveredjek a mókuskerékből.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Az a játék volt.
@Nokedli
Ja egyébként én egyszer ilyen beteleportálós sáskakatonákkal vittem végig, elég flash volt mászkálni velük az űrhajókon :) (Csak a katonák voltak sáskák)
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
De ez sem a level design miatt történik, hanem a szörnyű hub rendszer miatt, ami papíron olyan frankó és azóta már meg is tanulták jól használni a játékfejlesztők, de itt nevetséges. Az mondjuk az én hatalmas hibám, hogy paladinnal álltam neki, mert a manual azt írta, hogy ő mérsékelten egyesíti a két másik class képességeit: alapból ez sem tud lőni (mert a Ravennél bevették a varázsgombát, felskicceltek valami faszságot a whiteboardra és egy az egyben belerakták a játékba), de elméletileg a későbbiekben majd lesznek olyan fegyverei.
Erről is azt gondoltam, hogy "á remek, akkor csak az eleje szopóka, aztán lőhetek majd úgy fél óra múlva"... de nem, az első hubban úgy tűnik, csak jó későn kapod meg a lőfegyvert, szóval verhetem egy hülye buzogánnyal az eddigi 5 féle ellenfelet, amelyek közül HÁROM csak és kizárólag projectile-okkal támad. Egy fegyverrel menetelni több, mint másfél órán keresztül tényleg a FUN definíciója. :D
Azért valaki nyugtasson meg, hogy a karakterenkénti baromi kevés fegyver ellenére a Hereticből ismerős "Necronomicon" (a könyv, ami badassé varázsolja az összes fegyvered lövését) megvan itt is.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Mikor megjelent kipörgettem és nem volt ilyen gondom vele.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Én se nyertem még minden hajóval, sőt a Crystal Ship a mai napig nincs meg.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Fórumokon olvastam a létezéséről, de lövésem sincs hogyan lehetne megszerezni.
Remélem már nekem sem lesz. Az első hub elég szörnyű volt: a melee-re szorítás egyrészt nagyon kényelmetlen volt a Hexen primitívségében (a tárgyhasználat azért valamennyire feldobja, de nyilván nem egy Shadow Warrior vagy Dark Messiah), maga a hub meg elég rossz, ami a pályadesign-t illeti. A hub egy sima udvar 7 ajtóval meg egy toronnyal, amin fokozatosan lépcsőket kell aktiválni meg switcheket nyomogatni, a 3 pálya meg 2x3 részre van osztva, ami rohadtul összezavarja az embert (főleg az, amelyik teljesen szimmetrikus, így a teleportos részek miatt sokszor azt sem tudtam, hogy a pálya melyik felén vagyok vagy hogy melyik bejáraton mentem be).
A második hubba átérve már sokkal kellemesebb élmény fogadott: egyrészt a hub maga is egy egész pálya, rajta lezárt részekkel, amik nem random hülyeségektől nyílnak ki, hanem azzal, ha megtalálod a kulcsot. Switchből is kevesebb volt, így mindig egyszerű volt kikövetkeztetni, hogy melyik mit csinál, és maga az előrehaladás is jóval logikusabb volt a jóval bonyolultabb pályák ellenére is. Lőfegyverrel is könnyebb boldogulni, mint buzogánnyal, ráadásul itemekből is több hasznosat találni, szóval kezdi összeszedni magát a cucc, de az még mindig rohadtul furcsa, hogy a játék célja tulajdonképpen "secretek" (alaposan elrejtett kapcsolók) keresgélése.
Ha a maradék két (?) hub is ilyen lesz (tegnap a harmadiknál hagytam abba, és úgy tűnik, az is a másodikra hajaz), akkor összebarátkozom a Hexennel. Kicsit olyannak érződik, mint egy másik Raven-gyöngyszem, a Jedi Outcast: az első néhány szinten az a játék sem igazán találja magát, és elkezd cseszegetni pár nagyon hülye fejtörővel, de aztán frankó lesz.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Dishonored 2
Nagyszerű folytatás...
Q&A csapaton meg ne tessék spórolni legközelebb... Jelenleg a "Crack in the slab" küldetés során bementem egy zártajtón. Sikeresen jött a checkpoint mentés. Mennek tovább nem tudok... Gondolom lehet valami hülyeséget csinálok, de minden videón nyitva volt az ajtó. Mentes nincs, csak a szobában... Így kezdhetem elölről a játékot... Keruljetek pár hónapig amíg bogár mentesítik...
Vajon a Preyre (amin, biztonsággal felteszem, később kezdtek el kalapálni) azért újított CryEngine-t az Arkane, mert a Dishonored 2-nél már akkor is alig győzték a fogukat szívni a (nyilván a Bethesda által rájuk erőltetett) idTech 5-ből kieszközölt házi hibridjükkel? Pedig a Preyhez a maga űrállomásos-klausztrofóbfolyosós közegével még sokkal jobban "illene" is az idTech, mint a nagy külterekkel, tágas nyílt pályákkal operáló Dishonored 2-höz, mely téren pedig éppen hogy a CryEngine szokott volt brillírozni, nem? Zavart vélek érezni.
Maradtak volna az Unrealnél.
ibi amentia latet
noclip vagy pozíciókoordináta-állító vagy pályaválasztó konzolparancs nincsen?
ibi amentia latet
Nincs vagyis nem találok... csak az első részhez. Pedig már a játék végén jártam... és direkt lopakodás + no kill... ohh fuck.
Tegnap jelent meg és már a játék végén jártál? wat.
Tegnapelőtt már kijött. :) 9 küldetés van, ebből a 7. volt soron. Először végigszoktam Jodázni, utána elkezdem gyűjtögetni a dolgokat. Lassan haladok, más útvonalak stb.
Sírok... ma bepatcheltek egy gombot az ajtón belülre, hogy lehessen nyitni...
Oh WOW! :DDD
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
HeXen kivégezve.
Úgy kezdtem el, hogy "mi ez a szar?", de úgy fejeztem be, hogy "WOW, ez fantasztikus volt!" :DD
Az első borzalmas hubot leszámítva egyszerűen kurva jó a level design, és hubonként meg tud lepni valamivel a cucc. A negyedik, utolsó előtti rész egy olyan igazi, lassú kalandjátéknak érződött FPS-be ágyazva... aztán a végére teljesen ledobja az ékszíjat a játék: az utolsó hub HeXenhez képest nevetségesen egyszerű, viszont a létező összes ellenfelet a nyakadba dobják. :D Kapsz egy új ellenféltípust is, ami állandóan respawnol, szóval tempóznod kell, a három pálya célja meg megölni a kezdéskor választható három karaktert (lol :DD), hogy elérhesd a főboss szintjét, ahol a bossfight közben a biztonság kedvéért megtámad még egy seregnyi szörny is.
Minden itemtípust elő kellett keríteni az inventoryból a sikerhez (a fejlesztők érezték, hogy úgyis mindenki gyűjtögetni fog a kampány 80%-ában :D), a pacing meg tökéletes lett a végére. Rohadtul intenzív faszaság volt, azta. :D
Azon viszont meglepődtem, hogy egyszer sem kellett végigjátszás után nyúlnom, mert ez bizony egy rohadtul bonyolult program, és asszem 1x-2x csak a szerencsének (meg annak, hogy mindig is imádtam kalandjátszani meg secretekre vadászni FPS-ben, szóval gyakorlott vagyok :)) köszönhettem, hogy nem akadtam el a fenébe. Olyan az egész, mintha a továbbjutás feltétele az lenne a Doomban, hogy találd meg az összes secretet (és nem egyszer tényleg álfalakat kell nyitogatni, tolni vagy kilőni, szóval frankón hardcore secret hunt van néhány nélkülözhetetlen kapcsolóért), ami azért eléggé WTF kategória.
Ezt leszámítva egyébként kb. teljesen innen kellett volna nyúlnia az id-nek a Doom 3-mat, mert a HeXen tökéletes előkép egy lassabb, túlélőhorrosabb FPS-hez.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Pedig az 1006-hozzászólásodra begépeltem, hogy próba elé állít a játék, ha ezt kibírod, valid vagy a végigjátszáshoz.:) (csak aztán kitöröltem)
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Bioshock 2
Egyre jobban tetszik. Az első 3-4 helyszínen valamiért olyan érzésem volt, hogy sokkal jobban vezet a kezemnél fogva a játék, mint az előző rész, de aztán belegondoltam, és rájöttem, hogy annak is nagyjából ilyen volt a felépítése. Talán a helyszíneknek, szobáknak nincs annyira kicsavart-spooky hangulata, de az is lehet, hogy már megszoktam.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
rwurl=https://youtu.be/g0HX2_q7D1U
ibi amentia latet