Egy ilyen nagyságú projectnél, amin több stúdió is dolgozik egyszerre, hogy lehet elérni, hogy a színvonal/minőség ugyanolyan maradjon mindenhol? Hogy lehet egységes a látvány? Értem én, hogy biztos van egy supervisor, aki felügyeli a dolgot, de akkor is tuti van valami minőségbeli / tehetségbeli eltérés 2 studio között, amit látni kéne feltűnő(bb)en.
Mennyi együttműködés van 2 studio között?
Na erre én is nagyon kiváncsi vagyok, hogy mennyire állt össze az egész... A legutóbbi infóim szerint legalább 5-6 stúdió dolgozott a filmen:
- Square
- Image Engine (Chappie, District 9)
- Unit Image (For Honor és egyéb Ubi trailerek)
- Puppetworks (szintén hazai csapat!)
- Digic
- legalább 1 másik stúdió
Remélem nem kapok ki a következőkért nagyon...
Közvetlen kapcsolatunk csak a Square felé volt, velük ment az assetek cseréje, lookdev egyeztetése, illetve a saját fejlesztésű lények kidolgozása (az összes emberi karaktert tőlük kaptuk, viszont a monsztákat mi csináltuk a csatajelenethez; bár asszem legalább a Diamond Weapon szerepel még később is, más stúdiók szekijeiben).
Az együttműködés baromi jó volt, teljesen egyenrangú partnerként kezeltek, mindenre nyitottak voltak, kevés dologba szóltak bele. Amikor pedig kommentáltak, az először is végtelenül udvarias volt - de mégis nagyon határozott és pontos, nagyon precíz és képekkel illusztrálva.
Abba nem nagyon láttam bele, hogy a lighting+comp csapattal milyen volt a kommunikáció - a végső kinézet szempontjából ugye ez a legfontosabb. Mindenesetre itt is az volt az érzésem, hogy inkább a kölcsönös megértésre törekedtek, és nem ostorral akartak valahova terelni minket. Kifejezetten azt akarták, hogy legyen egy "Digices" karaktere a mi részünknek, a rendezéstől kezdve a kinézetig.
Szóval életre szóló élmény volt, toplistás ügyfél, toplistás projekt; annak ellenére, hogy - nyilván - nem volt egyszerű móka... :)
Most találtam csak ide, vicces, hogy tegnap mikor néztem a 12 perces klippet pont az itteni második klipben lévő jelenet volt az amiről instant látszott, hogy a ti munkátok. ^^ Grat mégegyszer, részemről rohadtul várom már, de ofc moziban itt se lesz úgyhogy marad a várakozás. :(
10 perces kisfilmhez képest is érzek egy kis túltolást, vontatottságot és egy csöppnyivel több nyálat, de attól még szép munka (mondjuk másodjára megnézve inkább a zenével volt bajom, karakteresebb muzsikával jobban ütne, ezért is érzem úgy hogy inkább egy jó hosszú, művészi klipnek lenne jó, semmint standalone storynak)
rwurl=https://vimeo.com/73747093
Ember nem irányíthatja sorsomat; semmiképp sem olyan, aki szélirányból támad és bűzlik a fokhagymától
Egyébként az egész Promised Land valami egészen elképesztően kurva jó lett, ami főleg azért nagy szó mert ez volt az első :)
Sajnos csak 2 napot voltam és kevés előadásra jutottam le (pénteken 3-ig a saját dolgainkra készültünk), de a többiek elmondása szerint még ez az első lineup is bőven kitöltöte az idejüket, az előadások és workshopok kombinált programjával. A CDPR igazán kitett magáért, ráadásul egy iszonyat jó felújított gyári épületben volt az egész, az ellátás is kurva jó volt, egyedül a mi notebook-unkat nem sikerült jól összehergelni a projektorral.
Az előadásunk is asszem sikeres volt, bár a legfőbb tanulság nekem az volt hogy ennél sokkal látványosabbat és profibbat kéne tolni - de erre sajnos most nem volt elég időnk. Szóval PDF prezi és állandó alt+tab a képekre módban toltam; de ennek ellenére csak pozitív visszajelzéseket kaptam az emberektől.
A legnagyobb élmény meg a minden estére megszervezett közös kocsmázás volt, ahol tök jól összehaverkodtunk egy rakás emberrel. Ebben egyébként nagy segítség volt az a 7 Digices, akik első naptól ott voltak és kb mindenkivel spanok és ivócimborák lettek :D - szóval mire mi előadók megjöttünk, már csak győzni kellett a sok bemutatást :D Pár "nagy" arcról sajnos lemaradtam, mert csak az első 1-2 napra maradtak, de így is volt pl. közös ebéd Sze Jones-al aki korábban a Blurnél dolgozott valami 8 évig. A CDPR-es arcok meg az átlagon felül is kiemelkedően jó fejek voltak, mindenki ajnározta a Witcher trailert, tényleg áradt a szeretet (meg a sör). Konkrétan a péntek esti záróbulin kézműves söröket csapoltak mindenkinek ingyér (és menet közben is járt minde beugróhoz free kávé, tea, meg napi 1 kajakupon a hamburgeres / ramenes food truckokhoz).
Összességében baromi nagy élmény volt, én még úgy is nagyon feltőlödtem hogy lényegében dolgozni mentem oda ;) de a többiek meg egyenesen lélekemelőnek nevezték az egészet. Asszem a beugró nem túl olcsó (300 EUR?), de ha lesz jövőre is, akkor tényleg minden érdeklődőnek csak ajánlani tudom.
Közben elvileg kikerült egyben az első 12 perc az IGN-re, majd keresek linket.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=vxH4OMFOa7k
Egy ilyen nagyságú projectnél, amin több stúdió is dolgozik egyszerre, hogy lehet elérni, hogy a színvonal/minőség ugyanolyan maradjon mindenhol? Hogy lehet egységes a látvány? Értem én, hogy biztos van egy supervisor, aki felügyeli a dolgot, de akkor is tuti van valami minőségbeli / tehetségbeli eltérés 2 studio között, amit látni kéne feltűnő(bb)en.
Mennyi együttműködés van 2 studio között?
Menő. Lokál:
http://www.rewired.hu/content/kingsglaive-elso-12-perce
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Na erre én is nagyon kiváncsi vagyok, hogy mennyire állt össze az egész... A legutóbbi infóim szerint legalább 5-6 stúdió dolgozott a filmen:
- Square
- Image Engine (Chappie, District 9)
- Unit Image (For Honor és egyéb Ubi trailerek)
- Puppetworks (szintén hazai csapat!)
- Digic
- legalább 1 másik stúdió
Remélem nem kapok ki a következőkért nagyon...
Közvetlen kapcsolatunk csak a Square felé volt, velük ment az assetek cseréje, lookdev egyeztetése, illetve a saját fejlesztésű lények kidolgozása (az összes emberi karaktert tőlük kaptuk, viszont a monsztákat mi csináltuk a csatajelenethez; bár asszem legalább a Diamond Weapon szerepel még később is, más stúdiók szekijeiben).
Az együttműködés baromi jó volt, teljesen egyenrangú partnerként kezeltek, mindenre nyitottak voltak, kevés dologba szóltak bele. Amikor pedig kommentáltak, az először is végtelenül udvarias volt - de mégis nagyon határozott és pontos, nagyon precíz és képekkel illusztrálva.
Abba nem nagyon láttam bele, hogy a lighting+comp csapattal milyen volt a kommunikáció - a végső kinézet szempontjából ugye ez a legfontosabb. Mindenesetre itt is az volt az érzésem, hogy inkább a kölcsönös megértésre törekedtek, és nem ostorral akartak valahova terelni minket. Kifejezetten azt akarták, hogy legyen egy "Digices" karaktere a mi részünknek, a rendezéstől kezdve a kinézetig.
Szóval életre szóló élmény volt, toplistás ügyfél, toplistás projekt; annak ellenére, hogy - nyilván - nem volt egyszerű móka... :)
Most találtam csak ide, vicces, hogy tegnap mikor néztem a 12 perces klippet pont az itteni második klipben lévő jelenet volt az amiről instant látszott, hogy a ti munkátok. ^^ Grat mégegyszer, részemről rohadtul várom már, de ofc moziban itt se lesz úgyhogy marad a várakozás. :(
Kösz kösz! Baromi jó ezekről a belsős infókról olvasgatni :)
A Comcast megvette a DreamWorksöt.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=89qh6rwtX_g
Egy Joel Furtado nevű kanadai animátor munkája. Kár, hogy a Marvel nem kért belőle. Simán nézném.
Concept rajzok, egyebek itt.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
rwurl=https://youtu.be/HPs5nQ5d584
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=cZc6cr6G2E4
Na akkor mától streamen a Kingsglaive...
Meg máshol is :P
Lustáknak:
http://www.rewired.hu/content/matol-nezheto-kingsglaive
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Köszi :D
Kicsit más
Real-time Graphics in Pixar Film Production
rwurl=https://vimeo.com/180966864
Sírtam
rwurl=https://vimeo.com/180872339
rwurl=https://vimeo.com/166831913
rwurl=https://vimeo.com/172321141
Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=LiuVInSnTZs
Kissé szájbarágós, de ettől eltekintve jó.
a harddrive-os viccesebb volt, eppen vakartam is fejem hogy ok, de miert ide :D
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
10 perces kisfilmhez képest is érzek egy kis túltolást, vontatottságot és egy csöppnyivel több nyálat, de attól még szép munka (mondjuk másodjára megnézve inkább a zenével volt bajom, karakteresebb muzsikával jobban ütne, ezért is érzem úgy hogy inkább egy jó hosszú, művészi klipnek lenne jó, semmint standalone storynak)
rwurl=https://vimeo.com/73747093
Ember nem irányíthatja sorsomat; semmiképp sem olyan, aki szélirányból támad és bűzlik a fokhagymától
Holnap négykor kelek, megyünk ide előadni:
http://www.promisedland-artfestival.com
Mondhatjuk hogy be vagyok szarva, egyébként is mindig para az ilyen, de most még angolul, ráadásul csomó nagy nevű szakmabeli is lesz... :P
Ne félj, nagyok lesztek!
rwurl=http://imgur.com/uh7sH6j
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=iE8v5WDbbC4
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Hát köszi szépen :D
Egyébként az egész Promised Land valami egészen elképesztően kurva jó lett, ami főleg azért nagy szó mert ez volt az első :)
Sajnos csak 2 napot voltam és kevés előadásra jutottam le (pénteken 3-ig a saját dolgainkra készültünk), de a többiek elmondása szerint még ez az első lineup is bőven kitöltöte az idejüket, az előadások és workshopok kombinált programjával. A CDPR igazán kitett magáért, ráadásul egy iszonyat jó felújított gyári épületben volt az egész, az ellátás is kurva jó volt, egyedül a mi notebook-unkat nem sikerült jól összehergelni a projektorral.
Az előadásunk is asszem sikeres volt, bár a legfőbb tanulság nekem az volt hogy ennél sokkal látványosabbat és profibbat kéne tolni - de erre sajnos most nem volt elég időnk. Szóval PDF prezi és állandó alt+tab a képekre módban toltam; de ennek ellenére csak pozitív visszajelzéseket kaptam az emberektől.
A legnagyobb élmény meg a minden estére megszervezett közös kocsmázás volt, ahol tök jól összehaverkodtunk egy rakás emberrel. Ebben egyébként nagy segítség volt az a 7 Digices, akik első naptól ott voltak és kb mindenkivel spanok és ivócimborák lettek :D - szóval mire mi előadók megjöttünk, már csak győzni kellett a sok bemutatást :D Pár "nagy" arcról sajnos lemaradtam, mert csak az első 1-2 napra maradtak, de így is volt pl. közös ebéd Sze Jones-al aki korábban a Blurnél dolgozott valami 8 évig. A CDPR-es arcok meg az átlagon felül is kiemelkedően jó fejek voltak, mindenki ajnározta a Witcher trailert, tényleg áradt a szeretet (meg a sör). Konkrétan a péntek esti záróbulin kézműves söröket csapoltak mindenkinek ingyér (és menet közben is járt minde beugróhoz free kávé, tea, meg napi 1 kajakupon a hamburgeres / ramenes food truckokhoz).
Összességében baromi nagy élmény volt, én még úgy is nagyon feltőlödtem hogy lényegében dolgozni mentem oda ;) de a többiek meg egyenesen lélekemelőnek nevezték az egészet. Asszem a beugró nem túl olcsó (300 EUR?), de ha lesz jövőre is, akkor tényleg minden érdeklődőnek csak ajánlani tudom.
https://www.google.hu/search?q=ec1+lodz&safe=off&client=opera&hs=Rzo&sou...
http://imgur.com/a/49rU9
Nem bánom, meghoztad a kedvem, engem jövőre befizethetsz!
ibi amentia latet
Tudtommal a többi Digicesnek a CDPR/Digic állta a belépőt, szóval ez többé-kevésbé megoldható ;)
Hogy kerülne seggbekúrósba az összes kurva ügyvéd akinek ezt köszönhetjük...
https://www.youtube.com/watch?v=81kxJ3mZu6Y
*facepalm*
Nincs rá szó, hogy mennyire irigyellek! Közben megnéztem ezt a Witcher trailert is, félelmetes ez a minőség! Csodálatos szakmátok van.
rwurl=https://vimeo.com/183577091
rwurl=https://vimeo.com/156343856
rwurl=https://vimeo.com/184785893
rwurl=https://vimeo.com/187257744
rwurl=https://vimeo.com/183264882
Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.
rwurl=https://youtu.be/X_akqg_vmB8
Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.
rwurl=https://vimeo.com/188237476
Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.
Hátha valamelyik még új valakinek
http://imgur.com/r/gaming/UKpOA