Jelenlegi hely

Autómánia

Utolsó bejegyzés


Mi lesz a Merci helyett? Ilyen fos időben meg élmény lesz csapatni, óvatosan, nehogy kipördülj! ezek a Potenzák bariomi jólk, de jön egy kis víz és olyan kocsi, mintha jégen mennék :O

Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.



"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



tegnap este elvittek egy körre Győrben egy R8 V10 plus-szal. Édes istenem már ezért megérte megszületni, pedig csak utas voltam... Eddig csak egy AMG GT volt hasonló kocsi amit próbáltam, de ez köröket vert rá élményben. egy rs7-et is elég szépen otthagyott, és az a hang... Pedig nem vagyok nagy sportautó őrült, de ha lenne pénzem ez instant get lenne.



Tudom, nem a legjobb hely neki, de hatha...

Elloptak unokatesom BMW-jet, ha valami csoda folytan latnatok, hivjatok: FB link

Csepel amugy. Parszor ultem a jarganyban, szoval egy picit ez most nekem is faj.

Regen minden jobb volt.



Meglepő, hogy egy 20 év körüli kocsit is ellopnak.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Alkatrésznek? Simán.

@Oscee: én a környékbeli biztonsági kamerákra repülnék rá. A rendőrség úgyse fog, azért mondom.



Alkatrésznek teljesen jó és valószínűleg már darabokban van.



Nyilván, minden esetre nem történt volna ez, ha nem M-es. A többi szériatársához most a legolcsóbb az alkatrész.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Na mi van, már meg is vetted? :D



A ritkább széria előnye, hogy már meg is van, pontosabban az alkatrészek már előkerültek:

FB poszt

(amúgy kicsit pimpelt is volt, Hungaroringen szokott vele csapatni unokatesóm open dayeken)

Regen minden jobb volt.



A faszát le kéne vágni aztán addig kéne dutyiba csukni amíg rá nem rohad a műanyag lakat.



Amúgy jó volt a hétvége. Szombaton a vezetéstechnikai központban végól sikerült értelmes időben sorra kerülni, hogy aztán 3 autós konvojban (+ felvezető és záró autó, akik az instruktorok voltak) lehessen csapatni, összesen 9 kört, váltva, hogy ki megy elől. Az instruktorok odatették magukat - no nem a gyorsaságukkal, hanem, hogy mindezt megállás nélkül nyomták órákon át. Én az utolsó körben kihasználtam, hogy hátul megyek, így lemaradtam, hogy a végén tényleg nyomhassam neki. Amúgy ez az országúti modul is elég technikás volt, köszönhetően a terelőbójáknak. Két érettségiző sráccal is sikerült összebratyizni. Azt hitték, koruk béli vagyok. :D
rwurl=http://i64.tinypic.com/2j17hpk.jpg

Vasárnap aztán jött a Hungaroring. Én eddig csak airsoftozni voltam itt a pálya közepén lévő erdőben. Ki is írta a gép, hogy life time achivment completed, mikor kigurultam a ringbe. Volt egy két kemény gép. Úgy vettem észre, hogy a népek 2/3-a direkt pályázásra modolt kocsival érkezett - az autóknak talán a fele csövezve is volt, és tök kipakolva (a kiírás szerint ezek nem igazán jöhettek volna, de a balett már csak ilyen). Szóval a mezőny nagyja simán lehagyott minket, és ez főleg az egyenesekre volt igaz, ahol lehet kicsit számított, hogy az utasommal együtt kb 1.700 kilót nyomtunk. Ami meglepő volt, hogy a kanyarokban csak egy kisebb része volt gyorsabb a gépeknek, pl a sárnehéz GT-R egész jól ment itt is.
Az új merevítők faszára vizsgáztak. Sokkal könnyedebb volt így a kanyarvadászat. Lassan ideje lesz megnézetni a fékeket, mert a felnik szürkék lettek a fékportól :)

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Elképzelhető, hogy kanyarokban inkább vigyázva mentek a pályaautósok, mondván ha van zöldfülű, az inkább ott fog velük összebarátkozni, mint egyenesben.

...na persze ez csak a tényleg vén rókákra igaz ;)



Erre csak azt tudom mondani, hogy egy régi csepp Astra, kibelezett pályaautóval az össze-dörzsit csak úgy tudtam elkerülni, hogy kihajtottam a bukótérbe. Az első menetben inkább az volt a jellemző, hogy ugyan az egyenesben beértek, de mintha a kanyarban balfasz módon nem váltana vissza az előzni vágyó, ezért nem volt már kraft, hogy megelőzzön. - ez külső és belső íven is megtörtént egyaránt.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."


LY képe
LY
Donator

Néztél már Norschleife fail/crash videókat?



Pont előtte nézegettem direkt az egészséges félelemkeltés céljából. ;)

Tegyük hozzá, az a pálya nem sokban hasonlít a mi ringünkre. Ott az a veszélyes, hogy simán mehetsz 200 fölött, és akkor jön egy kanyar + szintkülönbség kombó, amit csak akkor tudsz megfelelően kezelni, ha már jól ismered a helyszínt. A Hungaroring ehhez képest nagyon lassú. Két helyen tudtam 4-be váltani. Ezekből egyik a célegyenes, ahol én max 180-ra tudtam gyorsulni, a többi egyenes vége fele inkább a 120-130 lehetett a csúcssebesség, és látszólag ezt a többi versenyző is max 20 km/h-val tudta überelni.
A bukótér a legtöbb kanyarnál igen bőkezű, nagyon nagy balfasznak kell lenni, vagy ütközni kell valakivel, hogy gond legyen.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."


LY képe
LY
Donator

Iiigen, ez a része is jogos, meg az a pálya rohadt keskeny is, és ahogy a videókból láttam, a gyepen kb. jégpálya van - szóval aki lemegy az aszfaltról, azt tényleg csak a korlát fogja meg...

Ettől függetlenül elég riasztó videók ;)



Jó kis Mácüdá!

"MAZDA

A japánok inkább úgy ejtik ezt a szót, hogy, kb. [mácüdá]."



Vajk írta: PA bukótér a legtöbb kanyarnál igen bőkezű

<<= Itt van a kutya elásva, nagyon sok régi pályán ez a probléma: ha kiszaladsz, betonfal, fejfa.



Úgy látszik, hogy letaszították a trónról a fiat multiplát.

rwurl=https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/88/Peugeot_BB1.JPG




b+, nekivezették egy túl alacsony bejáratnak? Mintha egy erőteljes tockost kapott volna. :DDD



Holnap megint csaptunk egyet a Hungaroringen. Barátomnak megígértem, úgyhogy a lovak közé csapunk :)

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Megosztanék egy problémát, hátha valaki tud valamilyen jó tippel szolgálni.

Pár kilóméter után (változó, néha 10, néha 50), folyamatosan erősödő éles csikorgó hang jön a bal-hátsó kerék felől. Megállva azt tapasztalom, hogy az a kerék a többihez képest forró. Ráöntött kis víz sisteregve válik gőzzé (ezt persze óvatosan, nem akarom, hogy a fékbetétek megrepedjenek).
A csikorkás mértéke meg frekvenciája függ attól, hogy épp merre kormányzom/döntöm az autót.

Nyilván ez alapján egyértelmű a fék szorulása, viszont a pontos okát nem sikerült felderíteni. Az autószerelő többször is felemelte a kocsit és nem talált semmi hibát. A fék munkahenger tökéletesen mozog, fékolajjal nincs gond, a kézifék kienged normálisan (de leállásnál már be se szoktam húzni, csak simán sebességben hagyom a kocsit és ennek ellenére produkálja a jelenséget).

Mi a tökömet lehetne csinálni? A szerelő tippje ettől függetlenül a munkahenger, ami időszakosan nem engedhet vissza teljesen, emaitt egy picit fékezhet az autó folyamatosan, ez pedig beindítja az öngerjesztő folyamatot. Tovább hevül, hőtágulás miatt jobban szorul, csikorog, még jobban hevül, stb...

Fogalmam sincs, hogy mit csináljak. Azt mondta, hogy cserélhetném a teljes féknyerget, de nem tudja megígérni, hogy akkor megszűnik a probléma, márpedig egy féknyerek ~80 rongy amit nem szívesen dobnék ki esetleg feleslegesen.

Ja igen, egy Toyota Corolláról van szó (2008-as, 1.4 D4D motor, stb...). Ezt leszámítva egy full megbízható autó, viszont ez az ügy az őrületbe kerget. Próbáltam esetleges tipushibákra keresni neten, de mivel nem vagyok otthon a témában, így nehezen igazodok el a különféle technikai diskurzusokban.

SZERK: opciónálisan átemelhető a Plz Help topikba... Azt valószínűleg úgyis többen nézik :d



A Te megoldásod: Másik szerelő

Nekem Csepelen vannak haverjaim, akikhez járok, és igen olcsón dolgoznak. Ha érdekel, írj privátban.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Apropó. Ma csapatunk kisfiammal, vagy mi lesz?

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Köszi, de Veszprémből kicsit macerás lenne =/



Hali, sztem is munkahenger így látatlanba. Egyáltalán semmi szükség teljes féknyereg cserére, mert lehet csak a dugattyú szorul, mert egy picit megpörsent rajta a rozsda. Ez esetben egy finom csiszolópapír segíthet a bajon, esetleg a karmantyúk cseréje is még vele. Cirka párezer HUF max ez alapján. Ezekhez szinte kivétel nélkül kapható felújító szett és NAGYON RITKA, hogy a teljes féknyerget cserélni kelljen. Javaslok én is egy másik szerelőt és a fent említett javítást.

Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.



Oké köszi szépen, megfogadom a javaslatot.



REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!