A jelenleg Steam Early Accessben tengődő (miért, Fargo, miért?) Torment: Tides of Numenera befejezése után új projektbe fog az inXile Entertainment csapata: fiúk, lyányok, rangerek és mutánsok, érkezik a Wasteland 3!
FRISSÍTÉS!
Elindult a Fig-kampány. Aki a játékra pályázik, annak minimum 33 dolcsit kell leszurkolnia (mivel a $25-os early bird jegyek már mind elkeltek). Van viszont backer csalogató is: aki az első 48 órában legalább $20-ral támogatja a kampányt, az választhat, hogy az UnderRailből vagy a STASIS-ból kér egy példányt ajándékba.
A már szokásosnak mondható, Brian Fargo főszereplésével leforgatott pitch videó mellett egy gémpléj szagú videócskát is megnézhetünk:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=xxYUgRdp0EE
AZ EREDETI CIKK:
Úgy tűnik, hogy ezúttal valamivel melegebben kell majd öltöznünk, mint korábban, ugyanis a folytatás a mindig napos Arizona és Kalifornia helyett a fagyos, ám ettől még minden bizonnyal ugyanolyan radioaktív Coloradóba teszi át a rangerek székhelyét. A sztori szerint csapatunk számára teljesen idegen ez a vidék, így az ismeretlenség homályából kell helyt állniuk a helyi frakciókkal szemben, de a világtérképet sem hanyagolhatják el, a hó alatt ugyanis rengeteg titkos hely és rég elfeledett, hasznos technológiai vívmány rejtőzik. Egy kicsit Fallout: Tactics-esnek érződik a felütés, de annyi baj legyen, elvégre a robotok felbukkanásáig a történettel ott sem volt gond.
A keményvonalas RPG-rajongóktól most azt szeretném kérni, hogy szedjék össze minden bátorságukat: multiplayer is lesz a játékban… várj, ne kapcsold ki a monitort, mert Brian Fargo szerint ez nem „olyan” multiplayer. A Wasteland 3 szigorúan egyjátékos módban is tökéletesen játszható marad, azonban a történet felgöngyölítését kooperatív formában, más játékosok ranger csapataival közösen is megkísérelhetjük. Az inXile már a kezdetektől úgy kalapálja a játékot, hogy a multi természetes tandemben legyen annak világával… ilyet sem láttunk még, kedves Bethesda.
A második részhez hasonlóan a fejlesztéshez szükséges pénzmagot ezúttal is crowdfunding formájában szeretnék összegyűjteni a srácok, az eddigiektől eltérően azonban nem a Kickstarteren, hanem Figen keresztül zajlik majd az október 5-én induló kalapozás. A célösszeg 2,75 millió dollárban lett meghatározva… halál a malacperselyekre, csudába a gyerek taníttatásával, ezt bizony össze kell szedni!
Thx, Corey!
Forrás: PC Gamer
FRISSÍTÉS!
Elindult a Fig-kampány. Aki a játékra pályázik, annak minimum 33 dolcsit kell leszurkolnia (mivel a $25-os early bird jegyek már mind elkeltek). Van viszont backer csalogató is: aki az első 48 órában legalább $20-ral támogatja a kampányt, az választhat, hogy az UnderRailből vagy a STASIS-ból kér egy példányt ajándékba.
A már szokásosnak mondható, Brian Fargo főszereplésével leforgatott pitch videó mellett egy gémpléj szagú videócskát is megnézhetünk:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=xxYUgRdp0EE
AZ EREDETI CIKK:
Úgy tűnik, hogy ezúttal valamivel melegebben kell majd öltöznünk, mint korábban, ugyanis a folytatás a mindig napos Arizona és Kalifornia helyett a fagyos, ám ettől még minden bizonnyal ugyanolyan radioaktív Coloradóba teszi át a rangerek székhelyét. A sztori szerint csapatunk számára teljesen idegen ez a vidék, így az ismeretlenség homályából kell helyt állniuk a helyi frakciókkal szemben, de a világtérképet sem hanyagolhatják el, a hó alatt ugyanis rengeteg titkos hely és rég elfeledett, hasznos technológiai vívmány rejtőzik. Egy kicsit Fallout: Tactics-esnek érződik a felütés, de annyi baj legyen, elvégre a robotok felbukkanásáig a történettel ott sem volt gond.
A keményvonalas RPG-rajongóktól most azt szeretném kérni, hogy szedjék össze minden bátorságukat: multiplayer is lesz a játékban… várj, ne kapcsold ki a monitort, mert Brian Fargo szerint ez nem „olyan” multiplayer. A Wasteland 3 szigorúan egyjátékos módban is tökéletesen játszható marad, azonban a történet felgöngyölítését kooperatív formában, más játékosok ranger csapataival közösen is megkísérelhetjük. Az inXile már a kezdetektől úgy kalapálja a játékot, hogy a multi természetes tandemben legyen annak világával… ilyet sem láttunk még, kedves Bethesda.
De hát ezek... ezek VEZETHETŐ JÁRMŰVEK!
A második részhez hasonlóan a fejlesztéshez szükséges pénzmagot ezúttal is crowdfunding formájában szeretnék összegyűjteni a srácok, az eddigiektől eltérően azonban nem a Kickstarteren, hanem Figen keresztül zajlik majd az október 5-én induló kalapozás. A célösszeg 2,75 millió dollárban lett meghatározva… halál a malacperselyekre, csudába a gyerek taníttatásával, ezt bizony össze kell szedni!
Thx, Corey!
Forrás: PC Gamer
Khm.
Khm-khm!
ibi amentia latet
rwurl=http://www.kertvarosipatika.hu/elemek/1540/big/rhinathiol_kohoges_felnot...
:P
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Szívesen.
ibi amentia latet
1. Nyilván már pre-produkciós fázisban van a játék... ugyanakkor az inXile nem tud 3 projectet vinni egyszerre, így aki most a Tormenten melózik, az annak befejezése után fog melózni a W3-mon, illetve aki a Tormenten melózott lehet, hogy most kalapálja a Bard's Tale-t... ~ tök mindegy, a szövegnek simán van értelme és abszolút nincs szükség arra, hogy még több legyen.
2. Jogos, de attól, hogy tudsz rá példát, még nem lesz bevett fícsör, a klasszikus CRPG-k ismeretében meg abszolút nem. Egyébként meg nem, nem ismerem a Divinity-t.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Óké, most belenéztem mindkét Divinity videóba, és mindkettő elég megnyerő volt, főleg a II. Te írtál valamikor rövid összefoglalót a különböző részekről? Az egyet elég régen végig akarom már vinni, kétszer próbáltam meg kompatibilitásra bírni az idők folyamán asszem sikertelenül, viszont ez a két új rész egészen másnak néz ki, az érdekelne, hogy sztoriban mennyi közük van az előzményekhez? Elkezdhetőek nélkülük? A sárkányos részt nem tudná bevenni a gyomrom, így kérdezem. :) Á, most látom hogy sequel (a II) mennyire kell ezt komolyan venni?
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Zsír!
Hory Sheet!!
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Végre kinéz valahogy. Mondjuk az elődjét sem a graf miatt ejtettem fél óra után, hanem azért a mocsok fix szekvencia sorrendért a csapatban. Az XCOM után ezt nem vette be a gyomrom.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Ha nem Wasteland lenne, azt mondanám, hogy hát ez kurva jól néz ki... így viszont lehetne egy kicsit dárkosabb. :P
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
nááisz
'nyád!
ibi amentia latet
Az oviban kőbalta volt a jeled?
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
:DDDDDD
Non serviam
megprobaltam bevagni 1 helyre az itt ott elsutott kommenteket ra, a 7-8-9 kulon kommentek es nem egymasra mennek, nem tudom miert kototte oket ossze a Paste, de whateva ugye. :)
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
nos. 2. részt még mindig nem játszottam végig (fck, talán ha a harmadáig jutottam...), de erre is biztosan be fogok fizetni, mert nagyon minőségi cuccot tettek le az asztalra, és ha még életem során föltalálnak vmi élethosszabbítót, amiben nem csak vegetálok, akkor még talán sort is tudok rá keríteni egyszer
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Ez valami piszok jól néz ki, nem erre a számítottam a cím láttán :)
Sors bona, nihil aliud.
Viszont ezek még prototype shotok, amiket nem is az inXile, hanem a Stasis készített.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Khm, a "the main guys at Stasis studio The Brotherhood" azt jelenti, hogy a Stasis játékot szállító The Brotherhood stúdióról van szó.
Máskülönben ne szégyelld, hogy elfeledkeztél a Bard's IV-ről, én is már vagy háromszor csodálkoztam rá újra a létére a KS óta. :D
ibi amentia latet
Oh right, megkavarodtam attól a mondattól, valamiért egybeolvastam az egészet: "Stasis Studio The Brotherhood". :D
A BT4-ről meg tényleg nem ugrott be tisztán, hogy "ja, csinálják azt is", mert a KS óta tényleg mintha nem is létezne. A Tormentet is sokáig rejtegették, de talán nem ennyire, szóval remélem, gond azért nincs.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ha csak félszemmel is rápislantasz a kanonikus timeline-ra, spoilerolvasás nélkül is láthatod, hogy a játékok össze-vissza ugrálnak évszázadokat és -ezredeket a világuk történelmében, tehát sztoribeli kapcsolat közöttük érdemben kevésbé van, mint legfeljebb egyfajta mitológiai kapocs a háttérlore miatt, illetve néhány visszatérő NPC is beköszön. Műfajilag is különbözőek, az Original Sin volt az első ilyen körökre osztott, két főkarakterre ésopcionálisan két online játékos koopjára épülő, csapatalapú, taktikai crpg a szériában, és az OS2 ezt viszi tovább (a nyílt világ minden "részre" igaz). Vagyis nem, nem szükséges az Original Sin előtti játékokat végigvinned, hogy értsd, mi fán terem a miafasz. Az OS2 előtt viszont ajánlanám az OS1-et, pusztán mert olyan klafa. :) Nem tudom, hogy történetileg ez utóbbi kettő mennyire szalad majd egymásba, annyira nem akarom beleásni magam a témába megjelenés előtt, no meg az első részt is be kéne má fejezni, ami egyelőre új meló miatt kényszerszünetel, pedig egy hónapja újra nekiültem folytatni a régi mentésemet, és rettentően élveztem
, ahogy a játék rendre véres hurkává rugdálja a seggemet.ibi amentia latet
A Tormentbe irdatlan mennyiségű szöveg* meg dokumentáció kellett, azt körmölték az írók meg dizájnerek talán közel egy évig, amíg a csapat "technikaibb része" még a Wasteland 2-vel (Director's Cuttal?) volt elfoglalva. A BTIV lényegesen kevésbé szószátyár lesz, valószínűleg küldetések/karakterkapcsolatok/interaktivitás/c&c terén meg általános scope-ban is szerényebbnek tervezik, szóval ha lesz egy jó harcrendszerük (amit azért persze nem is olyan könnyű összehozni) és a térképtervezők megérik a pénzüket, nagyobb gond már nem is nagyon lehet a harcközpontú blobberükkel. Amit mondani akarok evvel, hogy a Torment és a Tale4 szvsz más kategóriát képviselnek munkásember-őszítésben.
*“We wrote over a million words. To put that in perspective, that’s more than all of the Harry Potter books combined. So, yeah, my fingers are a little tired!” laughs McComb.
Oké, egy játékos nem fog (tudni) elolvasni mindent egy darab végigjátszás alatt, de ha csak ennek a felét is "kell" majd elolvasnia, az se lesz kutya. Én már alig várom.
ibi amentia latet
Nájsz. Akkor lehet megjelenési sorrendet török. Meglássuk.
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Fargo köp:
Hát persze, nyitottak egy új stúdiót is New Orleansban.
Meh, oké, de valami nem-Unity lehet, jobb lett volna. A megszokás nyilván nagy úr.
Nekem az furcsa/aggasztó?, hogy ez se nem a sűrűn suttogott Van Buren projekt, se nem az Avellone-projekt – már ha ez a kettő nem ugyanaz, ahogy eddig azt hittük, hogy a Wasteland 3 is ugyanaz, mint ez a kettő... De tervek változhatnak, ill. sokasodhatnak idővel. Ki tudja, talán az a sóderbányából-kvázi-kiszivárgott-de-nem-is sci-fi Van Buren végül az időutazós Meantime projekt lesz, Fargo ősi zsebtervezete, talán a Wasteland 3 után?? Esetleg nem és kapjukbe.
http://www.pcgamer.com/van-buren-and-meantime-trademarks-filed-by-inxile/
ibi amentia latet
Este indul a kampány:
https://www.fig.co/campaigns/wasteland-3
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
És már meg is van az 52%-a...
ibi amentia latet
hány perc után fogyott el az early backer 25$-os tier?
csak hogy ne fájjon, hogy későn értem haza.
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Csaltak, mert egy csomó investortőkével nyitott eleve, ha megnézed, 1,68 millió vs 283 ezer dollár az arány most is a kettő között (a Psychonauts 2-nél is 2:1 az arány). Szóval a pledge-es összeg Kickstarteren gyengének számítana.
@Lou
Este 6 körül fogyott el, nekem az e-mail a backelésről már a kommented után érkezett meg. (De amikor backeltem, még nem volt itt a frissítés.) Egyébiránt szokott felszabadulni hely, szóval érdemes lehet figyelni. Korábbi támogatásért meg ad extra 5 dollár kedvezményt az inXile.
Sors bona, nihil aliud.
Én nagyjából egy órával a nyitás után (18:00) néztem rá, és akkor már nem volt egy darab sem belőle.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
A TOTAL sor végén lévő i-re klattyanva árnyalódik a kép:
rwurl=http://i.imgur.com/rruu5rq.png
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Jesus christ az early backerek rohadt gyorsan elfogytak! :D
Szerintem miutan kijott az email nem sokkal utana el is keltek mind, ahogy nezem van backstage access is a FIG-re (most feliratkoztam arra is) igy mielott live-ba mennek a projektek ott mar lehet tudni roluk (es az early cuccokrol ugye, mint gondolom sokan itt is vagtak mar).
Meg kell meg emliteni hogy ha backelted egy elozo jatekukat, akkor $5 le tudsz mint "superbacker" faragni az arbol. Igy a 33 mar 28 dolcsi lesz a vegen.
Plusz ha belegondolok hogy hozzamvagjak a Stasis-t is, amit eleve zsakolni akartam ugye, igy ez egy teljesen korrekt uzlet mar ket kiemelkedoen kul jatekert.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
öööö? Stasis hogyaffenébe. na jó, azonnal be is fizettem a 28 dolcsit
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King